quote:Op maandag 2 januari 2006 18:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeerm wat hij daar schreef is niet wetenschappelijk onderbouwd. Voor de wetenschappelijke kant kan je het beste naar DionysuZ luisteren...
Ja, ik weet niet maar het getal 144 komt ook bij de Maya's voor en is een bijzonder getal .quote:Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef ee-04 het volgende:
En als reactie op het vorige topic over de 144 uitverkoren mensen, dat zijn er voor zover ik weet 144.000 en 12 x 12 is geen 144.000.
En 7 is een bijzonder getal, en 13, en 666 en zo vast nog veel meer. Dus hoeveel dimensies er ook zouden zijn, het stemt altijd wel met een bijzonder getal overeen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet maar het getal 144 komt ook bij de Maya's voor en is een bijzonder getal .
Ok, maar ik wou dit illustreren om de non-foto even toe te lichten .....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef HearIt het volgende:
Attn pikki: Ga alsjeblieft eens iets zinnigs posten. Nikszeggende foto's zonder commentaar waarvan de link met RvdB me volstrekt ontgaat vallen imho niet onder die noemer.
Ik wil dit eerst zelf meemaken voordat ik het geloof. Een fakier gelooft ook in levitatie, daardoor de sprookjes van vliegende tapijten en fakiers die langs touwen omhoog klommen.quote:
Jeroen en ik hebben Jean Skinner (toepasselijke naam voor iemand die zegt van huid te wisselen) live gezien. Ik kan je garanderen dat het nep is, er was geen enkele sprake van ectoplasma, wel van gekke bekken trekkerij.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef pikki het volgende:
Een bijzondere foto :
[afbeelding]
[afbeelding]
He, is dit dé beroemde Jean Skinner?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef pikki het volgende:
Een bijzondere foto :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar scheer toch niet iedereen over dezelfde kam , niet ?.......quote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jeroen en ik hebben Jean Skinner (toepasselijke naam voor iemand die zegt van huid te wisselen) live gezien. Ik kan je garanderen dat het nep is, er was geen enkele sprake van ectoplasma, wel van gekke bekken trekkerij.![]()
Maar dit gaat off topic, dus aub blijf bij Robbert.
Hej, ga je me napraten? Of eerder: voorpraten.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jeroen en ik hebben Jean Skinner (toepasselijke naam voor iemand die zegt van huid te wisselen) live gezien. Ik kan je garanderen dat het nep is, er was geen enkele sprake van ectoplasma, wel van gekke bekken trekkerij.![]()
Maar dit gaat off topic, dus aub blijf bij Robbert.
Deed iedereen zijn/haar masker maar af. Wil de ware Robbert ook opstaan? Of staat de ware Robbert er al?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:12 schreef visvogel het volgende:
[..]
He, is dit dé beroemde Jean Skinner?
Die heb ik samen met Sten nog op een paranormaalbeurs gezien... Alleen had ze geen masker, maar een rood licht en een goed ontwikkelde mimiek...
Ik blijf toch in Robbert geloven , hij is toch zo eerlijk , en ook Heerlijk ..., niet ?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Deed iedereen zijn/haar masker maar af. Wil de ware Robbert ook opstaan? Of staat de ware Robbert er al?![]()
of je nou sarcastisch bent weet ik niet maar geef nou eens een argument waarom hij niet aan coldreading etc zou doen?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:15 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik blijf toch in Robbert geloven , hij is toch zo eerlijk , en ook Heerlijk ..., niet ?
Om dit te geloven zijn de geleverde bewijzen reeds te sterk , ok ?.....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:16 schreef ee-04 het volgende:
[..]
of je nou sarcastisch bent weet ik niet maar geef nou eens een argument waarom hij niet aan coldreading etc zou doen?
Kom maar met die bewijzen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Om dit te geloven zijn de geleverde bewijzen reeds te sterk , ok ?.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |