quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar mijn ene eenzame banaan op de fruitschaal heeft wel allemaal vlekken.
Of telt dat niet?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:55 schreef NoSigar het volgende:
Beweren ze echt dat ze zwanger is door die appel, dus zonder tussenkomst van een man?
En wat vind jij daar zelf van, als ik vragen mag? M.a.w., vind je het geloofwaardig?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat staat er niet, dat houden ze geheim, maar verdacht vind ik het wel.
Lees wat er staat : de appels dienden om Saskia extra kracht te geven, en ze was reeds zwanger .....en ze zag een lichtbol .......d'as wat anders , he, he ....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat staat er niet, dat houden ze geheim, maar verdacht vind ik het wel.
Dat jij hier als kennis nog allemaal in geloofd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef pikki het volgende:
[..]
Lees wat er staat : de appels dienden om Saskia extra kracht te geven, en ze was reeds zwanger .....en ze zag een lichtbol .......d'as wat anders , he, he ....![]()
Dat staat er ook niet , geen buitenaardse appel .....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat is er nu met die zus? Want dat heb ik volgens mij totaal gemist? Zwanger van een buitenaardse appel?![]()
![]()
HAHAHA Ik dacht serieus een buitenaardse appel. Sorry ik kan het allemaal niet meer bevatten. Ik vind die RvdB toch wel erg goed. Hij brengt me namelijk ONTZETTEND aan het lachen met al die maffe dingen. Als RvdB had gezegd dat het een buitenaardse banaan was geweest had jij het ook geloofd.......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:09 schreef pikki het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet , geen buitenaardse appel .....![]()
Nee, ze was niet al zwanger, dat staat er niet:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef pikki het volgende:
[..]
Lees wat er staat : de appels dienden om Saskia extra kracht te geven, en ze was reeds zwanger .....en ze zag een lichtbol .......d'as wat anders , he, he ....![]()
Bladzijde 77, "Robbert"quote:"Saskia vertelde dat ze zich anders voelde dan anders en dat ze graag nog een tweede kindje wilde hebben. Ik vroeg of ze dacht dat ze zwanger was. Ze wist het niet, maar ik zei dat het best eens het geval kon zijn en dat de appels bedoeld waren om van haar baarmoeder een gezonde plek te maken. Ik had toen Saskia en Max een week eerder bij ons thuis waren twee zieltjes in hun buurt gezien, die er volgens mij op wezen dat Max nog twee broertjes of zusjes zou krijgen. Even later zag ik steeds een zieltje in Saskia's directe nabijheid, wat zou kunnen betekenen dat er al een proces van zielenkeuze gaande was. Toen ik dat vertelde, heeft Saskia vol vertrouwen de appel opgegeten.
Op 30 juli deed Saska een zwangerschapstest waaruit bleek dat ze inderdaad in verwachting was. Gezien Saskia's medische voorgeschiedenis was dat als een wonder te beschouwen."
Dat verhaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee, ze was niet al zwanger, dat staat er niet:
[..]
Bladzijde 77, "Robbert"
Dat hangt van RvdB af? Als hij zegt dat zijn buurvrouw haar zwangerschap bevorderd door een buitenaardse banaan dan geloofd Pikkie in die bananen. Dus is een kwestie van afwachten wat Robbert nu weer verzint.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Ik heet trouwens ook SaskiaZijn er ook sprookjes met bananen?
Ik vindt het een buitengewone gave dat Robbert reeds die zieltjes ziet , dit had ik ook zo gelezen in het boek over regressietherapie en reincarnatie, dat die zieltjes reeds voor de conceptie rond de toekomstige moeder gaan zweven , dat is weer een sterk bewijs hoe het allemaal gaat , .....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee, ze was niet al zwanger, dat staat er niet:
[..]
Bladzijde 77, "Robbert"
Prachtig, dat middenstuk van de banaan onverklaarbaar gaaf terwijl de twee uiteindes bruin zijn. Dat is toch uiterst symbolisch, en mogelijk een buitenaardse (gegraveerde) wijsheid, zoiets als: de waarheid ligt in het midden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Please..........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef pikki het volgende:
weer een sterk bewijs
Uw... Ik vind het een melige appel, uw, ik bedoel, een melig verhaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En wat vind jij daar zelf van, als ik vragen mag? M.a.w., vind je het geloofwaardig?
Ben je therapeutisch nu genoeg geholpen? Anders heb ik nog wel wat adresjes van psychiaters of paragnosten. Wat je prettiger vindt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef Agno_Sticus het volgende:
-veel tekst en dan de noodroep:-
I WANT TO GET OUT OF HERE ! PLEASE, IRENE & ROBBERT, RELEASE ME FROM THIS FORUM!
Hè, dat was ff lekker zeg. Kan het iedereen aanraden; dit lucht echt enorm op! Voel me een stuk beter opeens. Oprecht dank voor het lezen van deze lange, “reiner therapeutische” post…...ik wou oprecht dat het bovenstaande slechts fictie was...
![]()
Ja,........ of zal ik het "Agnus Dei " voor jou zingen .........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je therapeutisch nu genoeg geholpen? Anders heb ik nog wel wat adresjes van psychiaters of paragnosten. Wat je prettiger vindt.
Tis niet waar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef Agno_Sticus het volgende:
Je vindt jezelf constant speurend op Internet naar enge plaatjes van modderfiguren. Het gaat zelfs zover dat je via Babelfish het woord “mud men” terugvertaald hebt naar het Koreaans en het resultaat vervolgens weer op Google Image search hebt ingevoerd… Can you go lower than this?
Yes you can! Je googled ook eens op “mud mask”, worstelt jezelf door een eindeloze reeks huidproducten en beleeft ‘s nacht astraal erotische avonturen met vrouwen met van die maskers op... … Still lower?
Ja hoor! Je leest dat ene Isabeau op dit forum komt “modderen” en hebt pas na 10 minuten door dat er “modereren” staat…
![]()
![]()
![]()
Normaal gezellig winkelen was er vandaag ook al niet meer bij. Bij elke (reis)boekenwinkel ruk je alle epistels over Indonesië of Papoea Nieuw Guinea uit de kast en gaat op zoek naar afbeeldingen van modderfiguren. Je vindt niks en schaft uit teleurstelling, a raison van Euro 17,50, uiteindelijk dan maar het boek van Robbert aan in de hoop daarin meer clues te vinden. Bij de kassa zeg je dat het een kadotje is en vraagt of het ingepakt kan worden...![]()
![]()
![]()
Je verwaarloost je werk en je naasten begrijpen je niet meer… Langzaam aan vervreem je van het normale leven en vind je enkel nog steun in een virtuele wereld waarin surrealistische namen regeren als: Genverbrander, Nokwanda, Tulio, Stenny, Halfgedraaide, Prst, Marietje_34, Peekaboo, MichelAngelo en vele anderen. Je mist zelfs de ondoorgrondelijke posts van ene Pikki als hij/zij er eventjes niet is…![]()
I WANT TO GET OUT OF HERE ! PLEASE, IRENE & ROBBERT, RELEASE ME FROM THIS FORUM!
Toeval bestaat nietquote:
Inderdaad: blijf!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toeval bestaat nietDit is dus een Belangrijke Boodschap.
Gaat het hier nu om een banaanvraag?quote:
Nah... dat was logischer geweest dan een appel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
HAHAHA Ik dacht serieus een buitenaardse appel. Sorry ik kan het allemaal niet meer bevatten. Ik vind die RvdB toch wel erg goed. Hij brengt me namelijk ONTZETTEND aan het lachen met al die maffe dingen. Als RvdB had gezegd dat het een buitenaardse banaan was geweest had jij het ook geloofd.......![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef Agno_Sticus het volgende:
Eerste kennismakingsspeech voor de AF (Anonieme Fokkers)
![]()
Het zijn verslavingsgeesten, ......die Robbert op allen afstuurt die ermee lachen .. behalve naar mij .....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig.......
Maar ik ben bang dat ook de ontknoping van dit mysterie je niet onmiddelijk van je verslaving af zal helpen. Ik weet niet wat ze van Fok! door de monitor uit laten stralen om ons allen eraan verslaafd te laten raken....I'm telling you..... It's a conspiracy
Wil je daarmee zeggen dat we jou na deze topicreeks niet meer terug zien?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:58 schreef pikki het volgende:
[..]
Het zijn verslavingsgeesten, ......die Robbert op allen afstuurt die ermee lachen .. behalve naar mij .....[afbeelding]
Ga jij PIkki missen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat we jou na deze topicreeks niet meer terug zien?![]()
Ow, well...... je brengt wel pit in de discussie. Met alleen scepticy of alleen believers discussieren is toch geen bal aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Ga jij PIkki missen ?[afbeelding]
Maak eens een mooi schilderij van Pikki , ......![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, well...... je brengt wel pit in de discussie. Met alleen scepticy of alleen believers discussieren is toch geen bal aan.
En je vraagt of ik een schilderij van Pikki wil maken maar zet daar dezesmiley achter. Wat moet ik daar nou weer van denken.
En hoe moet ik van jou een schilderij maken? Van een denkbeeldige Pikki? Of van een gechannelde Pikki? Niet mijn expertise. Maar een portretje zou me goed afgaan hoor![]()
quote:
het programma kan nog altijd verder gaan. Er lopen nog genoeg spoken rond.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ja eingelijk zijn die programma makers redelijk amuteurisch te werk gegaan als je ziet hoeveel fouten ze hebben gemaakt...opzich hadden ze die genverbrander fout er uit moeten halen net als dat hele non gebeuren...dan was er stuk minder kritiek geweest denk en kon je rustig nog wat afleveringen aanvast plakken.
Ja... en ik vindt eerlijk gezegd , dat Stenny het voorbeeld zou moeten geven , en Robbert beter zelf zou een beetje steunen ipv nog grotere twijfels te zaaien , over alles én nog wat ......zelfs onschuldige appeltjes...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef Ticker het volgende:
Bah wat een onzin weer Stenny!
Op een of andere manier kan jij hier zo de stemming erin gooien, dat als jij iets verkeerd interpeteert in het boek (ofzettelijk of gewoon echt niet begrepen daar in het midden gelaten), dat er toch ook mensen gelijk hetzelfde gaan roepen.
Ja hoor, er staat echt dat ze door de appel bevrucht is geraakt.. zeker met d'r verkeerde lippen gegeten.![]()
Ik denk dat dit weer de andere extreem is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja... en ik vindt eerlijk gezegd , dat Stenny het voorbeeld zou moeten geven , en Robbert beter zelf zou een beetje steunen ipv nog grotere twijfels te zaaien , over alles én nog wat ......zelfs onschuldige appeltjes...
Als de mensen alles over haar zog. " uittredingen" moeten geloven, dat ze dan maar ook Robbert's verhalen geloven zou ik eerlijk zeggen ....
Als je beseft wat die eerlijke familie nu moet doorstaan, door alle ellende die over ze ,is uitgezaaid in de pers, de kranten ,nu al op de televisie, ......ik hoop dat ze het allemaal aankunnen, ....en dat door enkel heethoofdige skeppers , die zo kortzichtig zijn als hunner neuzen lang zijn .
Ik denk dat vader van Robbert het voorbeeld moge wezen voor vele anderen die nog zullen volgen ,..........en dit een "internationale boodschap" moge wezen ....ter bescherming van alle mensen met paranormale gaven , moest je weten hoevelen er al in die ellendige gestichten zijn beland , onder het psychisch "mes "van menig psychiater, en het vergift van menig geneesmiddel dat niet nodig was geweest .....![]()
De vader een voorbeeld? Waarom zeg je dat? Ben jij familie van Robbert? Anders zeg je zoiets toch niet! Weet je wat: ik heb geen boodschap aan de vader van Robbert, zeg hem dat maar. Laat hem eerst maar eens zijn zoon vrij laten. Bovendien: de vader van Robbert heeft ook toegelaten dat Robbert naar een inrichting ging.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik denk dat vader van Robbert het voorbeeld moge wezen voor vele anderen die nog zullen volgen ,..........en dit een "internationale boodschap" moge wezen ....ter bescherming van alle mensen met paranormale gaven , moest je weten hoevelen er al in die ellendige gestichten zijn beland , onder het psychisch "mes "van menig psychiater, en het vergift van menig geneesmiddel dat niet nodig was geweest .....![]()
Onzin? Ik heb dat niet verzonnen hoor van die buitenaardse appels die zouden helpen bij de zwangerschap! Ga het boek maar lezen, maar dat zal je wel niet gedaan hebben. Ik wel, van A-Z en ik heb er 15 genuanceerde vragen over gesteld, zie mijn website, en daar heb ik nog steeds geen antwoord op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef Ticker het volgende:
Bah wat een onzin weer Stenny!
Op een of andere manier kan jij hier zo de stemming erin gooien, dat als jij iets verkeerd interpeteert in het boek (ofzettelijk of gewoon echt niet begrepen daar in het midden gelaten), dat er toch ook mensen gelijk hetzelfde gaan roepen.
Ja hoor, er staat echt dat ze door de appel bevrucht is geraakt.. zeker met d'r verkeerde lippen gegeten.![]()
Nok, ....ik ben globaal wel akkoord met de nuances die je probeert te leggen ,weet je ....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk dat dit weer de andere extreem is.
Kijk verder op dit subforum. Dan zie je dat hier ook users zijn die juist WEL open staan voor "para"normale verschijnselen en dat er lang niet alleen maar scepticy tussen zitten.
Dat wil niet zeggen dat men alleen daarom alles maar moet geloven als er redenen te over zijn om te twijfelen aan toch een deel van het RvdB verhaal.
En de arme familie heeft samen besloten de publiciteit te zoeken. Dan kun je op je 10 vingers natellen dat er genoeg kritiek zal komen.
Of had je verwacht dat iedereen in overtuigde verering in katzwijm zou vallen.
echt voor niemand dus, he.
Een beetje criticus stelt vragen, maakt opmerkingen en zoekt uit.
En okay....@Ticker...... dat men hier overal iets achter is gaan zoeken is een vermaak geworden. De appel werd een grap en groeide uit. Maar een stukje naar boven staat een citaat uit het boek van RvdB dat daarover gaat. Dus iedereen die dat kan lezen heeft evenveel kans om daar een mening over te vormen zonder tot meelullen te vervallen (waar ik ook geen voorstander van ben. Ik hoop dat dat duidelijk is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |