quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef Genverbrander het volgende:
HOERAAAAAAAAA mijn plaatje in de OP!!!!!!!! WAT EEN EER!!!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef ruby het volgende:
Irene Moors had in de laatste aflevering een groot boek met verhalen/verschijnselen in haar handen.
Weet iemand de naam hiervan? Thanks.
Bron: http://www.robbertvandenbroeke.nl/page6/page6.htmlquote:* In de laatste aflevering van 'Er is Zoveel Meer ' werd gesproken over een boek, veel mensen vroegen ons naar de naam van dat boek. Bij deze;
Titel: 'Ghosts, true encounters with the world beyond'
Schrijver: Hans Holzer, parapsycholoog.
ISBN 1-884822-64-9 uit 1997.
Zover wij weten is er geen Nederlandse vertaling.
Ik weet het niet hoor... ik vind de twee cijfers toch wel duidelijk anders. Maar het pixelplaatje pleit dan wel weer voor een acht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:06 schreef tijgervisuals het volgende:
Thanx...
[afbeelding] [afbeelding]
Ik denk niet dat het toestel van Robbert telkens nieuwe mapjes aanmaakt, omdat het fotonummer (rechtsonder) wel doorlopend is, zonder gaten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef visvogel het volgende:
[..]
Dat zegt weinig denk ik... Op ons fototoestel maakt hij elke keer als je de camera uitzet een nieuw mapje aan, met dezelfde filenames. (ik heb hier een keer een topic over geopend hier...)...
Maar toch vreemd...
precies ff kijken wat hij precies deed voordat hij die camera aan irene gaf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:03 schreef Genverbrander het volgende:
is er iemand die de opname ook nog op band heeft??
Misschien is er iemand in de weer om de slimste speurneus van Nederland te vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef Genverbrander het volgende:
Bij de foto die hij maakte tijdens de aflevering van Jensen zijn al die extra gegevens trouwens niet zichtbaar in het schermpje, terwijl hij wel dezelfde camera heeft daar:
[afbeelding]
En nog even over de ingestelde (of juist niet) datum.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef tijgervisuals het volgende:
Ik heb wat betere frames uitgezocht en ze niet 'rechtgetrokken' (beter vergelijkbaar).
Ik vind het toch meer van een 6 hebben.
[afbeelding]
326
[afbeelding]
328
toch?
lol.. ik ben al zo ver dat ik zie dat de non een 3D object is geweest, of een uitgeknipte foto van een 3d object.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:17 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien is er iemand in de weer om de slimste speurneus van Nederland te vinden.![]()
Hoe dan ook zal de datum niet goed zijn ingesteld. Ten eerste door het jaartal 2000. Ten tweede doordat de uitzendingen op 4, 11 en 18 december 2005 en op 1 januari 2006 waren. En Irene loopt in de uitzendingen met een lekker zomers bloesje rond, dus het zal niet december geweest zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef tijgervisuals het volgende:
[..]
En nog even over de ingestelde (of juist niet) datum.
Als het jaar eerst staat komt altijd de maand, dan de dag.
Het is alleen wel eens andersom als het jaar als laatste staat.
Het lijkt me dus 8 december...
En ik zie duidelijk een 8quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef tijgervisuals het volgende:
Ik heb wat betere frames uitgezocht en ze niet 'rechtgetrokken' (beter vergelijkbaar).
Ik vind het toch meer van een 6 hebben.
[afbeelding]
326
[afbeelding]
328
toch?
Ik denk zelf dat vroeg of laat de druk te groot wordt, ookal blijft het bij vele aanwijzingen. Maar goed, ik zit zelf wat dat betreft niet zo gemiddeld in elkaar. Als ik lieg, zie je dat meteen, en ik wil het niet, dus ik doe het niet én ik kan het niet. Voor mij is het altijd onbegrijpelijk als mensen liegen. Liegen is jezelf én de ander niet serieus nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:41 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
En ik zie duidelijk een 8![]()
Maar al is het een 8, dan is het nog geen rotsvast bewijs, want als er hier al twijfel is, dan kan Irene gewoon voor het 6 verhaal gaan.
Snik...![]()
Nog ff verder zoeken naar andere zaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |