abonnement Unibet Coolblue
pi_34934454
Geachte Fokkers.

Deel 47 en nog steeds zijn we niet uitgepraat. Waarom niet? Misschien komt het omdat Robbert blijft fascineren, en omdat hij zelf nog relatief weinig zegt. Maar nu de manager weg is, Jan Dekker, dezelfde als van de klusjesman Nico Swinkels, horen we in ieder geval iets van hem. Hij zei namelijk o.a. dat alles waar is wat hij doet en zegt en dat hij zweert op alles wat hem lief is om dit te onderbouwen. Ook noemde hij het "bijna duivels" hoe http://www.skepsis.nl hem probeert onderuit te halen. Maar creëren we niet ook zelf onze hemel of hel op aarde, onze eigen duivels en engelen? Even los van het gegeven van het fenomeen geestverschijningen e.d.



Op BN De Stem staat een enquête over Robbert; het publiek hier spaart hem niet, de keuze "Lachwekkende charlatan" krijgt ruim de meeste stemmen. Inderdaad is het een harde noot voor hem om te kraken, dat beseft bijna iedereen wel. Maar doet hij het uiteindelijk niet zelf? Hij had toch in kunnen gaan op de argumenten van Rob Nanninga, Jan Willem Nienhuys, de Fokkers enz. Ga eens een half uur praten over die nonfoto's. Reageer daar dan op. Niet met: "Het is waar", maar met een technische toelichting, reconstrueer de gebeurtenissen van die dag, eerlijk, bereid om alles toe te lichten.
Dat gebeurt vooralsnog niet.

Er zijn hier mensen die zich zorgen over Robbert maken. Moet ik werkelijk nog 46 delen openen om tot het naadje van de kous te gaan, Robbert? Free yourself met de waarheid. Free us.

Hier nog wat wetenswaardigheden:

Reactie Robbert op alle commotie tijdens en na "Er is zoveel meer"
7 februari 2006

Tekst op de site van Robbert

Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006

Film 9 - Boemerang (vanaf 04:30) 12 januari 2006

Film 10 - RTL Boulevard 9 februari 2006

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
Deel 31
Deel 32
Deel 33
Deel 34
Deel 35
Deel 36
Deel 37
Deel 38
Deel 39
Deel 40
Deel 41
Deel 42
Deel 43
Deel 44
Deel 45
Deel 46

En deze: http://forum.fok.nl/topic/596443
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:25:46 #2
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34934569
nou, duurde lang deze keer hoor Stenny
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34934602
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:
nou, duurde lang deze keer hoor Stenny
Ja, tien seconden of zo.
pi_34934630
Hoe maak jij zo snel die plaatjes? Heb je die al reeds in voorbereiding?
pi_34934687

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_34934689
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:27 schreef Netflier het volgende:
Hoe maak jij zo snel die plaatjes? Heb je die al reeds in voorbereiding?
Soms (soms!) ben ik er een uurtje mee bezig, vaak maak ik ze in een paar minuten, gemiddeld denk ik zo'n 12 minuten (?).
pi_34934911
Heeft er iemand hier ook het weekblad "Het Kanton".
Niet dat er een artikel over Robbert in staat maar over ene Maria Duval, die beweert de grootste helderziende ter wereld te zijn!
Ik kan het nu jammer genoeg niet inscannen Sten, maar zal ik het vanavond laten doen en dan naar jou sturen?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34935045
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Heeft er iemand hier ook het weekblad "Het Kanton".
Niet dat er een artikel over Robbert in staat maar over ene Maria Duval, die beweert de grootste helderziende ter wereld te zijn!
Ik kan het nu jammer genoeg niet inscannen Sten, maar zal ik het vanavond laten doen en dan naar jou sturen?
Dat is een echte oplichtster hoor. Met die rare advertenties altijd...
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34935050
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Heeft er iemand hier ook het weekblad "Het Kanton".
Niet dat er een artikel over Robbert in staat maar over ene Maria Duval, die beweert de grootste helderziende ter wereld te zijn!
Ik kan het nu jammer genoeg niet inscannen Sten, maar zal ik het vanavond laten doen en dan naar jou sturen?
Is goed!
pi_34935171
Sten als duivelin
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34935727
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sten als duivelin
Vind je het staan?
pi_34935740
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Heeft er iemand hier ook het weekblad "Het Kanton".
Niet dat er een artikel over Robbert in staat maar over ene Maria Duval, die beweert de grootste helderziende ter wereld te zijn!
Ik kan het nu jammer genoeg niet inscannen Sten, maar zal ik het vanavond laten doen en dan naar jou sturen?
Die ken ik. Dat is een oplichtster..
je moet eerst geld storten, dan win je een grote prijs.
pi_34935748
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:40 schreef Stenny het volgende:

[..]pikki is ziek (zeemansbenen)gelukkig zijn er nog de aliens om hem te verzorgen.Zij weten niet veel af van die tokkelkast(computer)maar vinden ze primitief.En al die rode lippen die vootrdurend te zien zijn op dat scherm....is dat een aardse gewoonte?

Is goed!
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34935829
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:22 schreef pikki het volgende:

[..]
Hee dat heb ik niet geschreven hoor, ik weet niet weet je nu citeert.
pi_34935843
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:14 schreef CarDani het volgende:

[..]

Die ken ik. Dat is een oplichtster..
je moet eerst geld storten, dan win je een grote prijs.
De helft van wat je zelf gestort hebt?
pi_34935867
Niet helemaal ontopic, maar lees dit eens:

http://www.ouders.nl/mser2003-paranormaal.htm
pi_34935888
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:27 schreef Stenny het volgende:

[..]

De helft van wat je zelf gestort hebt?
nee, ik ruik aan alles dat dit grote flauwekul is.
pi_34935902
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:05 schreef Marietje_34 het volgende:
Net gelezen:

Zaterdag in Trouw, Shireen Strooker, weduwe van Bram Vermeulen reageert op de 10 geboden. Gebodje 6:

VI
GIJ ZULT NIET DOODSLAAN

"Dit wil ik hier toch wel even kwijt: ik ken een man die alles kapot maakt. Hij heet Renckens en is gynaecoloog in Hoorn. Als voorzitter van Stichting Skepsis lijkt hij er op uit mensen die hij niet kent, voor wie hij kennelijk doodsbang is, met de grond gelijk te maken. Wat zijn club probeert met Robbert van den Broeke... ik kan er zelfs niet aan denken, zo erg is het. Ken je Robbert van den Broeke niet?

Ik volg die jongen al vanaf zijn zestiende. Hij heeft negen maanden in een inrichting gezeten omdat hij 'dingen zag' en niemand iets van hem begreep. Hij heeft gevochten om eruit te komen en wist mensen er uiteindelijk van te overtuigen dat hij echt contact had met de overledenen, dat hij gedaantes kan zien die voor de meeste mensen onzichtbaar blijven. Hij maakt foto's van Orb's - je weet wat Orbs zijn? Orbs zijn lichtbollen van verschillende kleuren waar degelijk, wetenschappelijk onderzoek naar wordt gedaan. Simpel gezegd zijn het vormen van bewustzijn.

Maar nee, volgens de firma Skepsis worden die 'afbeeldingen' veroorzaakt door stof op de lens... Het is werkelijk te kinderachtig voor woorden. Zonder enige kennis, zonder je ook maar ergens in te willen verdiepen, roepen dat de ander een oplichter is! Schande. En ze gaan maar door, het lijkt de Spaanse inquisitie wel. Het is heel moeilijk je tegen die mensen te verdedigen, maar ik weet dat het Robbert zal lukken. Er zijn al tegenkrachten aan het werk."
Bram Vermeulen was een groot aanhanger van de Planeet X-theorie. Hij dacht dat de mens een slavenras is met aangepast DNA van aliens. Hij heeft er ook een prachtige aflevering over gemaakt, nog na te zien op www.uitzendinggemist.nl (zoek op Bram Vermeulen). Met dat verhaal wordt de vloer aangeveegd op Skepsis, misschien is dat een reden voor deze felle reactie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Genverbrander op 10-02-2006 14:38:31 ]
pi_34935918
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:22 schreef pikki het volgende:

[..]
zeemansbenen? wat is dat voor een ziekte?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_34935925
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef Netflier het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik had hem eerder gekscherend vette papzak genoemd, omdat hij eerder vadsig is dan dik. Vadsig wordt iemand als hij/zij om wat voor reden dan ook ongezond leeft. De antipsychotische medicijnen zijn dus niet de oorzaak. Als Robbert iets aan sport zou doen gaat hij er vrij snel beter uitzien, daar ben ik van overtuigd.

Los daarvan maakt hij zichzelf ten gronde met zijn leugens. Hij heeft misschien grootheidswaanzin en gelooft denk ik echt (tot op zekere hoogte) in zijn eigen verhalen. Maar onbewust moet hij weten dat dit fout is. (Ik merk nu dat ik weer medelijden met hem krijg).

Als Robbert toch stiekem meeleest op dit forum zou ik 'm het volgende willen zeggen:

Denk heel goed na waar je mee bezig bent. Ben je werkelijk een soort verlosser die van het hogere de opdracht krijgt om de wereld te verbeteren. Of WIL je dat graag zijn? Ben je bang dat je anders niets voorstelt?

De wereld kan je hoe dan ook verbeteren en er zijn diverse manieren om dat te doen. Al was het bijvoorbeeld maar het dichtlikken van enveloppen voor een soort stichting die zich bezighoudt met goede doelen; je draagt dan toch een steentje bij. Klinkt als een werkje voor debielen, hè? Toch zou zo'n 'lage' functie je kunnen leiden tot iets waar je werkelijk goed in bent. Want onthoudt één ding: iedereen heeft talenten en is goed in iets, JIJ DUS OOK!

Ik begrijp dat je in een lastig parket zit omdat diverse mensen je aansporen om door te gaan met waar je nu mee bezig bent. Maar als je doorgaat maak je jezelf kapot denk ik. Dan komen er alleen maar meer mensen die jou 'ontmaskeren' op negatieve kritiek op jou hebben. Dat wil je toch niet? Denk goed na of er mensen in jouw omgeving zijn die het werkelijk goed met jou voorhebben en jou niet gebruiken om er zelf beter door te worden. Vraag die mensen om hulp; alleen kan je er niet uitkomen, maar met genoeg steun lukt het je wel.

Neem anders contact op met een stichting als Pandora. Die verwijzen je misschien door naar een instantie die jou hulp kan bieden waar je echt baat bij hebt.

De kansen om je leven positief te veranderen zijn er genoeg, maar je moet ze wel grijpen. Je moet er hard voor werken. Maar denk wat het je op zal leveren. Misschien krijg je uiteindelijk wel een leuke vriendin. En misschien kom je erachter waar je werkelijk goed in bent. Alles beter dan de huidige situatie toch?
Hele goeie post.
pi_34935945
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:14 schreef iteejer het volgende:
Pillen die in de fik vliegen? Fraai allemaal.. maar for niw zijn dit ook allemaal maar verhalen en hear-say.
Kunnen we na 46 delen niet komen tot een samenvatting van feitelijkheden over RvdB, en die in de Truth Wiki hangen?
Een Wiki-presentatie in twee delen: Robert - the facts, en Robert - the gossip.
Feitelijkheden zijn zaken die middels een bron geverifieerd kunnen worden, of die voor iedereen zichtbaar waren.
Dus, die tv-optredens van hem horen daar bij - of hij nou wel of niet echt met geesten in contact was, of ie dingen gefotografeerd heeft etc.
Maar dat gedoe over die pillen, mits daar een echte bron van is, hoort onder gossip.

Stenny, je bent superpowerwiki whatever, lijkt me echt iets voor jou Of als een andere dat liever doet, ook prima. Indirah bv? Of Marietje34? Wiki is iets waar je met meerderen aan kunt werken he, dus dat kan ook nog.
Geen slecht idee. Maar wel erg veel werk.
pi_34936001
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je bent aardig overtuigd van je eigen mening hierover. Een mening die je vermoedelijk (correct me if i'm wrong) slechts kunt baseren op wat anderen gezegd hebben. En in dit soort discussies zegt men doorgaans datgene wat men zelf vindt, en filtert men de realiteit op die feiten die de eigen mening ondersteunen.

Wie zegt dat je het hele verhaal ziet? Zoals ik al eerder zei, áls het al aangetoond wordt dat bv die foto's nep zijn, dan nog betekent dat niet dat hij geen gaven zou hebben. Ook zanegsr die goed kunnen zingen playbacken wel es.
Slecht argument. De vergelijking " aliens op de foto zetten" en "goed kunnen zingen" gaat absoluut niet op.
pi_34936145
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

zeemansbenen? wat is dat voor een ziekte?
Spannende avatar heb jij.
pi_34936326
wat me opvalt in al die 46 topics (nu 47) is dat in topic 1 iedereen nog "geloofde" in Rob(b)ert en nu niet meer?

De verhalen van users hier de hem ontmoet hadden etc... zijn die hier nog steeds aan het posten of denken ze van laat die gasten maar zeuren in dit topic, ik weet wat ie (robbert) voor mij gedaan heeft
pi_34936435
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef DarkY.NL het volgende:
wat me opvalt in al die 46 topics (nu 47) is dat in topic 1 iedereen nog "geloofde" in Rob(b)ert en nu niet meer?

De verhalen van users hier de hem ontmoet hadden etc... zijn die hier nog steeds aan het posten of denken ze van laat die gasten maar zeuren in dit topic, ik weet wat ie (robbert) voor mij gedaan heeft. Of beseffen ze nu dat ze bij de neus zijn genomen?
Je vergeet een optie, ik heb hem voor je aangevuld in de quote.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')