Nee, dat kleipoppetje is waarschijnlijk een foto van een uitgeknipte mudman.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:36 schreef Meds het volgende:
Ze lijkt op dat kleipoppetje van Robbert
weet niet of echt is wat Robbert van den Broeke doet of zegt.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Stenny het volgende:
Geachte Fokkers.
Geen Genverbrander te bekennen, vooruit, jullie Stenny opent hem wel weer.
Na de verklaring van Irene Moors in Life & Cooking staan velen op hun kop. Hoe kan Irene Moors zo omgaan met haar kijkers? Zij verklaarde eenvoudig nogmaals dat er geen sprake was van trucage of voorkennis, en dat was dat. Hoe dom denkt zij dat kijkend Nederland is? Kan zij hiermee wegkomen? En gaat Robbert van den Broeke gewoon volgens plan de grote healing geven in januari of heeft Pa hem inmiddels op zijn stoel vastgebonden? [afbeelding] En als hij wel zijn healing gaat geven, gaan jullie dan allemaal met mij mee naar zijn healing/reading? Dit wil ik eerste rang zien! Of ben ik misschien niet welkom als de grote enge (O)omen?![]()
Ik heb voor de verandering even iemand anders in de satire opgenomen, onze grote vriend, de Zwarte Meester, goeroe der sceptici, Randi. Hij heeft inmiddels Robbert als top priority en cirkelt al boven hem als een echte Zwarte Gier:
[afbeelding]
Hier nog wat wetenswaardigheden:
Tekst op de site van Robbert
Verslag Laurens Buijs &
Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145
Skepsis.nl Deel 1 over Robbert
Skepsis.nl Deel 2 over Robbert
Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)
Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003
Geluidsopname Omroep Brabant
Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004
Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005
Film 5 - Telegraaf 28 december 2005
Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005
Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
En deze: RTL boulevard spoken foto's![]()
heb je wel IETS gelezen hier?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:48 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
weet niet of echt is wat Robbert van den Broeke doet of zegt.
maar waar haal jij de kennis vandaan dat het niet zo is?
ZIjn er ook dingen waar je niet in gelooft? Vast niet veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.
(positieve liefdesenergie instralen)
Ik ging er aanvankelijk ook niet van uit dat hij de boel bedriegt (met een 't') maar als het er zo dik bovenop ligt is dat ook niet nodig. Op het moment dat overduidelijk blijkt dat iemand een bedrieger is, is het niet zo vreemd om al het andere wat hij zegt ook eerst even te controleren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Volgens mij vinden jullie het hier zo leuk om "detectivje" te spelen, dat je overal wel wat achter gaat zoeken.
Mocht Robbert al weer eens op tv verschijnen, dan is er vast wel weer iets wat niet klopt...
Het is maar net hoe je het allemaal bekijkt.
Ik bekijk het met hele andere ogen, ik bekijk het allemaal wat positiever en ga er niet gelijk van uit dat hij de boel bedriegd.
het is een beetje elkaar opfokken, en wie er maar het eerste is met weer een nieuwe aanwijzing.....
+1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
jezelf laten belazeren, en je hersenen uitschakelen kan ik nu niet omschrijven als: "ik bekijk het allemaal wat positiever"
Precies. Vandáár dat zoveel sukkels in van den Broeke geloofden, met 800.000 man hangend voor de buis bij hersenloze commerciële TV programma's.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
nee mee gaan met de massa....dat is goed..lekker veilig.
Volgens mij beschouwen al die boeren wier graan wordt verpest door grappenmakers dit helemaal niet als positieve liefdesenergie, maar als vandalisme. Wel eens www.circlemakers.org bezocht? Dat is de vereniging van graancirkelmakers. Gaat er geen belletje rinkelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.
(positieve liefdesenergie instralen)
Dus eigenlijk lokt dit soort mensen misdaad uit. Was dat zelfs niet strafbaar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat erg.Door dit soort mensen wordt Robbert dus niet eens afgestraft voor zijn daden...
Hij kan gewoon altijd doorgaan met geld verdienen door het laatste restantje goedgelovige naïevelingen.
![]()
Bij Robbert klopt er juist teveelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Volgens mij vinden jullie het hier zo leuk om "detectivje" te spelen, dat je overal wel wat achter gaat zoeken.
Mocht Robbert al weer eens op tv verschijnen, dan is er vast wel weer iets wat niet klopt...
Het is maar net hoe je het allemaal bekijkt.
Ik bekijk het met hele andere ogen, ik bekijk het allemaal wat positiever en ga er niet gelijk van uit dat hij de boel bedriegd.
het is een beetje elkaar opfokken, en wie er maar het eerste is met weer een nieuwe aanwijzing.....
Dat de boel aangedikt wordt mede dankzij pa van den Broeke en dat hij nepfoto's maakt e.d. wil nog niet zeggen dat NIKS waar is. Ik heb iig een behoorlijke afknapperquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:51 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Ik ging er aanvankelijk ook niet van uit dat hij de boel bedriegt (met een 't') maar als het er zo dik bovenop ligt is dat ook niet nodig. Op het moment dat overduidelijk blijkt dat iemand een bedrieger is, is het niet zo vreemd om al het andere wat hij zegt ook eerst even te controleren.
Maar als ik het goed begrijp ben jij positief: jij koopt dus ook weer blindelings een auto bij een autohandelaar die je al twee keer opgelicht heeft?![]()
Hee das leuk bedacht voor in tijdschriften.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef Tulio het volgende:
[[url=http://images1.pictiger.com/images/ab/63158da779f7e2cd1cb60d8714daf3ab.jpg]afbeelding][/URL]
Zoek de verschillen.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:52 schreef Agno_Sticus het volgende:
Telkens als dit forum als een nachtkaars dreigt uit te gaan, dan laait opeens de discussie weer fel op zodra er nieuws van Irene en Robbert binnenkomt. Elk beetje informatie wordt verslonden, uit ten treure herkauwd en daarna weer uitgespuugd. Op de één of andere manier is dit topic uitermate verslavend en gaan zeker degenen, die dit al 23 afleveringen hebben volgehouden, straks door een enorme "cold turkey" fase....![]()
Welke paranormale krachten trekken ons telkens opnieuw naar dit forum. Is dát misschien wel de onderschatte kracht van Robbert? Heeft ie ons eigenlijk niet allemaal in z'n macht? Of is er gewoon een rationele verklaring voor ons gedrag. Ik heb enige afleveringen geleden een korte zelfanalyse beschreven, maar ik ben er nog steeds niet helemaal achter waarom juiste deze zaak mij zo enorm intrigeert.
Ben benieuwd naar de introspecties van anderen over het waarom men hier toch steeds weer terugkomt !![]()
P.S.
Ik weet niet waarom, maar ik voel dat er iets "in the air" zit. Dit forum is nog lang niet ten einde...![]()
Dank je Genverbrander, fijn dat je terug bent. Hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:41 schreef Genverbrander het volgende:
MENSEN IK BEN TERUG!!!!
Stenny, wat een meesterlijk plaatje in de OP
Ik bladerde vandaag toevallig ook even het boek van Robbert door op het station in de AKO. Nu is mijn vraag, heeft iemand ook die luchtfoto van de graancirkels gezien in het veld achter het huis van robbert?? Staat ergens op de eerste paar bladzijdes...
Ik zag die foto en... hahahhaAHAHAHAHAAAAAAAAAHAHA![]()
WAT EEN BELACHELIJKE FOTO!![]()
Hij en zijn pa hadden er echt een rotzooitje van gemaakt, er was in totaal geen één mooie ronde cirkel te vinden, het leek net of een peuter van drie met stiften had lopen spelen.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Inderdaad mooi gezegd (Agno_Sticus)![]()
het grappige is dat ze/hij het antwoord van haar/zijn vraag zelf quotequote:
Bedoel je deze afbeelding:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:16 schreef Genverbrander het volgende:
Nee, heb al gezocht... Heeft er hier iemand dat boek die het effe wil inscannen? Je lacht je dood.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bedoel je deze afbeelding:
[afbeelding]
Dit is toch gewoon zoals iedere leugen in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat de boel aangedikt wordt mede dankzij pa van den Broeke en dat hij nepfoto's maakt e.d. wil nog niet zeggen dat NIKS waar is. Ik heb iig een behoorlijke afknapper![]()
Alien-kleuterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bedoel je deze afbeelding:
[afbeelding]
Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |