Ik bedoelde het helemaal niet aanvallend hoor. OK, ik had beter het woord 'sympathisanten' kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:10 schreef Marietje_34 het volgende:
'jullie gelovigen', jahoor, daar hebben we 'm weerWie zegt dat ik een 'gelovige' ben? Ik heb mijn conclusie nog steeds niet getrokken.
Nee hoor!quote:Peekoboo:
ja daar geloof ik wel in ja...vind je het erg?
Ik was ook niet boos hoor, alleen maar niet met je eensquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:17 schreef Netflier het volgende:
Leuke photoshop Sten!
Ik wil trouwens niet beweren dat iedereen die bij Robbert had aangeklopt een 'naief dommertje' is. Als mensen echt in de problemen komen worden ze wanhopig en radeloos. En als Robbert dan in zijn readings komt met "in je vorige leven was je dit" brengt hij de persoon in kwestie op een dwaalspoor en van de realiteit af.
Kom op Sten, je vind het kennelijk wel belangrijk steeds te zeggen dat je iets weet wat je niet mag zeggen maar laat er niets over los. Das kinderachtig.quote:Blij het volgen, want er zit iets moois in de lucht op Fok Truth en daarbuiten in spiritueel en sceptisch Nederlands.
Ook knap om elke dag een fipo te plaatsen, of bedoelde je dat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind het knap dat je elke keer op tijd bent om het vervolgdeeltje te openen
Jullie zitten anders wel lekker te jagen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind het knap dat je elke keer op tijd bent om het vervolgdeeltje te openen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:21 schreef Gorian het volgende:
[..]
Ook knap om elke dag een fipo te plaatsen, of bedoelde je dat?![]()
je ging weer door een slotje heenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef Mirage het volgende:
Het medium Robbert van den Broeke (deel 44)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je ging weer door een slotje heen![]()
Nou, ik vind het onderhand buitengewoon hoe alle partijen hier meeposten, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb geen geheimen voor mezelf, maar niet iedereen wil of hoeft op Fok zijn identiteit vrij te geven. Die 45 delen zijn niet voor niets en degene die nog volgen ook niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef Gorian het volgende:
[..]
Kom op Sten, je vind het kennelijk wel belangrijk steeds te zeggen dat je iets weet wat je niet mag zeggen maar laat er niets over los. Das kinderachtig.Tipje van de sluier mag best!
Altijd goed om een bevestiging te krijgen, langzaam maar zeker wordt de puzzel steeds completer, in meerdere opzichten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb inmiddels de bevestiging gekregen van House of Talents dat Robbert niet meer bij hen in het management zit. Nou was dat al wel duidelijk natuurlijk![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nou, ik vind het onderhand buitengewoon hoe alle partijen hier meeposten, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb geen geheimen voor mezelf, maar niet iedereen wil of hoeft op Fok zijn identiteit vrij te geven.
quote:Die 45 delen zijn niet voor niets en degene die nog volgen ook niet.![]()
Nee, maar er staat toch wat te gebeuren? Of verraad je als je zegt wat de identiteit van mensen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nou, ik vind het onderhand buitengewoon hoe alle partijen hier meeposten, meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb geen geheimen voor mezelf, maar niet iedereen wil of hoeft op Fok zijn identiteit vrij te geven. Die 45 delen zijn niet voor niets en degene die nog volgen ook niet.![]()
Klopt Mirage, maar dat boeit me ook niet wie er achter de nicks zitten. Ik doelde op hetgeen Sten zegt, namelijk dat er wat te gebeuren staat en dat zij weet wat!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En als we mensen gaan afdwingen openbaar te maken wie ze zijn, dan kunnen we gelijk de nicks afschaffen en met onze naam gaan posten (en gelijk maar even postcode in het profiel zetten ?)
Stukje privacy gemak van een internet forum dat imo in stand moet worden gehouden.
[..]
ik heb ook antwoord op mijn mail naar het Parapsychologisch Instituut in Utrecht. Degene die mij heeft teruggemaild zegt dat het hem zou verbazen als Robbert meewerkt aan een onderzoek, dat zeggen 1 is en doen 2.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Altijd goed om een bevestiging te krijgen, langzaam maar zeker wordt de puzzel steeds completer, in meerdere opzichten.![]()
Geweldig dat je zo actief mee onderzoekt en lijntjes uitgooit. Wat wordt er bedoeld met sponsors, iets in de geest van SBS6 of zo? Albert Verlinde, als je dit leest, jij hebt gezegd te willen bemiddelen wat betreft onderzoek van de gaven van Robbert. Kom er anders vanavond nog eens op terug in Boulevard. Albert mailtje sturen is misschien sneller.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb ook antwoord op mijn mail naar het Parapsychologisch Instituut in Utrecht. Degene die mij heeft teruggemaild zegt dat het hem zou verbazen als Robbert meewerkt aan een onderzoek, dat zeggen 1 is en doen 2.
Maar, dat als hij mee zou werken en er sponsors zouden zijn, zij uiteraard dat onderzoek kunnen doen.
Ik vond het interview sowieso slecht. Vragen die er echt toe deden werden niet gesteld, en er werd niet doorgevraagd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb de reactie van Robbert in het interview op Omroep Brabant even uitgeschreven. Vet = interviewer, cursief = Robbert.
[
Anders laten we er een cold reading* op los!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:43 schreef NoSigar het volgende:
Wat hang er in de lucht Sten? Of maak je het weer belangrijkler dan het is![]()
tvp
neehoor, hij zit niet te janken, hij zegt dat gewoon. Ook is het niet waar dat de rest van de pagina wel foutloos heeft gespeld, hij had het nml ook over een 'trapper'. Dit stond niet zo gespeld op de bewuste pagina.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef mgerben het volgende:
In dat interview zit hij ook te janken dat hij licht deslictiesch is, dus als hij af en toe dingen verkeerd doorkrijgt kan hij daar niets aan doen...
Zo zou hij Maarten met Marten verwarren en Frank met Frans.
Gelukkig werd de rest van de internetpagina wèl foutloos doorgestraald, en dat Genverbrander totaal anders klinkt dan Jeneverbrander, daar moeten we niet te moeilijk over doen.
Zuurpruimige sceptici die wij zijn. Foei!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Geweldig dat je zo actief mee onderzoekt en lijntjes uitgooit. Wat wordt er bedoeld met sponsors, iets in de geest van SBS6 of zo? Albert Verlinde, als je dit leest, jij hebt gezegd te willen bemiddelen wat betreft onderzoek van de gaven van Robbert. Kom er anders vanavond nog eens op terug in Boulevard. Albert mailtje sturen is misschien sneller.
[/quote]quote:Conclusie: de interviewer is bijzonder suggestief, en Robbert reageert niet inhoudelijk. En dit gestotter overtuigt sommige mensen hier??![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef Genverbrander het volgende:
[
Bij Skepsis dachten ze ook ‘we gaan even het internet op’ en net als Irene Moors vonden zij het ook en voor Skepsis is dit het ultieme bewijs dat jij de boel belazert.
Ja da’s een erg mager bewijs en ik had ook wat meer originaliteit van de Stichting Skepsis verwacht enneh… ja waar je ze dus niet over hoort, en dat ik eigenlijk wel heel erg grappig, dat is dat het negatieve kennelijk toch meer podium krijgt de laatste tijd in plaats van positieve dingen in de media, want als je dus ziet. Al die readings die ik heb gegeven, hoe kan ik in godsnaam al die namen weten van die mensen. De reading met Michelle waarvan haar vader 40 jaar lang vermist was, die ik dus opspoorde in dat programma, dat ik doorkreeg ‘hij woont in Parijs, hij heeft ehhh... Hij woont langs een rivier en heeft een eigen antiekzaak’. Maar daar hoor je dus de Stichting Skepsis niet over, want dat spreekt teveel tot de verbeelding. Dus hun zijn er echt alleen maar op uit geweest, ja ommeh… Ja om dat dus ehhh ten gronde te richten met leugens. En da’s heel erg.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:18 schreef CarDani het volgende:
[..]
Conclusie: je trekt te snel conclusies.
Heel veel mensen zeggen: "eh..." tussendoor. Daarom is dat spelletje:'zeg eens EH" ook zo moeilijk.
Dit vind ik werkelijk héél laag en vergezocht om iemand door deze gewoonte te kenmerken als leugenaar. Schandalig en bijzonder suggestief van jou genverbrander !![]()
Het is natuurlijk niet omdat hij al dan niet vaak eh zegt dat hij een leugenaar genoemd wordt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:18 schreef CarDani het volgende:
[..]
[quote]
Heel veel mensen zeggen: "eh..." tussendoor. Daarom is dat spelletje:'zeg eens EH" ook zo moeilijk.
Dit vind ik werkelijk héél laag en vergezocht om iemand door deze gewoonte te kenmerken als leugenaar. Schandalig en bijzonder suggestief van jou genverbrander !![]()
-quote:Eerst de Story met dat wijf dat zonder pardon met hem meelult.
en dan gedraagt ie zich nog redelijk, voor zijn doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef CarDani het volgende:
[..]
-
Sorrie, maar als die dame nu ook ineens een "wijf" is...........
Genverbrander, ik vind je erg agressief overkomen.![]()
Ach, hij zet z'n woorden een beetje stevig aan. Ik vind dit nou niet echt agressief hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef CarDani het volgende:
[..]
-
Sorrie, maar als die dame nu ook ineens een "wijf" is...........
Genverbrander, ik vind je erg agressief overkomen.![]()
Ben je weer bloedzuigertje aan het spelen, Marietje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en dan gedraagt ie zich nog redelijk, voor zijn doen![]()
Waarop baseert hij dat het hem zou verbazen als Robbert mee zou doen aan een parapsycholgisch onderzoek? Dat belooft dus niet veel goedsquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb ook antwoord op mijn mail naar het Parapsychologisch Instituut in Utrecht. Degene die mij heeft teruggemaild zegt dat het hem zou verbazen als Robbert meewerkt aan een onderzoek, dat zeggen 1 is en doen 2.
Maar, dat als hij mee zou werken en er sponsors zouden zijn, zij uiteraard dat onderzoek kunnen doen.
Dat 'Eh' geeft iemand inderdaad te tijd om ergens over na te denken. Ik weet niet precies of dat dan per se een leugen moet zijn, ik denk dat je dan ook op intonatie van de stem en lichaamstaal moet lettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet omdat hij al dan niet vaak eh zegt dat hij een leugenaar genoemd wordt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:32 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ben je weer bloedzuigertje aan het spelen, Marietje?Misschien moet je de waarschuwingen van Mirage nog even goed doorlezen? Ik zou het een groot gemis vinden als je straks een ban aan je broek hebt hangen.
![]()
Nee, dit wijst weer op een bepaalde instelling.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waarop baseert hij dat het hem zou verbazen als Robbert mee zou doen aan een parapsycholgisch onderzoek? Dat belooft dus niet veel goeds![]()
Wie zegt het dat ik het over dat "eh" had?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:18 schreef CarDani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Photoshop had, dan had ik een hele leuke plaat van jullie samen gemaakt
![]()
![]()
![]()
Het tussenwoordje "eh" wordt ook vaak gebruikt om aan het woord te blijven, zodat je niet onderbroken wordt in hetgeen je wilt gaan zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat 'Eh' geeft iemand inderdaad te tijd om ergens over na te denken. Ik weet niet precies of dat dan per se een leugen moet zijn, ik denk dat je dan ook op intonatie van de stem en lichaamstaal moet letten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |