abonnement Unibet Coolblue
pi_34053483
Geachte Fokkers.

Je bevindt je nu in deel 27!

Sommige Fokkers beginnen een beetje Robbert van den Broeke moe te worden. Immers horen we nog steeds niet van Robbert zelf en zijn de "Er is zoveel meer" afleveringen al weer twee weken afgelopen. We hebben 26 delen lang met een vergrootglas op zijn geesten, lichtbollen, graancirkels en buitenaardse appels gezeten. Maar toch is er nog genoeg onderzoeksmateriaal! Ofschoon sommige allang definitief overtuigd zijn dat het fenomeen Robbert geen fenomeen maar een oplichter is, zijn er genoeg best verstandige mensen die tóch menen dat er naast kijkersbedrog meer aan de hand is. Het knipperen van de lichten in Carré bijvoorbeeld of de vreemde 'buitenaardse' appelgravures in Huize van den Broeke. Niet alles kan nog verklaard worden. Ook de rol van de familie is onduidelijk. Het zusje van Robbert, Saskia Voermans-van den Broeke (1977), werd zowaar zwanger van zo'n buitenaards gegraveerde appel en op 9 april 2004 kwam dochtertje Nine ter wereld.Zie bladzijde 75 tm 79 van "Robbert": "Appels voor Saskia".
Zal dochtertje Nine in de toekomst figureren in een alternatieve appelspot zoiets als Snoep vruchtbaar, eet een alien appel? Hebben we hier te maken met een appelziekte of met een buitenaardse wijsheid? Is Saskiawitje het nieuwe sprookje of appelharde werkelijkheid?



De vraag die nu omtrent al deze appels rijst, is:



Hier nog wat wetenswaardigheden:

Tekst op de site van Robbert

Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26

En deze: RTL boulevard spoken foto's

[ Bericht 1% gewijzigd door Stenny op 14-01-2006 18:04:45 ]
pi_34053564
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar mijn ene eenzame banaan op de fruitschaal heeft wel allemaal vlekken.
Of telt dat niet?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34053587
Beweren ze echt dat ze zwanger is door die appel, dus zonder tussenkomst van een man?
Helpt waar hij kan!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:56:16 #4
103321 ai
Ik ben TÉ sneu jah...:')
pi_34053597
Dat verwoord je mooi
Tarrels zijn klein,
Tarrels zijn fijn,
En ik eet ze,
Want ik doe aan de lijn!
pi_34053801
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:55 schreef NoSigar het volgende:
Beweren ze echt dat ze zwanger is door die appel, dus zonder tussenkomst van een man?
Dat staat er niet, dat houden ze geheim, maar verdacht vind ik het wel. Er staat min of meer dat ze door het eten van buitenaards gegraveerde appels een gezonde baby op de wereld zetten. De rol van de man van Saskia in deze is onduidelijk.

[ Bericht 16% gewijzigd door Stenny op 14-01-2006 18:06:58 ]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:06:13 #6
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_34053971
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dat staat er niet, dat houden ze geheim, maar verdacht vind ik het wel.
En wat vind jij daar zelf van, als ik vragen mag? M.a.w., vind je het geloofwaardig?
pi_34053981
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dat staat er niet, dat houden ze geheim, maar verdacht vind ik het wel.
Lees wat er staat : de appels dienden om Saskia extra kracht te geven, en ze was reeds zwanger .....en ze zag een lichtbol .......d'as wat anders , he, he ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34054034
Wat is er nu met die zus? Want dat heb ik volgens mij totaal gemist? Zwanger van een buitenaardse appel?
pi_34054064
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef pikki het volgende:

[..]

Lees wat er staat : de appels dienden om Saskia extra kracht te geven, en ze was reeds zwanger .....en ze zag een lichtbol .......d'as wat anders , he, he ....
Dat jij hier als kennis nog allemaal in geloofd.
pi_34054100
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat is er nu met die zus? Want dat heb ik volgens mij totaal gemist? Zwanger van een buitenaardse appel?
Dat staat er ook niet , geen buitenaardse appel .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34054193
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:09 schreef pikki het volgende:

[..]

Dat staat er ook niet , geen buitenaardse appel .....
HAHAHA Ik dacht serieus een buitenaardse appel. Sorry ik kan het allemaal niet meer bevatten. Ik vind die RvdB toch wel erg goed. Hij brengt me namelijk ONTZETTEND aan het lachen met al die maffe dingen. Als RvdB had gezegd dat het een buitenaardse banaan was geweest had jij het ook geloofd.......
pi_34054242
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef pikki het volgende:

[..]

Lees wat er staat : de appels dienden om Saskia extra kracht te geven, en ze was reeds zwanger .....en ze zag een lichtbol .......d'as wat anders , he, he ....
Nee, ze was niet al zwanger, dat staat er niet:

Voorgeschiedenis: Saskia is alleen thuis met haar zoon Max (haar man is op zakenreis) en maakt een fruithapje voor hem klaar en vindt op de fruitschaal een buitenaards gegraveerde appel. Ze belt vervolgens Robbert op om hem om advies te vragen:
quote:
"Saskia vertelde dat ze zich anders voelde dan anders en dat ze graag nog een tweede kindje wilde hebben. Ik vroeg of ze dacht dat ze zwanger was. Ze wist het niet, maar ik zei dat het best eens het geval kon zijn en dat de appels bedoeld waren om van haar baarmoeder een gezonde plek te maken. Ik had toen Saskia en Max een week eerder bij ons thuis waren twee zieltjes in hun buurt gezien, die er volgens mij op wezen dat Max nog twee broertjes of zusjes zou krijgen. Even later zag ik steeds een zieltje in Saskia's directe nabijheid, wat zou kunnen betekenen dat er al een proces van zielenkeuze gaande was. Toen ik dat vertelde, heeft Saskia vol vertrouwen de appel opgegeten.
Op 30 juli deed Saska een zwangerschapstest waaruit bleek dat ze inderdaad in verwachting was. Gezien Saskia's medische voorgeschiedenis was dat als een wonder te beschouwen."
Bladzijde 77, "Robbert"
pi_34054293


Ik heet trouwens ook Saskia Zijn er ook sprookjes met bananen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34054307
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, ze was niet al zwanger, dat staat er niet:
[..]

Bladzijde 77, "Robbert"
Dat verhaal
pi_34054357
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]

Ik heet trouwens ook Saskia Zijn er ook sprookjes met bananen?
Dat hangt van RvdB af? Als hij zegt dat zijn buurvrouw haar zwangerschap bevorderd door een buitenaardse banaan dan geloofd Pikkie in die bananen. Dus is een kwestie van afwachten wat Robbert nu weer verzint.
pi_34054409
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, ze was niet al zwanger, dat staat er niet:
[..]

Bladzijde 77, "Robbert"
Ik vindt het een buitengewone gave dat Robbert reeds die zieltjes ziet , dit had ik ook zo gelezen in het boek over regressietherapie en reincarnatie, dat die zieltjes reeds voor de conceptie rond de toekomstige moeder gaan zweven , dat is weer een sterk bewijs hoe het allemaal gaat , .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34054474
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]

Ik heet trouwens ook Saskia Zijn er ook sprookjes met bananen?
Prachtig, dat middenstuk van de banaan onverklaarbaar gaaf terwijl de twee uiteindes bruin zijn. Dat is toch uiterst symbolisch, en mogelijk een buitenaardse (gegraveerde) wijsheid, zoiets als: de waarheid ligt in het midden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stenny op 14-01-2006 18:25:47 ]
pi_34054491
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef pikki het volgende:
weer een sterk bewijs
Please..........
pi_34054550
Mooie opening Sten!

Ik verontschuldig me bij voorbaat voor deze post. Hij is te lang en nogal persoonlijk, maar na rijp beraad heb ik het toch aangedurfd om hem te plaatsen...

Ieder mens ergert zich wel eens. Vaak over kleine, individuele dingetjes. Soms wordt er echter een archetype in ons collectieve onderbewuste onplezierig gekieteld en dan ergert opeens half Nederland zich aan hetzelfde. Een collectieve ergernis die vaak echter heel eenvoudig weggenomen kan worden, maar om de één of andere reden dit gebeurt dan niet…

Voorbeeldje? Ok. Komt ie.

We hebben ons collectief behoorlijk geërgerd aan de verkeerde wissel van Arjen Robben door Dick Advocaat. Iedereen zag het, behalve Dickie. In plaats van gewoon te zeggen: “oeps dat was een domme wissel zeg. Ik zal het echt nooit meer doen!”, ging hij in de verdediging waardoor alles twee keer zo erg werd. Hij snapte gewoon werkelijk niet waarom iedereen toch zo’n hekel aan hem had. De pers "demoniseerde" hem, maar gelukkig had hij ook maar liefst drie hele positieve e-mails ontvangen!

Nog een voorbeeldje? Ok, laatste dan.

Zit ik onlangs naar Idols te kijken (ik zapte er per ongeluk langs!!! ). Wordt deze keer gepresenteerd door ene Chantal Janszen en Martijn Krabbé!. Chantal Janszen kan niet presenteren en iedereen ziet/weet dat… …behalve natuurlijk Chantal zelf. Geeft niets. Nobody is perfect. Maar geef het gewoon eens toe. Nee hoor. Citaat uit de kranten van Chantal n.a.v. de kritiek: “hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind” en “ze leggen de lat bij Idols ook wel enorm hoog”. Het ligt dus aan iedereen, behalve aan Chantal...

On topic, please! Sorry....

Zo heb ik me dus ook enorm geërgerd aan met name de reacties van Irene Moors in de zaak Robbert (heb eigenlijk veel minder moeite met Robbert zelf). Irene, doe nou eens niet zo boos. Ga eens bij jezelf te rade en kom er dan gewoon eerlijk voor uit dat je er, in tegenstelling tot je KRO collega’s, gewoon ingetuind bent. Levert je slechts een paar dagen de hoon van het volk op en dan is het over. Door zo te reageren maak je het alleen maar erger (lijker)…!

Maar ja. Dat doet Irene dus niet en dat heeft best nare consequenties. Als een mens zich namelijk ergert, dan gaat ie rare dingen doen. Hij gaat bijvoorbeeld over drempels heen waar hij normaal niet overheen zou gaan en besluit dan om voor het eerst in zijn leven eens zijn mening te gaan posten op een FOK-forum… Dit is dus niet slim, want wat is er intussen gebeurd?

De hele dag worden je gedachten teruggezogen naar het forum. Elke vrije minuut kijk je snel of er nog nieuws is. Je kunt de drang niet weerstaan. Het is sterker dan jezelf. Je geeft telkens opnieuw toe. Kortom: je bent verslaafd.

Je vindt jezelf constant speurend op Internet naar enge plaatjes van modderfiguren . Het gaat zelfs zover dat je via Babelfish het woord “mud men” terugvertaald hebt naar het Koreaans en het resultaat vervolgens weer op Google Image search hebt ingevoerd… Can you go lower than this? Yes you can! Je googled ook eens op “mud mask”, worstelt jezelf door een eindeloze reeks huidproducten en beleeft ‘s nacht astraal erotische avonturen met vrouwen met van die maskers op... … Still lower? Ja hoor! Je leest dat ene Isabeau op dit forum komt “modderen” en hebt pas na 10 minuten door dat er “modereren” staat…

Normaal gezellig winkelen was er vandaag ook al niet meer bij. Bij elke (reis)boekenwinkel ruk je alle epistels over Indonesië of Papoea Nieuw Guinea uit de kast en gaat op zoek naar afbeeldingen van modderfiguren. Je vindt niks en schaft uit teleurstelling, a raison van Euro 17,50, uiteindelijk dan maar het boek van Robbert aan in de hoop daarin meer clues te vinden. Bij de kassa zeg je dat het een kadotje is en vraagt of het ingepakt kan worden...

Je verwaarloost je werk en je naasten begrijpen je niet meer… Langzaam aan vervreem je van het normale leven en vind je enkel nog steun in een virtuele wereld waarin surrealistische namen regeren als: Genverbrander, Nokwanda, Tulio, Stenny, Halfgedraaide, Prst, Marietje_34, Peekaboo, MichelAngelo en vele anderen. Je mist zelfs de ondoorgrondelijke posts van ene Pikki als hij/zij er eventjes niet is…

I WANT TO GET OUT OF HERE ! PLEASE, IRENE & ROBBERT, RELEASE ME FROM THIS FORUM!

Hè, dat was ff lekker zeg. Kan het iedereen aanraden; dit lucht echt enorm op! Voel me een stuk beter opeens. Oprecht dank voor het lezen van deze lange, “reiner therapeutische” post…...ik wou oprecht dat het bovenstaande slechts fictie was...
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_34054613
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

En wat vind jij daar zelf van, als ik vragen mag? M.a.w., vind je het geloofwaardig?
Uw... Ik vind het een melige appel, uw, ik bedoel, een melig verhaal. Maar: ik houd de opties open, er moet onderzoek komen naar deze geheimzinnige appels.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stenny op 14-01-2006 18:29:10 ]
pi_34054727
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef Agno_Sticus het volgende:

een hartenkreet
Herkenbaar.
pi_34054875
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef Agno_Sticus het volgende:
-veel tekst en dan de noodroep:-

I WANT TO GET OUT OF HERE ! PLEASE, IRENE & ROBBERT, RELEASE ME FROM THIS FORUM!

Hè, dat was ff lekker zeg. Kan het iedereen aanraden; dit lucht echt enorm op! Voel me een stuk beter opeens. Oprecht dank voor het lezen van deze lange, “reiner therapeutische” post…...ik wou oprecht dat het bovenstaande slechts fictie was...
Ben je therapeutisch nu genoeg geholpen? Anders heb ik nog wel wat adresjes van psychiaters of paragnosten. Wat je prettiger vindt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34054915
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je therapeutisch nu genoeg geholpen? Anders heb ik nog wel wat adresjes van psychiaters of paragnosten. Wat je prettiger vindt.
Ja,........ of zal ik het "Agnus Dei " voor jou zingen .........
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34054969
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]

Ik heet trouwens ook Saskia Zijn er ook sprookjes met bananen?
Tis niet waar. Wat een toeval!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')