Luister maar niet naar Roy, na het ongeluk is het nooit meer helemaal goed gekomen, daarom vind hij Metroid Prime ook een kut gamequote:Op maandag 1 mei 2006 12:58 schreef Borizzz het volgende:
yO, Mede DS-fans.
Voor vandaag overweeg ik Tetris DS en Castlevania DS te kopen. Van Tetris ben ik zeker (dat schijnt een goede keus te zijn) maar Castlevania nog niet. Kan iemand me vertellen hoe het spel is en of het de moeite waard is om te kopen?
Thanx!
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Castlevania zuigt.
Ik houd van al die dingen maar toch vind ik Castlevania een kutgame.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Luister maar niet naar Roy, na het ongeluk is het nooit meer helemaal goed gekomen, daarom vind hij Metroid Prime ook een kut game. Castlevania DS is een absolute aanrader voor iedereen die van actie, adventures, platformers en duistere games houdt
.
Via Lik-Sang ben je zo'n 20-30 euro goedkoper uitquote:Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef Wessiej het volgende:
Zag net dat ik bij een winkel hier om de hoek de DS lite met europa adapter voor 213 kan laten importeren.
Als je de oudere Castlevania games leuk vond, ga je ook van Castlevania op de DS genieten, met de muziek zit het wel goed en de graphics zien er een stuk beter uit dan op de GBA (die trouwens ook de moeite waard zijn). Replay value is ook hoog.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:21 schreef Borizzz het volgende:
Ik vond de oudere castlevania games (op de NES en SNES) namelijk echt wel leuk. Mooie sfeer ook (door de muziek). Vooral Simons Quest was een mooie.
Duss.... iemand nog een mening?
Als het tijdens het spelen is moet je Nintendo ff bellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:26 schreef mini-lellan het volgende:
trouwens...mijn DS maakt soms vaag geluid gekraak enzo..hebben meer mensen dat of ben ik weer es de enige?het is trouwens meestal bij aanzetten en Golden Sun
EENS! iig de versie op de DSquote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Jonges jongens, Castlevania is heer en meester!
KOPEN DIE GAME!
Toevallig dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef knater het volgende:
Dr.Daggla, heb je nu je Lite al of is het lafjes?
mmz vreemd. Mijn lite ging ook door de douane, maar nergens problemen mee gehad verder ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toevallig dat je het vraagt.
Ik had de douane net weer gebeld, pakje was nog steeds niet terug.
Schijtziek word ik er van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |