quote:
Wie is "jullie" ?
En ook dàt is niet gewenst.
quote:
Is allemaal prima. Je mag vinden wat je wilt. Maar dat doe ik ook. Er is niets laags aan. Het hoort er gewoon bij.
![]()
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Je kan ook op fatsoendelijke manier je mening en onderbouwing geven.
Als je gescheld of gebash nodig hebt om je beargumentatie kracht bij te zetten denk ik dat er iets schort aan je beargumentatie.
Eigenlijk heb ik dan de indruk dat degene die scheld/basht zelf een probleem heeft, misschien onzeker... misschien communicatief niet erg vaardig ?
Jezelf een cursusje in het één of ander aanmeten lijkt mij dan meer op zijn plaats dan een ander doorverwijzen naar een inrichting.
quote:
Vergeet niet dat er mensen zijn die voor hulp bij Robbert aankloppen en op een 'lage' manier worden gebruikt.
Als een ander in de sloot springt doe jij dat dan ook ?
Gedrag of vermeend gedrag van een ander hoeft toch niet te betekenen dat men zichzelf (ook) verlaagt tot een niveau dat hier ongewenst is ?
==> post die voor iedereen geld.. Wie de schoen past trekke hem aan.. wie de schoen past en hem niet aantrekt zal op een gegeven moment vanzelf tegen een ban aanlopen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill