Je schrijft op dat we samen een lievelingsverhaal hebben?quote:
"Ja maar dat iemand het na kan doen betekent niet dat Robbert en Char nep zijn!"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Iedereen die gelooft in Mediums en paranormale zaken moet maar eens de volgende DVD's van Derren Brown bekijken:
Messiah en Seance. Je meteen overtuigd dat alle mediums trucjes doen.
Die Derren Brown is trouwens beter dan Char en Robbert met namen en dingen van overledenen. Hoe hij het doet weet ik niet maar paranormale instanties waar hij met een schuilnaam in Amerika naar toe ging kwalificeerden hem allemaal als een uitzonderlijk goed medium. Alleen niemand wist dat hij gewoon een illusionist is.![]()
Is goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef NewOrder het volgende:
@Stenny
Nog een linkje van een topic uit 2004 over van den Broeke: RTL boulevard spoken foto's
Robbert is zowieso nep. Maar dat iemand het na kan doen betekend voor mij wel degelijk dat ze nep zijn. Hij doet precies hetzelfde. Ik denk overigens dat veel van die mediums zelf zijn gaan geloven dat ze met geesten praten. Terwijl ze gewoon een trucje uitvoeren zoals Derren doet. Die Robbert is een geestelijke zieke jongen dus die is zelf overtuigd van zijn "krachten".quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
"Ja maar dat iemand het na kan doen betekent niet dat Robbert en Char nep zijn!"
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Iedereen die gelooft in Mediums en paranormale zaken moet maar eens de volgende DVD's van Derren Brown bekijken:
Messiah en Seance. Je meteen overtuigd dat alle mediums trucjes doen.
Die Derren Brown is trouwens beter dan Char en Robbert met namen en dingen van overledenen. Hoe hij het doet weet ik niet maar paranormale instanties waar hij met een schuilnaam in Amerika naar toe ging kwalificeerden hem allemaal als een uitzonderlijk goed medium. Alleen niemand wist dat hij gewoon een illusionist is.![]()
Precies, zielig eigenlijk....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die Robbert is een geestelijke zieke jongen dus die is zelf overtuigd van zijn "krachten".
Met dit verschil dat Robbert de verleiding niet heeft kunnen weerstaan om concreet te worden om sceptici te overtuigen. Als je zoals Char of Yomanda (uitgezonderd haar advies aan Sylvia) in het grijze gebied van vage taal blijft hangen en je doet dit een beetje slim, dan val je nooit door de mand. Ik denk dat deze groep inderdaad na een tijdje echt gaat geloven in eigen gaven (een self fulfilling prophecy), bij Robbert geloof ik dat absoluut niet omdat hij zo nadrukkelijk en bewijsbaar de zaak bedonderd. Bewust drie keer een foto deleten om een fake non te laten zien hoe rijm je dat met een gave waarin je zelf bent gaan geloven? Ik vind zoiets gewoon fraudequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Robbert is zowieso nep. Maar dat iemand het na kan doen betekend voor mij wel degelijk dat ze nep zijn. Hij doet precies hetzelfde. Ik denk overigens dat veel van die mediums zelf zijn gaan geloven dat ze met geesten praten. Terwijl ze gewoon een trucje uitvoeren zoals Derren doet. Die Robbert is een geestelijke zieke jongen dus die is zelf overtuigd van zijn "krachten".
ga naar Randi.org en lees over de technieken van Char.. bekijk dan een uitzending en je ziet meteen dat ze de boel bedonderd. Ook leuk zijn de stukken van een of andere show (check de site maar ff voor de naam) waar ze mensen telefonisch moest helpen en volledig de mist in ging.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
"Ja maar dat iemand het na kan doen betekent niet dat Robbert en Char nep zijn!"
een spiegelingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Tulio het volgende:
Hier een foto met twee spiegelingen. De foto is geen trucage maar toeval.
Wat zien jullie in die spiegelingen?
Tulio.
Als je terugleest, dan weet je dat Derren Brown wél uitlegt hoe hij zijn truukjes doetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:59 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
![]()
Die Derren Brown is echt geweldig, maar om dan gelijk te concluderen dat alles te verklaren is met het talent en de kennis van manipulatie van Derren is ook een verkeerde conclusie.
daarbij maakt Derren ook gebruik van illusie, en legt niet uit hoe hij het doet.
Het is een artiest met een enorme gave. Die veel verklaart hoe je via je onderbewuste zaken in kan prenten en daarnaar te handelen, maar hij niet alles.
wow je foto's hebben me echt overtuigd shit die kan iedereen tegenwoordig makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Voor Tulio en Stenny:
Zie onderstaande filmpjes, het tweede filmpje daar zie je ook een orb in de verte, je moet GOED kijken en een paar keer. Als je goed kijkt zie je dat de orb van links bovenaf naar beneden gaat, achter voorwerpen langs. GOED kijken dus, dit KAN geen lichtreflectie van een zaklantaarn zijn!
http://www.theghosthunter.nl/geltoren.htm
Ik heb gesproken![]()
Moet ik hier nu echt serieus op in gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
wow je foto's hebben me echt overtuigd shit die kan iedereen tegenwoordig maken
moeten we nu heilig overtuigd zijn van die zogenaamde Orbs ooeeeh vette shit
oeeeh vete orbs nee dat is echt toffe shit daar moet je echt geen grpajes mee maken![]()
die zijn zo gevaarlijk en ze zijn overaalaaah wat een vette shit wooo jijn bent echt fucking paranormaal oowwowow jij hebt echte krachtne
een vuilnisbak?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Tulio het volgende:
Hier een foto met twee spiegelingen. De foto is geen trucage maar toeval.
Wat zien jullie in die spiegelingen?
Tulio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |