Nee hoor, maar ik heb daar wel vijf jaar gewoond, misschien heb je mijn geest uit het verleden gezien.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:43 schreef Kaneelstok het volgende:
huh, liep jij laatst in groningen stenny
En?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag even gebladerd in zijn boekje.
ik had sjans met je geestquote:Op maandag 9 januari 2006 19:44 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb daar wel vijf jaar gewoond, misschien heb je mijn geest uit het verleden gezien.![]()
Sorryquote:
Reken maar, het staat op zijn hoofdpagina, zie link hierboven. Ik ga een voorspelling doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:48 schreef NoSigar het volgende:
Haha, Robbert als top-prority. Een van de tien nieuwsberichten op zijn pagina.
Maar hij heeft een mooie prominente rol. En dat terwijl engelstaligen de grap van ge-verbrander niet helemaal kunnenn vatten: gene-burner. Dirty blue gene-burner. of iets dergelijks. Nou ja![]()
Niets is echt hopeloos, Barb, laten we optimistisch blijven, Robbert kan opeens genezen zijn. Na al deze analyses...misschien ziet hij opeens het licht en schopt zijn pa de deur uit.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dan zijn veel dingen van hem misschien fake, dat wil nog niets zeggen. Misschien maakt(e) hij inderdaad dergelijke dingen mee (Nancy Talbott, onderzoekster van graan- en gewascirkels is naar eigen zeggen bij hem thuis geweest en heeft daar heftige dingen meegemaakt en de cirkels onderzocht), maar zoals ik al zei, ik denk dat de tv foto's nep zijn, dat hij dingen inderdaad op zoekt etc. Hij is niet helemaal in orde. Je weet niet hoe dat komt, er zit denk ik veel achter. De ene keer lijkt hij labiel, kinds, echt, fake, oprecht....ik hoop dat er gauw iets gebeurt waar we wijzer van worden. Ik ben niet naïef maar zoals ik al diverse keren meldde, ik blijf het een én-én kwestie vinden. Ik vind het hopeloos.....![]()
Wie weet. Takes one to know one.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef Stenny het volgende:
[..]
Reken maar, het staat op zijn hoofdpagina, zie link hierboven. Ik ga een voorspelling doen.Ik voorspel dat Randi binnen afzienbare tijd naar Nederland zal komen. Eerst gaat hij naar België, om daar met zijn sceptische vrienden te praten, dan komt hij als een zwarte vorst naar Nederland. Hij wil die - ouwe jongens krentenbrood - Nanninga en Nienhuys nu wel eens ontmoeten. Hij wil controle, macht, power, en daartoe moet je netwerken, nietwaar?
Als hij mij de hand wil schudden, weiger ik. Je hebt leuke sceptici en je hebt niet leuke sceptici.quote:
Interessant!!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:53 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Ik heb Nancy Talboot wel eens horen spreken hier in Nederland. Ze *doet* of ze een wetenschapper is, ze kan lekker kletsen, maar ze heeft GEEN opleiding van betekenis (vóór haar graancirkelwerk organiseerde ze folkmuziek festivals), en ze is een ontzettend goedgelovig en makkelijk te overtuigen van alles wat eigenlijk niet kan.
Hoezo wordt zij dan als wetenschapper gepresenteerd?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Interessant!!![]()
Kan je hier iets meer over vertellen, want er schijnen nogal wat mensen van haar "onder de indruk" te zijn. Zoals verwacht, ten onrechte waarschijnlijk (hoor je er dan weer bij te zeggen).![]()
Hou me op de hoogte Sten, dan kan ik die pokkelul eindelijk eens onder zijn ballen trappen! Pikki, ga jij ook mee? Dan zullen we hem eens een lesje leren.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef Stenny het volgende:
[..]
Reken maar, het staat op zijn hoofdpagina, zie link hierboven. Ik ga een voorspelling doen.Ik voorspel dat Randi binnen afzienbare tijd naar Nederland zal komen. Eerst gaat hij naar België, om daar met zijn sceptische vrienden te praten, dan komt hij als een zwarte vorst naar Nederland. Hij wil die - ouwe jongens krentenbrood - Nanninga en Nienhuys nu wel eens ontmoeten. Hij wil controle, macht, power, en daartoe moet je netwerken, nietwaar?
Hm, das wel heel makkelijk dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef Tulio het volgende:
Er staat geschreven:
"Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt."
[afbeelding]
Aha. Zo toon je dus iemands ongelijk aan. Je trapt hem gewoon onder zijn ballen.quote:Sten, dan kan ik die pokkelul eindelijk eens onder zijn ballen trappen! Pikki, ga jij ook mee? Dan zullen we hem eens een lesje leren.
quote:
In jouw profiel een verwijzing maken naar een plaatje.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef JUUTEPETUUT het volgende:
vraagje : jullie hebben (bijna) allemaal zo'n plaatje,, ik krijg dat niet voor elkaar.... hoe doe je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |