Ik bedoelde het helemaal niet aanvallend hoor. OK, ik had beter het woord 'sympathisanten' kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:10 schreef Marietje_34 het volgende:
'jullie gelovigen', jahoor, daar hebben we 'm weerWie zegt dat ik een 'gelovige' ben? Ik heb mijn conclusie nog steeds niet getrokken.
Nee hoor!quote:Peekoboo:
ja daar geloof ik wel in ja...vind je het erg?
Ik was ook niet boos hoor, alleen maar niet met je eensquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:17 schreef Netflier het volgende:
Leuke photoshop Sten!
Ik wil trouwens niet beweren dat iedereen die bij Robbert had aangeklopt een 'naief dommertje' is. Als mensen echt in de problemen komen worden ze wanhopig en radeloos. En als Robbert dan in zijn readings komt met "in je vorige leven was je dit" brengt hij de persoon in kwestie op een dwaalspoor en van de realiteit af.
Kom op Sten, je vind het kennelijk wel belangrijk steeds te zeggen dat je iets weet wat je niet mag zeggen maar laat er niets over los. Das kinderachtig.quote:Blij het volgen, want er zit iets moois in de lucht op Fok Truth en daarbuiten in spiritueel en sceptisch Nederlands.
Ook knap om elke dag een fipo te plaatsen, of bedoelde je dat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind het knap dat je elke keer op tijd bent om het vervolgdeeltje te openen
Jullie zitten anders wel lekker te jagen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind het knap dat je elke keer op tijd bent om het vervolgdeeltje te openen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:21 schreef Gorian het volgende:
[..]
Ook knap om elke dag een fipo te plaatsen, of bedoelde je dat?![]()
je ging weer door een slotje heenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef Mirage het volgende:
Het medium Robbert van den Broeke (deel 44)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je ging weer door een slotje heen![]()
Nou, ik vind het onderhand buitengewoon hoe alle partijen hier meeposten, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb geen geheimen voor mezelf, maar niet iedereen wil of hoeft op Fok zijn identiteit vrij te geven. Die 45 delen zijn niet voor niets en degene die nog volgen ook niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef Gorian het volgende:
[..]
Kom op Sten, je vind het kennelijk wel belangrijk steeds te zeggen dat je iets weet wat je niet mag zeggen maar laat er niets over los. Das kinderachtig.Tipje van de sluier mag best!
Altijd goed om een bevestiging te krijgen, langzaam maar zeker wordt de puzzel steeds completer, in meerdere opzichten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb inmiddels de bevestiging gekregen van House of Talents dat Robbert niet meer bij hen in het management zit. Nou was dat al wel duidelijk natuurlijk![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nou, ik vind het onderhand buitengewoon hoe alle partijen hier meeposten, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb geen geheimen voor mezelf, maar niet iedereen wil of hoeft op Fok zijn identiteit vrij te geven.
quote:Die 45 delen zijn niet voor niets en degene die nog volgen ook niet.![]()
Nee, maar er staat toch wat te gebeuren? Of verraad je als je zegt wat de identiteit van mensen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nou, ik vind het onderhand buitengewoon hoe alle partijen hier meeposten, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb geen geheimen voor mezelf, maar niet iedereen wil of hoeft op Fok zijn identiteit vrij te geven. Die 45 delen zijn niet voor niets en degene die nog volgen ook niet.![]()
Klopt Mirage, maar dat boeit me ook niet wie er achter de nicks zitten. Ik doelde op hetgeen Sten zegt, namelijk dat er wat te gebeuren staat en dat zij weet wat!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En als we mensen gaan afdwingen openbaar te maken wie ze zijn, dan kunnen we gelijk de nicks afschaffen en met onze naam gaan posten (en gelijk maar even postcode in het profiel zetten ?)
Stukje privacy gemak van een internet forum dat imo in stand moet worden gehouden.
[..]
ik heb ook antwoord op mijn mail naar het Parapsychologisch Instituut in Utrecht. Degene die mij heeft teruggemaild zegt dat het hem zou verbazen als Robbert meewerkt aan een onderzoek, dat zeggen 1 is en doen 2.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Altijd goed om een bevestiging te krijgen, langzaam maar zeker wordt de puzzel steeds completer, in meerdere opzichten.![]()
Geweldig dat je zo actief mee onderzoekt en lijntjes uitgooit. Wat wordt er bedoeld met sponsors, iets in de geest van SBS6 of zo? Albert Verlinde, als je dit leest, jij hebt gezegd te willen bemiddelen wat betreft onderzoek van de gaven van Robbert. Kom er anders vanavond nog eens op terug in Boulevard. Albert mailtje sturen is misschien sneller.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb ook antwoord op mijn mail naar het Parapsychologisch Instituut in Utrecht. Degene die mij heeft teruggemaild zegt dat het hem zou verbazen als Robbert meewerkt aan een onderzoek, dat zeggen 1 is en doen 2.
Maar, dat als hij mee zou werken en er sponsors zouden zijn, zij uiteraard dat onderzoek kunnen doen.
Ik vond het interview sowieso slecht. Vragen die er echt toe deden werden niet gesteld, en er werd niet doorgevraagd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb de reactie van Robbert in het interview op Omroep Brabant even uitgeschreven. Vet = interviewer, cursief = Robbert.
[
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |