Nu staat mijn kat erop , heee ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:04 schreef pikki het volgende:
Waar is de mooie openingsfoto gebleven , dan ?[afbeelding]
Kiteless, wat wil je nou?, ik heb dit niet gezegd hoor, dit is voor jouw rekening. Haal het liever weg, dit topic gaat over Robbert.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:57 schreef Kiteless het volgende:
Geachte Fokkers.
Geen Genverbrander of Sten te bekennen, vooruit, onze scheldende skepticus Kiteless opent hem maar !
Maar Sten schreef wel mooie OP's, dus ik steel 'm gewoon maar schaamteloos
KOOP STEN'S BOEK - GA NAAR http://www.stenoomen.nl/ !!!!!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
dit deel is nog niet vol![]()
en de tijd van spetterende RobbArt is zo te zien ook voorbij![]()
Nokwanda, iets in mij zegt dat wij hier op Fok geschiedenis schrijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Vraag me af of het zo ooit opgenomen zal worden als kunststroming in de kunstgeschiedenis boeken. Denk nu even terug aan mijn studententijd en geblok op kunststromingen en jaartallen
Revolutie is altijd opzienbarend en heeft een lange adem.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Genverbrander het volgende:
Misschien moeten we zo langzamerhand toch eens gaan overwegen om te stoppen met posten in het RvdB-topic. De OP's worden nu zelfs klakkeloos overgenomen. We raken een beetje uitgeluld.:)
Wees blij... hij heeft het al aangepast. het stond er eerst 2 x.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kiteless, wat wil je nou?, ik heb dit niet gezegd hoor, dit is voor jouw rekening. Haal het liever weg, dit topic gaat over Robbert.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wees blij... hij heeft het al aangepast. het stond er eerst 2 x.
Maar dat doen we per definitie 24/7 met of zonder Fok!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:17 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nokwanda, iets in mij zegt dat wij hier op Fok geschiedenis schrijven.![]()
Geintje joh, ik dacht dat je dat wel kon hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kiteless, wat wil je nou?, ik heb dit niet gezegd hoor, dit is voor jouw rekening. Haal het liever weg, dit topic gaat over Robbert.![]()
Vast!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of we hiermee de belabberde programmering van RTL4 veranderen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Geintje joh, ik dacht dat je dat wel kon hebben
cat-alien ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Nu staat mijn kat erop , heee ...[afbeelding]
Freestinker schreef:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Freethinker het volgende:
Hoewel ik zelf weinig op heb met de 'paranormale wereld', geloof ik dat sommige mensen er best veel aan kunnen hebben qua troostende of stimulerende werking. Alleen in dit geval worden de (zeer twijfelachtige) gaven van Robbert op een wel heel schaamteloze manier uitgebuit door alle betrokkenen met Irene Moors als huichelachtig dieptepunt.
Wat betreft Robbert ben ik er nog niet uit, psychisch ziek of gewoon een ordinaire oplichter onder invloed van zijn vader? In beide gevallen heeft hij hulp nodig denk ik, want op die leeftijd nog zo onder invloed van je vader staan is ook niet gezond volgens mij. Maar laat 'm dan ook eens openheid van zaken gaan geven. Hoe heeft dit zo uit de hand kunnen lopen?
Ik denk dat als je 1x begint met je verhaal wat aan te dikken (en je wordt daarin aangemoedigd, bv. door een familielid ofzo) het steeds iets grotere vormen aanneemt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Freethinker het volgende:
Hoewel ik zelf weinig op heb met de 'paranormale wereld', geloof ik dat sommige mensen er best veel aan kunnen hebben qua troostende of stimulerende werking. Alleen in dit geval worden de (zeer twijfelachtige) gaven van Robbert op een wel heel schaamteloze manier uitgebuit door alle betrokkenen met Irene Moors als huichelachtig dieptepunt.
Wat betreft Robbert ben ik er nog niet uit, psychisch ziek of gewoon een ordinaire oplichter onder invloed van zijn vader? In beide gevallen heeft hij hulp nodig denk ik, want op die leeftijd nog zo onder invloed van je vader staan is ook niet gezond volgens mij. Maar laat 'm dan ook eens openheid van zaken gaan geven. Hoe heeft dit zo uit de hand kunnen lopen?
Stenny wordt hier volkomen onterecht bekritiseerd. Zij is in belangrijke mate verantwoordelijk voor het succes van dit forum, zowel door haar uitstekende rol als facilitator als door haar inhoudelijke bijdragen. Het is verdomd lastig om dit ongecontroleerde zooitje 23 afleveringen lang in het gareel te houden (ze was zondag ff weg en gelijk moesten we uitwijken naar een noodforum). Daarnaast vind ik het van een extreem laag nivo getuigen, om iemand die als één van de weinigen hier het lef heeft om onder haar echte naam te publiceren, die dan vervolgens aan te vallen op publicaties/web sites die hier in dit forum niet ter zake doen. Ze moet beoordeelt worden op haar bijdragen aan dit forum en nergens anders op. Dit doet ze kwalitatief uitstekend !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het juist niet openheid van zaken geven is nou juist de kern van de zaakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Freethinker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |