Ik voel me verplicht, zolang het kan. Ben met mijn boek bezig, dus zit veel thuis.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef HearIt het volgende:
Haha. Heb je iets beters te doen dan constant klaar zitten om een nieuw topique te openen Stenny?
Helemaal met je eens. Maar op het einde kan er toch maar 1 waarheid zijn ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik ben het ook met de stelling eens van dan kun je wel alles beweren! Is ook zo, of het waar is moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Gatverdamme, weer die vieze zin... "het is voor mij waar".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zo werkt het niet. Zo gaat het nooit. Een wetenschapper zal toch ook nooit in mijn frame stappen. Het zomaar geloven dus zonder bewijs? Dat komt omdat het ene frame het andere uitsluit.
Ik kan het paranormale niet vanuit zijn frame bekijken omdat ik weet dat het voor mij waar is.
Oeh, daar zeg je watquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
En dan te bedenken dat ik op mijn werk zit en eigenlijk centjes voor mijn baasje moet verdienen.
![]()
De kans dat hij daar naar toe gaat acht ik nihil.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die Robbert moet hier heen gaan zoals al eerder vermeld:
http://www.randi.org/research/
De waarheid is hard........ en subjectiefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Gatverdamme, weer die vieze zin... "het is voor mij waar".
Dat is toch wel de grootste quatsch die er is !
Hoe hard jij ook gelooft dat een baksteen drijft, hij zinkt toch echt hoor !
Niks "iedereen z'n eigen waarheid", het bestaat of het bestaat niet.
Een baksteen zinkt, wie er ook naar kijkt.
De waarheid is misschien toch wel een massale perceptie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
De waarheid is hard........ en subjectief![]()
Jij bent een beetje te logisch....en te wetenschappelijk , sorry hoor , beetje bijscholen met intuitie....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De waarheid is misschien toch wel een massale perceptie?
Hoe krijg je anders een logische wereld waar zaken duidelijk zijn? Als je het allemaal met elkaar eens bent dus. Ben je het met elkaar eens dan is er ook geen oorlog of andere ellende. Ga je de juiste manier te werk dan krijg je vanzelf een betere welvaart en welzijn en nog meer. Door gezamelijk de wereld te benaderen. En geen splintergroeperingen als het ware.
Ik roep nu splintergroepering maar of het hier thuis hoort. 1 voor allen en allen voor 1.
1 visie ook. 1 waarheid. 1 waarheid als een koe.
Ik wil gewoon duidelijkheid in mijn eigen visie. En dat probeer ik dus te bereiken. Duidelijkheid en stabiliteit ook. En als ik dan ga praten over ieder mens heeft zijn eigen waarheid dan kom ik nergens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef pikki het volgende:
[..]
Jij bent een beetje te logisch....en te wetenschappelijk , sorry hoor , beetje bijscholen met intuitie....![]()
Er is maar 1 waarheid (mbt. of dingen wel of niet kunnen).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
De waarheid is hard........ en subjectief![]()
Gaat helemaal op voor wetenschap , en technische zaken , en wiskunde,, ....doch niet voor para- en spirituel dingen , .........quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil gewoon duidelijkheid in mijn eigen visie. En dat probeer ik dus te bereiken. Duidelijkheid en stabiliteit ook. En als ik dan ga praten over ieder mens heeft zijn eigen waarheid dan kom ik nergens.
Dan zou ik het liefst nu een wiskundige formule willen gaan uitrekenen
Maar over 1 waarheid, op het HBO was het vaak brainstormen om samen met een groep tot 1 eindresultaat te komen. Je vulde elkaar aan steeds op een positieve manier en uiteindelijk kwam een resultaat naar voren waarmee iedereen het eens was.
Je creeërde samen 1 waarheid door input te leveren van opbouwende aard. Waren er tegenstrijdigheden merkbaar dan kwam er een discussie op gang. En uiteindelijk kwam er altijd een eindresultaat naar voren dat tastbaar op papier lag.
Hoewel je daarna weer wegloopt van de sessie en weer verder gaat met andere zaken natuurlijk. Maar je hebt dan wel in een groepje een gezamelijk iets bereikt. Terwijl je met niets begonnen bent in principe.
Wat een redenatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:53 schreef pikki het volgende:
Ben het wel eens met Scthoppel .....
Het is nu eenmaal waar ....dat het waar is ....
En er zitten hier veel debunkers op het forum .....die de waarheid ontkennen...
Tegenwoordig staat de thruth onder wetenschap op Fok! Niet meer onder mind body and soul.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef pikki het volgende:
[..]
Gaat helemaal op voor wetenschap , en technische zaken , en wiskunde,, ....doch niet voor para- en spirituel dingen , .........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |