abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35934202
Eh, was dit al bekent?

Niburu staat pal achter Robbert van den Broeke!!

Laat de wetenschappers maar komen!

Robbert van den Broeke laat weer van zich horen.
Tijdens een interview voor het populaire programme de TV-Show, voorheen gepresenteerd door Ivo Niehe, nu door Reinout Oerlemans, laat Robbert van den Broeke na een lange periode van betrekkelijke stilte weer van zich horen.

Samen met zijn vader laat Robbert weten dat de sceptici niet eerlijk zijn geweest in de verslaggeving over zijn paranormale gaven.Hij is naar zijn mening oneerlijk beoordeeld door verschillende groepen en sites waaronder de site Skepsis, die slechts op basis van zeer dun "bewijsmateriaal" een loopje namen met zijn paranormale gaven. Cameraclickjes en woordversprekingen moesten er aan te pas komen om de "charlatan" te ontmaskeren.

Waar iedereen op heeft gewacht is nu gekomen.
Robbert nodigt de wetenschap uit, en dan bedoeld hij niet de pseudowetenschappers van Skepsis en dergelijke, om een officieel onderzoek te doen naar zijn gaven. Hij heeft de opdracht gekregen verteld hij, dat hij de mens naar een hoger bewustzijn moet helpen en wil dat graag laten zien. Tijdens zijn readings kan hij mensen helpen om verdriet te verwerken, een verloren familielid te traceren en andere zaken die heel Nederland versteld hebben doen staan.

Niburu volgt dit op de voet en doen verslag als de wetenschap zich meldt voor een onderzoek.

Redactie Niburu en Nexus.

http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=12501
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:34:50 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_35934303
Ach, die knul die klooit maar wat aan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_35934330
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:24 schreef Doemediemaar het volgende:
pseudowetenschappers van Skepsis
.

Ohja, en: Spam, optiefen.
pi_35934357
en terecht!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:54:40 #5
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35934587
Je taal is kapot.
pi_35934810
De pseudowetenschappers van sekte Skepsis trekken conclusies nav vage vermoedes, dat heeft natuurlijk totaal niets met wetenschap te maken. Maar zo gaat dat met mensen die een of andere gave hebben, als het jaren goed gaat met ze en ze laten dingen zien die niet zijn te verklaren hoor je ze niet en doen ze geen onderzoek, maar zodra ze een keer een "foutje" maken die op verschillende manieren is te interpreteren, grijpen leden zoals van sekte Skepsis meteen hun kans om te schreeuwen dat het om een bedrieger gaat, maar zoiets echt bewijzen, zoals ze zelf altijd om bewijzen schreeuwen, dat doen zij natuurlijk niet.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:05:44 #7
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_35936035
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:08 schreef ABCXYZ het volgende:
De pseudowetenschappers van sekte Skepsis trekken conclusies nav vage vermoedes, dat heeft natuurlijk totaal niets met wetenschap te maken. Maar zo gaat dat met mensen die een of andere gave hebben, als het jaren goed gaat met ze en ze laten dingen zien die niet zijn te verklaren hoor je ze niet en doen ze geen onderzoek, maar zodra ze een keer een "foutje" maken die op verschillende manieren is te interpreteren, grijpen leden zoals van sekte Skepsis meteen hun kans om te schreeuwen dat het om een bedrieger gaat, maar zoiets echt bewijzen, zoals ze zelf altijd om bewijzen schreeuwen, dat doen zij natuurlijk niet.
Skepsis hoeft niks te bewijzen. Dat is aan vd Broeke. En die laat het nu juist na.

Skepsis wijst ons erop dat de zogenaamde gaven van vd Broeke en consorten niet voor zoete koek geslikt moeten worden, maar kritisch tegen het licht moeten worden gehouden. Gebeurt dat, dan blijft er geen spaan van heel.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_35936733
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:05 schreef Rasing het volgende:
Gebeurt dat, dan blijft er geen spaan van heel.
Dat zullen we binnenkort dan wel zien.
pi_35939076
Voor de uitzending had ik dit voorspeld:
quote:
[Mag ik ook raden dat als aan Robbert de vraag wordt gesteld of hij zijn gaves zijn wiillen testen dat hij voor de camera "ja" zegt?

En dat ie zich vervolgens nooit laat testen?
Goed... we wachten af. Over een maandje of wat is er ongetwijfeld nog helemaal niets gebeurt of hij laat zich door redacteuren van het blad 'paravisie' testen die hij vervolgens wetenschappers noemt.

In ieder geval heb ik dan wel mijn opmerkelijke paranormale vooruitziende blik bewezen. Ik zal daarna (kostenloos, natuurlijk) sessies gaan houden voor eenieder die wil weten wat de toekomst zal behelzen. Dit zal ik gaan doen om aan iedereen duidelijk te maken dat er meer is tussen hemel en aarde. Zoals onzin.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:01:24 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35939225
Ik geef Robbert op dit moment het voordeel van de twijfel

Kan het niet laten maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.

Alleen vind ik dat ie met duidelijker bewijzen mag komen. Maar tot de tijd dat hij zijn nepheid niet toegeeft, geef ik hem dat voordeel dus.

Zomaar iemand voor oplichter uitmaken doe ik niet. En Robbert heeft nog niet gezegd dat hij oplichter is, tot die tijd zal ik hem geloven op zijn woord.

Ben wel benieuwd waarmee hij verder gaat komen. Misschien komt hij ooit wel met duidelijke bewijzen aanzetten. Maar daar wacht ik niet op, ik wacht er wel op, maar ik ga niet wachten ik ga door. Heb het zelf 24/7 druk genoeg. ( zelfs in de slaap jah )

Ik wens hem dan ook het beste

In de tussentijd ga ik gewoon verder

Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand op die manier aan het liegen is. Er moet ergens een kern van waarheid in het verhaal zitten ook. Al is die kern maar heel klein. En wie weet is die kern van waarheid wel groter dan menigeen durft of kan beseffen.

Eerst zien dan geloven gaat vaak op, dus ik wacht ook rustig af Blindelings geloven doe ik nu dan maar een beetje, omdat ik gewoon gemakshalve uitga van het goede in de mens. Weet het verder ook niet. Kan me haast niet voorstellen dat er hier sprake is van oplichting eigenlijk. Als het gaat om zulke omvang.

Tijd genoeg
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35939661
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geef Robbert op dit moment het voordeel van de twijfel

Kan het niet laten maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.

Alleen vind ik dat ie met duidelijker bewijzen mag komen. Maar tot de tijd dat hij zijn nepheid niet toegeeft, geef ik hem dat voordeel dus.

Zomaar iemand voor oplichter uitmaken doe ik niet. En Robbert heeft nog niet gezegd dat hij oplichter is, tot die tijd zal ik hem geloven op zijn woord.

Ben wel benieuwd waarmee hij verder gaat komen. Misschien komt hij ooit wel met duidelijke bewijzen aanzetten. Maar daar wacht ik niet op, ik wacht er wel op, maar ik ga niet wachten ik ga door. Heb het zelf 24/7 druk genoeg. ( zelfs in de slaap jah )

Ik wens hem dan ook het beste

In de tussentijd ga ik gewoon verder

Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand op die manier aan het liegen is. Er moet ergens een kern van waarheid in het verhaal zitten ook. Al is die kern maar heel klein. En wie weet is die kern van waarheid wel groter dan menigeen durft of kan beseffen.

Eerst zien dan geloven gaat vaak op, dus ik wacht ook rustig af Blindelings geloven doe ik nu dan maar een beetje, omdat ik gewoon gemakshalve uitga van het goede in de mens. Weet het verder ook niet. Kan me haast niet voorstellen dat er hier sprake is van oplichting eigenlijk. Als het gaat om zulke omvang.

Tijd genoeg
yep DV. Liegen en waarheid zijn veel minder zwart wit dan men over het algemeen aanneemt. Ook hier. Het is maar net naar welke kant de weegschaal doorslaat als je de kern van het verhaal opweegt tegen alles wat erom heen hangt. Wat weegt zwaarder.

Als Rvd B als kern heeft om mensen te helpen naar een hoger bewustzijn zou dat heel zwaar kunnen wegen. Misschien zwaarder dan de middelen die hij daartoe inzet.
Maar voor wie moet dat gewicht hebben? Dat is de vraag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:52:30 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35940428
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

yep DV. Liegen en waarheid zijn veel minder zwart wit dan men over het algemeen aanneemt. Ook hier. Het is maar net naar welke kant de weegschaal doorslaat als je de kern van het verhaal opweegt tegen alles wat erom heen hangt. Wat weegt zwaarder.

Als Rvd B als kern heeft om mensen te helpen naar een hoger bewustzijn zou dat heel zwaar kunnen wegen. Misschien zwaarder dan de middelen die hij daartoe inzet.
Maar voor wie moet dat gewicht hebben? Dat is de vraag.
Inderdaad is de wereld niet zwart en wit, de wereld bestaat uit kleuren. Gelukkig bestaat de wereld uit kleuren

Ik denk dat het evenwicht gehaald wordt door een milde aanpak, ik bedoel, iemand de kans geven en de tijd geven om zich te "bewijzen". Bewijzen, tja, of dat nu zo belangrijk is. Een bewijs is prettig als toets-middel. Maar vooral prettig voor degeen die bezig is met zaken. Zolang degeen die bezig is met zaken in zichzelf gelooft is er niets aan de hand, en dan zal die persoon zich ook niet uit het veld moeten laten slaan door wat dan ook. Als iemand ergens voor staat en een bepaald doel voor ogen heeft en mensen worden er beter van, dan kan het toch geen kwaad??? Ik bedoel, als je mensen geen kwaad aanbrengt dan zie ik het probleem niet ervan in. En nogmaals zal er zeker een kern van waarheid inzitten, dat schat ik nu ff in dus. Met de vinger in de lucht

Hoewel je wanneer je in de publiciteit treedt overal mensen over je heen krijgt. Dus dan is het tevens prettig dat anderen je geloven en dus zul je gedegen bewijsmateriaal moeten aankaarten. En wat is gedegen bewijsmateriaal

Sommige mensen geloven niet eens wanneer ze met de neus op de feiten gedrukt staan. Een paar jaar geleden was hier iemand op fok! die geloofde niet eens dat Egypte bestaat. Die wist niet eens van het bestaan af.

En zo heb je ook verschillende gradaties van geloven en bewijzen. Je kunt niet in 1 keer de massa overtuigen. Zelfs al overtuig je de grootste scepticus, dan nog blijft er een gros aantal over die niet geloofd en dan vraag ik me vanzelf af of het wel de bedoeling is dat alle mensen geloven ergens in.

Er zijn gewoon mensen die geloven nergens in. En dat geldt niet alleen bij Robbert maar op veel gebieden geldt dat zo. Sommige mensen geloven gewoon nergens in. En wat in het hoofd speelt van zulke mensen vraag ik me dus af. Die mensen zullen volgens mij een hele saaie wereld hebben. Ik zou niet graag met ze willen ruilen.

Maar over Robbert, ik wil dus graag geloven in zijn beweringen. Waarom zou ik dat niet willen En dan kan ik zeggen van : " Ik geloof het meteen blindelings, of ik zeg van, ik wil bewijs zien, of nog anders kan ik zeggen, ik ben nieuwsgierig naar zijn manier van handelen, en ben benieuwd waar hij mee komt aanzetten en dan kan ik nog altijd het mijne ervan denken".

Geloof in eerlijkheid van mensen is belangrijk denk ik. Ik heb een hele tijd het vertrouwen verloren in mensen, tevens door die opleiding waar het veel ging om controleren en dat trok ik tot het gekke door ook naar mensen.

Dus om het kort te houden. Ik ga het me makkelijk maken en geloof gewoon sneller. En dan kan het naïef klinken dat je snel mensen vertrouwd maar ik trek wel een grens. In ieder geval is het beter dan de hele wereld te wantrouwen op alle mogelijke gebieden.

Maar dan ga ik het teveel op mezelf betrekken hoewel het ook te maken heeft met het topic.

Vertrouwen hebben ergens in. Of geloven ergens in.

Iemand geloven op zijn woord ook wel.

Het evenwicht, das een goede vraag. Kom ik later op terug Het evenwicht heeft zeker te maken met de manier waarop je bezig bent in communicatie. De manier waarop je de klemtoon legt van uitspraken. En dan heb ik het dus over de sceptici nu.
pi_35940443
Eva schreef ergens op het net, n.a.v. een discussie over www.scepsis.nl....

En tóch hè,.....tóch ben ik blij dat míjn psychiater, ouders en man destijds redelijk sceptis t.o. mijn 'gaves' stonden, hoewel ikzelf natuurlijk absoluut van het tegendeel overtuigd was (en soms heel stiekempjes nog steeds wel eens ben hoor..)
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:58:36 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35940577
Ik loop dus ook 6 jaar bij een psychiater rond, meerdere psychiaters gehad. Ik blijf daar voorlopig nog komen maar ik praat daar dus over zaken waar ik mee bezig ben. Vooral computers. En weet je dat ze me vaak geloven. Ze zien me niet eens voor gek aan daar

En ik ben ook niet gek, nooit geweest. Ik was verdwaald in het leven zoals iedereen verdwaald is bijna, ieder mens die hier in deze realiteit leeft, die is verdwaald en zit vast in dit doolhof. Ik heb nog nooit iemand zien vliegen zonder vliegtuig dus daarom is iedereen verdwaald en zit iedereen vast hier. En soms moet je goed verdwalen om een nieuwe weg te vinden. Soms moet je alles verliezen om opnieuw te kunnen beginnen

Mijn psychiater spreekt mij nooit tegen en sowieso doen ze dat niet. Als ik beweer dat ik draken kan importeren of wat dan ook in de toekomst. Dan hebben ze me maar te geloven op mijn woord.

En dan kun je 100000000000 sceptische mensen tegenover me zetten. Ik ga toch door. En dat zal Robbert ook doen.

Enige waarom ik naar de psychiater ga is om de virus-scanner te installeren en de fire-wall

Omdat het verdwalen in deze "realiteit" nog steeds aanwezig kan zijn. Zeker als je een uitgang zoekt uit de realiteit. Als je nieuwe werelden aan het ontdekken bent dan heb je gewoon een bescherming nodig.

En tot dusverre mijn bijdrage nu

Kortom: Een psychiater hebben hoeft niet te zeggen dat je niet meer je eigen gang kunt gaan, en ze schrijven je ook niet de wet voor of wat dan ook. Het is meer als extra veiligheid.

Doemediemaar Ik ben ook blij dat mijn psychiater me wijsbracht dat ik geen God, Satan of wat dan ook was. Maar dat was tijdens de ontsporing zo. Tijdens mijn eerste psychose was ik al gevlucht uit de realiteit maar dat was een foute uitgang, ik had een foute uitgang gekozen hier. En dan is het prettig dat er mensen en professionals zijn die je opvangen en weer bijbrengen hoe het in elkaar zit.

Hoewel een psychiater zelf ook niet weet hoe het in elkaar zit helemaal. Mijn psychiater verteld me dat dus duidelijk, hij weet het ook niet allemaal. En als ik het weet, mag ik het zeggen.

Nu zit ik dus op het juiste pad, richting de juiste uitgang en dan is er ook geen gevaar voor ontsporing meer. Krijg complimenten van alle kanten dat ik het goed doe nu. Ik zit op het juiste rechte pad met denken, hoewel mijn denken nog altijd anders is dan menigeen.

Manisch depressief dus. Hippocrates was het ook, en die andere was het ook en zo zijn meer mensen manisch depressief. Manisch depressief Helemaal zo gek nog niet.

Die ziekte zie ik ook als zege van bovenaf, kan niet zonder die ziekte hoewel ik genezen ben maar de uitwerking blijft voor altijd aanwezig

Maar hoe het precies zit Daar kom ik nog wel achter.

In ieder geval zal ik de uitgang vinden, kostte wat het kost. En er komen misschien wel meer uitgangen en door uitgangen open te maken kan er weer van alles deze realiteit binnen komen.

Misschien wel die draken of wat dan ook, alles is mogelijk

Toch blijft het hier oppassen nog, hoewel het steeds relaxter gaat. Ik hoef mezelf niet meer zo te controleren in mijn denken, ik kan de meest krankzinnige dingen denken, zeggen en schrijven, en toch zijn ze kloppend

Want de grote vraag is...

" Wat is realiteit en wat is fictie"

Laatste toevoeging nog. Ik ben ontsnapt aan de realiteit. Ik leef grotendeels in een fictieve wereld, maar mijn fictieve wereld is werkelijkheid, misschien niet voor iedereen maar zodra ik die poort open zet waar die paars, blauw of groene draak uitkomt, en het verschijnt op het nieuws. Dan is het een gezamelijke realiteit, of moet ik dan zeggen. " Een gezamelijke fictie". Niet eens illusie. Of wel illusie? Nee want die draak is echt In ieder geval is die waarneembaar straks.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-03-2006 15:16:36 ]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:22:20 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35941169
Heel verhaal maar ik moest het ff kwijt

Denk ook dat er veeeeel erg veel mensen paranormale gaves hebben en tevens in de psychiatrie rondlopen, alleen worden die mensen niet begrepen. Zelfs door de psychiatrie niet.

Nu heb ik het geluk dat ze mij onderhand wel beginnen te begrijpen, ik heb me nooit in een hoekje laten drukken en een stempel laten opplakken. Dus ze moesten me wel geloven op mijn woord

Denk ook dat de psychiatrie eens moet gaan kijken naar de diepere betekenis van de "ziektes". Wat achter beweringen schuilt en gedrag en nog meer.

En wederom niet bedoeld om mensen af te praten van professionele hulp. Die mensen kunnen een goede dienst verlenen, maar het kan altijd beter.

Heb je geestelijke of mentale problemen dan is het advies van ieder orgaan meegenomen.
pi_35941723

thnxz voor je bijdrage.
pi_35942271
Nou.... Doemediemaar ( geweldige nick) Jouw bijdragen zijn food for thought. Hier en in het andere RvdB topic. Lang maar interessant artikel dat je daar neerplempte

Ik ben het nog in fases aan het lezen.

En bij iedere fase schieten me tig gedachten door mijn hoofd die ik niet onmiddelijk kan opschrijven. Misschien doe ik dat ook niet. Maar dan zet het me wel aan het denken omtrent mijn eigen theorieen.

Dit kan ik wel zeggen:
Alle poeha over het paranormale is wss ooit ook te verklaren. Gebruik maken van intuitie, ervaringen. Maar het maken van die klik.... dat is de kunst. En niet iedereen zal in herinneringen kunnen graven en het onbewuste bewust kunnen maken op zo'n wijze dat het bruikbaar is om dingen te voorzien.
imo is dat heel logisch. In de ogen van een ander kan dat heel wonderlijk zijn.
Beetje als de reclame: biologisch, eigenlijk heel logisch.

Ik zie het ook voor een groot deel als psychologie. Maar niet van de soort die perse in hokjes gestopt moet worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35943738
Freaks, sommige mensen willen voorgelogen worden.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:10:21 #19
139452 gaai
zwarte poes
pi_35943755
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Overlast het volgende:
Freaks, sommige mensen willen voorgelogen worden.
Sommige mensen proberen intelligent over te komen met stupide one-liners
*I just realized.....i don't care*
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:47:13 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35944771
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:10 schreef gaai het volgende:

[..]

Sommige mensen proberen intelligent over te komen met stupide one-liners
Die mensen voegen inderdaad niets toe. Ze willen een statement maken en brengen geen argumenten. Een one-liner zegt ook niets, totaal niets. Maar die lui denken stoer te zijn misschien Ze denken dat ze met 1 zin het topic kunnen bepalen

Ze kunnen beter hun "mond" houden, ik bedoel, ze kunnen beter hun vingers van het toetsenbord halen en de computer uitzetten.

Scheelt weer data-verkeer op het internet.

En het topic blijft schoon van die zooi.

Ik bedoel, hebben die lui een zieke drang om zo te posten Of ontbreekt elk spoor aan intelligentie bij die gasten

En ik zie het nog vaak genoeg op fok!. Van die gasten, van die gasten. Jah van die gasten.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:49:05 #21
139452 gaai
zwarte poes
pi_35944813
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Die mensen voegen inderdaad niets toe. Ze willen een statement maken en brengen geen argumenten. Een one-liner zegt ook niets, totaal niets. Maar die lui denken stoer te zijn misschien Ze denken dat ze met 1 zin het topic kunnen bepalen

Ze kunnen beter hun "mond" houden, ik bedoel, ze kunnen beter hun vingers van het toetsenbord halen en de computer uitzetten.

Scheelt weer data-verkeer op het internet.

En het topic blijft schoon van die zooi.
Ja, tik dan waaróm je dat vindt en scheldt er niet bij......
*I just realized.....i don't care*
pi_35944851
cultuur

zo maar een tekst...

De week van mijn leven, zeven dagen te kort
Dag en nacht draaien zonder dat ik draaierig word
Samen zijn we alles, alles in het land der blinden
Vanaf nu blik vooruit, schijt aan wat ze vinden

met alle winden meegesleurd
de foute feestjes opgefleurd

Nu zijn wij,
nu zijn wij aan de beurt
Tot ziens gedoe, gezeik, geleuter en gezeur
In deze film zijn wij regisseur.

Mijn leven was een rebus, soms een beeld, soms een woord
1 letter meer of minder en mijn zin was verstoord
liep alles steeds anders, anders dan ik dacht
veel te vaak op een wonder gewacht

Overlast (the Band)
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:50:36 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35944852
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:49 schreef gaai het volgende:

[..]

Ja, tik dan waaróm je dat vindt en scheldt er niet bij......
Dat kunnen ze niet. Geestelijke armoede heet dat ook wel.

In principe hebben ze niets te zoeken in discussies. Omdat ze niet in staat zijn tot een discussie. Misschien zijn ze in staat tot andere discussies op andere vlakken. Maar heb je over een bepaald onderwerp geen onderbouwde mening, dan kun je maar beter niet reageren denk ik.

Snap ook niet waarom ze dan toch reageren.

Voeg dan je mening toe, een gegrond onderbouwt argument dat uitlokt tot een diepere discussie. Zulke lui moet je in de politiek zetten, binnen 1 dag is Nederland een 3e wereld land.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:51:58 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35944882
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:50 schreef Doemediemaar het volgende:
cultuur

zo maar een tekst...

De week van mijn leven, zeven dagen te kort
Dag en nacht draaien zonder dat ik draaierig word
Samen zijn we alles, alles in het land der blinden
Vanaf nu blik vooruit, schijt aan wat ze vinden

met alle winden meegesleurd
de foute feestjes opgefleurd

Nu zijn wij,
nu zijn wij aan de beurt
Tot ziens gedoe, gezeik, geleuter en gezeur
In deze film zijn wij regisseur.

Mijn leven was een rebus, soms een beeld, soms een woord
1 letter meer of minder en mijn zin was verstoord
liep alles steeds anders, anders dan ik dacht
veel te vaak op een wonder gewacht

Overlast (the Band)
Zegt genoeg over die gebruiker. Low-lifes zijn het ook wel te noemen

Iemand die als naam "overlast" heeft, die zal sowieso weinig toevoegen.

Dat ie maar zichzelf het leven lastig gaat maken, maar dat doet ie waarschijnlijk al, alleen heeft ie het zelf niet in de gaten
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:49:53 #25
142436 NPC
Non Playable Character
pi_35946805
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:24 schreef Doemediemaar het volgende:

Robbert nodigt de wetenschap uit, en dan bedoeld hij niet de pseudowetenschappers van Skepsis en dergelijke, om een officieel onderzoek te doen naar zijn gaven.
probleem is alleen dat niet-pseudowetenschappers (god wat een woord ) hem niet serieus nemen
__/)
(O.o )
(> < )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')