abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 januari 2006 @ 01:11:46 #1
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
  zaterdag 28 januari 2006 @ 01:23:34 #2
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34539033
Kom op Sten, stap er over heen.
We need you here
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34540343
Inderdaad. Sten - trek het je niet aan, je was één van de toonaangevers hier! Mijn sympathie heb je!
pi_34541727
quote:
Niburu.nl
Het lijkt erop dat er weer een nieuw record gevestigd wordt met betrekking tot de reacties, mailtjes, telefoontjes, etc. aangaande de uitzending van zondag 2 januari, toen Robbert een willekeurige vrouw uit het publiek heeft gekozen - absoluut NIET in scène gezet - om met haar een sessie te doen. Daarna heeft hij in het gesprek dat een kwartier duurde ook een moment gekozen van concentratie naar een camera. Toen straalde hij zijn spirituele kracht door naar de kijker thuis. Er zijn enorm veel mensen die reageren en iets gevoeld hebben (koude rillingen, plotselinge huilaanval etc. etc.)
Op z'n minst verdacht, de nadruk die gelegd wordt op " - absoluut NIET in scène gezet -"
Toevallig ergens een fokker die iets gemerkt heeft van het "doorstralen naar de kijkers"?
quote:
Robbert in het kort
Robbert van den Broeke is 24 jaar en was voor de tweede keer te gast bij het programma Life & Cooking. Hij voelde een hele sterke drang om opnieuw bij RTL in de studio te zijn, nadat hij een heel goed gevoel had overgehouden aan de vorige opnamen; dit voelde helemaal goed voor hem en was zoals het moest zijn. Vanaf zijn 3e jaar verraste hij zijn ouders al met uitspraken die hij eigenlijk niet kon weten. Hij zag op school kleurtjes rond de juf en ook zag hij overleden mensen. Robbert had een moeilijke jeugd. Hij werd min of meer voor gek verklaard en zat zelfs tijdelijk in een inrichting. Uiteindelijk kwam een psycholoog tot de conclusie dat Robbert niet gek, maar begaafd is. Op zijn 18e kreeg hij door dat hij met zijn gave naar buiten moest treden. Hij fietste door de polder en stond plots oog in oog met een vrouwelijk gestalte met lang haar. Met een zeer warme stem spreekt ze liefdevol zijn naam uit. Ze vertelt hem dat hij met zijn gave naar buiten moet treden. “Wees niet bang, we beschermen je”, zei ze tegen Robbert. Toch hield Robbert zijn ervaring met deze vrouw en zijn paranormale gave nog lang voor zichzelf. Hij was een puber en kon lastig een goede manier vinden om met al deze gevoelens en informatie om te gaan.

Begrip en eigen praktijk voor zijn bijzondere gave
Inmiddels is er steeds meer begrip voor Robbert's gave en wordt hij van vele kanten benaderd. Hij besloot, na aanhoudende bezoeken van allerlei mensen die om hulp vroegen, een eigen praktijk aan huis te beginnen. De toeloop in zijn praktijk is groot: minimaal 15 mensen per dag. Hier gebruikt hij zijn gave om mensen met spirituele vragen en diverse klachten te behandelen. Robbert kan misschien wel meer dan Char op televisie heeft laten zien, want vaak kan hij uiterst gedetailleerde informatie geven over veel zaken die bij nabestaanden nog onduidelijk zijn. Hij bezit een ongekend hoge mate van paranormale begaafdheid. Dat uit zich onder andere in het zien van overleden mensen. Daarbij krijgt hij namen en beelden door van het leven van deze mensen van toen en de situatie waarin zij zich nu bevinden of destijds bevonden. Hij weet meteen wie er spreekt en wat ze willen zeggen en kan vaak ook meteen volledige namen noemen. Hij voelt dat hij die informatie moet geven, hoe vreemd de gewaarwording voor de mensen in kwestie soms ook kan zijn. Tot nu toe heeft nog niemand zijn praktijk teleurgesteld verlaten. Robbert zegt: “Wat er door mag komen aan informatie, komt door. Ik praat niet de hele dag met overleden mensen. Dat zou heel onzuiver zijn. Ik wil dus niet de hele dag in de aura van mensen plukken.” Daarom is hij drie dagen per week in de praktijk bezig en heeft hij 2 dagen rust en tijd voor zichzelf.

Informatie doorgeven
Als Robbert bij mensen in de buurt komt, krijgt hij soms ineens informatie over hen door die hij onmogelijk zou kunnen weten. Hij ziet dan geesten, entiteiten, overledenen of krijgt ineens een naam van een dierbare door. Robbert geeft deze mensen vaak informatie waarvan hij voelt dat hij die info moet geven. Hij typeert zichzelf als een uiterst nuchtere en rustige jongen die zeer zuinig is op zijn gave. In Life & Cooking wilde hij dit keer een moment kiezen waarin hij iets kon laten gebeuren in de studio of bij de mensen thuis. Concentratie en een TV camera zijn daarbij de enig benodigde ingrediënten. Dan moet ‘het’ vanzelf gebeuren, zegt hij.

De reacties zijn nog nooit zo gigantisch geweest bij Life & Cooking. Er stromen duizenden e-mailtjes binnen van mensen die in contact met Robbert willen komen. Hij en zijn familie kunnen de reacties echter niet meer verwerken en Robbert's praktijk zit ook overvol.

Ongewone gebeurtenissen
De ongewone gebeurtenissen hielden aan. Zo zag Robbert op een polderweg waar hij fietste een grote lichtbol naar zich toekomen. Hij werd opgetild met fiets en al en kwam 17 km verderop terecht in het midden van een reusachtige graancirkel. De momenten die daartussen hebben gezeten, zijn voor Robbert een blinde vlek.

Entiteit op film
Vele verhalen stuitten op onbegrip in zijn omgeving. Ook diverse media brachten Robbert zijn gave op een negatieve wijze naar buiten. “Dit was geen stimulans”, zegt hij: “want deze gave is uniek en is me heel erg dierbaar.” Inmiddels is de situatie veranderd. Robbert maakt nu foto’s van entiteiten/wezens die hij om zich heen voelt. Hij begon hiermee na een ingeving die luidde: “pak eens een camera en probeer ‘het’ eens te fotograferen”. Vanaf dat moment fotografeerde Robbert honderden entiteiten/geesten. Opperste concentratie zorgt ervoor dat Robbert de (digitale) camera op dusdanige wijze kan hanteren dat er direct na het nemen van de foto entiteiten te zien zijn op het scherm of de afdruk. De gevoelens die hij hierbij heeft, laten zich moeilijk omschrijven, maar Robbert kenmerkt ze als: enorm veel liefde en een blij gevoel dat hij over zich heen krijgt. Het voelt voor hem als heel oorspronkelijk. Wat er precies op de foto’s te zien is, weet Robbert zelf ook niet exact. Hij omschrijft ze als buitenruimtelijke wezens uit het universum. Maar het gebeurt ook dat hij overleden mensen weet vast te leggen op de gevoelige plaat.

Het is niet alleen bij het fotograferen en behandelen van mensen gebleven. In oktober 2004 heeft Robbert een entiteit op video weten vast te leggen. Het alien achtige wezen bevond zich ’s nachts in de huiskamer van de familie Van den Broeke. Robbert voelde het en zag kans dit op video op te nemen.

Iets om zuinig op te zijn
Robbert typeert zichzelf als een uiterst nuchtere en rustige jongen die zeer zuinig is op zijn gave en er voorzichtig mee wil omgaan. In Life & Cooking wil hij laten zien dat het echt is wat hij doet en beweert. Robbert zei in een eerder interview al eens: “Ik heb het idee dat dit nog maar het begin is.” Exact uitleggen kan hij het niet, maar hij heeft het gevoel dat er nog iets groters gaat gebeuren. Hij verwacht dat er een aantal wonderen zal plaatsvinden, dat grote groepen mensen een enorm goed gevoel gaat geven en waar ze mee geholpen zullen zijn.

Bron: RTL

Dank aan Tijs Hartman
◢◤
pi_34541994
Hè wat? Is Sten weg? Dat mag niet! Dat kan zelfs niet! IK WIL STENNY TERUG!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_34542966
Wat een onzin. Alsof het hele topic van Stenny afhangt en waarom? Omdat ze, met name bij de mannen onder ons, tot de verbeelding spreekt met haar astrale ge-gangbang......belachelijk!!! Waar blijft dan je trouw aan elkaar, maar goed, dat terzijde. Bestaan soa's trouwens ook in haar droomwereld?
Dit gedrag van jullie mede-users vind ik ronduit zielig !!!
Stenny's bijdrage is heus niet meer dan van ieder ander. Als ze niet meer wil meedoen is dit haar keuze.
Het gaat hier tenslotte over Robbert en niet over Stenny.

Ik geloof (weer) in Robbert en ik heb de DVD van 'Staya Erusa' al besteld. Ik vind dit een erg boeiend onderwerp.

Het lijkt erop dat hetgeen Robbert heeft voorspeld ECHT aan het gebeuren is.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:53:30 #7
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34543090
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:46 schreef CarDani het volgende:
Wat een onzin. Alsof het hele topic van Stenny afhangt en waarom? Omdat ze, met name bij de mannen onder ons, tot de verbeelding spreekt met haar astrale ge-gangbang......belachelijk!!! Waar blijft dan je trouw aan elkaar, maar goed, dat terzijde. Bestaan soa's trouwens ook in haar droomwereld?
Dit gedrag van jullie mede-users vind ik ronduit zielig !!!
Stenny's bijdrage is heus niet meer dan van ieder ander. Als ze niet meer wil meedoen is dit haar keuze.
Het gaat hier tenslotte over Robbert en niet over Stenny.

Ik geloof (weer) in Robbert en ik heb de DVD van 'Staya Erusa' al besteld. Ik vind dit een erg boeiend onderwerp.

Het lijkt erop dat hetgeen Robbert heeft voorspeld ECHT aan het gebeuren is.
Natuurlijk is haar bijdrage niet meer dan de ander. [overigens speelt Stenny's Astrale erotiek mij niet tot mijn verbeelding, ik ben meer van de 3d erotiek ]
Het is meer een knipoog naar Stenny van... kom op joh, trek je lange tenen in, iedereen krijgt kritiek en moet daar mee leren omgaan. Maar aangezien Stenny al een volwassen vrouw is, ga ik er van uit dat ze dat ook wel kan, hoewel haar eerste reactie bij mij wat kinderlijk overkwam, maar dat gebeurt ons allemaal wel eens toch?!
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34543280
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Natuurlijk is haar bijdrage niet meer dan de ander. [overigens speelt Stenny's Astrale erotiek mij niet tot mijn verbeelding, ik ben meer van de 3d erotiek ] Haha, mee eens
Het is meer een knipoog naar Stenny van... kom op joh, trek je lange tenen in, iedereen krijgt kritiek en moet daar mee leren omgaan. Maar aangezien Stenny al een volwassen vrouw is, ga ik er van uit dat ze dat ook wel kan, hoewel haar eerste reactie bij mij wat kinderlijk overkwam, maar dat gebeurt ons allemaal wel eens toch?!
Daarom.....kritiek hoort erbij. Je kunt ervan leren. Dingen vanuit meerdere perspectieven bekijken.
pi_34543386
The National Post in Canada rapporteert dat onderzoekers in Ontario en Quebec verbaasd zijn over de vondst van "ijsringen" in meertjes en op velden overal in het land. Ofschoon ze erg veel lijken op de graancirkels weet niemand of er verband bestaat tussen de twee fenomenen.

Bron: http://www.home.zonnet.nl/pollie_37/Overzicht.htm
pi_34543981
Ik voelde niets.
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
pi_34544273
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:10 schreef CarDani het volgende:
The National Post in Canada rapporteert dat onderzoekers in Ontario en Quebec verbaasd zijn over de vondst van "ijsringen" in meertjes en op velden overal in het land. Ofschoon ze erg veel lijken op de graancirkels weet niemand of er verband bestaat tussen de twee fenomenen.

Bron: http://www.home.zonnet.nl/pollie_37/Overzicht.htm
Als ik op die link klik http://www.cosmiverse.com/paranormal03140101.html krijg ik voor de rest weinig te zien, alleen zo'n 'vangpagina'. Heb je misschien nog een andere url?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34544738
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:46 schreef CarDani het volgende:


Het lijkt erop dat hetgeen Robbert heeft voorspeld ECHT aan het gebeuren is.
En wat heeft Robbert voorspelt dan?

Er staat weer een artikel in BN de Stem.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34545210
ja, wilde ik net vragen lilith wicca , wat heeft die voorspeld dan ja?
pi_34545228
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

En wat heeft Robbert voorspelt dan?

Er staat weer een artikel in BN de Stem.
Staan er nog opmerkelijk dingen in? Ik kan het artikel niet online vinden..
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34545249
eerst geloofde ik in robbert, nu weet ik nog steeds niet wat ik over alles moet denken, op sommige momenten geloof ik hem en soms ook weer niet:S
ach ja, ben wel benieuwd wat die heeft voorspelt:P
en sten hoofd omhoog en doorzetten hier, wij willen jouw mening ook graag blijven horen!
pi_34545519
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Staan er nog opmerkelijk dingen in? Ik kan het artikel niet online vinden..
Niet echt iets wat we hier nog niet weten.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34545952
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:46 schreef CarDani het volgende:

Ik geloof (weer) in Robbert en ik heb de DVD van 'Staya Erusa' al besteld. Ik vind dit een erg boeiend onderwerp.

Het lijkt erop dat hetgeen Robbert heeft voorspeld ECHT aan het gebeuren is.
Wat en onzin weer, maar goed, het is weer kassa en naieve dwazen als jij weten nu precies wat er na de dood gebeurd, dankzij de DVD!

En wat heeft Robbert voorspelt: de er een einde komt aan alle leugens en bedrog?
Helpt waar hij kan!
pi_34546458
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:55 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Wat en onzin weer, maar goed, het is weer kassa en naieve dwazen als jij weten nu precies wat er na de dood gebeurd, dankzij de DVD!

En wat heeft Robbert voorspelt: de er een einde komt aan alle leugens en bedrog?
Laten we er nu niet weer geen scheldpartij van maken.
Jij gelooft wat je wilt en CarDani gelooft wat zij wilt.
Als zij die DVD wil kopen moet ze dat zelf weten, ze vraagt toch geen geld aan jou?
Jij kijkt waarschijnlijk weer DVD's die bijv. ik weer niet kijk.
Maar zo houden we de economie wel draaiende

Wat er ook moge zijn naar de dood weet ik niet, maar zo slecht zal het er niet zijn, er is in mijn omgeving tenminste nog niemand mopperend van terug gekomen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34547264
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Laten we er nu niet weer geen scheldpartij van maken.
Jij gelooft wat je wilt en CarDani gelooft wat zij wilt.
Als zij die DVD wil kopen moet ze dat zelf weten, ze vraagt toch geen geld aan jou?
Jij kijkt waarschijnlijk weer DVD's die bijv. ik weer niet kijk.
Maar zo houden we de economie wel draaiende

Wat er ook moge zijn naar de dood weet ik niet, maar zo slecht zal het er niet zijn, er is in mijn omgeving tenminste nog niemand mopperend van terug gekomen
En al die entiteiten dan die al poltergeistend ronddwalen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34547394
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En al die entiteiten dan die al poltergeistend ronddwalen?
En de huisdieren van mensen pesten? (geest van Kiteless?)

Maar goed, het ging natuurlijk hierom:
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:05 schreef CarDani het volgende:

[..]

Daarom.....kritiek hoort erbij. Je kunt ervan leren. Dingen vanuit meerdere perspectieven bekijken.
Helpt waar hij kan!
pi_34547466
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En al die entiteiten dan die al poltergeistend ronddwalen?
Inderdaad, dat zou ik ook graag weten, maar ik heb daar nog steeds geen duidelijke verklaring voor gevonden.
De entiteiten waar ik van hoor zijn meestal lief en vriendelijk en met de beste bedoelingen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34548508
Je hoort Robbert ook altijd zeggen; die of die is bij je, hij/zij waakt over je.............
Dan vraag ik me toch het volgende af: ik had een opoe (oma van mijn moeder) die mij beslist niet mocht (jaja er zijn er zo wel meer, maar goed), ik was een kind van de duivel omdat ik zwart haar heb en linkshandig ben (was erg gelovig mijn opoe).
Zou het dan zo zijn dat bijv. mijn vader steeds in de clinche ligt met mijn opoe hierboven?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34548790
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Je hoort Robbert ook altijd zeggen; die of die is bij je, hij/zij waakt over je.............
Dan vraag ik me toch het volgende af: ik had een opoe (oma van mijn moeder) die mij beslist niet mocht (jaja er zijn er zo wel meer, maar goed), ik was een kind van de duivel omdat ik zwart haar heb en linkshandig ben (was erg gelovig mijn opoe).
Zou het dan zo zijn dat bijv. mijn vader steeds in de clinche ligt met mijn opoe hierboven?
Denk eerder dat je opoe inmiddels beter weet dan haar menselijke bijgeloof.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34549107
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Denk eerder dat je opoe inmiddels beter weet dan haar menselijke bijgeloof.
Goed gezegd
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:26:48 #25
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34549154
wat een interessante wendingen sinds afgelopen donderdag. Anderhalf topic verder, Stenny boos en weg, en Genverbrander ook pleitos?

Opmerkingen over de geaardheid van Robbert uit de derde hand die door veel 'sceptici' zonder meer worden aangenomen, en een interview in de Weekend maakt ook deel uit van het 'complot' , had ie maar een interview aan het NRC moeten geven...

Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')