abonnement Unibet Coolblue
pi_34907269
Geachte Fokkers.

Je bevindt je in deel 46 van Robbert van den Broeke.

We lopen Truth Ouwehoer in, en dát wil toch wel wat zeggen. Hoe het mogelijk is? Ik weet het niet. Geweldig is dat er inmiddels heel veel partijen meelezen en meeposten, dat is iets wat we toch samen mogelijk maken. Ook een compliment voor de moderatoren die deze denderende trein toch steeds op de rails houden.

Ofschoon ik zelf vind dat ik altijd best redelijk was, is het nichtje van Robbert boos op me, waarschijnlijk omdat ik toch te sceptisch ben in haar ogen. Misschien kan een ontmoeting IRL de lucht klaren?

* Plaatje weggehaald - klopt niet meer voor mijn gevoel *

Robbert, je hebt aangegeven te willen praten. Marietje heeft al de interesse van het Parapsychologisch Instituut gewekt, en dit zou toch ook voor jou een mooie kans kunnen zijn je gaven te laten onderzoeken. Je bent hier altijd welkom, en wij beseffen allemaal dat we 'maar' mensen zijn en niemand is perfect. Laten we samenwerken ten gunste van het parapsychologisch onderzoek. Ook www.skepsis.nl heeft laten weten dat ze je een fair chance willen geven. Aarzel niet om contact met wie dan ook op te nemen.

Hier nog wat wetenswaardigheden:

Reactie Robbert op alle commotie tijdens en na "Er is zoveel meer"
7 februari 2006

Tekst op de site van Robbert

Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006

Film 9 - Boemerang (vanaf 04:30) 12 januari 2006

Film 10 - RTL Boulevard 9 februari 2006

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
Deel 31
Deel 32
Deel 33
Deel 34
Deel 35
Deel 36
Deel 37
Deel 38
Deel 39
Deel 40
Deel 41
Deel 42
Deel 43
Deel 44

En deze: RTL boulevard spoken foto's

[ Bericht 1% gewijzigd door Stenny op 09-02-2006 21:09:19 ]
pi_34907594
Geweldig Sten

Ja Robbert, kom op. Show what you got

(Is Indirah werkelijk het nichtje van Robbert....?)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34907635
tvp dan maar weer
pi_34907754
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Genverbrander het volgende:
tvp dan maar weer
Zit jij dan ook nog elders, heb je daar tijd voor?
pi_34907778
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Geweldig Sten

Ja Robbert, kom op. Show what you got

(Is Indirah werkelijk het nichtje van Robbert....?)
Ik denk dat ze inderdaad de nicht van Robbert is.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:58:25 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34907810


Dat gesprek is saai......

Ik ga ook offline....die gozer is te saai voor woorden. Ga sowieso offline.

Maar die gast is echt saai om naar te luisteren.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34907876
Dit wordt dan het slowchat topic bij uitstek ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34907890
Zuignapje wil best een glaasje draai... eg drinken met Robbert!
pi_34908573
Haha! Er was net een item over glaasje draaien in RTL 4 Editie NL! Ook Jan Willem Nienhuys van Skepsis.nl mocht weer zijn commentaar geven! Misschien wordt hij wel de vaste commentator bij alle paranormale zaken!
Ook zometeen in RTL Boulevard: mediums getest. Nee helaas niet Robbert.
pi_34909024
Ja! Ik heb het gezien.....:S werd er ook weer veel wijzer van.

Hoe denk jij over glaasje draaien Sten? Heb je het weleens gedaan...?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34910760
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ja! Ik heb het gezien.....:S werd er ook weer veel wijzer van.

Hoe denk jij over glaasje draaien Sten? Heb je het weleens gedaan...?
Net op Boulevard, in Engeland is er een soort Idols voor mediums; op zoek naar het beste paranormale talent. De mediums waren ook in Nederland om op Nederlandse bodem getest te worden. Albert en Daphne konden het niet laten een paar keer naar Robbert te verwijzen, Albert had het tot slot over "De Robbert van den Broeke" prijs als er ook zo'n show in Nederland komt.

Glaasje draaien raad ik af. Of het nu je onderbewuste is die je gek kan maken, of echt geesten, feit blijft dat enige aanleg voor labiliteit je met glaasje draaien in de problemen kan brengen.

Ik heb het wel eens gedaan ja, met een paar andere meisjes, op de Lerarenopleiding. Het glas begon inderdaad te draaien. Er waren ook 'berichten', ook speciaal aan mij gericht. Een paar keer gedaan, maar het kon mij niet vangen.
pi_34910946
Ik heb de laatste 2 delen weer ff gelezen en na dat stukje in weekend gelezen te hebben ben ik er toch wel van overtuigd, dat Robbert, net zo als Char waarschijnlijk bepaalde paranormale gaven bezit.
Dat met die foto's en die graancirkel is inderdaad erg twijfelachtig en dat zou hij ook best uit grootheidswaanzin in scene gezet kunnen hebben.
Ik vind echter dat Robbert voorlopig met rust gelaten moet worden totdat hij een test ondergaat, het is namelijk wel erg goedkoop om hem onderuit te halen op slechts een klein foutje, want de rest van de dingen die hij heeft gedaan zijn tot op heden nog steeds onverklaarbaar.
Ik vind ook dat er op Fok wel erg eenzijdig naar Robbert wordt neergekeken, haal eens een keer alle andere dingen die hij gedaan heeft erbij, of beter, ga zelf eens naar zo een reading van hem, zulke dingen zijn toch echt onverklaarbaar.
Natuurlijk weet ik niet of hij echt zulke gaven heeft, ik denk ook dat de kans best groot is dat hij bepaalde dingen in scene heeft gezet, maar wat ik dus wil zeggen is dat er ook eens gekeken moet worden naar de andere dingen die Robbert heeft gedaan.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_34911002
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

Net op Boulevard, in Engeland is er een soort Idols voor mediums; op zoek naar het beste paranormale talent. De mediums waren ook in Nederland om op Nederlandse bodem getest te worden. Albert en Daphne konden het niet laten een paar keer naar Robbert te verwijzen, Albert had het tot slot over "De Robbert van den Broeke" prijs als er ook zo'n show in Nederland komt.

Glaasje draaien raad ik af. Of het nu je onderbewuste is die je gek kan maken, of echt geesten, feit blijft dat enige aanleg voor labiliteit je met glaasje draaien in de problemen kan brengen.

Ik heb het wel eens gedaan ja, met een paar andere meisjes, op de Lerarenopleiding. Het glas begon inderdaad te draaien. Er waren ook 'berichten', ook speciaal aan mij gericht. Een paar keer gedaan, maar het kon mij niet vangen.
Ik zou het ook nooit doen
maar dat wilde ik weten, thanx
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34913901
iemand tv west kunnen ontvangen?
daar is bep, het medium, uit leiden.
nou met alleen mn reiki kon ik ook dingen vertellen die zij vertelde, en verder, je vader heeft het goed boven enzo.
hij had een baby op zijn arm en dat is een overleden kleinkind, heel sneu allemaal, maar ook daar zag ik een foto van in de huiskamer staan...
wel grappig!
pi_34914163
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef kleinetrom het volgende:
iemand tv west kunnen ontvangen?
daar is bep, het medium, uit leiden.
nou met alleen mn reiki kon ik ook dingen vertellen die zij vertelde, en verder, je vader heeft het goed boven enzo.
hij had een baby op zijn arm en dat is een overleden kleinkind, heel sneu allemaal, maar ook daar zag ik een foto van in de huiskamer staan...
wel grappig!
cold reading dus
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34914283
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik zou het ook nooit doen
maar dat wilde ik weten, thanx
Okay, Bar!

Ik denk overigens niet dat Robbert mij wil spreken, dat plaatje boven kan ik net zo goed weghalen. Het was omdat ik serieus aan Indirah wilde laten zien dat ik van goede wil ben. Maar goed. Ik ben op het punt gekomen dat ik aan de goede wil van Robbert en zijn aanhangers begin te twijfelen. Zij zijn niet gediend bij een gesprek met mij denk ik. Ik ben te eerlijk, te direct, daar kunnen mensen die iets te verbergen hebben niet goed tegen. Zo denk ik er nu over. Ik vrees dat ik tegen beter weten in, met een roze bril op, iets hoopte.

Het gaat kennelijk niet om ons die kritisch kijken, het gaat om de kijkcijfers, en waarschijnlijk komt Robbert gewoon met een nieuw tv programma.

* gedesillusioneerd op dit moment *
pi_34914456
Zal dan waarschijnlijk bij Talpa zijn
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34914499
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zal dan waarschijnlijk bij Talpa zijn
Ik heb doorgekregen van niet.

Op aardse wijze dan dus
pi_34914761
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay, Bar!

Ik denk overigens niet dat Robbert mij wil spreken, dat plaatje boven kan ik net zo goed weghalen. Het was omdat ik serieus aan Indirah wilde laten zien dat ik van goede wil ben. Maar goed. Ik ben op het punt gekomen dat ik aan de goede wil van Robbert en zijn aanhangers begin te twijfelen. Zij zijn niet gediend bij een gesprek met mij denk ik. Ik ben te eerlijk, te direct, daar kunnen mensen die iets te verbergen hebben niet goed tegen. Zo denk ik er nu over. Ik vrees dat ik tegen beter weten in, met een roze bril op, iets hoopte.

Het gaat kennelijk niet om ons die kritisch kijken, het gaat om de kijkcijfers, en waarschijnlijk komt Robbert gewoon met een nieuw tv programma.

* gedesillusioneerd op dit moment *
wat een lof over je ego heb jij zeg , nog aan toe ......
Wij believers hebben helemaal niks te verbergen,want wij hebben het bij het rechte eind wat R betreft , jullie zijn verkeerd bezig hier ....met afraken enzo
.....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34914911
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:06 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik heb doorgekregen van niet.

Op aardse wijze dan dus
Dacht ook alleen hardop
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34914919
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef pikki het volgende:

[..]

wat een lof over je ego heb jij zeg , nog aan toe ......
Ik ga Robbert niet achter zijn broeke aanzitten of hij alsjeblieft met mij of iemand wil praten. Wat denkt hij eigenlijk wel. Mijn plan is onverminderd kritisch door te gaan. Laat hem maar eens naar ons komen. Die zoetsappige oproep voel ik niet meer zo, waar is de goede wil van Robbert? En steeds twijfelen hij en zijn aanhangers zoals jij, maar aan onze goede wil? Alsof we hem al niet 1000 kansen gegeven hebben te reageren, echt te reageren. Afgelopen, Robbert kan het krijgen ook.


[ Bericht 3% gewijzigd door Stenny op 09-02-2006 21:22:27 ]
pi_34915008
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dacht ook alleen hardop
Haha
pi_34915098
Ik zag gisteren die knakker heel even snel voorbijschieten op iets van shownieuws ofzo. Wat was daar de strekking van? Ik kreeg alleen mee dat ie geschrokken was van alle negatieve aandacht of iets dergelijks?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34915134
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ga Robbert niet achter zijn broeke aanzitten of hij alsjeblieft met mij of iemand wil praten. Wat denkt hij eigenlijk wel. Mijn plan is onverminderd kritisch door te gaan. Laat hem maar eens naar ons komen. Die zoetsappige oproep voel ik niet meer zo, waar is de goede wil van Robbert? En steeds twijfelen hij en zijn aanhangers zoals jij, maar aan onze goede wil? Alsof we hem al niet 1000 kansen gegeven hebben te reageren, echt te reageren. Afgelopen, Robbert kan het krijgen ook.
Als R niet wil voldoen aan die oproep is dat toch zijn zaak, en daarvoor niet aan jullie om hemdaarvoor te bashen in min der of meerdere mate ...of doe je het uit frustratie ?
R zei dat hij geen uitnodiging gehad heeft, en of dat nu zo is of niet , maakt niet uit.
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34915319
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:21 schreef pikki het volgende:

[..]

Als R niet wil voldoen aan die oproep is dat toch zijn zaak, en daarvoor niet aan jullie om hemdaarvoor te bashen in min der of meerdere mate ...of doe je het uit frustratie ?
R zei dat hij geen uitnodiging gehad heeft, en of dat nu zo is of niet , maakt niet uit.
Als hij maar beseft dat hij zo geen goodwill kweekt bij mij. Het interesseert Robbert kennelijk niet eens dat zijn foto's opschudding veroorzaken en op de reden daarvan gaat hij totaal niet in. Van den Broeke komt er niet eens zijn stoel voor uit. Is dat nu minachting van je medemens of niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')