quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon zoals iedere leugen in elkaar steekt.
Je neemt een stukje waarheid en dikt die aan en verzint er een boel omheen. De kern van waarheid maakt dat de leugenaar zelf erin kan gaan geloven. Die hoeft alleen maar op die kern te focussen en daar zijn/haar verhaal omheen te bouwen. De druk kan hoog zijn om dat steeds meer en meer te gaan doen. In geval van Robbert negatieve aandacht omzetten in positieve bijvoorbeeld. En ook dat kan teveel worden.
Achteraf is het voor anderen lastig om te zien welk deel nou waar was en welk deel niet.
Mocht de leugenaar compleet worden afgebrand dan zal hij/zij ook niet meer geloofd worden als de waarheid wel wordt verteld. Dat is het grote risico van liegen.
Maar dat geldt niet alleen voor Robbert maar voor ieder mens dat liegt, groot en klein.
En soms schrijf je daardoor iemand maar gewoon helemaal af. De afknapper.Omdat vertrouwen beschaamd werd.
Het enige waar je dan nog eigenlijk op af kunt gaan is je gevoel, je intuitie over wat waar is en wat niet. En daarmee moet je zelf haast paranormaal worden. Anderen zullen dat gezond verstand noemen.
Vandaar dat ik in een ander topic al grapte dat we eigenlijk allemaal wat Raranormaal zijn. (heb een gloeiende hekel aan dat Para. We hebben het allemaal)
OMG.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bedoel je deze afbeelding:
[afbeelding]
in mijn ogenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:59 schreef soulsurvivor het volgende:
geheel off topic...
kan iemand mij zeggen wat "imo" betekend?
thanks...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:01 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
thanks...![]()
ben van een andere generatie denk ik![]()
ga me nou niet verwarren he!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:03 schreef Kiteless het volgende:
imo = "in my opinion"
imho = "in my humble opinion"
Is wel beter jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:03 schreef Kiteless het volgende:
imo = "in my opinion"
imho = "in my humble opinion"
komt op het zelfde neer, alleen wat netterquote:
Ja, liegen is gevaarlijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon zoals iedere leugen in elkaar steekt.
Je neemt een stukje waarheid en dikt die aan en verzint er een boel omheen. De kern van waarheid maakt dat de leugenaar zelf erin kan gaan geloven. Die hoeft alleen maar op die kern te focussen en daar zijn/haar verhaal omheen te bouwen. De druk kan hoog zijn om dat steeds meer en meer te gaan doen. In geval van Robbert negatieve aandacht omzetten in positieve bijvoorbeeld. En ook dat kan teveel worden.
Achteraf is het voor anderen lastig om te zien welk deel nou waar was en welk deel niet.
Mocht de leugenaar compleet worden afgebrand dan zal hij/zij ook niet meer geloofd worden als de waarheid wel wordt verteld. Dat is het grote risico van liegen.
Maar dat geldt niet alleen voor Robbert maar voor ieder mens dat liegt, groot en klein.
En soms schrijf je daardoor iemand maar gewoon helemaal af. De afknapper.Omdat vertrouwen beschaamd werd.
Het enige waar je dan nog eigenlijk op af kunt gaan is je gevoel, je intuitie over wat waar is en wat niet. En daarmee moet je zelf haast paranormaal worden. Anderen zullen dat gezond verstand noemen.
Vandaar dat ik in een ander topic al grapte dat we eigenlijk allemaal wat Raranormaal zijn. (heb een gloeiende hekel aan dat Para. We hebben het allemaal)
das een grapje he stenny...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Deze 16 mappen vormen een rariteiten kabinet en ze zijn beslist veel geld waard voor de liefhebber. Ik denk dat Pa alsnog rijk kan worden over de rug van zijn zoon door deze mappen per opbod te verkopen. Daar wordt vast wel een paar miljoen voor neergeteld!![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
das een grapje he stenny...
iemand die een paar miljoen kan ophoesten is te intelligent om dit aan knip en plak plaatjes te besteden.
hoe komt zo iemand anders aan zijn geld?
Of het moet een zwakbegaafde nazaad zijn van een oude baron of zo.
Stenny ik vind dat je wel heel ver gaat hoor, met je op hol geslagen fantasy. Dat met genverbrander was een ding. Maar je kan dit topic maar niet loslaten, en constant gooi je nieuwe aantijgingen en beschuldigingen richting RvdB en zijn familie los. Zo niet dan wel Irene Moors. Weet wel dat er tot op hede niets meer is gevonden dan die zooi van Genverbrander. Hoe vreemd ik het zelf ook vind, en hoe het zaakje ook stinkt, je blijft er maar op door hameren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Deze 16 mappen vormen een rariteiten kabinet en ze zijn beslist veel geld waard voor de liefhebber. Ik denk dat Pa alsnog rijk kan worden over de rug van zijn zoon door deze mappen per opbod te verkopen. Daar wordt vast wel een paar miljoen voor neergeteld!![]()
Ticker, je hebt gelijk dat ik suggesties doe. Maar ik ben gewoon kwaad dat Van den Broeke niet reageert. Wel 1000den b(r)oeke(n) verkopen, maar niet met een fatsoenlijke verklaring komen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Stenny ik vind dat je wel heel ver gaat hoor, met je op hol geslagen fantasy. Dat met genverbrander was een ding. Maar je kan dit topic maar niet loslaten, en constant gooi je nieuwe aantijgingen en beschuldigingen richting RvdB en zijn familie los. Zo niet dan wel Irene Moors. Weet wel dat er tot op hede niets meer is gevonden dan die zooi van Genverbrander. Hoe vreemd ik het zelf ook vind, en hoe het zaakje ook stinkt, je blijft er maar op door hameren.
Tevens vraag ik me je besef van het geld bedrag wat je aangeeft af... een paar miljoen Sten??![]()
Had hij jouw eerdere mails (toen je nog redelijk een believer wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Stenny het volgende:
Maar ik ben gewoon kwaad dat Van den Broeke niet reageert.
En da's iets wat het in mijn ogen erg ongeloofwaardig maakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Bij Robbert klopt er juist teveel
Het enige medium dat 'spot on' is met alles wat hij 'doorkrijgt'.
En ...er is ook nog het filmpje van de alien ...of meerdere filmpjes....dit is 'topbewijs' .....voor de believer onder ons .quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
das een grapje he stenny...
iemand die een paar miljoen kan ophoesten is te intelligent om dit aan knip en plak plaatjes te besteden.
hoe komt zo iemand anders aan zijn geld?
Of het moet een zwakbegaafde nazaad zijn van een oude baron of zo.
Ik heb nog nooit een reactie gehad en misschien mag ik toch heel voorzichtig wel aannemen dat mijn naam inmiddels wel bekend in Huize van den Broeke?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Had hij jouw eerdere mails (toen je nog redelijk een believer was) wel beantwoord? Want zoals ik het begrijp krijgt hij dus duizenden mails binnen, en na die aantijgingen zullen dat er niet veel minder op zijn geworden.
Maar jammer is het zeker, zo'n jongen word daardoor niet meer ontvangen zoals hij begon. Terwijl het zo'n leuke cariere had kunnen worden. Mits hij openboek speelde.
Zoals ik begrijp heeft hij niet eens een computer...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Had hij jouw eerdere mails (toen je nog redelijk een believer was) wel beantwoord? Want zoals ik het begrijp krijgt hij dus duizenden mails binnen, en na die aantijgingen zullen dat er niet veel minder op zijn geworden.
Sten is ook alleen maar een publiciteits-geile attention-whore die een boek probeert te verkopen over d'r eigen onverifieerbare 'spirituele ervaringen'...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Stenny ik vind dat je wel heel ver gaat hoor, met je op hol geslagen fantasy. Dat met genverbrander was een ding. Maar je kan dit topic maar niet loslaten, en constant gooi je nieuwe aantijgingen en beschuldigingen richting RvdB en zijn familie los. Zo niet dan wel Irene Moors. Weet wel dat er tot op hede niets meer is gevonden dan die zooi van Genverbrander. Hoe vreemd ik het zelf ook vind, en hoe het zaakje ook stinkt, je blijft er maar op door hameren.
Tevens vraag ik me je besef van het geld bedrag wat je aangeeft af... een paar miljoen Sten??![]()
Bedankt voor je zinvolle bijdrage!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Sten is ook alleen maar een publiciteits-geile attention-whore die een boek probeert te verkopen over d'r eigen onverifieerbare 'spirituele ervaringen'...
En daarom is ze duidelijk stikjaloers op de aandacht die Robbert krijgt, terwijl haar eigen verhaal natuurlijk minstens net zo onwaarschijnlijk is dus natuurlijk minstens ook dezelfde aandacht verdient
(Alleen zorgt ze er wel voor dat haar verhalen nooit geverifieerd kunnen worden - net iets slimmer dan Robbert dus)
Seriously, lees de tekst op haar website eens - de ego-tripperij, zelfvoldaanheid en zelfverheerlijking straalt er vanaf
Nouja, back on topic maar weer nu
Ik denk dat Pa me het liefste wil aanklagen, maar daartoe moet hij wel toegeven dat er een pc in huis is en dat hij precies weet wat ik op Fok gezegd heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp heeft hij niet eens een computer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |