Nee hoor, maar ik heb daar wel vijf jaar gewoond, misschien heb je mijn geest uit het verleden gezien.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:43 schreef Kaneelstok het volgende:
huh, liep jij laatst in groningen stenny
En?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag even gebladerd in zijn boekje.
ik had sjans met je geestquote:Op maandag 9 januari 2006 19:44 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb daar wel vijf jaar gewoond, misschien heb je mijn geest uit het verleden gezien.![]()
Sorryquote:
Reken maar, het staat op zijn hoofdpagina, zie link hierboven. Ik ga een voorspelling doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:48 schreef NoSigar het volgende:
Haha, Robbert als top-prority. Een van de tien nieuwsberichten op zijn pagina.
Maar hij heeft een mooie prominente rol. En dat terwijl engelstaligen de grap van ge-verbrander niet helemaal kunnenn vatten: gene-burner. Dirty blue gene-burner. of iets dergelijks. Nou ja![]()
Niets is echt hopeloos, Barb, laten we optimistisch blijven, Robbert kan opeens genezen zijn. Na al deze analyses...misschien ziet hij opeens het licht en schopt zijn pa de deur uit.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dan zijn veel dingen van hem misschien fake, dat wil nog niets zeggen. Misschien maakt(e) hij inderdaad dergelijke dingen mee (Nancy Talbott, onderzoekster van graan- en gewascirkels is naar eigen zeggen bij hem thuis geweest en heeft daar heftige dingen meegemaakt en de cirkels onderzocht), maar zoals ik al zei, ik denk dat de tv foto's nep zijn, dat hij dingen inderdaad op zoekt etc. Hij is niet helemaal in orde. Je weet niet hoe dat komt, er zit denk ik veel achter. De ene keer lijkt hij labiel, kinds, echt, fake, oprecht....ik hoop dat er gauw iets gebeurt waar we wijzer van worden. Ik ben niet naïef maar zoals ik al diverse keren meldde, ik blijf het een én-én kwestie vinden. Ik vind het hopeloos.....![]()
Wie weet. Takes one to know one.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef Stenny het volgende:
[..]
Reken maar, het staat op zijn hoofdpagina, zie link hierboven. Ik ga een voorspelling doen.Ik voorspel dat Randi binnen afzienbare tijd naar Nederland zal komen. Eerst gaat hij naar België, om daar met zijn sceptische vrienden te praten, dan komt hij als een zwarte vorst naar Nederland. Hij wil die - ouwe jongens krentenbrood - Nanninga en Nienhuys nu wel eens ontmoeten. Hij wil controle, macht, power, en daartoe moet je netwerken, nietwaar?
Als hij mij de hand wil schudden, weiger ik. Je hebt leuke sceptici en je hebt niet leuke sceptici.quote:
Interessant!!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:53 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Ik heb Nancy Talboot wel eens horen spreken hier in Nederland. Ze *doet* of ze een wetenschapper is, ze kan lekker kletsen, maar ze heeft GEEN opleiding van betekenis (vóór haar graancirkelwerk organiseerde ze folkmuziek festivals), en ze is een ontzettend goedgelovig en makkelijk te overtuigen van alles wat eigenlijk niet kan.
Hoezo wordt zij dan als wetenschapper gepresenteerd?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Interessant!!![]()
Kan je hier iets meer over vertellen, want er schijnen nogal wat mensen van haar "onder de indruk" te zijn. Zoals verwacht, ten onrechte waarschijnlijk (hoor je er dan weer bij te zeggen).![]()
Hou me op de hoogte Sten, dan kan ik die pokkelul eindelijk eens onder zijn ballen trappen! Pikki, ga jij ook mee? Dan zullen we hem eens een lesje leren.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef Stenny het volgende:
[..]
Reken maar, het staat op zijn hoofdpagina, zie link hierboven. Ik ga een voorspelling doen.Ik voorspel dat Randi binnen afzienbare tijd naar Nederland zal komen. Eerst gaat hij naar België, om daar met zijn sceptische vrienden te praten, dan komt hij als een zwarte vorst naar Nederland. Hij wil die - ouwe jongens krentenbrood - Nanninga en Nienhuys nu wel eens ontmoeten. Hij wil controle, macht, power, en daartoe moet je netwerken, nietwaar?
Hm, das wel heel makkelijk dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef Tulio het volgende:
Er staat geschreven:
"Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt."
[afbeelding]
Aha. Zo toon je dus iemands ongelijk aan. Je trapt hem gewoon onder zijn ballen.quote:Sten, dan kan ik die pokkelul eindelijk eens onder zijn ballen trappen! Pikki, ga jij ook mee? Dan zullen we hem eens een lesje leren.
quote:
In jouw profiel een verwijzing maken naar een plaatje.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef JUUTEPETUUT het volgende:
vraagje : jullie hebben (bijna) allemaal zo'n plaatje,, ik krijg dat niet voor elkaar.... hoe doe je dat?
Als je haar CV leest op www.bltresearch.com lees je over haar verleden. Ze heeft een 'research background' staat daar, maar géén academische titels en ook geen wetenchappelijke publicaties op haar naam. Dat betekent waarschijnlijk dat ze assistente was op een of andere universiteit (reageerbuisjes afwassen). Bovendien, waarom ga je muziekfestivals organiseren als je wetenschapper bent?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Interessant!!![]()
Kan je hier iets meer over vertellen, want er schijnen nogal wat mensen van haar "onder de indruk" te zijn. Zoals verwacht, ten onrechte waarschijnlijk (hoor je er dan weer bij te zeggen).![]()
Hoezo hoezo?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoezo wordt zij dan als wetenschapper gepresenteerd?![]()
Thanks.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Als je haar CV leest op www.bltresearch.com lees je over haar verleden. Ze heeft een 'research background' staat daar, maar géén academische titels en ook geen wetenchappelijke publicaties op haar naam. Dat betekent waarschijnlijk dat ze assistente was op een of andere universiteit (reageerbuisjes afwassen). Bovendien, waarom ga je muziekfestivals organiseren als je wetenschapper bent?
Zij vertelde ook over die foto van de SS-er. Volgens Robbert een spokenfoto. De foto werd teruggevonden (op het Internet?). Op het internet had een andere persoon zijn arm voor de borst van die SS-er. Op de foto van Robbert ontbrak een stukje van de foto: op precies dezelfde plek op de foto van die SS-er, in precies dezelfde vorm als die arm van de man naast hem.
Conclusie van Talbott: "That is remarkable and proofs that Robbert's pictures are genuine!"
Mijn conclusie: dat mens is nog dommer dan Irene Moors.![]()
Wat een troela. Mijn conclusie: het was dezelfde foto.
Bij Webicon: kun je verwijzen naar de url waar jouw plaatje op staat.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef JUUTEPETUUT het volgende:
er staat naar usercon,, ofzoiets, al ik daar op klik kom ik op een wit scherm,, nou ja ik weet het ook niet,, laat maar hoor , zo belangrijk is het ook weer niet
![]()
sorry maar.....quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Stenny het volgende:
Geachte Fokkers.
Geen Genverbrander te bekennen, vooruit, jullie Stenny opent hem wel weer.
Na de verklaring van Irene Moors in Life & Cooking staan velen op hun kop. Hoe kan Irene Moors zo omgaan met haar kijkers? Zij verklaarde eenvoudig nogmaals dat er geen sprake was van trucage of voorkennis, en dat was dat. Hoe dom denkt zij dat kijkend Nederland is? Kan zij hiermee wegkomen? En gaat Robbert van den Broeke gewoon volgens plan de grote healing geven in januari of heeft Pa hem inmiddels op zijn stoel vastgebonden? [afbeelding] En als hij wel zijn healing gaat geven, gaan jullie dan allemaal met mij mee naar zijn healing/reading? Dit wil ik eerste rang zien! Of ben ik misschien niet welkom als de grote enge (O)omen?![]()
Ik heb voor de verandering even iemand anders in de satire opgenomen, onze grote vriend, de Zwarte Meester, goeroe der sceptici, Randi. Hij heeft inmiddels Robbert als top priority en cirkelt al boven hem als een echte Zwarte Gier:
[afbeelding]
Hier nog wat wetenswaardigheden:
Tekst op de site van Robbert
Verslag Laurens Buijs &
Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145
Skepsis.nl Deel 1 over Robbert
Skepsis.nl Deel 2 over Robbert
Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)
Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003
Geluidsopname Omroep Brabant
Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004
Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005
Film 5 - Telegraaf 28 december 2005
Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005
Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
En deze: RTL boulevard spoken foto's![]()
Ahhhh wat eng, dat moet wel een geest zijn:quote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Micheleangelo het volgende:
Nee, 't is niet waar... DEZE dan...!
www.dutchlightorbs.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dit hele bijzondere bericht kreeg ik gisteren binnen.
Wat mooi dat er bij dit dramatische verhaal een lichtbol in het spel was, en de koe weer veilig is.
Uiteraard danken wij de heer van de linden hartelijk!
Ik hoor al een tijdje het verhaal over de foto van de "SS-er" maar op internet is er negens iets over te vinden, misschien bestaat die foto helemaal niet!!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Zij vertelde ook over die foto van de SS-er. Volgens Robbert een spokenfoto. De foto werd teruggevonden (op het Internet?). Op het internet had een andere persoon zijn arm voor de borst van die SS-er. Op de foto van Robbert ontbrak een stukje van de foto: op precies dezelfde plek op de foto van die SS-er, in precies dezelfde vorm als die arm van de man naast hem.
Dus nog mysterieuzer.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Ik hoor al een tijdje het verhaal over de foto van de "SS-er" maar op internet is er negens iets over te vinden, misschien bestaat die foto helemaal niet!!
Ja, ik heb die foto ooit eens gezien, toen ze op TV door het boek bladerden. Die foto bestaat dus wel en ik ben er ook zeer nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Ik hoor al een tijdje het verhaal over de foto van de "SS-er" maar op internet is er negens iets over te vinden, misschien bestaat die foto helemaal niet!!
Dank je, ik ga het lezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef Liefsten het volgende:
@ Stenny,
Hier heb je een zgn. "wetenschappelijk" onderzoek van Nancy Talbott:
http://www.dcccs.org/wete(...)emaakt_door_bols.htm
Ze noemt zichzelf dus wel degelijk wetenschapper![]()
quote:Lichtbollen
Het aantal ooggetuigen dat vliegende "lichtbollen" heeft waargenomen, is de laatste jaren sterk vermeerderd. Deze heldere, zwevende lichtobjecten variëren in grootte tussen een ei en een voetbal, en schijnen op een of andere wijze gerelateerd te zijn aan het graancirkelfenomeen. Ze verschijnen vaak in velden waar zich graancirkels hebben gevormd, en zijn talloze malen gezien (en gefilmd!) in en rond graancirkels. Enkele mensen beweren zelfs dat ze hebben gezien hoe deze lichtbollen daadwerkelijk een graancirkel creëerden.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef Micheleangelo het volgende:
Haal je nu geen ouwe koeien uit de sloot?
(Sorry, moest hem er even inkoppen...)
![]()
Die publicatie bestaat inderdaad. Ik denk dat ze co-auteur was. De Levengood heeft heel veel artikelen geschreven.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef Liefsten het volgende:
@ Stenny,
Dus toch een Gen(e)verbrander!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef Liefsten het volgende:
@ Stenny,
http://www.dcccs.org/wetenchap_bevestigt__graancirkels_gemaakt_door_bols.htm
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte Sten, dan kan ik die pokkelul eindelijk eens onder zijn ballen trappen! Pikki, ga jij ook mee? Dan zullen we hem eens een lesje leren.
![]()
![]()
Zoiets had ik dus ook alquote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
![]()
Zie je dat, die foto van die koe is gemaakt door ene Albert van der Linden. Is misschien een pseudo van Albert Verlinde.![]()
In de VS wordt het je makkelijk gemaakt om jezelf wetenschapper te noemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef Liefsten het volgende:
@ Stenny,
Ach nee, je gaat een foto maken terwijl je wacht tot een voor jouw oog onzichtbare lichtbol je koe redt?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook al
Trouwens wat betreft het redden van die koe, het klinkt uiteraard te belachelijk voor woorden, maar stel nou dat het echt waar is![]()
Volgens mij is de betreffende koe helemaal niet van de fotograaf en, als het waar is, zag hij het bij toeval gebeuren. Kunnen we niet iets over die Albert van der Linden opzoeken?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ach nee, je gaat een foto maken terwijl je wacht tot een voor jouw oog onzichtbare lichtbol je koe redt?![]()
![]()
Het zou mooi zijn deze foto te vinden, zeker als die foto ook in zijn boek staat!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ja, ik heb die foto ooit eens gezien, toen ze op TV door het boek bladerden. Die foto bestaat dus wel en ik ben er ook zeer nieuwsgierig naar.
Over welke foto gaat het, ik heb het boek en ben best bereid een foto van de foto te makenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn deze foto te vinden, zeker als die foto ook in zijn boek staat!
Iemand een idee? hoe en wat!
wie zegt dat die bol die koe gaat redden, volgens mij heeft ie hem erin geduwd.,..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ach nee, je gaat een foto maken terwijl je wacht tot een voor jouw oog onzichtbare lichtbol je koe redt?![]()
![]()
Barb,quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook al
Trouwens wat betreft het redden van die koe, het klinkt uiteraard te belachelijk voor woorden, maar stel nou dat het echt waar is![]()
Het gaat over een foto van een marcherende ss-er (of soldaat). Maar het kan ook zijn dat de foto niet in het boek staat, maar dat hij foto's liet zien uit zijn fotoalbumsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Over welke foto gaat het, ik heb het boek en ben best bereid een foto van de foto te maken
een SS er die iets aan zijn been heeft.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Over welke foto gaat het, ik heb het boek en ben best bereid een foto van de foto te maken
Het staat niet in 't boek, ...deze fotoquote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Het gaat over een foto van een marcherende ss-er (of soldaat). Maar het kan ook zijn dat de foto niet in het boek staat, maar dat hij foto's liet zien uit zijn fotoalbumsWil je kijken?
ehm....volgens mij staat dat niet in het boek.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Het gaat over een foto van een marcherende ss-er (of soldaat). Maar het kan ook zijn dat de foto niet in het boek staat, maar dat hij foto's liet zien uit zijn fotoalbumsWil je kijken?
Ja, dat zou kunnen, maar het blijft een uh vreemde foto en toelichting bij de foto.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Volgens mij is de betreffende koe helemaal niet van de fotograaf en, als het waar is, zag hij het bij toeval gebeuren. Kunnen we niet iets over die Albert van der Linden opzoeken?![]()
N.B. misschien heb je lichtbollen met geestverschijningen die niet met het blote oog zichtbaar zijn, maar de 'alien bollen' wel?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
wie zegt dat die bol die koe gaat redden, volgens mij heeft ie hem erin geduwd.,..
Heel de site is eigenlijk vaag.....maar toch boeit het.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar het blijft een uh vreemde foto en toelichting bij de foto.
Zoek eens naar die foto's waar de koei op staat en hem herkent, ...zie mijn link hierboven , heb ze zelf gezien ergens ....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar het blijft een uh vreemde foto en toelichting bij de foto.
Hoe kan het dat vage dingen boeien?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Heel de site is eigenlijk vaag.....maar toch boeit het.
Ehm...ik begrijp je niet helemaal Pikki....en het is KOE lieve schatquote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef pikki het volgende:
[..]
Barb,
Dat van de koei is wel waar , want er zijn heel wat foto's (ergens) die bevestigen dat de koei wel degelijk die Albert herkent,op de foto's kijken alle andere koeien ergens naartoe maar aleen deze koei kijkt en herkent Albert !Heb ze met eigen ogen gezien , .....
[afbeelding]
Shipsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ehm....volgens mij staat dat niet in het boek.
Ik heb gekeken en nee, sorry!
lol......quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Kaneelstok het volgende:
[..]
wie zegt dat die bol die koe gaat redden, volgens mij heeft ie hem erin geduwd.,..
Hier het verhaal van de koe:quote:
Lichtbol redt koe - verhaalquote:Dit hele bijzondere bericht kreeg ik gisteren binnen.
Wat mooi dat er bij dit dramatische verhaal een lichtbol in het spel was, en de koe weer veilig is.
Uiteraard danken wij de heer van de linden hartelijk!
--------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen
Gisteren in de polder van Eemnes aan het wandelen
Tja een koe in de sloot ,Hoe krijg je hem eruit
Dus 112 maar bellen , de brand weer zou komen maar was niet bekend in de polder Ik had een foto gemaakt ,ik heb altijd mijn digitale camera bij me en een mobiel
dus er kwam geen hulp ,de koe was uitgeput maar draaide zich toch nog om dus naar de andere kant als op de foto zakte nog verder weg in de sloot Maar terwijl ik nog aan het bellen was klom de koe uit de sloot op de goede kant dus, zijn weiland en thuis de foto op de computer geladen
en zie ik die witte vorm , er was geen zon en ik maak natuurfoto's nooit een vlek of iets dergelijks absoluut geen truc ook geen reflectie.dus ik denk aan een orb
Wat is u idee?
met vriendelijke groeten Albert van de Linden
--------------------------------------------------------------------------------
Lichtbol redt koe
(Door Ed Vos)
Het was dinsdag 13 juli 2004, toen Albert van der Linden de eemnesser polder introk om te gaan joggen, zoals hij dat met regelmaat doet. Deze keer echter trof hij een koe in de sloot aan, en wilde het dier uit zijn benarde positie redden.
Albert belde dus met 112 en deed melding van de koe in de sloot aan de brandweer.
Na enige tijd gewacht te hebben, en geen brandweer te bekennen, belde Albert nogmaals. En terwijl hij dat deed maakte hij de foto van de koe, om eventueel als bewijs te dienen dat het geen valse melding betrof!
Wat gebeurde er daarna, de koe draaide zich om, en klom de sloot uit, hoewel hij al aardig diep weggezakt was. Hij kwam dus weer in het weiland terecht waar hij thuishoorde!
De brandweer werd dus weer afgebeld. De koe was immers weer op het droge!
De volgende dag op zijn werk, liet Albert de foto in de display van zijn camera aan een paar mensen zien, en herkende één van hen het als een lichtbol, en wees Albert op deze website.
Vanuit mijn vakkennis als beroepsfotograaf, stelde ik direct vast dat het hier geen lensreflectie of een ander technisch verklaarbaar verschijnsel betrof. We hebben hier wel degelijk met een lichtfenomeen te doen. Weliswaar geen “orb”, die zijn over het algemeen perfect rond, maar ontegenzeggelijk met een bepaalde energievorm, die zich in de vorm van licht manifesteerde. Vermoedelijk is het verschijnsel ook in beweging
Daar bekend is dat sommige lichtbollen genezende invloed hebben, andere waarschuwende capaciteiten, lijkt het voor de hand te liggen dat in dit geval de lichtbol de koe de weg gewezen heeft, en hem de energie heeft gegeven de sloot uit te komen. De koe was namelijk al een tijdje aan het worstelen in de sloot, en stootte zeer angstige kreten uit.
Navraag bij veehouders en brandweerlieden leerde ons, dat het in feite onmogelijk is voor een koe, om op eigen kracht de sloot uit te komen, en het maar zeer sporadisch voorkomt!
Naderhand heeft Albert de plek nog diverse keren bezocht, en blijkt de betreffende koe hem nog altijd te herkennen (Zie onderstaande foto’s) Mevrouw koe kijkt Albert constant aan, terwijl de andere koeien zich blijkbaar niet om hem bekommeren.
Albert heeft de plek een aantal achtereenvolgende dagen bezocht. De koe herkent hem blijkbaar!
Albert heeft de plek een aantal achtereenvolgende dagen bezocht. De koe herkent hem blijkbaar!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hier het verhaal van de koe:
[..]
Lichtbol redt koe - verhaal
![]()
![]()
Navraag bij veehouders en brandweerlieden leerde ons, dat het in feite onmogelijk is voor een koe, om op eigen kracht de sloot uit te komen, en het maar zeer sporadisch voorkomt!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hier het verhaal van de koe:
[..]
Lichtbol redt koe - verhaal
![]()
![]()
Leuker zou zijn : lichtbol redt 'pokkelul' ....aahhhahahahahhhahquote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte Sten, dan kan ik die pokkelul eindelijk eens onder zijn ballen trappen! Pikki, ga jij ook mee? Dan zullen we hem eens een lesje leren.
![]()
![]()
pokkig ...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[[url=http://images1.pictiger.com/images/f4/c8a918d0e76ada32ac8bc051cce970f4.png]afbeelding][/URL]
zien jullie dat spook wat denken jullie echt of bedrog?
Dat is 'Das Phantoom' het schijnt dat hij ooit een onzichtbare aanvaller was van het Bayern Munchen lang lang geleden k zag hem op een dag verschijnen uit protest van de tegenvallende resultaten van Bayern in Berlijn verschijnen k nam toen deze fotoquote:
Ik zie helemaal niets bijzonders. Maar ja, misschien moet je wel een 'gave' hebben om spoken te zien.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[[url=http://images1.pictiger.com/images/f4/c8a918d0e76ada32ac8bc051cce970f4.png]afbeelding][/URL]
zien jullie dat spook wat denken jullie echt of bedrog?
Nee ik zie weer niets bijzonders. Maar laat me raden... uiteindelijk is die vrouw dood gegaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[[url=http://images1.pictiger.com/images/77/e209c01362b64edb271ed4c1b0cbf877.png]afbeelding][/URL]
als je goed kijkt zie je de 'dood' op haar voorhoofd mischien kan iemand de foto verduidelijken ik ben niet zo goed erin
Zie je dan tenminste de verschillen in mijn foto.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef onemangang het volgende:
[..]
Nee ik zie weer niets bijzonders. Maar laat me raden... uiteindelijk is die vrouw dood gegaan?
![]()
Het kan een draadje of haartje zijn geweest tijdens het ontwikkelen. Vroeger ging dit handmatig en dan had je wel eens zulke fouten. Als het haartje tijdens het ontwikkelen erop is gekomen valt het niet op. Later krijg je het fixeerbad en de plaats waar het haartje zit wordt niet gefixeerd daarom kleurt dit achteraf donker.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:40 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
op het hoofd van de vrouw zie je duidelijk en verschijning
"ik ben nogal gevoelig???" Ja nogal logisch anders ga je niet voor advies naar 1 of andere idioot.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Peekaboo het volgende:
Dit las ik over iemand die bij Robbert is langs geweest:
Ik ben onlangs – met mijn vrouw – bij Robbert thuis geweest voor een 'reading'. Ik had hiervoor al vele malen mediums (e.d.) bezocht, maar ben van mening dat Robbert écht een fenomeen is! Hij heeft ons zoveel kunnen vertellen over zaken die niemand anders kon weten. Omdat ik zelf ook 'gevoelig' ben, heb ik Robbert dit natuurlijk niet verteld. Robbert begon hier echter zelf al over toen we nog geen minuut bij hem binnen waren. Robbert confronteerde mij hiermee en liet ook 'voelen' hoe hij dat voelt. Ik hoefde ook niets meer aan hem te vragen, want voor ik mijn vragen aan hem kon stellen wist hij al wat ik aan hem wilde vragen. Tijdens de reading gebeurde er ook zeer vreemde dingen met (o.a.) mijn camera, en na enige tijd deed de camera helemaal niets meer. Er was alleen nog maar een vreemd symbooltje op het schermpje van de camera te zien waarvan wij de betekenis niet kende. Bij thuiskomst deed de camera het vreemdgenoeg weer helemaal, alsof er niets mee geweest was. Voor alle zekerheid zochten we toch nog even op ‘wat’ de betekenis van het symbooltje was. Dit (vreemde) symbooltje verschijnt op de camera als er in de directe omgeving van de camera opeens zeer sterke temperatuur veranderingen plaatsvinden. Hierdoor zal de camera zich, als bescherming, zelf uit zetten. Een ieder die zelf ook wel eens ervaringen heeft gehad met b.v. ‘aanwezigheid van entiteiten’ weet dat er waarneembare temperatuur verschillen kunnen optreden tijdens deze voorvallen. Heeft mijn camera daar misschien op gereageerd? Mijn vrouw had voor ons bezoek aan Robbert nooit zoveel op met het paranormale en mediums, maar is na deze reading van Robbert toch om. Vanaf november a.s. zal Robbert op TV (RTL4) te zien zijn in een ‘eigen programma’. Ik raad iedereen, en ook alle twijfelaars en ongelovigen, aan om daar naar te kijken. In deze uitzendingen zullen zeker zeer mooie, en wellicht nooit eerder vertoonde, dingen gebeuren.
door: Buidel
- 2005-08-16 14:40:38
Bron:
http://newage.punt.nl/index.php?r=1&id=233207
Schrik, schrik mijn camera deed het plotseling ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef Meds het volgende:
Wat betreft die camera, sterke magneten, doen wonderen met dit soort apparatuur
Haal nou niet steeds opnieuw oude koeien uit de sloot! Dit is al zo vaak uitgelegd. Zo blijf je aan de gang.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Peekaboo het volgende:
Dit las ik over iemand die bij Robbert is langs geweest:
Ik ben onlangs met mijn vrouw bij Robbert thuis geweest voor een 'reading'.
Ik had hiervoor al vele malen mediums (e.d.) bezocht, maar ben van mening dat Robbert écht een fenomeen is!
Hij heeft ons zoveel kunnen vertellen over zaken die niemand anders kon weten. Omdat ik zelf ook 'gevoelig' ben, heb ik Robbert dit natuurlijk niet verteld.
Robbert begon hier echter zelf al over toen we nog geen minuut bij hem binnen waren.
Robbert confronteerde mij hiermee en liet ook 'voelen' hoe hij dat voelt.
Ik hoefde ook niets meer aan hem te vragen, want voor ik mijn vragen aan hem kon stellen wist hij al wat ik aan hem wilde vragen.
Tijdens de reading gebeurde er ook zeer vreemde dingen met (o.a.) mijn camera, en na enige tijd deed de camera helemaal niets meer.
Er was alleen nog maar een vreemd symbooltje op het schermpje van de camera te zien waarvan wij de betekenis niet kende.
Bij thuiskomst deed de camera het vreemdgenoeg weer helemaal, alsof er niets mee geweest was.
Voor alle zekerheid zochten we toch nog even op ‘wat’ de betekenis van het symbooltje was.
Dit (vreemde) symbooltje verschijnt op de camera als er in de directe omgeving van de camera opeens zeer sterke temperatuur veranderingen plaatsvinden. Hierdoor zal de camera zich, als bescherming, zelf uit zetten.
Een ieder die zelf ook wel eens ervaringen heeft gehad met b.v. ‘aanwezigheid van entiteiten’ weet dat er waarneembare temperatuur verschillen kunnen optreden tijdens deze voorvallen.
Heeft mijn camera daar misschien op gereageerd?
Mijn vrouw had voor ons bezoek aan Robbert nooit zoveel op met het paranormale en mediums, maar is na deze reading van Robbert toch om.
Vanaf november a.s. zal Robbert op TV (RTL4) te zien zijn in een ‘eigen programma’.
Ik raad iedereen, en ook alle twijfelaars en ongelovigen, aan om daar naar te kijken.
In deze uitzendingen zullen zeker zeer mooie, en wellicht nooit eerder vertoonde, dingen gebeuren.
door: Buidel
- 2005-08-16 14:40:38
Bron:
http://newage.punt.nl/index.php?r=1&id=233207
Duh!! Hij is fakequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef Peekaboo het volgende:
ohw...we gaan dus weer lekker negatief zitten doen![]()
neej juist positief... lache joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef Peekaboo het volgende:
ohw...we gaan dus weer lekker negatief zitten doen![]()
Een vriendin van me wees me erop dat het ook zo kan zijn geweest dat hij de foto's van de nonnen al thuis had gemaakt, had afgedrukt en in zijn zak bij zich had. In dat geval hoefde hij (op de wc ofzo) alleen maar een foto van die foto's te nemen.quote:(2) De scene waarin we Robbert de witte muur zien fotograferen, werd niet snel vastgelegd. Uit de schaduwen kunnen we afleiden dat er lampen stonden opgesteld, en dat kost tijd. Robbert gebruikte de flits misschien alleen omdat de kijkers anders niet zouden zien dat hij foto's nam. Het is mogelijk dat de hele scene een geregisseerd toneelstukje was, waarin ook Irene meespeelde. Maar we kunnen pas werkelijk weten hoe alles in z'n werk ging wanneer Irene Moors opening van zaken zou geven.
(3) Robbert kan de foto's ook thuis hebben gemaakt. Wanneer een foto in SHQ (super high quality) in het toestel wordt omgezet naar HQ, dan krijgt deze foto een nieuw bestandsnummer. Dat kan gebeurd zijn nadat hij de foto van de kamer nam. De oorspronkelijke tijd waarop de foto's werden genomen, blijft dan echter wel zichtbaar. Dit probleem kan worden opgelost door de tijd vooruit te zetten voordat de nonnen worden gefotografeerd, en daarna weer terug te zetten. De datumaanduiding op Robberts toestel (00 - 12 - 08) klopte in ieder geval niet (de opnamen werden op 17 november 2005 gemaakt). Het lijkt ook niet zo aannemelijk dat Robbert de tijd nooit heeft ingesteld, want het was een nieuw toestel dat pas in het najaar van 2005 op de markt kwam. Robbert kan ook tijdens zijn bezoek aan kasteel Singraven de tijd nog een keer verzet hebben, maar het is niet helemaal goed gegaan, waardoor het tijdsverschil tussen de foto van de kamer en de foto's van de nonnen te kort werd.
Wanneer je de foto vergroot lijkt er inderdaad iets van dood of iets dergelijks te staan...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[[url=http://images1.pictiger.com/images/77/e209c01362b64edb271ed4c1b0cbf877.png]afbeelding][/URL]
als je goed kijkt zie je de 'dood' op haar voorhoofd mischien kan iemand de foto verduidelijken ik ben niet zo goed erin
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Mocht Robbert al weer eens op tv verschijnen, dan is er vast wel weer iets wat niet klopt...
jezelf laten belazeren, en je hersenen uitschakelen kan ik nu niet omschrijven als: "ik bekijk het allemaal wat positiever"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Volgens mij vinden jullie het hier zo leuk om detectivje te spelen, dat je overal wel wat achter gaat zoeken.
Mocht Robbert al weer eens op tv verschijnen, dan is er vast wel weer iets wat niet klopt...
Het is maar net hoe je het allemaal bekijkt.
Ik bekijk het met hele andere ogen, ik bekijk het allemaal wat positiever en ga er niet gelijk van uit dat hij de boel bedriegd.
het is een beetje elkaar opfokken, en wie het eerste is met weer een nieuwe aanwijzing.....
nee mee gaan met de massa....dat is goed..lekker veilig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
jezelf laten belazeren, en je hersenen uitschakelen kan ik nu niet omschrijven als: "ik bekijk het allemaal wat positiever"
er is een groot verschil tussen met de massa meegaan en je kop niet in hetzand steken voor bedrog.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
nee mee gaan met de massa....dat is goed..lekker veilig.
Wat erg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
De wereld is jammer genoeg niet altijd positief. Maar dat weet je toch wel hoop ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Volgens mij vinden jullie het hier zo leuk om "detectivje" te spelen, dat je overal wel wat achter gaat zoeken.
Ik bekijk het met hele andere ogen, ik bekijk het allemaal wat positiever en ga er niet gelijk van uit dat hij de boel bedriegd.
het is een beetje elkaar opfokken, en wie er maar het eerste is met weer een nieuwe aanwijzing.....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat erg.Door dit soort mensen wordt Robbert dus niet eens afgestraft voor zijn daden...
Hij kan gewoon altijd doorgaan met geld verdienen door het laatste restantje goedgelovige naïevelingen.
![]()
quote:My experience would indicate that Robbert still has a long career as a wonder-worker ahead of him. Consider our Sylvia Browne: she has floundered around, been conclusively shown to fail dramatically – repeatedly, her methods have been published and exposed, but she’s certainly survived very well simply because there are a lot of vulnerable, not-so-smart people out there who need her to be the real thing,
dat is inderdaad helaas het geval, en nu komt er dan iemand die de wereld positief wil gaan maken, en het naar buiten wil brengen met de reden dat alleen liefde de aarde en de mens nog kan redden...krijgen we dit.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef Liefsten het volgende:
[..]
De wereld is jammer genoeg niet altijd positief. Maar dat weet je toch wel hoop ik.![]()
het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Meds het volgende:
Hier weer zo'n prachtige graancirkel van Robbert
[afbeelding]
Die cirkel is een beauty in vergelijking tot de rotzooi die Robbert en zijn pa in elkaar hebben gedraaid waarvan je de afbeelding in de eerste bladzijden van het boek ziet... Echt, je weet niet wat je ziet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Meds het volgende:
Hier weer zo'n prachtige graancirkel van Robbert
[afbeelding]
quote:
HAAAAAAHAHAHAHAHAHHAA wat een gruwelijke cirkel!!quote:
de boel bedriegen positief???quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
dat is inderdaad helaas het geval, en nu komt er dan iemand die de wereld positief wil gaan maken, en het naar buiten wil brengen met de reden dat alleen liefde de aarde en de mens nog kan redden...krijgen we dit.....
Ja, dat veroorzaakt die lullo! Hij bedonderd de boel, niet wij!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
dat is inderdaad helaas het geval, en nu komt er dan iemand die de wereld positief wil gaan maken, en het naar buiten wil brengen met de reden dat alleen liefde de aarde en de mens nog kan redden...krijgen we dit.....
het werkt inderdaad op de lachspierenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.
(positieve liefdesenergie instralen)
Die Sylvia Browne was laatst bij Larry King samen met Char en ene James. Maar wat een eng mens zeg:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
My experience would indicate that Robbert still has a long career as a wonder-worker ahead of him. Consider our Sylvia Browne: she has floundered around, been conclusively shown to fail dramatically – repeatedly, her methods have been published and exposed, but she’s certainly survived very well simply because there are a lot of vulnerable, not-so-smart people out there who need her to be the real thing,
Nee, dat kleipoppetje is waarschijnlijk een foto van een uitgeknipte mudman.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:36 schreef Meds het volgende:
Ze lijkt op dat kleipoppetje van Robbert
weet niet of echt is wat Robbert van den Broeke doet of zegt.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Stenny het volgende:
Geachte Fokkers.
Geen Genverbrander te bekennen, vooruit, jullie Stenny opent hem wel weer.
Na de verklaring van Irene Moors in Life & Cooking staan velen op hun kop. Hoe kan Irene Moors zo omgaan met haar kijkers? Zij verklaarde eenvoudig nogmaals dat er geen sprake was van trucage of voorkennis, en dat was dat. Hoe dom denkt zij dat kijkend Nederland is? Kan zij hiermee wegkomen? En gaat Robbert van den Broeke gewoon volgens plan de grote healing geven in januari of heeft Pa hem inmiddels op zijn stoel vastgebonden? [afbeelding] En als hij wel zijn healing gaat geven, gaan jullie dan allemaal met mij mee naar zijn healing/reading? Dit wil ik eerste rang zien! Of ben ik misschien niet welkom als de grote enge (O)omen?![]()
Ik heb voor de verandering even iemand anders in de satire opgenomen, onze grote vriend, de Zwarte Meester, goeroe der sceptici, Randi. Hij heeft inmiddels Robbert als top priority en cirkelt al boven hem als een echte Zwarte Gier:
[afbeelding]
Hier nog wat wetenswaardigheden:
Tekst op de site van Robbert
Verslag Laurens Buijs &
Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145
Skepsis.nl Deel 1 over Robbert
Skepsis.nl Deel 2 over Robbert
Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)
Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003
Geluidsopname Omroep Brabant
Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004
Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005
Film 5 - Telegraaf 28 december 2005
Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005
Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
En deze: RTL boulevard spoken foto's![]()
heb je wel IETS gelezen hier?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:48 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
weet niet of echt is wat Robbert van den Broeke doet of zegt.
maar waar haal jij de kennis vandaan dat het niet zo is?
ZIjn er ook dingen waar je niet in gelooft? Vast niet veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.
Ik ging er aanvankelijk ook niet van uit dat hij de boel bedriegt (met een 't') maar als het er zo dik bovenop ligt is dat ook niet nodig. Op het moment dat overduidelijk blijkt dat iemand een bedrieger is, is het niet zo vreemd om al het andere wat hij zegt ook eerst even te controleren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Volgens mij vinden jullie het hier zo leuk om "detectivje" te spelen, dat je overal wel wat achter gaat zoeken.
het is een beetje elkaar opfokken, en wie er maar het eerste is met weer een nieuwe aanwijzing.....
+1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
jezelf laten belazeren, en je hersenen uitschakelen kan ik nu niet omschrijven als: "ik bekijk het allemaal wat positiever"
Precies. Vandáár dat zoveel sukkels in van den Broeke geloofden, met 800.000 man hangend voor de buis bij hersenloze commerciële TV programma's.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Volgens mij beschouwen al die boeren wier graan wordt verpest door grappenmakers dit helemaal niet als positieve liefdesenergie, maar als vandalisme. Wel eens www.circlemakers.org bezocht? Dat is de vereniging van graancirkelmakers. Gaat er geen belletje rinkelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lokt dit soort mensen misdaad uit. Was dat zelfs niet strafbaar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat erg.Door dit soort mensen wordt Robbert dus niet eens afgestraft voor zijn daden...
Hij kan gewoon altijd doorgaan met geld verdienen door het laatste restantje goedgelovige naïevelingen.
![]()
Bij Robbert klopt er juist teveelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Dat de boel aangedikt wordt mede dankzij pa van den Broeke en dat hij nepfoto's maakt e.d. wil nog niet zeggen dat NIKS waar is. Ik heb iig een behoorlijke afknapperquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:51 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Ik ging er aanvankelijk ook niet van uit dat hij de boel bedriegt (met een 't') maar als het er zo dik bovenop ligt is dat ook niet nodig. Op het moment dat overduidelijk blijkt dat iemand een bedrieger is, is het niet zo vreemd om al het andere wat hij zegt ook eerst even te controleren.
Maar als ik het goed begrijp ben jij positief: jij koopt dus ook weer blindelings een auto bij een autohandelaar die je al twee keer opgelicht heeft?![]()
Hee das leuk bedacht voor in tijdschriften.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef Tulio het volgende:
[[url=http://images1.pictiger.com/images/ab/63158da779f7e2cd1cb60d8714daf3ab.jpg]afbeelding][/URL]
Zoek de verschillen.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:52 schreef Agno_Sticus het volgende:
Telkens als dit forum als een nachtkaars dreigt uit te gaan, dan laait opeens de discussie weer fel op zodra er nieuws van Irene en Robbert binnenkomt. Elk beetje informatie wordt verslonden, uit ten treure herkauwd en daarna weer uitgespuugd. Op de één of andere manier is dit topic uitermate verslavend en gaan zeker degenen, die dit al 23 afleveringen hebben volgehouden, straks door een enorme "cold turkey" fase....![]()
Welke paranormale krachten trekken ons telkens opnieuw naar dit forum. Is dát misschien wel de onderschatte kracht van Robbert? Heeft ie ons eigenlijk niet allemaal in z'n macht? Of is er gewoon een rationele verklaring voor ons gedrag. Ik heb enige afleveringen geleden een korte zelfanalyse beschreven, maar ik ben er nog steeds niet helemaal achter waarom juiste deze zaak mij zo enorm intrigeert.
Ben benieuwd naar de introspecties van anderen over het waarom men hier toch steeds weer terugkomt !![]()
P.S.
Ik weet niet waarom, maar ik voel dat er iets "in the air" zit. Dit forum is nog lang niet ten einde...![]()
Dank je Genverbrander, fijn dat je terug bent. Hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:41 schreef Genverbrander het volgende:
MENSEN IK BEN TERUG!!!!
Stenny, wat een meesterlijk plaatje in de OP
Ik bladerde vandaag toevallig ook even het boek van Robbert door op het station in de AKO. Nu is mijn vraag, heeft iemand ook die luchtfoto van de graancirkels gezien in het veld achter het huis van robbert?? Staat ergens op de eerste paar bladzijdes...
Ik zag die foto en... hahahhaAHAHAHAHAAAAAAAAAHAHA![]()
WAT EEN BELACHELIJKE FOTO!![]()
Hij en zijn pa hadden er echt een rotzooitje van gemaakt, er was in totaal geen één mooie ronde cirkel te vinden, het leek net of een peuter van drie met stiften had lopen spelen.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Inderdaad mooi gezegd (Agno_Sticus)![]()
het grappige is dat ze/hij het antwoord van haar/zijn vraag zelf quotequote:
Bedoel je deze afbeelding:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:16 schreef Genverbrander het volgende:
Nee, heb al gezocht... Heeft er hier iemand dat boek die het effe wil inscannen? Je lacht je dood.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bedoel je deze afbeelding:
[afbeelding]
Dit is toch gewoon zoals iedere leugen in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat de boel aangedikt wordt mede dankzij pa van den Broeke en dat hij nepfoto's maakt e.d. wil nog niet zeggen dat NIKS waar is. Ik heb iig een behoorlijke afknapper![]()
Alien-kleuterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Thanks!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon zoals iedere leugen in elkaar steekt.
Je neemt een stukje waarheid en dikt die aan en verzint er een boel omheen. De kern van waarheid maakt dat de leugenaar zelf erin kan gaan geloven. Die hoeft alleen maar op die kern te focussen en daar zijn/haar verhaal omheen te bouwen. De druk kan hoog zijn om dat steeds meer en meer te gaan doen. In geval van Robbert negatieve aandacht omzetten in positieve bijvoorbeeld. En ook dat kan teveel worden.
Achteraf is het voor anderen lastig om te zien welk deel nou waar was en welk deel niet.
Mocht de leugenaar compleet worden afgebrand dan zal hij/zij ook niet meer geloofd worden als de waarheid wel wordt verteld. Dat is het grote risico van liegen.
Maar dat geldt niet alleen voor Robbert maar voor ieder mens dat liegt, groot en klein.
En soms schrijf je daardoor iemand maar gewoon helemaal af. De afknapper.Omdat vertrouwen beschaamd werd.
Het enige waar je dan nog eigenlijk op af kunt gaan is je gevoel, je intuitie over wat waar is en wat niet. En daarmee moet je zelf haast paranormaal worden. Anderen zullen dat gezond verstand noemen.
Vandaar dat ik in een ander topic al grapte dat we eigenlijk allemaal wat Raranormaal zijn. (heb een gloeiende hekel aan dat Para. We hebben het allemaal)
OMG.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
[afbeelding]
in mijn ogenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:59 schreef soulsurvivor het volgende:
geheel off topic...
kan iemand mij zeggen wat "imo" betekend?
thanks...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:01 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
thanks...![]()
ben van een andere generatie denk ik![]()
ga me nou niet verwarren he!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:03 schreef Kiteless het volgende:
imo = "in my opinion"
imho = "in my humble opinion"
Is wel beter jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:03 schreef Kiteless het volgende:
imo = "in my opinion"
imho = "in my humble opinion"
komt op het zelfde neer, alleen wat netterquote:
Ja, liegen is gevaarlijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon zoals iedere leugen in elkaar steekt.
Je neemt een stukje waarheid en dikt die aan en verzint er een boel omheen. De kern van waarheid maakt dat de leugenaar zelf erin kan gaan geloven. Die hoeft alleen maar op die kern te focussen en daar zijn/haar verhaal omheen te bouwen. De druk kan hoog zijn om dat steeds meer en meer te gaan doen. In geval van Robbert negatieve aandacht omzetten in positieve bijvoorbeeld. En ook dat kan teveel worden.
Achteraf is het voor anderen lastig om te zien welk deel nou waar was en welk deel niet.
Mocht de leugenaar compleet worden afgebrand dan zal hij/zij ook niet meer geloofd worden als de waarheid wel wordt verteld. Dat is het grote risico van liegen.
Maar dat geldt niet alleen voor Robbert maar voor ieder mens dat liegt, groot en klein.
En soms schrijf je daardoor iemand maar gewoon helemaal af. De afknapper.Omdat vertrouwen beschaamd werd.
Het enige waar je dan nog eigenlijk op af kunt gaan is je gevoel, je intuitie over wat waar is en wat niet. En daarmee moet je zelf haast paranormaal worden. Anderen zullen dat gezond verstand noemen.
Vandaar dat ik in een ander topic al grapte dat we eigenlijk allemaal wat Raranormaal zijn. (heb een gloeiende hekel aan dat Para. We hebben het allemaal)
das een grapje he stenny...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Deze 16 mappen vormen een rariteiten kabinet en ze zijn beslist veel geld waard voor de liefhebber. Ik denk dat Pa alsnog rijk kan worden over de rug van zijn zoon door deze mappen per opbod te verkopen. Daar wordt vast wel een paar miljoen voor neergeteld!![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
das een grapje he stenny...
iemand die een paar miljoen kan ophoesten is te intelligent om dit aan knip en plak plaatjes te besteden.
hoe komt zo iemand anders aan zijn geld?
Of het moet een zwakbegaafde nazaad zijn van een oude baron of zo.
Stenny ik vind dat je wel heel ver gaat hoor, met je op hol geslagen fantasy. Dat met genverbrander was een ding. Maar je kan dit topic maar niet loslaten, en constant gooi je nieuwe aantijgingen en beschuldigingen richting RvdB en zijn familie los. Zo niet dan wel Irene Moors. Weet wel dat er tot op hede niets meer is gevonden dan die zooi van Genverbrander. Hoe vreemd ik het zelf ook vind, en hoe het zaakje ook stinkt, je blijft er maar op door hameren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Deze 16 mappen vormen een rariteiten kabinet en ze zijn beslist veel geld waard voor de liefhebber. Ik denk dat Pa alsnog rijk kan worden over de rug van zijn zoon door deze mappen per opbod te verkopen. Daar wordt vast wel een paar miljoen voor neergeteld!![]()
Ticker, je hebt gelijk dat ik suggesties doe. Maar ik ben gewoon kwaad dat Van den Broeke niet reageert. Wel 1000den b(r)oeke(n) verkopen, maar niet met een fatsoenlijke verklaring komen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Stenny ik vind dat je wel heel ver gaat hoor, met je op hol geslagen fantasy. Dat met genverbrander was een ding. Maar je kan dit topic maar niet loslaten, en constant gooi je nieuwe aantijgingen en beschuldigingen richting RvdB en zijn familie los. Zo niet dan wel Irene Moors. Weet wel dat er tot op hede niets meer is gevonden dan die zooi van Genverbrander. Hoe vreemd ik het zelf ook vind, en hoe het zaakje ook stinkt, je blijft er maar op door hameren.
Tevens vraag ik me je besef van het geld bedrag wat je aangeeft af... een paar miljoen Sten??![]()
Had hij jouw eerdere mails (toen je nog redelijk een believer wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Stenny het volgende:
Maar ik ben gewoon kwaad dat Van den Broeke niet reageert.
En da's iets wat het in mijn ogen erg ongeloofwaardig maakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Bij Robbert klopt er juist teveel
Het enige medium dat 'spot on' is met alles wat hij 'doorkrijgt'.
En ...er is ook nog het filmpje van de alien ...of meerdere filmpjes....dit is 'topbewijs' .....voor de believer onder ons .quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
das een grapje he stenny...
iemand die een paar miljoen kan ophoesten is te intelligent om dit aan knip en plak plaatjes te besteden.
hoe komt zo iemand anders aan zijn geld?
Of het moet een zwakbegaafde nazaad zijn van een oude baron of zo.
Ik heb nog nooit een reactie gehad en misschien mag ik toch heel voorzichtig wel aannemen dat mijn naam inmiddels wel bekend in Huize van den Broeke?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Had hij jouw eerdere mails (toen je nog redelijk een believer was) wel beantwoord? Want zoals ik het begrijp krijgt hij dus duizenden mails binnen, en na die aantijgingen zullen dat er niet veel minder op zijn geworden.
Maar jammer is het zeker, zo'n jongen word daardoor niet meer ontvangen zoals hij begon. Terwijl het zo'n leuke cariere had kunnen worden. Mits hij openboek speelde.
Zoals ik begrijp heeft hij niet eens een computer...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Had hij jouw eerdere mails (toen je nog redelijk een believer was) wel beantwoord? Want zoals ik het begrijp krijgt hij dus duizenden mails binnen, en na die aantijgingen zullen dat er niet veel minder op zijn geworden.
Sten is ook alleen maar een publiciteits-geile attention-whore die een boek probeert te verkopen over d'r eigen onverifieerbare 'spirituele ervaringen'...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Stenny ik vind dat je wel heel ver gaat hoor, met je op hol geslagen fantasy. Dat met genverbrander was een ding. Maar je kan dit topic maar niet loslaten, en constant gooi je nieuwe aantijgingen en beschuldigingen richting RvdB en zijn familie los. Zo niet dan wel Irene Moors. Weet wel dat er tot op hede niets meer is gevonden dan die zooi van Genverbrander. Hoe vreemd ik het zelf ook vind, en hoe het zaakje ook stinkt, je blijft er maar op door hameren.
Tevens vraag ik me je besef van het geld bedrag wat je aangeeft af... een paar miljoen Sten??![]()
Bedankt voor je zinvolle bijdrage!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Sten is ook alleen maar een publiciteits-geile attention-whore die een boek probeert te verkopen over d'r eigen onverifieerbare 'spirituele ervaringen'...
En daarom is ze duidelijk stikjaloers op de aandacht die Robbert krijgt, terwijl haar eigen verhaal natuurlijk minstens net zo onwaarschijnlijk is dus natuurlijk minstens ook dezelfde aandacht verdient
(Alleen zorgt ze er wel voor dat haar verhalen nooit geverifieerd kunnen worden - net iets slimmer dan Robbert dus)
Seriously, lees de tekst op haar website eens - de ego-tripperij, zelfvoldaanheid en zelfverheerlijking straalt er vanaf
Nouja, back on topic maar weer nu
Ik denk dat Pa me het liefste wil aanklagen, maar daartoe moet hij wel toegeven dat er een pc in huis is en dat hij precies weet wat ik op Fok gezegd heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp heeft hij niet eens een computer...
Zeg Kiteless, eet jij ook elke dag uit je bakje kitekat...?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Sten is ook alleen maar een publiciteits-geile attention-whore die een boek probeert te verkopen over d'r eigen onverifieerbare 'spirituele ervaringen'...
En daarom is ze duidelijk stikjaloers op de aandacht die Robbert krijgt, terwijl haar eigen verhaal natuurlijk minstens net zo onwaarschijnlijk is dus natuurlijk minstens ook dezelfde aandacht verdient
(Alleen zorgt ze er wel voor dat haar verhalen nooit geverifieerd kunnen worden - net iets slimmer dan Robbert dus)
Seriously, lees de tekst op haar website eens - de ego-tripperij, zelfvoldaanheid en zelfverheerlijking stralen er vanaf
Nou....dat weet ik niet hoor. Er wordt zoveel over ze geschreven op Internet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een reactie gehad en misschien mag ik toch heel voorzichtig wel aannemen dat mijn naam inmiddels wel bekend in Huize van den Broeke?
Dat is zo, en ze hebben immers niet eens internet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou....dat weet ik niet hoor. Er wordt zoveel over ze geschreven op Internet.
dat ze geen Internet hebben, wordt in elk topic gezegd en herhaald, terwijl bij mijn weten dit nooit letterlijk is gezegd door wie dan ook. Volgens mij is het enige wat gezegd is dat RvdB er niet zo in thuis zou zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat is zo, en ze hebben immers niet eens internet?Nee, ze kennen me vast niet.
![]()
Maar hoe moet hij dan al die digitale foto's bekijken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp heeft hij niet eens een computer...
Snap dat dan, ik probeer wat te prikken, let the truth come out.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat ze geen Internet hebben, wordt in elk topic gezegd en herhaald, terwijl bij mijn weten dit nooit letterlijk is gezegd door wie dan ook. Volgens mij is het enige wat gezegd is dat RvdB er niet zo in thuis zou zijn.
Maar nogmaals, er is zoveel op zoveel verschillende forums geschreven. Maakt het wat uit dan?
Ah okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Snap dat dan, ik probeer wat te prikken, let the truth come out.
Ik ben er altijd erg goed in mensen uit hun tent te lokken sssssssssssssssttttquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah okMaar ik denk dat het nog wel ff duurt voordat er meer duidelijkheid komt..ongeacht wat wij hier allemaal vinden en denken en roepen enzo..
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben er altijd erg goed in mensen uit hun tent te lokken ssssssssssssssstttt
Zeg dat dan zou ik zeggen. Dat hij zelf niet reageert, daar kan ik me wat bij voorstellen. Hoe moet die jongen zich voelen? (oke, eigen schuld, maar als mens zo gekielhaald worden daar zet ik als mens mijn vraagtekens bij!) Het is ook dom van Moors haar Broeken, en het is dom dat ze niet meteen de regie in handen hebben genomen omdat dit er een logisch gevolg van is: geruchten en speculaties. Maar juist als je midden in het paragebeuren zit, en aan waarheidsvinding wil doen, vraag ik me af of dat suggestieve eraan bijdraagt dat doel na te streven. Het is zelfs geen eerlijke discussie meer zo, die we juist wel (bijna) allemaal willen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ticker, je hebt gelijk dat ik suggesties doe. Maar ik ben gewoon kwaad dat Van den Broeke niet reageert.
Hoi Sten,quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef Kiteless het volgende:
Lukt je aardig, alleen niet degene die je er graag uit wil hebben vrees ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben er altijd erg goed in mensen uit hun tent te lokken ssssssssssssssstttt
Deze is 27 jaar , en kan niet Robbert zijn, niet ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:42 schreef mamagaia het volgende:
Ik las vanochtend even wat artikelen op ufoplaza, maar Robbert heeft dus echt wel een pc met internet.![]()
Hij had namelijk fotootjes gemaakt met een klein usb-stick-achtig mini-cameraatje wat ie bij z'n internetaansluiting had gekregen.......
[afbeelding]
Het artikel op ufoplaza
Er staat niet duidelijk bij dat het om Robbert gaat, maar als je zijn naam invult bij 'doorzoek site', is dat het eerste artikel in het lijstje......
Ik heb van den Broeke zelfs gebeld, voicemail, zeg niet dat ik niet mijn best doe om hem zelf aan het woord te laten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:40 schreef Gorian het volgende:
[..]
Zeg dat dan zou ik zeggen. Dat hij zelf niet reageert, daar kan ik me wat bij voorstellen. Hoe moet die jongen zich voelen? (oke, eigen schuld, maar als mens zo gekielhaald worden daar zet ik als mens mijn vraagtekens bij!) Het is ook dom van Moors haar Broeken, en het is dom dat ze niet meteen de regie in handen hebben genomen omdat dit er een logisch gevolg van is: geruchten en speculaties. Maar juist als je midden in het paragebeuren zit, en aan waarheidsvinding wil doen, vraag ik me af of dat suggestieve eraan bijdraagt dat doel na te streven. Het is zelfs geen eerlijke discussie meer zo, die we juist wel (bijna) allemaal willen.
Ik ga van den Broekke hier echt niet zitten verdedigen, nergens, en de kritiek is aan zichzelf en zijn al dan niet stoffelijke begeleiders te wijten, maar dat neemt niet weg dat ik er wel eens doodmoe van word. Dat werd ik trouwens al toen ik hoorde dat er weer een TV medium op zou staan, want de valkuil waar mensen uit ijdelheid ingedonderd zijn zal inmiddel wel propvol zitten.
Overigens, die quote van de kale skepticus waarin hij schrijft dat hij zou willen dat hij (Robbert) het niet zou overleven, lijkt me figuurlijk op te vatten. Hij zegt dus hetzelfde als waaraan in deze topic gerefereerd wordt, dat hij door kan gaan met zijn werk, omdat er altijd mensen in hem zullen blijven geloven. Of dat wat zegt over zijn haatdragendheid weet ik niet, maar vanuit zijn lot snap ik hem wel.
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:41 schreef pikki het volgende:
[..]
Hoi Sten,
Zorg dat ik niet in het spoor van delirium verzeild geraak,.... alvoor we de waarheid kennen ....he he [afbeelding]
Wellicht omdat de naam Robbert van den Broekke wel in het artikel voorkomt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:42 schreef mamagaia het volgende:
Ik las vanochtend even wat artikelen op ufoplaza, maar Robbert heeft dus echt wel een pc met internet.![]()
Hij had namelijk fotootjes gemaakt met een klein usb-stick-achtig mini-cameraatje wat ie bij z'n internetaansluiting had gekregen.......
[afbeelding]
Het artikel op ufoplaza
Er staat niet duidelijk bij dat het om Robbert gaat, maar als je zijn naam invult bij 'doorzoek site', is dat het eerste artikel in het lijstje......
Geduldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:43 schreef Gorian het volgende:
[..]
Lukt je aardig, alleen niet degene die je er graag uit wil hebben vrees ik![]()
Neej, als je alleen dáárop af zou gaan niet......maar voor de rest vind ik de fotootjes en het verhaal wel héél erg op die van Robbert lijken.......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:46 schreef pikki het volgende:
[..]
Deze is 27 jaar , en kan niet Robbert zijn, niet ?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:52 schreef Agno_Sticus het volgende:
Telkens als dit forum als een nachtkaars dreigt uit te gaan, dan laait opeens de discussie weer fel op zodra er nieuws van Irene en Robbert binnenkomt. Elk beetje informatie wordt verslonden, uit ten treure herkauwd en daarna weer uitgespuugd. Op de één of andere manier is dit topic uitermate verslavend en gaan zeker degenen, die dit al 23 afleveringen hebben volgehouden, straks door een enorme "cold turkey" fase....![]()
Welke paranormale krachten trekken ons telkens opnieuw naar dit forum. Is dát misschien wel de onderschatte kracht van Robbert? Heeft ie ons eigenlijk niet allemaal in z'n macht? Of is er gewoon een rationele verklaring voor ons gedrag. Ik heb enige afleveringen geleden een korte zelfanalyse beschreven, maar ik ben er nog steeds niet helemaal achter waarom juiste deze zaak mij zo enorm intrigeert.
Ben benieuwd naar de introspecties van anderen over het waarom men hier toch steeds weer terugkomt !![]()
P.S.
Ik weet niet waarom, maar ik voel dat er iets "in the air" zit. Dit forum is nog lang niet ten einde...![]()
Dat is waar, dat moet je nagegeven worden. Alleen vraag ik me serieus af, wat je ermee wil bereiken. Waarom zou jij wel te woord gestaan worden, en niet de media waarmee ze iets aan hun gezichtsverlies zouden hebben kunnen doen? Of ben je journalist of werkzaam voor een stichting als Skep? Wat zijn je belangen behalve nieuwsgierigheid? Ik snap je intenties niet, en dan ga ik ook mee speculeren vrees ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb van den Broeke zelfs gebeld, voicemail, zeg niet dat ik niet mijn best doe om hem zelf aan het woord te laten.
HAHAHAHHA JA precies, die bedoel ik!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar heb je het over? Waarom Stenny participeert in deze discussie? Gewoon, omdat het leuk is?? Zoals al eerder gezegd heeft deze discussie op de een of andere manier een hoog entertainmentgehalte.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:55 schreef Gorian het volgende:
[..]
Dat is waar, dat moet je nagegeven worden. Alleen vraag ik me serieus af, wat je ermee wil bereiken. Waarom zou jij wel te woord gestaan worden, en niet de media waarmee ze iets aan hun gezichtsverlies zouden hebben kunnen doen? Of ben je journalist of werkzaam voor een stichting als Skep? Wat zijn je belangen behalve nieuwsgierigheid? Ik snap je intenties niet, en dan ga ik ook mee speculeren vrees ik.
Als ik ergens topics start over iemand, kan ik best begrijpen dat diegene zich daar niet wil verdedigen, of tegenover de topicstarter. Misschien een kleine onderschatting van de macht van dit medium, dat zou kunnen. Maar consequent in hun stilzwijgen zijn ze wel, dat moet ze nagegeven worden.
Vergis je niet, ik probeer je echt te begrijpen.
Jouw doel - zoals ik eerder ergens las- om een eerlijke discussie te voeren heeft zo geen schijn van kans. Dat is jammer.
Mijn intentie is: in alle eerlijkheid het onderzoek naar het 'para'normale bevorderen. En dat gaat niet met deze stunt van de Familie Van den Broeke.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:55 schreef Gorian het volgende:
[..]
Dat is waar, dat moet je nagegeven worden. Alleen vraag ik me serieus af, wat je ermee wil bereiken. Waarom zou jij wel te woord gestaan worden, en niet de media waarmee ze iets aan hun gezichtsverlies zouden hebben kunnen doen? Of ben je journalist of werkzaam voor een stichting als Skep? Wat zijn je belangen behalve nieuwsgierigheid? Ik snap je intenties niet, en dan ga ik ook mee speculeren vrees ik.
Als ik ergens topics start over iemand, kan ik best begrijpen dat diegene zich daar niet wil verdedigen, of tegenover de topicstarter. Misschien een kleine onderschatting van de macht van dit medium, dat zou kunnen. Maar consequent in hun stilzwijgen zijn ze wel, dat moet ze nagegeven worden.
Vergis je niet, ik probeer je echt te begrijpen.
Jouw doel - zoals ik eerder ergens las- om een eerlijke discussie te voeren heeft zo geen schijn van kans. Dat is jammer.
Toen ik het kocht was ik nog niet zo kritisch als nu, wel een beetje. Maar ik zou het zeker gekocht hebben, het is toch een momentum.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
HAHAHAHHA JA precies, die bedoel ik!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan Robbert en z'n pa, wat een meesterwerk!!In het boek staat trouwens ook een tekening van de compositie van deze graancirkel van Robberts pa. Bij het zien van die tekening rijzen bij mij twee vragen op:
1) Is die tekening voor of na de verschijning van de graancirkel gemaakt? (ervoor waarschijnlijk)
2) Hoe ziek is die man precies? Overal loopt ie te verkondigen dat ie zo lang sceptisch was, maar in werkelijkheid helpt ie Robbert met graancirkels stampen en uittekenen, houdt ie fotoboeken bij en neemt ie drie maanden verlof op om een boek te schrijven dat onder de naam van zijn zoon in de winkels ligt.![]()
PS Stenny, jij hebt dat boek dus gekocht van Robbert. Hoe voelt het nu om een financiële bijdrage te hebben geleverd aan het werk van een oplichter?![]()
De gelijkenis van het figuurtje is wel heel erg treffendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:46 schreef pikki het volgende:
[..]
Deze is 27 jaar , en kan niet Robbert zijn, niet ?![]()
! Waarom scheld je mij eigenlijk uit, je ziet toch dat ik net zo kritisch ben?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef Kiteless het volgende:
[..]
De gelijkenis van het figuurtje is wel heel erg treffend
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Gokje, met hetzelfde papieren figuurtje gemaakt, de hoek tussen de ogen is precies gelijk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Seriously, lees de tekst op haar website eens - de ego-tripperij, zelfvoldaanheid en zelfverheerlijking stralen er vanaf
Die foto is van een heel ander persoon!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef Kiteless het volgende:
[..]
De gelijkenis van het figuurtje is wel heel erg treffend
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Gokje, met hetzelfde papieren figuurtje gemaakt, de hoek tussen de ogen is precies gelijk.
OMG!!!! Er zijn nog meer mensen overenthousiast geraakt van hun oregami-cursus!!!quote:Woensdag 23 februari j.l. ontving ik 's middags een persoonlijk mailtje van een 27-jarige Vlaming, die sinds december 2004 diverse entiteiten en een bolvormige UFO op camera heeft vastgelegd. De persoon, die niet op publiciteit uit is en slechts een verklaring wil hebben voor hetgeen hij meemaakt, wil volledig meewerken aan een onderzoek en heeft zich inmiddels bereid gesteld om negatieven op te sturen.
Schilder jij maar even een betere, ..kunstschildertjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Op de een of andere manier doet het me denken aan krassen op een houten tafelblad
Ja, dolkomischquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen, ik wil graag nog eenmaal de aandacht vestigen op de graancirkelmeesterwerken van de Van den Broekjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Misschien, maar hoe kunnen we anders de zaak goed onderzoeken? Inmiddels zijn de foto's al een miljoen keer door het internet gegaan, zelfs Randi heeft hem op zijn hoofdpagina, laat hij dan maar met zijn paranormale miljoen de copyrights betalen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, dolkomisch![]()
Mag je deze foto's hier zo maar neer zetten? Bij mijn weten zit er een copyright op.
mag je uberhaubt wel graancircels fotograferen, weten wij veel hoe de auteursrechten van die aliens bepaald zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, dolkomisch![]()
Mag je deze foto's hier zo maar neer zetten? Bij mijn weten zit er een copyright op.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
mag je uberhaubt wel graancircels fotograferen, weten wij veel hoe de auteursrechten van die aliens bepaald zijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:06 schreef pikki het volgende:
[..]
Schilder jij maar even een betere, ..kunstschildertje [afbeelding]
Idd...mensen als jij, zouden juist moeten openstaan voor graancirkels en dgl .......bij jou is het wel omgekeerd, ....geslotenheid....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen moeite.
Ik heb dit in mijn achtertuin. Is toch anders dan wat Robbert in zijn achtertuin heeft
[afbeelding]
En ow ja.... hoewel ik misschien in de ogen van sommigen wat alien mag lijken is er verder geen alien aan te pas gekomen. En ook geen pappa.
Geslotenheid?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Idd...mensen als jij, zouden juist moeten openstaan voor graancirkels en dgl .......bij jou is het wel omgekeerd, ....geslotenheid....![]()
Nee... ik ga er wel op in. Ik vraag me echt af op welke basis Pikki dat denkt te kunnen concluderen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef Genverbrander het volgende:
Niet serieus op pikki ingaan, gewoon negeren...
Als kunstenaar (echte) dien je je open te stellen, en universeel , kosmisch te denken ....en niet met blokkades vast te zitten, en vooroordelen ....just this ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geslotenheid?
Waaruit concludeer je dat?
a) Ik scheld je niet uit, ik zeg beticht je ervan dat je een attention-whore bentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
! Waarom scheld je mij eigenlijk uit, je ziet toch dat ik net zo kritisch ben?:
[..]
hi-la-rischquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
mag je uberhaubt wel graancircels fotograferen, weten wij veel hoe de auteursrechten van die aliens bepaald zijn.
Nouja, onderzoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien, maar hoe kunnen we anders de zaak goed onderzoeken? Inmiddels zijn de foto's al een miljoen keer door het internet gegaan, zelfs Randi heeft hem op zijn hoofdpagina, laat hij dan maar met zijn paranormale miljoen de copyrights betalen.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hi-la-risch
Heb je je ooit serieus in graancirkels verdiept?
Jawel je scheldt me wel uit, ik vind attention whore een behoorlijk scheldwoord. Ik verheerlijk mijzelf niet, je kent me dus echt niet, want ik wil juist niet! op een voetstuk belanden, omdat je daar toch altijd weer vanaf dondert. Conclusie: je aanval is onterecht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:26 schreef Kiteless het volgende:
[..]
a) Ik scheld je niet uit, ik zeg beticht je ervan dat je een attention-whore bent
b) Dat je kritisch bent heeft niks te maken met het punt van je zelf-promotie en -verheerlijking
c) prik prik
Nou, het ontwerp in het midden lijkt me toch duidelijk een Tie-figher hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
En ow ja.... hoewel ik misschien in de ogen van sommigen wat alien mag lijken is er verder geen alien aan te pas gekomen. En ook geen pappa.
Whatever you sayquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:29 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jawel je scheldt me wel uit, ik vind attention whore een behoorlijk scheldwoord. Ik verheerlijk mijzelf niet, je kent me dus echt niet, want ik wil juist niet! op een voetstuk belanden, omdat je daar toch altijd weer vanaf dondert. Conclusie: je aanval is onterecht.
Slap. eerst iemand uitschelden en dingen in de schoenen zeggen en dan zeggen dat je het niet doet.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:30 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou, het ontwerp in het midden lijkt me toch duidelijk een Tie-figher hoor![]()
[afbeelding]
OKquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:29 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
![]()
En ik sluit zeker niet uit dat sommige niet door mensen gemaakt zijn.
maar die van robbert zijn inderdaad hi-la-risch![]()
Het maakt het moeilijk, dat ben ik met je eens. Net zo goed als er velen rondlopen die denken iets te kunnen en er misbruik van maken het zo moeilijk maken voor mensen die wel eerlijk zijn. Zeggen dat het zo niet gaat door deze stunt, vind ik dan ook wat te gemakkelijk. Er lopen zoveel zwakke schakels rond. Er is aan van den Broekke en zijn spirituele circus ook nog best wat te onderzoeken. Door zo breed te oordelen over hem, terwijl je zelf kritisch bent maar open staat, kan je jezelf afvragen of dát wel eerlijk is en niet ten koste gaat van wat hem wellicht wél anders maakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mijn intentie is: in alle eerlijkheid het onderzoek naar het 'para'normale bevorderen. En dat gaat niet met deze stunt van de Familie Van den Broeke.
In mijn ogen is "attention-whore" geen scheldwoord, maar een omschrijving van iemand die alles doet voor aandacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Slap. eerst iemand uitschelden en dingen in de schoenen zeggen en dan zeggen dat je het niet doet.
goed voorbeeld waarom sommige hier een ruimtebezoeker in zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:30 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou, het ontwerp in het midden lijkt me toch duidelijk een Tie-figher hoor![]()
Dat werkt voor iedere kunstenaar anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef pikki het volgende:
[..]
Als kunstenaar (echte) dien je je open te stellen, en universeel , kosmisch te denken ....en niet met blokkades vast te zitten, en vooroordelen ....just this ...[afbeelding]
Raar, want welke ruimtebezoeker heeft er nou een stropdas om ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
goed voorbeeld waarom sommige hier een ruimtebezoeker in zien.
Als je dit woord gebruikt tegen iemand die in de VS woont heb je toch denk ik een probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef Kiteless het volgende:
[..]
In mijn ogen is "attention-whore" geen scheldwoord, maar een omschrijving van iemand die alles doet voor aandacht.
Hoe jij het opvat moet je helemaal zelf weten
Ja, die laatste.... Benin brons.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
goed voorbeeld waarom sommige hier een ruimtebezoeker in zien.
[afbeelding]
Inderdaad, ik vind het raar en ongepast om dit scheldwoord hier zo te gebruiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef Osato het volgende:
[..]
Als je dit woord gebruikt tegen iemand die in de VS woont heb je toch denk ik een probleem
dat is decoratie, dat wij er een stropdas in zien is logisch.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Raar, want welke ruimtebezoeker heeft er nou een stropdas om ?
Zo denk ik er ook ongeveer overquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mijn gevoel zegt me dat Robbert weldegelijk zaken ziet en ervaart die anderen niet ervaren maar dat er ook iets helemaal fout is gegaan in het naar buitenbrengen daarvan. Dat er dus een kern van waarheid is maar een dikke laag aan nonsens waardoor het lastig is om te bepalen wat nou waar is en wat niet.
ja zeker die mogelijkheid en aanwijzingen zijn er zeker, maar je moet je fantasie niet te ver laten gaan lijkt mij. Als je eenmaal iets aangenomen hebt, zal de werkelijkheid die aanname bevestigen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, die laatste.... Benin brons.
De Dogon hebben ook dat soort beelden. En wel meer oudere volkeren.
Boivendien zijn er in heel veel oude verhalen en legenden, naast de kunst uitingen en artefacten, aanwijzingen dat de eerste bekende beschavingen wellicht afkomstig waren van buitenaardsen. Maar dit is overigens wel heel erg offtopic
Geen uitzondering hier dus!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:41 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het raar en ongepast om dit scheldwoord hier zo te gebruiken.
Je komt zo over als een aardig gefrustreerd figuur.![]()
Neu.... is geen kwestie van je fantasie zo ver laten gaan dat het een definitieven waarheid wordt. Maar wel zover dat je de mogelijkheid niet uitsluit. Het zijn alleen dingen om over na te denken en niet onmiddelijk te verwerpen als zijnde totaal onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ja zeker die mogelijkheid en aanwijzingen zijn er zeker, maar je moet je fantasie niet te ver laten gaan lijkt mij. Als je eenmaal iets aangenomen hebt, zal de werkelijkheid die aanname bevestigen.
Selectieve waarneming noemt men dat.
Nou ja, jij hebt ook recht op een eigen mening he, hoe raar of fout die ook isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:41 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het raar en ongepast om dit scheldwoord hier zo te gebruiken.
Je komt zo over als een aardig gefrustreerd figuur.![]()
dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu.... is geen kwestie van je fantasie zo ver laten gaan dat het een definitieven waarheid wordt. Maar wel zover dat je de mogelijkheid niet uitsluit. Het zijn alleen dingen om over na te denken en niet onmiddelijk te verwerpen als zijnde totaal onmogelijk.
Wat ik niet begrijp , .......als er iets fout is gegaan bij het naar buiten brengen, .....bedoel je dan door leugens, enz ..?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik alles dat wordt vertelt dan ook maar moet geloven.
Dat doe ik namelijk op basis van gevoel.
En mijn gevoel zegt me dat Robbert weldegelijk zaken ziet en ervaart die anderen niet ervaren maar dat er ook iets helemaal fout is gegaan in het naar buitenbrengen daarvan. Dat er dus een kern van waarheid is maar een dikke laag aan nonsens waardoor het lastig is om te bepalen wat nou waar is en wat niet.
Precies wat ik denk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het is inderdaad niet normaal om papieren frutseltjes voor je camera te houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef pikki het volgende:
[..]
...aangezien het om serieuze para-fenomenen gaat , bij Robbert , doch dit werd door
Misschien moet je het dan een beetje genuanceerder brengen en een mening geven is wat dan anders dan iemand ergens van beschuldigen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:49 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt ook recht op een eigen mening he, hoe raar of fout die ook is
Wat is dat toch met die broncode, je kan jou OP toch gewoon copy/past-en en een beetje aanpassen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Stenny het volgende:
Wie wil de volgende openen: Pikki? Zal ik je even mailen voor de broncode?
Of Genverbrander? Ga jij alvast de nieuwe topic maken?
Ik denk dat er al veel eerder iets fout is gegaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef pikki het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp , .......als er iets fout is gegaan bij het naar buiten brengen, .....bedoel je dan door leugens, enz ..?
De manier van het naar buiten brengen , via RTL, een entertainmentprogramma, is misschien wel fout, en misleidend ...aangezien het om serieuze para-fenomenen gaat , bij Robbert , doch dit werd door Irene duidelijk naar voren gebracht als zijnde géén trucages , niet ???Is dus wel op voorhand zo duidelijk gemaakt , ...![]()
Ow zo:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:56 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die broncode, je kan jou OP toch gewoon copy/past-en en een beetje aanpassen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 | [url=http://www.robbertvandenbroeke.com]Tekst op de site van Robbert[/url] [url=http://home.planet.nl/%7Ebuij0038/rvdb/]Verslag Laurens Buijs[/url] & Het [url=http://members.chello.nl/n.bezemer/vts_01_1.mp4]Non(ningate)-filmpje[/url] - Door Fokker [b]Chris145[/b] [url=http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html]Skepsis.nl Deel 1 over Robbert[/url] [url=http://www.skepsis.nl/nonnen.html]Skepsis.nl Deel 2 over Robbert[/url] [url=http://www.ufoplaza.nl/~ganzegal/vid/BoLHoeven.RM]Film 1 - Robbert van den Broeke[/url] [i](Realplayer)[/i] [url=http://www.kro.nl/wonderenbestaan/videoaudio/105945ASXSB.asx]Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan'[/url] [url=http://www.kro.nl/wonderenbestaan/24augustusgraancirkels.asp?ComponentID=101436&SourcePageID=100210#1][b]Tekst[/b][/url] [i]24 augustus 2003[/i] [url=http://www.omroepbrabant.nl/dialog/media.aspx?type=newsaudio&id=27011]Geluidsopname Omroep Brabant[/url] [url=http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlboulevard,template=/actueel/rtlboulevard/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF//components/actueel/rtlboulevard/miMedia/2004/week37/maandag_robbert_van_den_broecke.avi_plain.xml]Film 3 - RTL Boulevard[/url] [i]Week 37/2004[/i] [url=http://www.rtl.nl/(channel=rtl5,progid=jensen,template=/shows/jensen/video_template.html)/system/media/html/ffffff/components/shows/jensen/miMedia/2005/week49/dinsdag_05dec05_irenemoors.avi_plain.xml]Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen[/url] [i]5 december 2005[/i] [url=http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=199242&mode=normal&quality=3&pid=telegraaf]Film 5 - Telegraaf [/url][i]28 december 2005[/i] [url=http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlboulevard,template=/actueel/rtlboulevard/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF/actueel/rtlboulevard/miMedia/2005/week52/woensdag_eriszoveelmeer.avi_plain.xml]Film 6 - RTL Boulevard[/url] [i]28 december 2005[/i] [url=http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlboulevard,template=/actueel/rtlboulevard/video_template.html)/system/media/html/FFFFFF/actueel/rtlboulevard/miMedia/2005/week52/woensdag_irene_moors.avi_plain.xml]Film 7 - RTL Boulevard[/url] [i]29 december 2005[/i] [url=http://forum.fok.nl/topic/782856]Deel 1[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/787131]Deel 2[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/789301]Deel 3[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/790053]Deel 4[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/791066]Deel 5[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/792563]Deel 6[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/794571]Deel 7[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/796375]Deel 8[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/796737]Deel 9[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/796930]Deel 10[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/797301]Deel 11[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/797750]Deel 12[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/798258]Deel 13[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/798590]Deel 14[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/798902]Deel 15[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/799418]Deel 16[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/799717]Deel 17[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/799978]Deel 18[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/800460]Deel 19[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/800869]Deel 20[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/801238]Deel 21[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/801710]Deel 22[/url] En deze: http://forum.fok.nl/topic/596443 ^O^ |
das idd makkelijkerquote:
Sten, ik begrijp niks ervan, die broncode, etc ...kan het niet openen , sorry ..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Stenny het volgende:
Wie wil de volgende openen: Pikki? Zal ik je even mailen voor de broncode?
Of Genverbrander? Ga jij alvast de nieuwe topic maken?
Nu is het voor iedereen mogelijk om een mooie nieuwe topique te maken.quote:
Kopieer hem als jij de nieuwe Starter wil zijn, voeg je eigen verhaaltje plus foto erboven en klaar is Pikki!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Sten, ik begrijp niks ervan, die broncode, etc ...kan het niet openen , sorry ..![]()
Maar Sten, ik vind toch dat jij het moet doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:03 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nu is het voor iedereen mogelijk om een mooie nieuwe topique te maken.Geloof het of niet, ik had deze functie in Fok nog niet ontdekt.
![]()
Ja man, ik geef je helemaal gelijk, heb ik al vaker gezegd en kan niet vaak genoeg herhaald worden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ach, wat zitten jullie toch te schelden op mij. Ik heb dit niet verdiend.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja man, ik geef je helemaal gelijk, heb ik al vaker gezegd en kan niet vaak genoeg herhaald worden!
On-topic maar weer inderdaad
Marietje, volgens Droogstoppel en Kiteless ben ik een attention whore, ik durf niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar Sten, ik vind toch dat jij het moet doen![]()
![]()
je ergert je aan het bashen van robbert, maar je hapt nu grettig toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja man, ik geef je helemaal gelijk, heb ik al vaker gezegd en kan niet vaak genoeg herhaald worden!
On-topic maar weer inderdaad
Voor Ouwehoer staat die functie in de wiki.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:03 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nu is het voor iedereen mogelijk om een mooie nieuwe topique te maken.Geloof het of niet, ik had deze functie in Fok nog niet ontdekt.
![]()
schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Marietje, volgens Droogstoppel en Kiteless ben ik een attention whore, ik durf niet meer.![]()
Die mis ik even hoor????quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor Ouwehoer staat die functie in de wiki.
En over het gescheld aan jouw adres.....Denk maar zo.... Hoge bomen vangen veel wind.
Ja, ik had gewoon niet gezocht, Jeroen zei ook al dat het kon, maar ik had dit icoontje nog niet ontdekt. Maar ik ben immers geen hoge boom, volgens Kiteless, Donna Nonna, Droogstoppel, Pikki enz. ben ik een miezerige treurwilg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor Ouwehoer staat die functie in de wiki.
En over het gescheld aan jouw adres.....Denk maar zo.... Hoge bomen vangen veel wind.
Voor ben ben je, zoals je zelf wil zijn, ...OK ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, ik had gewoon niet gezocht, Jeroen zei ook al dat het kon, maar ik had dit icoontje nog niet ontdekt. Maar ik ben immers geen hoge boom, volgens Kiteless, Donna Nonna, Droogstoppel, Pikki enz. ben ik een miezerige treurwilg.![]()
ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik moet nu zo hard huilen dat ik je letters niet kan lezen.![]()
![]()
Het lukt me maar niet een bonzai boompje te worden, ookal proberen vele mensen mij te trimmen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:14 schreef pikki het volgende:
[..]
Voor ben ben je, zoals je zelf wil zijn, ...OK ?![]()
Hey hey hey......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, ik had gewoon niet gezocht, Jeroen zei ook al dat het kon, maar ik had dit icoontje nog niet ontdekt. Maar ik ben immers geen hoge boom, volgens Kiteless, Donna Nonna, Droogstoppel, Pikki enz. ben ik een miezerige treurwilg.![]()
Moet ik dus nu voor anderen gaan huilen, Nok?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey hey hey......Treurwilgen zijn niet miezerig.
Willow, weep for me, willow, weep for me
Bent your braches down along the ground and cover me
Listen to my plead, here me willow and weep for me.....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Moet ik dus nu voor anderen gaan huilen, Nok?![]()
Dat is inderdaad heel mooi, ik denk dat dieren ook een enorm offer maken op de aarde, en de meesten zien het niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als dat je taak in het leven is.... well... Maar het hoeft niet.
Maar dat ouwe liedje van Billy Holiday maakte voor mij de treurwilg, ware dat mogelijk, nog mooier. Ik bedoel maar... bespot de boom niet die huilt om het leed van anderen te verlichten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
[afbeelding]
NEEEEEEE NEEEEEE, STOND DIT IN ZIJN BOEK???? Dit is toch hopelijk niet aangemeld bij graancirkel "onderzoekers"? je zou je doodschamen
Die staat zelfs als opening in zijn boek, 2 pagina's full colour. Toch wel lief, zo ontwapenend.quote:
Prachtig boek , overigens, ....past in elke huiskamer .quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Die staat zelfs als opening in zijn boek, 2 pagina's full colour. Toch wel lief, zo ontwapenend.![]()
Gelukkig is van de meeste boeken het formaat zodanig dat ze in elk willekeurig vertrek van je huis passen. Meestal kunnen er zelfs meerdere bij elkaar op een plank staan!quote:Prachtig boek , overigens, ....past in elke huiskamer
Kan je van de bijbel ook zeggen, maar ik heb het niet zo op de bijbel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef pikki het volgende:
[..]
Prachtig boek , overigens, ....past in elke huiskamer .![]()
Ben je dan in de verkeerde familie gereincarneerd, niet toch ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kan je van de bijbel ook zeggen, maar ik heb het niet zo op de bijbel.Komt zeker omdat ik Oomen heet.
![]()
Ik dacht: laat ik eens een gepeperde familie uitkiezen. Moeilijke jeugd enzo, ik wilde het mezelf niet te makkelijk maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef pikki het volgende:
[..]
Ben je dan in de verkeerde familie gereincarneerd, niet toch ?![]()
Was bij mij ook zo .... ach .....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik eens een gepeperde familie uitkiezen. Moeilijke jeugd enzo, ik wilde het mezelf niet te makkelijk maken.Maar mijn vader en moeder zijn wél okay, alleen een beetje..vrijgevochten.
![]()
Ik begrijp jou niet, dit deel is nog niet vol en je laat je inspireren door iemand die je een 'attention whore' noemt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:57 schreef Kiteless het volgende:
inkoppertje gemaakt, ga naar Het medium Robbert van den Broeke (deel 24)
dit deel is nog niet volquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:57 schreef Kiteless het volgende:
inkoppertje gemaakt, ga naar Het medium Robbert van den Broeke (deel 24)
Moet het programma dan serieuzer??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef pikki het volgende:
Nokwandaa,..
Wat ik niet begrijp , .......als er iets fout is gegaan bij het naar buiten brengen, .....bedoel je dan door leugens, enz ..?
De manier van het naar buiten brengen , via RTL, een entertainmentprogramma, is misschien wel fout, en misleidend ...aangezien het om serieuze para-fenomenen gaat , bij Robbert , doch dit werd door Irene duidelijk naar voren gebracht als zijnde géén trucages , niet ???Is dus wel op voorhand zo duidelijk gemaakt , ...
De familie VDB wist in den beginnen ook niet beter, dan het op die manier te doen ,.....
Kom we helpen hem even dit deel vol te krijgen. Maar ow wee als hij mij nog een keer attention whore noemt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
dit deel is nog niet vol![]()
en de tijd van spetterende RobbArt is zo te zien ook voorbij![]()
Het mag niet de allure hebben van een attractie , laat het mij zo zeggen ....quote:
Sommige mensen vragen alleen retorisch.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al in je signature.
Waarom heb jij zo'n onserieuze avatar eigenlijk, ik zie er steeds een groene, gebalde vuist in?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef pikki het volgende:
[..]
Het mag niet de allure hebben van een attractie , laat het mij zo zeggen ....![]()
Altijd 300! 50 per pagina.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef Genverbrander het volgende:
hehe
hoe kun je eigenlijk zien hoeveel posts er nog in een thread passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |