Dat ligt er maar net aan wanneer de DS lite er isquote:Op woensdag 26 april 2006 10:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die ligt dan denk ik nog niet in de winkel ^O
^
IK schat juniquote:Op woensdag 26 april 2006 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wanneer de DS lite er is
Dan koop ik dat ding ook!quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:13 schreef Xrenity het volgende:
http://www.cabel.name/2006/04/nintendo-ds-lite-third-look.html
Derde DS lite video review van Cabel, BRILJANT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door YourMaster op 26-04-2006 18:55:07 (spoilertags voor onze armloze vriend) ]
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:44 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze leuk.Doe dat is in de spoiler tags voor de mensen die hem nog willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
hehquote:Op woensdag 26 april 2006 18:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Doe dat is in de spoiler tags voor de mensen die hem nog willen zien
quote:The irony is that the battery didn't even run out that day, despite our driving around and doing totally ridiculous stuff literally all day.
When I was preparing for the final "turn off" take at the bar, I said to myself, "Ok, I gotta at least run the battery down so the light is yellow so it looks like it's really about to run out." So I turned on the DS Lite and left Mario Kart running for four or five hours on death mode and finally the amber light came on.
Later that day, quite a few hours later, I went to the bar, ordered the Grand Mariner in a snifter (really, just any drink in a snifter would do), flipped open my DS Lite, and the damn light was green again!
I just totally faked the comedy turn-off, obviously, and knew somebody would notice that it wasn't yellow, so let it be known that I tried. The one time I want a device battery to run out, and it wouldn't...
Glad you guys enjoyed the video!
Meteos / Tetris / Plankton (ga voor de JAP versie, die heeft moooie hoes en lelijke oordopjes), ik hoor Roy altijd over Polarium, verder is er Zookeeper (verslavend) en meer weet ik zo niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begin nu wel een beetje warm te lopen voor de DS.
Ik heb Kirby kunnen spelen op een andere DS, en dit zijn echt DE games die ik zoek.
Puzzeldingen met de stylus ook. Braintraining, dat soort dingen. Of vaaaaaage games als Elektroplankton.
Iemand nog wat tips voor dat soort games? Mario Kart, Ace Attorny en dat soort dingen zijn niet aan mij besteed, denk ik.
waar?quote:Op donderdag 27 april 2006 07:32 schreef Webby het volgende:
Polarium en Zookeeper zijn beide voor 15 euro toch geen miskoop.
quote:Op donderdag 27 april 2006 02:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Polarium is vooral erg tof als je van écht puzzelen houdt, zonder dat je iets moet doen (zeg maar een half uur naar je scherm staren zonder actie)
Ik zie net dat hij uit wasquote:Op donderdag 27 april 2006 11:07 schreef MacGreagor het volgende:
is er iemand die ook al lost magic heeft ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |