Of met zijn allen naar Talpa.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef Tulio het volgende:
Als je een film draait waarin mensen een bal overspelen en je geeft de opdracht deze bal goed in de gaten te houden. Dan kun je zomaar iemand door het beeld laten lopen met een paraplu zonder dat je dit ziet. Dus als je je om de bal fixeerd wordt de achtergrond donker. Wat wij doen is ons fixeren op de bal, maar wij kijken ook naar de achtergrond die steeds duidelijker wordt. Maar ondertussen wordt de belangstelling voor Robbert steeds groter en groter en zijn zakken vullen zich steeds meer ondanks dat hij zei dat hij het niet voor het geld doet. Wat wij kunnen gaan doen is een programma maken voor tv over hoe je je eigen graancirkel kunt maken of hoe je leuke geestenfoto's zelf kunt maken. Met elke week een ander onderwerp. Dan verdienen wij ons geld tenminste op een eerlijke manier.
Sten was dit niet voor jou?![]()
![]()
Tulio.
Wat bedoel je Tuul? Ik denk wel dat er een nieuw soort TV moet komen. Met Skepsis en Fok in je nek, moet je wel met iets beters komen dan verknipte foto's.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef Tulio het volgende:
Als je een film draait waarin mensen een bal overspelen en je geeft de opdracht deze bal goed in de gaten te houden. Dan kun je zomaar iemand door het beeld laten lopen met een paraplu zonder dat je dit ziet. Dus als je je om de bal fixeerd wordt de achtergrond donker. Wat wij doen is ons fixeren op de bal, maar wij kijken ook naar de achtergrond die steeds duidelijker wordt. Maar ondertussen wordt de belangstelling voor Robbert steeds groter en groter en zijn zakken vullen zich steeds meer ondanks dat hij zei dat hij het niet voor het geld doet. Wat wij kunnen gaan doen is een programma maken voor tv over hoe je je eigen graancirkel kunt maken of hoe je leuke geestenfoto's zelf kunt maken. Met elke week een ander onderwerp. Dan verdienen wij ons geld tenminste op een eerlijke manier.
Sten was dit niet voor jou?![]()
![]()
Tulio.
In de handleiding staat ook aangegeven dat je geen gebruik kunt maken van het interne geheugen als er een kaartje in zit. Alle foto's staan dus op kaart.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:30 schreef tijgervisuals het volgende:
[..]
Geen HD, gewoon het interne geheugen van dat ding. Maar als hij daarvan leest / foto's laat zien staat er 'IN' i.p.v. 'xD'.
Nou Sten gewoon eerlijke tv maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat bedoel je Tuul? Ik denk wel dat er een nieuw soort TV moet komen. Met Skepsis en Fok in je nek, moet je wel met iets beters komen dan verknipte foto's.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef soulsurvivor het volgende:
Ik sta in de OP![]()
leuke fotofuck sten![]()
edit... wat ik zeiquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:38 schreef tijgervisuals het volgende:
[..]
In de handleiding staat ook aangegeven dat je geen gebruik kunt maken van het interne geheugen als er een kaartje in zit. Alle foto's staan dus op kaart.
De foto's die hij dus ter plekke staat te maken zou hij dus gemaakt kunnen hebben op het interne geheugen en op het moment dat de camera (wij dus) even niet mag meekijken duwt hij het xd-kaartje erin, voila!... foto's met non-poppetje.
De taakverdeling: Robbert doet deel 1, Peter van den Broeke doet deel 2, Jij en ik doen deel 3.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef Tulio het volgende:
[..]
Nou Sten gewoon eerlijke tv maken.
Bijvoorbeeld: Deel 1
Hoe maak je je eigen spookfoto's.
Deel 2
Hoe maak je je eigen graancirkel.
Deel 3
Hoe maak je je eigen lichtbollen.
![]()
ik zou zo teleurgesteld zijn, hè, als zo een geestverschijning zich zo openbaren hier, zo een overduidelijk uit papier geknipt poppetje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef soulsurvivor het volgende:
[afbeelding]
wat natuurlijk ook niet klopt is het feit dat de verschijning geen schaduw heeft.
je ziet de reflectie van de flits maar geen schaduw van het object.
volgens mij kan dat alleen als het object heel klein is geweest, en vlak voor de lens gehouden is.
Inderdaad, geen 'para'normaal progamma in Nederland zal nog hetzelfde zijn. Ik vind dit een goede ontwikkeling, tijd het koren van het kaf te scheiden en met de serieuzen door te gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zou zo teleurgesteld zijn, hè, als zo een geestverschijning zich zo openbaren hier, zo een overduidelijk uit papier geknipt poppetje.
en ben geen held wat betreft enge geluiden en wat dies meer zij in het donker als ik alleen ben, maar zou me zo iets overkomen, een papieren non... "ja godver, ben ik het niet waard of zo!!!!!!!!! ik eis een beter spook!!!!!!!!!!!!"
Tja dan moet je kunnen aantonen dat hij je beschadigd heeft. Tenslotte heb je er zelf voor gekozen om naar het programma te kijken en omdat je het niet gelooft beschadigt het je ook niet. En die mensen die het wel geloven kun je niet als getuigen horen, die spreken namelijk voor hem. Dus de bewijstlast is niet groot genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Kan je zo iemand niet aanklagen wegens bedrog en fraude hij verdient er immers geld mee.
Ik neem aan dat de rechter dan een onderzoek wil waar uit dan zal blijken dat het allemaal op losse schroeven staat
wat ik ook wel iets voor RTL vind is om nu te zeggen het was nep zie je hoe makkelijk je mensen kan bedriegen gelukkig hebben we het FOk forum en stichting skepsis pas goed op wat je gelooft
groetje Irene & Robbert
Ik denk dat de straf voor de betrokken partij al groot genoeg is. Denk je maar eens in hoe scheef ze worden aangekeken. Goede les voor mensen die niet zuiver zijn: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:57 schreef Tulio het volgende:
[..]
Tja dan moet je kunnen aantonen dat hij je beschadigd heeft. Tenslotte heb je er zelf voor gekozen om naar het programma te kijken en omdat je het niet gelooft beschadigt het je ook niet. En die mensen die het wel geloven kun je niet als getuigen horen, die spreken namelijk voor hem. Dus de bewijstlast is niet groot genoeg.
Tulio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |