Import hem dan Thomper :]quote:Op donderdag 20 april 2006 17:41 schreef Thomper het volgende:
[..]
Niet voor eind augustus hoor ik nu weer.
Braaaaaaaaf. Tetris DS is een prachtig spelquote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb Tetris gekocht. Strax maar eens spelen dan
Mijn exemplaar van Mario Party 6 lag een maand lang bij de duanequote:Op vrijdag 21 april 2006 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop op vandaag.
Anders denk ik echt dat ie bij de douane ligt... Hoe lang gaat het dan nog duren, heeft iemand er ervaring mee?
Ja, precies.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn exemplaar van Mario Party 6 lag een maand lang bij de duane![]()
Plus de bijkomende kosten zijn ook altijd geweldig. Ik moest dacht ik 12 euro bij MP6 betalen. Het spel was ongeveer 40 euro? Dus bij een handheld van 160?.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, precies.
Dat soort verhalen heb ik dus ook wel eens gehoord.
Grmbl...
Als het goed is betaal je gewoon invoerbelasting.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Plus de bijkomende kosten zijn ook altijd geweldig. Ik moest dacht ik 12 euro bij MP6 betalen. Het spel was ongeveer 40 euro? Dus bij een handheld van 160?.....![]()
Play Asia of Lik Sang?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:01 schreef Tware het volgende:
Mn DS lite is erGa m zo afhalen bij postkantoor. Alleen jammer dat er extra duane kosten bij 40 euro zijn bijgekomen. Dat maakt mn DS lite wel een erg duur grapje
![]()
Heb je em nog niet binnen? Echt raar, ik heb ook wel eens problemen gehad maar nooit met play-asia, als je em midden volgende week nog niet hebt zou ik even contact opnemen met p-a.quote:
Nope..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:16 schreef knater het volgende:
[..]
Heb je em nog niet binnen? Echt raar, ik heb ook wel eens problemen gehad maar nooit met play-asia, als je em midden volgende week nog niet hebt zou ik even contact opnemen met p-a.
Toen ik nog in .br zat duurde het een maand ofzo, maar goed da's weer een ander verhaal, maar het is wel aangekomen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nope..
Ik heb al contact opgenomen met Hongkong post. Geen reactie nog gehad.
Maandag maar de ptt bellen.
Maar dan kon je tijdens het wachten en in de trein zitten het tenminste al spelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef Andyvie het volgende:
Tetris DS is erg leuk, vooral die online versie met het gebruik van die items (hoewel dat item waarbij bij jou de blokjes enorm snel naar beneden komen weer wat minder is.
Ben gewoon 4 winkels afgeweest voordat ik hem te pakken had, uiteindelijk bij de FRS op Amsterdam CS te pakken gekregen en daardoor mijn trein gemist![]()
Inderdaad, Tetris is echt hartstikke leuk om tegen elkaar te spelen, ik heb vanavond alleen maar Tetris gespeeld bij wat vrienden, ook die zijn nu verslaafd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef Andyvie het volgende:
Tetris DS is erg leuk, vooral die online versie met het gebruik van die items (hoewel dat item waarbij bij jou de blokjes enorm snel naar beneden komen weer wat minder is.
Ben gewoon 4 winkels afgeweest voordat ik hem te pakken had, uiteindelijk bij de FRS op Amsterdam CS te pakken gekregen en daardoor mijn trein gemist![]()
Wat heb je aan de communicator?quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:22 schreef knater het volgende:
[..]
EN![]()
http://us.codejunkies.com/news_reviews.asp?c=US&cr=USD&cs=$&r=0&l=1&p=10&i=8987&s=8
[afbeelding]
Aansluiten op je DS, en viocechatten met Metriod Prime H?quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat heb je aan de communicator?
Neen.quote:
Het zal wel aan m'n Nintendo-karma liggen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zal wel aan m'n Nintendo-karma liggen..
I'll survive.. Ik zal het Kirby boekje nog maar een keer lezen..
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Roi het volgende:
Snap je nou waarom wij altijd zo positief/kritiekloos zijn over de Revo, de Nintendo-Mossad zit overal.
Hmmz.. het speelt inderdaad anders dan de GB versie.. ik vind m zelf iets makkelijker (heb ghost mode maar uitgezetquote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er bij de FRS gewoon naar gevraagd, lag nog in de bakken met net binnengekomen zooi. Ik vind Tetris op dit moment nog wel anders dan de GB versieIk begon op lvl 5 (standaard, marathon) en vond dat traag. Echter in lvl 9 is het al te snel (voor nu)
95.000 high score nu. Tis wel weer ff wennen, en dan moet ik alle andere opties ook nog proberen.
potje spelen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:49 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hmmz.. het speelt inderdaad anders dan de GB versie.. ik vind m zelf iets makkelijker (heb ghost mode maar uitgezet). Maar toch.. het is weer lekker ouderwets tetris
echt super
. En die extra games zijn zeer zeker de moeite waard (vooral catch is een aanrader). Nadeel vind ik wel dat telkens als je weer overnieuw begint dat je dan weer met mario begint (schermpje bovenin). Wel jammer want als je verder met tetris komt dan heb je niet veel tijd meer van dat schermpje te genieten
.
Kan je trouwens ook nog wat extra's krijgen behalve muziekjes (als je hogere levels haalt)?
btw: Level 16, highscore: 161838
ik zeg mijne zoquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:51 schreef Mordreth het volgende:
[..]
btw2: mijn friend code: 5503 4770 4322
ook.. Ik host een game. En dus wacht ik op u.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
heb je al toegevoegd (signature...)
Idd..quote:
Level 22, highscore: 301231quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:49 schreef Mordreth het volgende:
btw: Level 16, highscore: 161838
btw2: mijn friend code: 5503 4770 4322
nicequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:46 schreef Webby het volgende:
[..]
Level 22, highscore: 301231
Friendcode: 105001 040154
hahahaquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:56 schreef Webby het volgende:
alleen muziek en endless mode als je eenmaal de 200 lines hebt gehaald, gelijk endless gedaan en daar haalde ik 219 lines.
215 online 2p battles, 103 wonquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:00 schreef BMH het volgende:
[..]
hahaha![]()
Als we toch aan het patsen zijn.. Ik heb 300 potjes online gespeeld in 2 player mode alleen![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:00 schreef Webby het volgende:
[..]
215 online 2p battles, 103 won
Wi-Fi Rating: 5776
Yeah! Welkom in het DS topic mevrouw Bleuquote:Op maandag 24 april 2006 12:29 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb zaterdag ook een DS gekocht met Nintendogs
mag ik dus hier nu ook meekleppen?
Nu al geshipped?quote:Op maandag 24 april 2006 13:00 schreef Xrenity het volgende:
DS lite status = Now shipping
En heb converter omgezet naar AC adapter for DS lite
Ze hadden het geld vrijdag binnen, en dan doen ze geen reet meer.quote:
quote:543477 - USD 222.89 (~186.77 EUR) - Monday, 20th February, 2006
Order shipped
Ook zo verslavend Lizard?quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef lizardtattoo het volgende:miss_bleu
Animal Crossing is ook een aanrader
't is toch overduidelijk dat dit de NDS moet zijn met BrainAge/BrainTrainingquote:Ook volwassennen gaan steeds meer handheld games spelen. Een game voor de Playstation Portable die de hersenen van ouderen traint, is in Japan waanzinnig populair.
Mail dat naar Nintendo en/of naar de krant. Foute journalistiek moet gestraft worden. In de tussentijd zal ik solliciteren naar gamesjourno voor de Telegraafquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:35 schreef BroesWillems het volgende:
ik weet niet of het nu in dit topic hoort, maar ik vind van wel...
zo zie je maar weer hoe goed Telegraaf z'n best doet om informatie te controleren.
staat vanmorgen een stukje in dat ze vanaf nu ook handheld Charts laten zien, en wel die van de GBA, NDS en PSP. staat daarnaast een foto'tje van de PSP (met een golf spel daarop) met daaronder de tekst:
[..]
't is toch overduidelijk dat dit de NDS moet zijn met BrainAge/BrainTraining![]()
wat houd je tegen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus hoor, iemand moet dat echt ff mailen
Oh God, dat is zooooo saaaaaaiquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Leuke Les joh, matrix rekenen....
gaat nu over Determinant....
Moet je dan zelf opbellen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net met de douane gebeld.. Hij ligt daar..
denk ik dus nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:59 schreef Webby het volgende:
Ach met die 31,50 die je extra moet betalen is hij nogsteeds goedkoper dan in nl
19% komt erbij.. En dan nog iets van administratiekosten.quote:
Dat filmpjequote:
Daggla, argh je had natuurlijk niet met P-A een afspraak gemaakt over de waarde van het pakketje? Ik heb ze namelijk gemailed en nu verzenden ze alles met pakketwaarde gedeeld door 2, dus hier stond iets van 85 dollar ofzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
19% komt erbij.. En dan nog iets van administratiekosten.
Zou meevallen, zei de man aan de telefoon.
Kun je het mailtje dat je stuurde hier even plaatsen.. Is atlijd handig voor als mensen dit ook willen doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef knater het volgende:
[..]
Daggla, argh je had natuurlijk niet met P-A een afspraak gemaakt over de waarde van het pakketje? Ik heb ze namelijk gemailed en nu verzenden ze alles met pakketwaarde gedeeld door 2, dus hier stond iets van 85 dollar ofzo.
Dat is best illegaal.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef knater het volgende:
[..]
Daggla, argh je had natuurlijk niet met P-A een afspraak gemaakt over de waarde van het pakketje? Ik heb ze namelijk gemailed en nu verzenden ze alles met pakketwaarde gedeeld door 2, dus hier stond iets van 85 dollar ofzo.
Totaal kom je op ongeveer 24-28% toeslag als je gepakt wordtquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
19% komt erbij.. En dan nog iets van administratiekosten.
Zou meevallen, zei de man aan de telefoon.
En dat was op de prijs zonder verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Totaal kom je op ongeveer 24-28% toeslag als je gepakt wordt
Kirby is wel een aardige game. Maar er zijn een hoop leukere titels voor de DS. Mariokart zum beispielquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat was op de prijs zonder verzendkosten.
Eurootje of 30. Nou ja, dat valt te overzien..
Ik vind het moeten wachten vooral hinderlijk.. Ik wil Kirby rondduwen.
Heb ik al gespeeld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Kirby is wel een aardige game. Maar er zijn een hoop leukere titels voor de DS. Mariokart zum beispiel
Mjah, wat vind je leukquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:40 schreef miss_bleu het volgende:
Kan iemand mij nog wat leuke games aanraden? Ik zit op dit moment alleen met Nintendogs en ga er nog Urbz bij kopen, maar hier mensen nog met aanraders?
Super Princess Peachquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:40 schreef miss_bleu het volgende:
Kan iemand mij nog wat leuke games aanraden? Ik zit op dit moment alleen met Nintendogs en ga er nog Urbz bij kopen, maar hier mensen nog met aanraders?
Ja, ze doen niet aan verzenden met als omschrijving "Gift" maar wel 50% minder waarde op de verpakking zetten, ik vond het prima iigquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is best illegaal..
Vaag dat ze dat gewoon doen..
quote:Can this order please be shipped out as gift? This because I am
temporarely in Brazil and hear the tax rates are up to 60 %
Also because it is a gift.
Zit dus wel een addertje, maar heb nog nooit problemen gehad met P-Aquote:thank you for contacting Play-Asia.com
I am sorry. We cannot mark the parcel as gift.
But we can put half price on this invoice and your future invoices. Please
be reminded that you will not be compensated in full in case the parcel is
lost or damaged during transit. Further in case customs do not believe the
value and seize the goods, it will be out of our control and we will not
replace the parcel. Please confirm if you still wish us to go ahead.
If you have any further question, please do not hesitate to ask.
Die ligt dan denk ik nog niet in de winkel ^Oquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:48 schreef Karina het volgende:
Als de DS Lite eindelijk naar Nederland komt, ga ik die meteen kopen, PLUS New Super Mario Bros en The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Tetris DS lijkt me ook wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |