Maar dat jullie 'oprecht met hem te doen' hebben geloof ik niet zo erg. Hij wordt weer voor vanalles uitgemaakt ('vette papzak'quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:42 schreef Netflier het volgende:
[..]
Je legt de vinger op de juiste plek.
Ik had al reeds door dat hij al die verhalen verkondigt om zich bijzonder te voelen. En dat hij zich zonder paranormale gaven totaal waardeloos voelt.
Maar jij hebt denk ik heel goed geconcludeerd hoe erg het met hem gesteld zou kunnen zijn en waarom hij zo onzorgvuldig te werk ging. Ik dacht altijd dat die onzorgvuldigheid te maken met het feit dat hij gewoon te dom is, maar nu je het zegt zou het best kunnen dat hij inderdaad een enorme grootheidswaanzin heeft en pretendeert een soort verlosser te zijn en zodoende in de problemen is gekomen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mag Robbert nog wel afgebeeld worden?![]()
dat mensen niet in hem geloven, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar het gescheld op hem is idd ranzigquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:49 schreef Peekaboo het volgende:
Maar ja, als je er niet in wilt geloven, en overal wel weer een verklaring voor hebt, dan moet je gewoon lekker doorgaan met robbert uit te schelden en weet ik veel wat nog meer....
Die website is uit de lucht omdat die was opgezet en beheerd door HoT (raadpleeg de domeingegevens maar eens bij het SIDN) in de persoon van Barry Kroon, Irene's husband.quote:Vandaar ook die website die uit de lucht is, dan kan Robbert wel lullen dat dat er niets mee te maken heeft maar dat is zijn zoveelste leugen.
dat lijkt mij ook idd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:52 schreef CarDani het volgende:
Verklaar dan eens waarom Robbert zo stellig reageert dat er een vervolg komt.
Als ik een leugenaar zou zijn en de mensen reageren ook zo zoals hier het geval is, dan zou ik dus écht niet meer op TV willen. Zeker niet omdat hier ook veel wetenschappers kijken en reageren en andere mensen met aannemelijke theoriën.
Ik zou veel te bang zijn om nog een keer door de mand te vallen.
vind ik ook.quote:Robbert verdient het i.i.g niet om zo aangevallen te worden of het nu waar is of niet.![]()
Het getuigt imo gewoon van een heel verdrietig niveau.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat mensen niet in hem geloven, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar het gescheld op hem is idd ranzig![]()
klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het getuigt imo gewoon van een heel verdrietig niveau.
dat mag en moet iedereen natuurlijk zelf weten, (in hem geloven)quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat mensen niet in hem geloven, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar het gescheld op hem is idd ranzig![]()
Waarom moet ik dat verklaren? Da's de zoveelste uitspatting van zijn grootheidswaanzin, ik ga dat niet serieus nemen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:52 schreef CarDani het volgende:
Verklaar dan eens waarom Robbert zo stellig reageert dat er een vervolg komt.
Als ik een leugenaar zou zijn en de mensen reageren ook zo zoals hier het geval is, dan zou ik dus écht niet meer op TV willen. Zeker niet omdat hier ook veel wetenschappers kijken en reageren en andere mensen met aannemelijke theoriën.
Ik zou veel te bang zijn om nog een keer door de mand te vallen.
Robbert verdient het i.i.g niet om zo aangevallen te worden of het nu waar is of niet.![]()
ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:56 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
dat mag en moet iedereen natuurlijk zelf weten, (in hem geloven)
maar dat gescheld, kan ik dus heel slecht tegen.
Ik heb wel echt oprecht met hem te doen. Wat ik wel zeer ongepast vind is de idiote opmerking van die interviewer van Omroep Brabant om Albert in een steegje in elkaar te slaan. Met dat soort opmerkingen werk je polarisatie in de hand.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar dat jullie 'oprecht met hem te doen' hebben geloof ik niet zo erg. Hij wordt weer voor vanalles uitgemaakt ('vette papzak') dat blijf ik onnodig en laag vinden. Zeker als het waar zou zijn wat je beweert.
dit soort geschel...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Netflier het volgende:
[..]
Als ik een vette papzak was met een kinderlijke geest
Het was slechts een opmerking omdat de interviewer probeert de gevoelsbeleving van Robbert te doorgronden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb wel echt oprecht met hem te doen. Wat ik wel zeer ongepast vind is de idiote opmerking van die interviewer van Omroep Brabant om Albert in een steegje in elkaar te slaan. Met dat soort opmerkingen werk je polarisatie in de hand.
dat is jouw interpretatie, die niet waar hoeft te zijn. Geen van 'ons' hier kennen hem persoonlijk, laat staan dat je inzicht hebt in zijn geestestoestand. Dus al die diagnoses over wat hem zou mankeren zeggen niet zoveel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:57 schreef Netflier het volgende:
Ik hád het oprecht met hem te doen. Maar aangezien hij door blijft gaan met zijn leugens die steeds ongeloofwaardiger gaan worden en zich geen vent toont om zijn fouten toe te geven verliest hij bij mij aan sympathie. Hij wil aandacht, dus hij krijgt het.
Dit heeft hij allemaal aan zichzelf te danken. Ik heb geen medelijden meer met hem.
Nou zeg ik vind dat nogal meevallen. Kinderlijke geest heeft ie gewoon, dat is geen gescheld. En een vette papzak is ie ook gewoonquote:
maar zo denken de meeste mensen, die reageren op zo'n manier hun frustratie's af.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb wel echt oprecht met hem te doen. Wat ik wel zeer ongepast vind is de idiote opmerking van die interviewer van Omroep Brabant om Albert in een steegje in elkaar te slaan. Met dat soort opmerkingen werk je polarisatie in de hand.
Idd, dat is heel erg ziek.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:01 schreef footballmanager11 het volgende:
ik walg van die man. Zeggen dat je gestraft wordt ''boven" als je niet in hem geloofd. Wat een psychopaat!
Vader VdB zal, als nieuwe manager van Robbert, wel driftig aan het rondbellen zijn of er nog productiemaatschappijen geinteresseerd zijn in een programma met hem. Wellicht dat hij via een omroep als Omroep Brabant wel weer op de TV verschijnt. Misschien zijn ze al in een vergevorderd stadium van onderhandelingen met een geďnteresseerde partij.quote:Verklaar dan eens waarom Robbert zo stellig reageert dat er een vervolg komt.
En intussen neemt ie wel even Albert Verlinde en Skepsis te grazen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:02 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
maar zo denken de meeste mensen, die reageren op zo'n manier hun frustratie's af.
Ik vond het dan ook mooi hoe robbert daar weer op reageerde.
hij zou dat nooit doen, want dat lost niets op...enz
quote:Dat RTL-Boulevard was eigenlijk vrij hilarisch en is volgens mij nog on-line te bekijken. Dat ging ook over dat OB interview, en dat was eigenlijk het hilarische/tragische: Volgens Robbert is 'boven boos' en worden de critici gestraft is de kritiek 'duivels'.
En hier kan ik heel slecht tegen.quote:Dat soort uitspraken doen me denken aan hele enge kerkgenootschappen. Ongelovigen zullen gestraft worden en naar de hel gaan, dat soort uitspraken.
iteejer zei gisteren ergens: juist omdat paranormale verschijnselen niet meetbaar lijken te zijn, duidt erop dat het paranormaal is. Of iets in de trant.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef CarDani het volgende:
Denk hier maar eens over na:
JUIST dat het zo ongeloofwaardig klinkt MAAKT het juist geloofwaardig.![]()
Ja of Talpa.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:02 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Vader VdB zal, als nieuwe manager van Robbert, wel driftig aan het rondbellen zijn of er nog productiemaatschappijen geinteresseerd zijn in een programma met hem. Wellicht dat hij via een omroep als Omroep Brabant wel weer op de TV verschijnt. Misschien zijn ze al in een vergevorderd stadium van onderhandelingen met een geďnteresseerde partij.
Alleen lijkt het onwaarschijnlijk dat dit RTL zal zijn. Misschien durft SBS6 het aan.
Dit is gewoon hét bewijs dat die man niet spoort en nodig eens naar een inrichting moet!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Idd, dat is heel erg ziek.Lijkt wel het christendom uit de middeleeuwen, walgelijk.
![]()
weet je, dit soort dingen zijn al heeeeeeeeeeel vaak gezegd, dus daar kan je net zo goed mee ophouden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:04 schreef footballmanager11 het volgende:
[..]
Dit is gewoon hét bewijs dat die man niet spoort en nodig eens naar een inrichting moet!
Dat het niet afroepbaar was.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
iteejer zei gisteren ergens: juist omdat paranormale verschijnselen niet meetbaar lijken te zijn, duidt erop dat het paranormaal is. Of iets in de trant.![]()
Oooohhh okee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:06 schreef Peekaboo het volgende:
Maar hij weet wel hoe het allemaal werkelijk zit, omdat hij een verbinding heeft naar "boven" toe.
Heeft hij dat gezegd?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:01 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind het erger dat hij over sceptici zegt dat ze een bevlekte ziel hebben en dat ze duivels zijn.![]()
'jullie gelovigen', jahoor, daar hebben we 'm weerquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:05 schreef Netflier het volgende:
En by the way, jullie gelovigen 'schelden' op de skeptici. Of op Albert Verlinde.
Is allemaal prima. Je mag vinden wat je wilt. Maar dat doe ik ook. Er is niets laags aan. Het hoort er gewoon bij.
Vergeet niet dat er mensen zijn die voor hulp bij Robbert aankloppen en op een 'lage' manier worden gebruikt.
Vergeet ook niet dat Robert zelf heeft gezegd dat hij de wereld versteld zou doen staan. En bovendien de discussie aan zou gaan met sceptici. Dit was allemaal voor alle ophef trouwens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:07 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat het niet afroepbaar was.
Maar Robbert beweert echt alles op afroep te kunnen: foto's van entiteiten maken, readings geven, the works. Dus volgens die redenering is van den Broeke NIET paranormaal.
Dat zegt Robbert.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:06 schreef Peekaboo het volgende:
Maar hij weet wel hoe het allemaal werkelijk zit, omdat hij een verbinding heeft naar "boven" toe.
Nee, ik zei dat het mogelijk niet op commando oproepbaar of meetbaar is, en daar reageerde iteejer op met wat ik al zei.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:07 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dat het niet afroepbaar was.
Maar Robbert beweert echt alles op afroep te kunnen: foto's van entiteiten maken, readings geven, the works. Dus volgens die redenering is van den Broeke NIET paranormaal.
en wat dan te denken van al die "artsen" die hun patienten de deur uit werken met een zak vol medicijnen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:05 schreef Netflier het volgende:
Vergeet niet dat er mensen zijn die voor hulp bij Robbert aankloppen en op een 'lage' manier worden gebruikt.
ja daar geloof ik wel in ja...vind je het erg?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:11 schreef Netflier het volgende:
[..]
Kom op! Vind je dit serieus geloofwaardig?
Nou, dat ging over de mensen die hem aangevallen hebben. Hij had het uiteraard allemaal aanzien komen maar dat het zo erg zou zijn, nee, dan had hij niet verwacht. Dus die mensen, die zulke kritiek hadden hebben nu zwarte vlekken (op hun onsterfelijke ziel waar je toch zeker een keer of vier voor moet reincarneren om daarvan af te komen.-misschien)quote:
Ik zie vaak dat het woord psychopaat wordt gebruikt als men gewoon iemand met een geestesziekte in het algemeen bedoelt.quote:Wat een psychopaat!
natuurlijk, hij is ook maar een mens. Ik vind helemaal niet dat hij zich als een messias opwerpt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:06 schreef Peekaboo het volgende:
Robbert heeft ook wel eens verteld in een intervieuw of dergelijke, dat hij toch ook een leven op aarde heeft, en het soms heel moeilijk vind om met de aardse dingen om te gaan, zo heeft hij bijvoorbeeld een zwak voor vet eten, terwijl hij weet dat dat niet goed is, en meer van dat soort dingen.
Daarom zal hij ook best wel eens iets fouts zeggen, uit een bepaalde frustratie, hij heeft tenslotte ook een leven, met de daarbij horende levenslessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |