abonnement Unibet Coolblue
pi_33884220
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Ja, ik heb die foto ooit eens gezien, toen ze op TV door het boek bladerden. Die foto bestaat dus wel en ik ben er ook zeer nieuwsgierig naar.
Het zou mooi zijn deze foto te vinden, zeker als die foto ook in zijn boek staat!

Iemand een idee? hoe en wat!
pi_33884555
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn deze foto te vinden, zeker als die foto ook in zijn boek staat!

Iemand een idee? hoe en wat!
Over welke foto gaat het, ik heb het boek en ben best bereid een foto van de foto te maken
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 22:19:28 #53
138453 Kaneelstok
Free fall flow, river flow
pi_33884592
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ach nee, je gaat een foto maken terwijl je wacht tot een voor jouw oog onzichtbare lichtbol je koe redt?
wie zegt dat die bol die koe gaat redden, volgens mij heeft ie hem erin geduwd.,..
bier, worst, psychedelica, muziek en sex
  maandag 9 januari 2006 @ 22:25:06 #54
137525 pikki
pok! pok !
pi_33884898
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Zoiets had ik dus ook al

Trouwens wat betreft het redden van die koe, het klinkt uiteraard te belachelijk voor woorden, maar stel nou dat het echt waar is
Barb,
Dat van de koei is wel waar , want er zijn heel wat foto's (ergens) die bevestigen dat de koei wel degelijk die Albert herkent,op de foto's kijken alle andere koeien ergens naartoe maar aleen deze koei kijkt en herkent Albert !Heb ze met eigen ogen gezien , .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33884918
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Over welke foto gaat het, ik heb het boek en ben best bereid een foto van de foto te maken
Het gaat over een foto van een marcherende ss-er (of soldaat). Maar het kan ook zijn dat de foto niet in het boek staat, maar dat hij foto's liet zien uit zijn fotoalbums Wil je kijken?
pi_33884936
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Over welke foto gaat het, ik heb het boek en ben best bereid een foto van de foto te maken
een SS er die iets aan zijn been heeft.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 9 januari 2006 @ 22:27:30 #57
137525 pikki
pok! pok !
pi_33885017
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Het gaat over een foto van een marcherende ss-er (of soldaat). Maar het kan ook zijn dat de foto niet in het boek staat, maar dat hij foto's liet zien uit zijn fotoalbums Wil je kijken?
Het staat niet in 't boek, ...deze foto
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33885057
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Het gaat over een foto van een marcherende ss-er (of soldaat). Maar het kan ook zijn dat de foto niet in het boek staat, maar dat hij foto's liet zien uit zijn fotoalbums Wil je kijken?
ehm....volgens mij staat dat niet in het boek.
Ik heb gekeken en nee, sorry!
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33885063
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Volgens mij is de betreffende koe helemaal niet van de fotograaf en, als het waar is, zag hij het bij toeval gebeuren. Kunnen we niet iets over die Albert van der Linden opzoeken?

N.B. misschien heb je lichtbollen met geestverschijningen die niet met het blote oog zichtbaar zijn, maar de 'alien bollen' wel?
Ja, dat zou kunnen, maar het blijft een uh vreemde foto en toelichting bij de foto.
pi_33885095
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Kaneelstok het volgende:

[..]

wie zegt dat die bol die koe gaat redden, volgens mij heeft ie hem erin geduwd.,..
pi_33885117
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen, maar het blijft een uh vreemde foto en toelichting bij de foto.
Heel de site is eigenlijk vaag.....maar toch boeit het.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 22:30:20 #62
137525 pikki
pok! pok !
pi_33885157
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen, maar het blijft een uh vreemde foto en toelichting bij de foto.
Zoek eens naar die foto's waar de koei op staat en hem herkent, ...zie mijn link hierboven , heb ze zelf gezien ergens ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33885166
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Heel de site is eigenlijk vaag.....maar toch boeit het.
Hoe kan het dat vage dingen boeien?
pi_33885191
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef pikki het volgende:

[..]

Barb,
Dat van de koei is wel waar , want er zijn heel wat foto's (ergens) die bevestigen dat de koei wel degelijk die Albert herkent,op de foto's kijken alle andere koeien ergens naartoe maar aleen deze koei kijkt en herkent Albert !Heb ze met eigen ogen gezien , .....
[afbeelding]
Ehm...ik begrijp je niet helemaal Pikki....en het is KOE lieve schat
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33885212
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

ehm....volgens mij staat dat niet in het boek.
Ik heb gekeken en nee, sorry!
Ships

Maar dan moet die uitzending misschien nog ergens te vinden zijn. Ik heb de foto ooit gezien, het viel me toen al op dat het er nep uitzag.
pi_33885237
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Kaneelstok het volgende:

[..]

wie zegt dat die bol die koe gaat redden, volgens mij heeft ie hem erin geduwd.,..
lol......
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33885397
Andere foto's uit van den Broeke's boek, ze zijn geloofwaardiger maar ja, hoe kan je in godsnaam bewerking uitsluiten...:



http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33885439
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

lol......
Hier het verhaal van de koe:
quote:
Dit hele bijzondere bericht kreeg ik gisteren binnen.

Wat mooi dat er bij dit dramatische verhaal een lichtbol in het spel was, en de koe weer veilig is.

Uiteraard danken wij de heer van de linden hartelijk!

--------------------------------------------------------------------------------

Beste mensen

Gisteren in de polder van Eemnes aan het wandelen

Tja een koe in de sloot ,Hoe krijg je hem eruit

Dus 112 maar bellen , de brand weer zou komen maar was niet bekend in de polder Ik had een foto gemaakt ,ik heb altijd mijn digitale camera bij me en een mobiel

dus er kwam geen hulp ,de koe was uitgeput maar draaide zich toch nog om dus naar de andere kant als op de foto zakte nog verder weg in de sloot Maar terwijl ik nog aan het bellen was klom de koe uit de sloot op de goede kant dus, zijn weiland en thuis de foto op de computer geladen

en zie ik die witte vorm , er was geen zon en ik maak natuurfoto's nooit een vlek of iets dergelijks absoluut geen truc ook geen reflectie.dus ik denk aan een orb

Wat is u idee?

met vriendelijke groeten Albert van de Linden

--------------------------------------------------------------------------------

Lichtbol redt koe

(Door Ed Vos)

Het was dinsdag 13 juli 2004, toen Albert van der Linden de eemnesser polder introk om te gaan joggen, zoals hij dat met regelmaat doet. Deze keer echter trof hij een koe in de sloot aan, en wilde het dier uit zijn benarde positie redden.

Albert belde dus met 112 en deed melding van de koe in de sloot aan de brandweer.

Na enige tijd gewacht te hebben, en geen brandweer te bekennen, belde Albert nogmaals. En terwijl hij dat deed maakte hij de foto van de koe, om eventueel als bewijs te dienen dat het geen valse melding betrof!

Wat gebeurde er daarna, de koe draaide zich om, en klom de sloot uit, hoewel hij al aardig diep weggezakt was. Hij kwam dus weer in het weiland terecht waar hij thuishoorde!

De brandweer werd dus weer afgebeld. De koe was immers weer op het droge!

De volgende dag op zijn werk, liet Albert de foto in de display van zijn camera aan een paar mensen zien, en herkende één van hen het als een lichtbol, en wees Albert op deze website.

Vanuit mijn vakkennis als beroepsfotograaf, stelde ik direct vast dat het hier geen lensreflectie of een ander technisch verklaarbaar verschijnsel betrof. We hebben hier wel degelijk met een lichtfenomeen te doen. Weliswaar geen “orb”, die zijn over het algemeen perfect rond, maar ontegenzeggelijk met een bepaalde energievorm, die zich in de vorm van licht manifesteerde. Vermoedelijk is het verschijnsel ook in beweging

Daar bekend is dat sommige lichtbollen genezende invloed hebben, andere waarschuwende capaciteiten, lijkt het voor de hand te liggen dat in dit geval de lichtbol de koe de weg gewezen heeft, en hem de energie heeft gegeven de sloot uit te komen. De koe was namelijk al een tijdje aan het worstelen in de sloot, en stootte zeer angstige kreten uit.

Navraag bij veehouders en brandweerlieden leerde ons, dat het in feite onmogelijk is voor een koe, om op eigen kracht de sloot uit te komen, en het maar zeer sporadisch voorkomt!

Naderhand heeft Albert de plek nog diverse keren bezocht, en blijkt de betreffende koe hem nog altijd te herkennen (Zie onderstaande foto’s) Mevrouw koe kijkt Albert constant aan, terwijl de andere koeien zich blijkbaar niet om hem bekommeren.


--------------------------------------------------------------------------------

Albert heeft de plek een aantal achtereenvolgende dagen bezocht. De koe herkent hem blijkbaar!
Lichtbol redt koe - verhaal

  maandag 9 januari 2006 @ 22:39:23 #69
137525 pikki
pok! pok !
pi_33885624
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hier het verhaal van de koe:
[..]

Lichtbol redt koe - verhaal

Albert heeft de plek een aantal achtereenvolgende dagen bezocht. De koe herkent hem blijkbaar!

Hier staan deze foto's idd
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33885890
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hier het verhaal van de koe:
[..]

Lichtbol redt koe - verhaal

Navraag bij veehouders en brandweerlieden leerde ons, dat het in feite onmogelijk is voor een koe, om op eigen kracht de sloot uit te komen, en het maar zeer sporadisch voorkomt!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Hmm....
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 22:57:05 #71
137525 pikki
pok! pok !
pi_33886418
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Hou me op de hoogte Sten, dan kan ik die pokkelul eindelijk eens onder zijn ballen trappen! Pikki, ga jij ook mee? Dan zullen we hem eens een lesje leren.

Leuker zou zijn : lichtbol redt 'pokkelul' ....aahhhahahahahhhah

Nieuw sensatieartikel artikel verschijnt : "Randi gelooft in lightballs !"
Zou wel een goede les wezen voor die engerd .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 23:05:59 #72
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33886760


zien jullie dat spook wat denken jullie echt of bedrog?
  maandag 9 januari 2006 @ 23:16:43 #73
137525 pikki
pok! pok !
pi_33887211
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[[url=http://images1.pictiger.com/images/f4/c8a918d0e76ada32ac8bc051cce970f4.png]afbeelding][/URL]

zien jullie dat spook wat denken jullie echt of bedrog?
pokkig ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 23:17:21 #74
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33887237


als je goed kijkt zie je de 'dood' op haar voorhoofd mischien kan iemand de foto verduidelijken ik ben niet zo goed erin
  maandag 9 januari 2006 @ 23:19:27 #75
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33887337
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:16 schreef pikki het volgende:

[..]

pokkig ...
Dat is 'Das Phantoom' het schijnt dat hij ooit een onzichtbare aanvaller was van het Bayern Munchen lang lang geleden k zag hem op een dag verschijnen uit protest van de tegenvallende resultaten van Bayern in Berlijn verschijnen k nam toen deze foto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')