Geachte Fokkers.
Je bevindt je momenteel in deel 16 van het Robbert van den Broeke topic. Kijk ook nog eens terug naar de vorige 15 delen, er zitten leuke stukjes en foto's bij (zie onder).
De kritische noten op "Er is zoveel meer" gaan door. Ook de non van Singraven die volgens Robbert verscheen, is reden voor onrust. Jammer genoeg wil Robbert niet reageren. Waarom niet? Wordt hij door zijn vader onder de duim gehouden? Is deze bang voor zijn goede naam bij de Rabobank? Hoe reageert de
Rabobank Loon op Zand clientèle eigenlijk op directeur Van den Broeke? Durven zij nog hun centjes te beleggen of zijn ze bang dat hun geld op spookachtige wijze verdwijnt? En hoe staat het met het boek van Robbert? Die staat bij
Bol.com al weken op één, maar komt daar een vervolg op? Met welke instelling kopen de mensen het boek nu (geloof, ongeloof, neutrale instelling, sensatie)?
Dit boek is geschreven door de vader van Robbert. Hij heeft het woord
ghostwriter wel erg letterlijk genomen.
![]()
Toch staat er Robbert's naam op.
quote:
Doet hij zelf niets met internet, wie zijn naam ’googled’, stuit op duizenden treffers. Ongeloof, en op zijn minst scepsis, valt hem ten deel. Robbert van den Broeke haalt er zijn schouders over op: „Met respect ben ik al blij.”
Zijn vader valt wel over ’ongelovige Thomassen’: „Ik heb er last van, ik baal ervan. Alsof mijn zoon liegt. Jaren geleden zou ik, een nuchter man, ook mijn twijfels hebben gehad. Maar ons gezin maakt zulke onaardse dingen mee, dat ik er niet meer omheen kan. Je denkt toch niet dat ik mijn carrière op het spel zou zetten door rare dingen te verzinnen? Ik ben bezig een boek te schrijven over Robbert. Dit heeft een grote impact op mijn leven. Ik ben ingrijpend veranderd, ik vaar meer op mijn gevoel en sta open voor spiritualiteit.
Door: MARIE-THÉRÈSE ROOSENDAAL. Zie ook:
RTL boulevard spoken foto'sVeel mensen hier op Fok geven Robbert nog steeds krediet. Hebben zij het bij het rechte eind?
Hier nog wat wetenswaardigheden:Tekst op de site van RobbertFilm 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003 Geluidsopname Omroep BrabantFilm 3 - RTL Boulevard Week 37/2004Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005Film 5 - Telegraaf 28 december 2005Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005Deel 1Deel 2Deel 3Deel 4Deel 5Deel 6Deel 7Deel 8Deel 9Deel 10Deel 11Deel 12Deel 13Deel 14Deel 15[ Bericht 1% gewijzigd door Stenny op 04-01-2006 11:41:23 ]