sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef Lindangel het volgende:
Het doet mij allemaal een beetje denken aan mensen die ziek zijn en naar alternatieve genezers stappen. Vaak heeft dit namelijk wel enig placebo-effect, voornamelijk omdat door alternatieve genezers veel meer empathie wordt getoond dan door artsen. Die vrouw voelt zich gewoon beter doordat Robbert haar positieve aandacht heeft geschonken, heeft getroost, zoals ze zelf zegt. Wat mij betreft is dat geen bewijs van het hogere, maar bewijs van het feit dat mensen zich goed voelen als ze aandacht krijgen.
Kijk, ik denk dat Robbert inderdaad de boel heeft opgelicht, als gevolg van de verschrikkelijk hoge druk waar hij onder staat. In dit geval lijkt het wat betreft zijn slachtoffer niet zoveel kwaad te kunnen, maar als ik dan ga denken aan Sylvia Millecam, vind ik dat we behoorlijk op onze hoede moeten zijn. Positieve aandacht is goed voor de mens, maar het kan ook heel veel schade berokkenen als mensen alleen daarop vertrouwen.
Dan heb je bij voorbaat al verloren.... Kijk maar eens op zijn site...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Lindangel het volgende:
Hee Stenny, Wat ik dus wilde zeggen maar niet kon posten in de vorige thread (of hoe zoiets heet): zullen we een wedje leggen? Ik denk namelijk niet dat Robbert gaat reageren... Misschien kunnen we wel een poll maken...
Maak jij een poll dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Lindangel het volgende:
Hee Stenny, Wat ik dus wilde zeggen maar niet kon posten in de vorige thread (of hoe zoiets heet): zullen we een wedje leggen? Ik denk namelijk niet dat Robbert gaat reageren... Misschien kunnen we wel een poll maken...
Lindangel bedoelde waarschijnlijk een mondeling weerwoord, waar volgens mij nu iedereen om zit te springen. Niet een paar zinnen, maar een goed gesprek van laten we zeggen een uur.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef visvogel het volgende:
[..]
Dan heb je bij voorbaat al verloren.... Kijk maar eens op zijn site...
Misschien heb je er dan toch ietsiepietsie overheen gelezen dat bovenaan in koeienletters geschreven staat: "Namens het management van Robbert van den Broeke". Ik bedoel uiteraard dat Robbert zelf persoonlijk reageert, liefst op televisie.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef visvogel het volgende:
[..]
Dan heb je bij voorbaat al verloren.... Kijk maar eens op zijn site...
Ha ha precies tegelijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Lindangel het volgende:
[..]
Misschien heb je er dan toch ietsiepietsie overheen gelezen dat bovenaan in koeienletters geschreven staat: "Namens het management van Robbert van den Broeke". Ik bedoel uiteraard dat Robbert zelf persoonlijk reageert, liefst op televisie.
Hoe?quote:
Twee zielen, één gedachte.quote:
Dat zou inderdaad wel de nette manier zijn, ja...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Lindangel het volgende:
[..]
Misschien heb je er dan toch ietsiepietsie overheen gelezen dat bovenaan in koeienletters geschreven staat: "Namens het management van Robbert van den Broeke". Ik bedoel uiteraard dat Robbert zelf persoonlijk reageert, liefst op televisie.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef Ericr het volgende:
Wat een tranentrekkend stukje op de site van Robbert zeg, of beter gezegd de site van Irene Moors (House of Television).
Zag gisteren voor het eerst hoe Robbert foto's maakt van zogenaamde orbs of aliens. Als een debiel die camera gaan schudden en tegen zijn hoofd bewegen, als je dat als 'gezond' persoon doet eindig je gelijk in een dwangbuis.
Wellicht RVD is de eerste mens, die zo ver is geëvolueerd, dat hij aangeboren draadloos internet heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Lindangel het volgende:
Ja, wat ik trouwens ook een beetje jammer vind is dat ze (RVB en aanhang) helemaal niet ingaan op de 'beschuldiging' dat Robbert heeft zitten googlen. Hoe verklaren ze dat dan? Ik had eigenlijk gehoopt dat ze zouden zeggen dat hij dat idd vanuit de hogere sferen had doorgekregen. Niet dat ik dat geloof, maar daarmee zouden ze dan tenminste zijn eer hooghouden.
Kan ik dat ook ergens op het net vinden?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef Badabingea het volgende:
Telegraaf staat ook een stuk in dat die alles op internet zoekt.
Ik kijk even in de Telegraaf, heb bij toevalquote:Op donderdag 29 december 2005 12:34 schreef Lindangel het volgende:
[..]
Kan ik dat ook ergens op het net vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |