Wat nu! Gaat Robbert praten! Echt praten? En waarom zit Pa erbij? Durft hij zijn zoon niet los te laten in de gemene grote-mensen-wereld, of zullen we nu eindelijk een volwassen vader-zoon relatie te zien krijgen?quote:Op vrijdag 10 maart zendt de TROS de allereerste TROS TV SHOW van Reinout Oerlemans uit. Reinout ontvangt presentatrice Tooske Breugem, medium Robbert van den Broeke, Marco Borsato en John Ewbank.
De TROS TV SHOW is hét vrijdagavond programma van de TROS waarin presentator Reinout Oerlemans nationale en internationale gasten ontvangt in de studio of bezoekt bij hen thuis en op hun werk. De dertien afleveringen worden om de week uitgezonden.
Te gast zijn het medium Robbert van den Broeke en zijn vader. Robbert werd bekend door het RTL-programma 'Er Is Zoveel Meer' dat hij samen met Irene Moors maakte. In de studio praat hij voor het eerst openhartig over alle commotie door de 'genverbrander'-rel in de media. Ook de vader van Robbert is flink aangepakt in de pers, en vertelt over zijn zoon en de impact die de gave van Robbert heeft op het hele gezin.[/
@ Stennyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:43 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het wordt wat hoor, Daddy erbij, het uur van de waarheid?
Verkeerd gelezen, lieve Daan, ik zei dat de believers het zwaar krijgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:13 schreef CarDani het volgende:
[..]
@ Stenny
Je zei dat de sceptici het zwaar zouden krijgen met " het nieuws".
Over welk nieuws had je het toen?
En heb je dat wel ergens vast gelegd dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, lieve Daan, ik zei dat de believers het zwaar krijgen.![]()
En wat voor nieuws, daar mag ik nog steeds niet over uitweiden.![]()
![]()
![]()
Oww. Dus die TV show is niet HET nieuws?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, lieve Daan, ik zei dat de believers het zwaar krijgen.![]()
En wat voor nieuws, daar mag ik nog steeds niet over uitweiden.![]()
![]()
![]()
Nee dat is niet het nieuws, dat komt uit een heel andere hoek, nog even geduld. dan kun je je laven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:20 schreef CarDani het volgende:
[..]
Oww. Dus die TV show is niet HET nieuws?
Ja, ik zei sceptici, ik bedoelde believers....sorrie![]()
Anders ik wel, en als je kijkt naar de beschrijving van Oerlemans, zal de uitzending niet om de hete brei heendansen. het is ook zijn eerste uitzending, dus je mag verwachten dat het spraakmakend wordt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef Mr_Integrity het volgende:
Ik ben echt erg benieuwd naar de uitzending![]()
Ja wij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft er iemand de beschikking over een DVD recorder? Zodat we later alles nog eens haarscherp kunnen analyseren?
Dus die uitzending van vananvond komt er vlug om alles nog eens recht te zetten , nog voordat jou sceptische onthullingen gaan plaatsvinden ....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee dat is niet het nieuws, dat komt uit een heel andere hoek, nog even geduld. dan kun je je laven.![]()
Komt die uitzending niet bij Uitzending Gemist te staan dan? Dat zal toch zeker wel?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja wij.
Maar we kunnen niet opnemen op DVD, zal dan omgezet moeten worden. Er zit een DVD speler in en een videorecorder.
Het zijn niet mijn onthullingen, wat d8 je, als dat wel zo was, had ik allang gepraat, dat weten de mensen die mij kennen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:29 schreef totsy het volgende:
[..]
Dus die uitzending van vananvond komt er vlug om alles nog eens recht te zetten , nog voordat jou sceptische onthullingen gaan plaatsvinden ....![]()
Er zijn genoeg handige jongens en meiden hier op Fok, dus ik verwacht wel een mooie download link.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Komt die uitzending niet bij Uitzending Gemist te staan dan? Dat zal toch zeker wel?
[url] [url=http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist[/url]]http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist[/url][/url]
En anders zal ongetwijfeld iemand een een TVkaart in zijn pc de uitzending opnemen.
Daarom vroeg ik ook naar iemand met een DVD-recorderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja wij.
Maar we kunnen niet opnemen op DVD, zal dan omgezet moeten worden. Er zit een DVD speler in en een videorecorder.
Je vergeet een uitgebreid verhaal over hoe ont-zet-tend gemeen al die enge skeptici wel niet zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef totsy het volgende:
Volgens mij zal er niet veel nieuws vananvond uit de bus komen, en gaan zij gewoon vertellen wat Robbert al in dat intervieuw zei , dat alles eerlijk is verlopen, en missch iets over de volgende programma's waarin Robbert zal optreden loslaten .![]()
Ik denk het niet, hij moet bijna wel inhoudelijk reageren om iets recht te kunnen zetten, en hij zal hopelijk ook iets van zijn gaven laten zien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef totsy het volgende:
Volgens mij zal er niet veel nieuws vananvond uit de bus komen, en gaan zij gewoon vertellen wat Robbert al in dat intervieuw zei , dat alles eerlijk is verlopen, en missch iets over de volgende programma's waarin Robbert zal optreden loslaten .![]()
Vertel Sten, nu het ijzer warm is , moet je 't smedenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nou, er komt gewoon nog wat interessants, meer kan ik niet zeggen,dat is bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |