Is dit niet de taal van onze aller Sten ? ....aaaah dus zij heeft hier de OP geschreven , nu valt mijn frank .quote:Dag Fokkers,
Onderstaande kreeg ik in mijn slaap door. Helemaal astraal.
Dan had jij reeksen moeten openen, als het overwicht niet in jouw neutrale kamp ligt. Dat bedoel ik niet naar, hoor. Ik hou zelf ook meer van de neutrale manier. Maar een veroordeling heb ik Sten nog niet op kunnen betrappen. Wel frustratie, maar dat is te begrijpen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het een aangename verandering om eens een reeks van 53 te zien waar Robbert het voordeel van de twijfel gegund wordt.
Eerst heeft hij 53 delen de volle lading gekregen, krijgt hij nu 53 delen het voordeel van de twijfel.
Zul je zien dat het topic meteen een andere lading krijgt. En dan kunnen de sceptici nog steeds hun woordje doen
Sten komt een beetje over als oudwijf maar goed, dat kan een foute analyse zijn van mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:22 schreef totsy het volgende:
[..]
Is dit niet de taal van onze aller Sten ? ....aaaah dus zij heeft hier de OP geschreven , nu valt mijn frank .![]()
Ik ga toch niet als een neuroot 53 delen openenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:23 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Dan had jij reeksen moeten openen, als het overwicht niet in jouw neutrale kamp ligt. Dat bedoel ik niet naar, hoor. Ik hou zelf ook meer van de neutrale manier. Maar een veroordeling heb ik Sten nog niet op kunnen betrappen. Wel frustratie, maar dat is te begrijpen.
Tot op heden, en met uitzondering van enkele lieden met grof taalgebruik, heb ik weinig geks bespeurd van de users.
Heel knap verwoord DV !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom moet hij zich aan zijn woord houden
Wie verplicht hem daartoe
Laat hem lekker rustig aandoen nog, misschien heeft hij langer nodig.
Wat is zo belangrijk in het hele gebeurenHet bewijs
![]()
Wat doe je met het bewijs straks
Op je knieeën ofzo
Wat heb je aan het bewijsKun je niet beter gewoon nuttige zaken gaan doen
Ik snap niet dat mensen wakker liggen om zaken als bewijs. Wie zegt dat het bewijs bestaat
Wie zegt dat jij bestaat of dat ik besta?
Wat wil je dus met bewijs
Thank youquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:29 schreef Beeijsicks het volgende:
Ah seriewoordenaar steekt zijn hoofd in de strop?
hoe lang zal het duren voordat hij ook hangt?
Ban de Banners!!
en voor de nieuwsgierigerts: effe kijke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |