Het gebruikelijke gelieg en gedraai. Sommigen raken hiervan echter helemaal in extasequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef Freethinker het volgende:
Zo, ik val ook maar weer eens binnen nu er weer wat 'nieuwe' ontwikkelingen zijn.
.
Wie dan? Nouja, misschien Pikki een beetjequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:58 schreef Mudman het volgende:
[..]
Het gebruikelijke gelieg en gedraai. Sommigen raken hiervan echter helemaal in extase
Ik zie alleen maar die "aliën". Geen poppetje met handjes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
ff naar beneden scrollen, als je op de link hebt geklikt, daar staat het filmpje: goed kijken wanneer die foto met dat poppetje in beeld komt
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_van_den_broecke.xml
Naar beneden scrollen tot er in oranje letters video geesten en gespuis staat. Het zijn kleine letters, daar vind je dus een link met het filmpjequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:01 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar die "aliën". Geen poppetje met handjes.![]()
Het blijft leuk hoor die reportages over die foto's, oh oh wat een prutser.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen tot er in oranje letters video geesten en gespuis staat. Het zijn kleine letters, daar vind je dus een link met het filmpjeen daar moet je goed opletten want in het begin zie je het
![]()
Dat is denk ik de andere kant van het verhaal: dat is zijn ziekte. Ik probeer het niet te verheerlijken maar zo is het zoals ik het zie....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:05 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Het blijft leuk hoor die reportages over die foto's, oh oh wat een prutser.![]()
![]()
Het is duidelijk een actiefiguurtje...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef Mudman het volgende:
Ik persoonlijk kan dat zeurderige stemgeluid even niet meer horen. Wel even naar het goretende mannetje gekeken trouwens.
Kan iemand dat voor Marietje doen? Ik heb de mogelijkheden even niet, en tijd om uit te zoeken hoe dat ook alweer gaat ook niet, Isabella is zo weer wakkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:10 schreef Marietje_34 het volgende:
Screenshot???Ah pleazzze??
is heel simpel: alt + 'printscreen' tegelijkertijd intoetsen en dan plakken in paint ofzo en hier neerzetten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Kan iemand dat voor Marietje doen? Ik heb de mogelijkheden even niet, en tijd om uit te zoeken hoe dat ook alweer gaat ook niet, Isabella is zo weer wakker
Mooie plaat Stenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Stenny het volgende:
Geachte Fokkers.
Welkom in deel 43.
Ja, er gebeurt weer wat. Robbert heeft gereageerd op Radio Omroep Brabant (het land waar mijn wieg heeft gestaan).
Volgens hem was alles een storm in een glas water en hij wast zijn handen in onschuld. Hij deed de frappante uitspraak dat er geen onderzoekers interesse in hem hebben getoond. Maar: hij wil wel samenwerken met wetenschappers. Geweldig nieuws!Nu hopen wij natuurlijk dat hij doorzet.
Robbert had trouwens doorgekregen dat het nu weer tijd was te reageren als het weer rustig was. Maar wij blijven hem volgen, oprechte belangstelling.Dus echt rustig verwacht ik zelf niet dat het wordt.
[afbeelding]
---
Hier nog wat wetenswaardigheden:
Reactie Robbert op alle commotie tijdens en na "Er is zoveel meer"
Tekst op de site van Robbert
Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert
Verslag Laurens Buijs &
Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145
Skepsis.nl Deel 1 over Robbert
Skepsis.nl Deel 2 over Robbert
Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)
Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003
Geluidsopname Omroep Brabant
Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004
Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005
Film 5 - Telegraaf 28 december 2005
Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005
Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005
Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005
Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006
Film 9 - Boemerang (vanaf 04:30) 12 januari 2006
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
Deel 31
Deel 32
Deel 33
Deel 34
Deel 35
Deel 36
Deel 37
Deel 38
Deel 39
Deel 40
Deel 41
Deel 42
En deze: RTL boulevard spoken foto's![]()
Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet :S ik kan het filmpje trouwens ook niet op pauze zetten.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
is heel simpel: alt + 'printscreen' tegelijkertijd intoetsen en dan plakken in paint ofzo en hier neerzetten.
Moet te doen zijn voordat Isabella wakker is![]()
Ja maar, de rest van de mensen met echte gaves dan? Die zijn er waarschijnlijk ook niet door heen te komen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Robbert laat zich echt niet testen door wetenschappers gewoon omdat hij zelf verdomd goed weet wat de uitkomst zal zijn
persoonlijk blijf ik rekening houden met de mogelijkheid dat dit soort fenomenen niet op commando oproepbaar zijn, of uberhaupt meetbaar zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja maar, de rest van de mensen met echte gaves dan? Die zijn er waarschijnlijk ook niet door heen te komen?
nouja, dan zie ik het vanavond thuis wel. Bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar het werkt niet :S ik kan het filmpje trouwens ook niet op pauze zetten.....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nouja, dan zie ik het vanavond thuis wel. Bedankt voor de moeite
Dan zou de wereld op zijn kop staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
persoonlijk blijf ik rekening houden met de mogelijkheid dat dit soort fenomenen niet op commando oproepbaar zijn, of uberhaupt meetbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |