Ambulancemongool vind het erg raar dat Robert wat vreemd doet nadat een vriendin overleden schijnt te zijnquote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het maar een vreemde gedoe..Linda niet dood. Ambulance gast deed vreemd met dat telefoontje..
quote:Op maandag 14 november 2005 20:22 schreef caradoc het volgende:
"Ze viel zomaar neer"
Ambulance lul: "Heeft U haar zo gevonden meneer?"
Linda lijdt aan Narcolepsie Cataplexie.quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
Wat heeft Linda nou voor ziekte en medicijnen?
iddquote:Op maandag 14 november 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Lijkt me wel een koele ziekte, opeens in een lijkenhuis wakker worden.
Ik vond het wel een verrassende wending.quote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
dat linda-gedoe sloeg werkelijk helemaal nergens op zeg
zijn die schrijvers nou echt de weg kwijt?
Hebben Frits en Linda een relatie gehad dan?quote:Op maandag 14 november 2005 21:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een verrassende wending.
Maar welk excuus gaan ze nu voor Frits gebruiken? Zou het besmettelijk zijn?![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef DeTolk het volgende:
Hebben Frits en Linda een relatie gehad dan?
quote:DO. 02-09-1993 (564): Frits en Linda hebben een ontmoeting in een hotelkamer.
ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
Die comeback van Linda had van mij achterwege kunnen blijven. Zie nog niet echt een leuk lijntje voor me. Dat gestalk van Robert is ook al zooo 1991
.
ze zei iig Dankjewelquote:Op maandag 14 november 2005 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG, hoe slecht acteerden die (edel)figuranten.
Verder saaie aflevering.. En nam Wiet dat amulet nou mee trouwens?
quote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Babette is 37 jaar hoor !!
Had ik het over Babette danquote:Op maandag 14 november 2005 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Babette is 37 jaar hoor !!
Alleen aan Narcolepsie lijkt me, het kaartje dat ze bij zich had is een standaard kaartje, waarop beide zieken vermeld staanquote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Linda lijdt aan Narcolepsie Cataplexie.
Het verklaart ook meteen waarom Linda altijd met getrouwde mannen het bed in duikt.![]()
Ik weet niet meer wat ze zeiden, maar volgens mij zou zij dan vooral aan Cataplexie lijdenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:33 schreef onbrokenwings het volgende:
Alleen aan Narcolepsie lijkt me, het kaartje dat ze bij zich had is een standaard kaartje, waarop beide zieken vermeld staan
Idd, het wordt er niet geloofwaardiger opquote:Op maandag 14 november 2005 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind het achteraf eigenlijk een domme actie van de makers![]()
ik kan er de humor wel van inzienquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Idd, het wordt er niet geloofwaardiger op
ach een beetje meer drama had wel gemogenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:20 schreef babette21 het volgende:
ik kan er de humor wel van inzien
hm da's meer een dingetje van Janine...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:29 schreef Wup het volgende:
ach een beetje meer drama had wel gemogen
levend begraven worden moet er nog inzitten de komen 3 maanden
ow ik dacht dat Helen Helmink de laatste was dus ik dacht dat kan wel weer eens:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:33 schreef babette21 het volgende:
hm da's meer een dingetje van Janine...
ik heb geen bezwaar tegen een beetje lollige psychotoestanden, laat Linda maar los gaan
Janine is een jaar of 3 geleden levend begraven door Sophiaquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Wup het volgende:
ow ik dacht dat Helen Helmink de laatste was dus ik dacht dat kan wel weer eens:)
gek he, met een tegenspeler van lik-m'n-vestje..... sufheid troefquote:ik ben nog niet kapot van de prestaties van vrouwe van Veen tot nu toe, vreemd genoeg
ze moet blijkbaar nog een beetje op gang komen
tssss.... de trut,quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef babette21 het volgende:
Janine is een jaar of 3 geleden levend begraven door Sophia
[zeg maar door zichzelf, maar dan de Calimero-versie]
ja maar dat vind ik van Dian ook en zij speelt dus wel haar tegenspelers van het schermquote:gek he, met een tegenspeler van lik-m'n-vestje..... sufheid troef
en dan gaat die enge Morris zich er ook nog eens in mengen
precies, afvoeren die handel [ze kan het goedmaken door Ludo mee te nemen naar Timboektoe]quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
tssss.... de trut,
wat deed ze ook nog eens grof over Linda, zelfs Ludo was nog enthousiaster
Nick is wel oke, speelt ook leuk, maar hij moet niet zo om Charlie lopen janken...quote:ja maar dat vind ik van Dian ook en zij speelt dus wel haar tegenspelers van het scherm
[ behalve Nick, hij is ook erg goed, wel raar gezicht dat hij zo een dwerg is]
deal, mag best heel snel ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef babette21 het volgende:
precies, afvoeren die handel [ze kan het goedmaken door Ludo mee te nemen naar Timboektoe]
wat me opvalt aan haar is dat ze vrij saaie scenes toch nog de moeite waard kan maken, dat is wel uitzondering in GTSTquote:ik ben ook erg verrast door Rixt Leddy... 't is geen Chris Jolles, maar ze doet het leuk
mja, mijn allereerste soapheld.....quote:ik ben niet zozeer Babette-fan, maar Linda hoort gewoon bij de soaphelden...
en die laat ik niet te snel vallen
voor de kerst lijkt me fijn, voorkomt 'n hoop sentimenteel kerstengelen gedoe tussen die tweequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef Wup het volgende:
deal, mag best heel snel ook
ze heeft wel 'n leuke Dian-blikquote:wat me opvalt aan haar is dat ze vrij saaie scenes toch nog de moeite waard kan maken, dat is wel uitzondering in GTST
dit is mijn tekst.................quote:mja, mijn allereerste soapheld.....
enne ik vond dat Babette van Veen het altijd geweldig deed, vandaar ook mijn verbazing nu, maar ze heeft wel een flinke dosis krediet hoor
Net geweest, zo zag ze er wel goed uit Florienquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard een item over Fos & Florien Fischer.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Laat die oralesex scene tussen Nina en Florien maar komen !![]()
[Offtopic]quote:
En ook erg schokkend, aangezien ze Barbera al een paar weken haat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Wow Frey met een nieuwe avatar![]()
[/Offtopic]
Slap einde trouwens 'ik haat je' erg origineel in een soap![]()
OMGquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Gelukkig voor Fos is het glossy, dan trekt het spul tenminste niet in het papier, maar druipt het er vanzelf vanaf.
Nina is nu al beter dan Hedwig in het begin, of Kimquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef LeBeau het volgende:
Ik begin Nina steeds minder irritant te vinden. Eerst al met haar "Kijk jij nou maar uit van wie je zwanger wordt", en in de promo met haar "Dit is fashion" tegen die blonde Fischer trut.![]()
Cataplexie is simpel gezegd slaapverlamming, treed op bij het wakker worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ze zeiden, maar volgens mij zou zij dan vooral aan Cataplexie lijden
Narcolepsie is een slaapstoornis, bij Miss Dekker nokken de spieren er spontaan mee
Narcolepsie komt nog weleens in films langs,
oa in Bandits waarin één van de bankdirecteuren te pas en te onpas in slaap dondert:)
spierverlamming dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef onbrokenwings het volgende:
Cataplexie is simpel gezegd slaapverlamming, treed op bij het wakker worden.
ze viel niet in slaap, want ze was zich bewust van wat er om haar heen gebeurdequote:Narcolepsie is zo maar in slaap vallen, wat dus bij linda gebeurde.
heerlijk, zo'n sociaal levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist. En morgen kan ik ook niet kijken. En donderag ook niet. En vrijdag ook niet
Vandaag verslapen (quote:
Dat kan de Babetste overkomen. Zolang je niet in een koelcel belandt valt het allemaal nog wel mee.quote:
sterker nog: Babette en verslapen gaan heel goed samenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat kan de Babetste overkomen.
Slordig weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag verslapen (! )
Morgen training
Donderdag tennis
Vrijdag werken
Shitttt!!! waarom lees ik dit nu pasquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard een item over Fos & Florien Fischer.![]()
Iets teveel Days of Our Lives gekekenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:00 schreef JohnDDD het volgende:
Fantasiespoilers:
-De ziekte van Linda is een besmettelijk tropisch virus. Robert heeft het inmiddels ook van haar, en Barbara heeft het van Robert. Barbara geeft het door aan Janine en Janine aan Ludo en Sjors. Sjors geeft het door aan Jack en Bing. Bing weer aan Dorothea, Jef en Laura. Jef weer aan Dennis, en Dennis aan Charlie, en Charlie aan Nick. In de Kerstuitzending zal heel Meerdijk dood worden verklaard.
-Zie de verbazing op Jef's gezicht als hij wakker wordt in een grote zaal met lijken en recht in het gezicht van Ludo kijkt: Ludo, wat doe jij hier??
-Linda beseft opeens dat de enige persoon van wie ze de ziekte kan hebben gekregen Frits is!
-Het graf van Frits wordt opgegraven en blijkt leeg. Het graf van andere dode Meerdijkers, zoals Simon, Sylvia, Hannie, Roos, wordt opgegraven en alle graven blijken leeg!
-Frits heeft sinds zijn dood allerlei Meerdijkers met de ziekte besmet en na hun doodverklaring meegesmokkeld naar zijn privé-eiland!
-Nu Linda de ziekte aan meerdere Meerdijkers heeft gegeven heeft Frits zijn kans schoon gezien eindelijk heel Meerdijk naar zijn eiland te brengen. Ludo wordt in 2006 maandenland in een kooitje opgesloten terwijl Janine gelooft dat hij dood is en ze met Simon verdergaat.
Zal wel begin 20 zijn,quote:Op woensdag 16 november 2005 14:38 schreef onbrokenwings het volgende:
Bing tegen Sjors "Jack heeft bij de commando's gezeten", voor het eerst dat ik dat hoor.
Hoe oud is dat ventje, in de serie rond de 17.
Nee, anders had ik eenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
OMG
Ervaring? (met de foto van Laura zeker)
Standaard: Fos komt erachter dat Nina de dochter van Janine is, en gaat op die manier toch aardig tegen haar doen, dat vind zijn zus weer niet leuk en krijgen ze ruzie, blablablaquote:
"Is dat mormel Nina van u??"quote:
Fosje is toch al 18?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef Zhenar het volgende:
Fos en Janine kunnen best iets krijgen. Het leeftijdsverschil tussen Dennis en Laura was (veeeeeel) groter. En bovendien wordt het tijd voor een goede pedo-verhaallijn.![]()
Dan doet Floortje wel een ritueel dansje en is nina weer speechless.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
Jammer dat Florien geen gothic is.
De ultieme GTST-natte droom: een gothic die afgebekt wordt door Nina![]()
.
Wat Morris betreft, ik snap sowieso niet waarom ze hem nog aanhouden als acteur, als hij eens een verhaallijn is het ongelooflijk irritant, het is een ongelooflijke egoïst die om die reden ook geen vrienden heeftquote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Fosje is toch al 18?
Fos acteert trouwens na een paar afleveringen al beter dan Morris (Joris Putman).
Morris is er alleen om het ideaalbeeld van een gezin (Vader(Robertquote:Op woensdag 16 november 2005 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat Morris betreft, ik snap sowieso niet waarom ze hem nog aanhouden als acteur, als hij eens een verhaallijn is het ongelooflijk irritant, het is een ongelooflijke egoïst die om die reden ook geen vrienden heeft![]()
Over Charlie was ook niet al te enthousiast, maar ze is nu wel minder irritant nu dat afgrijselijke moeder-gedoe over is.
LOL wat je ideaal noemtquote:Op woensdag 16 november 2005 22:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Morris is er alleen om het ideaalbeeld van een gezin (Vader(Robert), Moeder(Tante Bar, ) , Zoon en dochter) weer te geven
Beide families Alberts in het begin, en de familie Kelderquote:Op woensdag 16 november 2005 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
LOL wat je ideaal noemt![]()
Heeft er ooit weleens langer dan een maand een ideaal gezin bestaan bij gtst![]()
Familie Robert Alberts was in aflevering 1 al in de ban van een scheiding, familie Kelder begon ermee dat Peter uit huis werd geslagen door zijn agressieve vader.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Beide families Alberts in het begin, en de familie Kelder
Bedrijven zijn altijd een belangrijk ingrediënt geweest van GTST en daar is op zich ook niks mis mee, maar de reclamewereld kennen we nu zo langzamerhand wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:23 schreef JohnDDD het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat GTST de laatste jaren [voor zover ik kan beoordelen, want ik kijk pas een jaar of 6, 7 denk ik] nogal draait om bedrijven, en allerlei werkaangelegenheden?
.... de kunstwereld ookquote:Op donderdag 17 november 2005 12:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Bedrijven zijn altijd een belangrijk ingrediënt geweest van GTST en daar is op zich ook niks mis mee, maar de reclamewereld kennen we nu zo langzamerhand wel.
prima, houden zoquote:BTW: Meneer Harmsen is tegenwoordig gedegradeerd tot Sil. Er wordt nog af en toe over hem gepraat, maar je ziet hem niet.![]()
Nau dat is moeilijkquote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Fosje is toch al 18?
Fos acteert trouwens na een paar afleveringen al beter dan Morris (Joris Putman).
Een maand in GTST duurt 2 dagen in het echte leven (Nina was ook een paar jaar ouder in een paar maanden)quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Familie Robert Alberts was in aflevering 1 al in de ban van een scheiding, familie Kelder begon ermee dat Peter uit huis werd geslagen door zijn agressieve vader.
Van Jef weet ik nog dat hij en John al sinds aflevering 1 met elkaar overhoop lagen.
Ik had het over langer dan een maand he![]()
Als dat zo is klopt het nog steeds wat ik zeg, want gezin Robert-Alberts en gezin Kelder waren in minder dan 2 aflevering niet harmonieus meerquote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Een maand in GTST duurt 2 dagen in het echte leven (Nina was ook een paar jaar ouder in een paar maanden)
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef lotje_Q het volgende:
ze moest eerst haar over de shock heen dat ze niet echt het kind van Barbara was...
dat had ze nl onbewust gehoord 2 seconden na het ongeluk...
met dr spieren etc was toch ook niks mis?
trouwens, het ongeluk was door Robert veroorzaakt
Ja, ik vind ze ook leuk samenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ludo en Nina zijn leuk samen!
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Nee het ging dus als volgt:quote:Op donderdag 17 november 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Jef: "Charlie kon niet meer lopen omdat ze niet wilde accepteren dat Valerie haar moeder was."![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat Charlie niet meer kon lopen omdat Robert over haar heen was gereden.
Maar ach, da's bijna hetzelfde.![]()
Echt een acteertalent die Nina.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Dat denk ik van wel .quote:Op donderdag 17 november 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt een acteertalent die Nina.
Waarom ze die Joris Putman nog steeds in de serie hebben is me een raadsel. Maar goed misschien valt de rol van Morris gewoon niet goed te spelen.
Kunnen ze mij net zo goed die rol gevenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik van wel .![]()
Anders zag je Joris Putman schijnbaar niet![]()
En dan meteen weer een lijntje met de roze gympiesquote:Op donderdag 17 november 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kunnen ze mij net zo goed die rol geven.
Het is een bi rol hoor, moet je lekker het met Nick en co doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kunnen ze mij net zo goed die rol geven.
Ja, die is goed he!!! Zoveel emoties kan die overbrengen... * zwijmelquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:51 schreef pberends het volgende:
Ik ben erg tevreden over de acteerprestaties van Sil de laatste tijd.
Sil heeft z'n contract goed voor mekaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:51 schreef pberends het volgende:
is ie toch met stefano meegegaan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lucas is ook weer top de laatste tijd
Waar danquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lucas is ook weer top de laatste tijd
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar danIk zie Lucas helemaal niet
![]()
Leuke theorie, maar de vader van Frits had een hekel aan Frits en hield meer van zijn zoon Rien dus hij kan ze om geen afbreuk te doen aan het originele verhaal beter Rien noemen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:38 schreef JohnDDD het volgende:
Nina is echt fucking geweldig! Ik zou voor die meid bijna alleen al de serie aanzetten.
Samen met Ludo is ze ook leuk ja. Ze hebben haar goed gekozen.
Ik weet nog wel een leuk lijntje voor Morris: Hij krijgt op een gegeven moment ruzie met iedereen. Op een dag wordt hij ontvoerd. Ludo is een grote verdachte, net als Robert en Linda. Dan blijkt de waarheid: Morris is ontvoerd door de vader van Frits. Die heeft de dood van zijn zoon nooit kunnen verwerken. Hij ontvoert jonge jongens, geeft ze de naam Frits, en hersenspoelt ze dan in zijn kelder totdat ze werkelijk het idee hebben zijn zoon Frits te zijn. De jongens die niet aan de verwachting voldoen neemt hij mee het bos in. Morris wordt meegenomen het bos in...en we zien hem nooit meer terug.
Ik vind hem ook nog niks. Geert Hoes deed het wel beter.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt een acteertalent die Nina.
Waarom ze die Joris Putman nog steeds in de serie hebben is me een raadsel. Maar goed misschien valt de rol van Morris gewoon niet goed te spelen.
Ik hou van jequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
![]()
afgesprokenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar de vader van Frits had een hekel aan Frits en hield meer van zijn zoon Rien dus hij kan ze om geen afbreuk te doen aan het originele verhaal beter Rien noemen.
Lucas is altijd bij een vriendje aan het spelen of bij Pim aan het logerenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
![]()
Thanxquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:55 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Lucas is altijd bij een vriendje aan het spelen of bij Pim aan het logeren![]()
Met dat snorretje en baardjequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vind hem ook nog niks. Geert Hoes deed het wel beter.
Staat Jef ook goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
Geweldig die Jef in een kokspak!
LOL vindt hem meer op Jef lijken die weer eens maf doet!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Dorothea maakt de dienst uit in het eetcafé.
Volgens mij Herman Hogendoorn sr. Frits kan het hoogstwaarschijnlijk niet zijn, want die was er zijn leven lang naar op zoek...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:23 schreef JohnDDD het volgende:
wie is die man nu die de amulet vasthoudt in de herinnering van wieteke?
IEDEREEN acteert beter dan Morris,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 16 november 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Fosje is toch al 18?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:51 schreef pberends het volgende:
Dat is wel een goeie eigenlijk. Hoe is Peter Kelder eigenlijk ook al weer uit de serie gegaan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
Gisteren vroeg Antonie Kamerling zich samen met Jensen af waarom Peter Kelder niet naar de begrafenis van Arnie is gekomen: "het was toch zijn beste vriend?!??"
was vrij grappig
Begin seizoen 4 wist hij volgens mij dat Suzanne Balk zwanger van hem was en ik weet nog dat ze veel ruzie hadden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:04 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie eigenlijk. Hoe is Peter Kelder eigenlijk ook al weer uit de serie gegaan?
Kan het me niet meer zo goed herinneren. Maar als de mogelijkheid er was, hadden ze Peter Kelder eigenlijk zeker niet moeten laten ontbreken. Heb Jensen gemist, helaas.
quote:
Mooi zo Marcoquote:Marco Borsato in Goede tijden, slechte tijden
Marco Borsato zal op woensdag 28 december te zien zijn in de RTL 4-soap Goede tijden, slechte tijden. Hij speelt daarin een gastrol, aldus RTL Boulevard. Zijn rol heeft alles te maken met zijn ambassadeurschap van War Child. Op woensdag 28 december is het namelijk War Child-avond op RTL 4.
Tussen 20:30 en 22:30 wordt namelijk het Friends For War Child Concert 2005 uitgezonden. Borsato is al sinds 1998 ambassadeur. Borsato: "Als artiest heb je een makkelijke ingang om bepaalde problematiek onder de aandacht te brengen van een groot publiek."
Was toen toch dat Stefano voor het eerst naar New York ging?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:33 schreef Frey het volgende:
Die van Raymond van Barneveld blijft de beste![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was toen toch dat Stefano voor het eerst naar New York ging?
Een of andere R&B bandje toen , een mannelijk personage zijn vriendin wou verrasen en twee voetballers van Ajax die een Neefje van Arthur van de drugs moesten helpen,quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld
Richard Kraijcek
Marco Borsato
Ben ik er vast nog wel eentje vergeten
Ja! Romeo toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een of andere R&B bandje toen , een mannelijk personage zijn vriendin wou verrasen en twee voetballers van Ajax die een Neefje van Arthur van de drugs moesten helpen,
Annette heette zijquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ja! Romeo toch?![]()
Was dat niet met Simon en die vriendin met wie hij ging trouwen... Hoe heette zij toch...
Esher?, daar weet ik niets meer van !quote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
of Esther? daar heeft ie ook nog mee voor het altaar gestaan....
Esther was toen in die periode met Yasmin en Tony (d'r broer) Tony wilde Ludo toen neerknallen in de kerk.quote:Op zondag 20 november 2005 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Esher?, daar weet ik niets meer van !
Wel Annette van Tijn![]()
Volgens mij ben ik in de war met Mickey/Anita/Rickquote:Op maandag 21 november 2005 09:22 schreef JohnDDD het volgende:
esther? ik kan me dat echt niet herinneren en ik keek wel in de tony-periode, maar ik keek niet toen simon eerder in de serie zat
DeTolk, haal je niet dingen door elkaar? simon ging toch met janine? of tochweerniet?
Volgens mij haal ik et allemaal door elkaar.quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef JohnDDD het volgende:
ja toen kwam rik de kerk binnen?
Ik dacht al dat ik dement werd.quote:Op maandag 21 november 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
Nee hoor Tolk, je had het goed
Simon wilde met Esther trouwen [ondanks hunkerende Janine] en werd neergeschoten voor het altaar. Dit idd door Tony, die het op Ludo [of Stefano?] voorzien had, maar miste omdat Yasmin zich ermee bemoeide...
Lees onderste stukje maarquote:Op maandag 21 november 2005 11:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie was dan Esther !?
Klopt! En ze doet het nog leuk ook! In het begin was het even wennen en zo, nu is ze echt mega goedquote:Op maandag 21 november 2005 12:16 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Die Nina is qua uiterlijk echt goed gecast, ik vind haar heel erg lijken op die Marieke, dat zusje van Janine.
Nina, is beter als in het beginquote:Op maandag 21 november 2005 12:16 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Die Nina is qua uiterlijk echt goed gecast, ik vind haar heel erg lijken op die Marieke, dat zusje van Janine.
Das voor de Ludo-fanclub hierquote:Op maandag 21 november 2005 12:34 schreef babette21 het volgende:
het nut van die link ontgaat me even..............
voor zover ik weet is er niks over Erik gezegd, en ik mag toch hopen dat ze geen kids hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 13:47 schreef Dizer het volgende:
Ik heb veel gemist. Is er iets losgelaten over Linda en Erik? Zijn ze uit elkaar? Heeft Linda eigenlijk kinderen?
Ik heb 3 weken zo goed als geen GTST gekeken. Dus ik weet niet hoe ze is in GTST. Heb haar nog niet gezien.quote:
Geef mij maar Kimquote:
kun je dit even ondertitelen??quote:Op maandag 21 november 2005 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Geef mij maar KimDat had ik liever mee te doen als met Florien
![]()
Ik had met Kim meer medelijden dan met Florien.quote:
Hoewel ik Babette een leuke user vindt, kan ze inderdaad nog eens een beetje alwetend overkomen en dat kan irritant zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat zit jij weer te zeiken op mij hé
Dat mileu gebeurenquote:
Verbeter het dan in 1 x goed!quote:Op maandag 21 november 2005 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef mij maar KimDaar had ik liever mee te doen als met Florien
zo dan
![]()
Maar Babette is ook best alwetend!quote:Op maandag 21 november 2005 17:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik Babette een leuke user vindt, kan ze inderdaad nog eens een beetje alwetend overkomen en dat kan irritant zijn.
Maar gewoon negeren, dat bedoelt ze vast niet zo![]()
quote:Wiet ter Lake: "Je krijgt de groetjes van mijn moeder, Inge." (tegen Sjors Langeveld/Inge Schrama)
Schrijversvergadering: "Hoe krijgen we het interessanter?"quote:Op maandag 21 november 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
hoe incestueus willen ze het eigenlijk hebben?!
En Florien, Maar geen Nina en wiet!quote:Op maandag 21 november 2005 20:14 schreef DaMart het volgende:
Hey, alweer een nieuwe leader
Ik schakelde iets te laat in, maar wie zitten er nu nieuw in? Ik zag alleen Dian en dat joch van die broer van barbara...
Nina zat en zit nog steeds in de leader.quote:Op maandag 21 november 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Florien, Maar geen Nina en wiet!
Zolang je maar wel een beetje lief blijftquote:Op maandag 21 november 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga voor de Ba-betweter Award
en ja... ook voor een beetje niveau op fok!
da's een gastrol, voor 3 maandenquote:Op maandag 21 november 2005 21:00 schreef Frey het volgende:
Geen Linda in de leader.
Dan had ik haar gewoon 3 maanden in de leader gezetquote:Op maandag 21 november 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's een gastrol, voor 3 maanden
Ja jij wel maar jij hebt nu ook Sinterklaas in je avatarquote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had ik haar gewoon 3 maanden in de leader gezet![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef mij maar FlorienDaar zou ik het liever mee te doen als met Kim
zo dan
![]()
Ja net zo zinloos als de bio's van(en nu moet ik effe de site er bij pakken)quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:41 schreef Dizer het volgende:
Hmz.. zou kunnen. Maar om daar een hele biography over haar te schrijven. Eigenlijk hebben ze gewoon twee verhaallijnen neergezet en klaar
Enkele van die personages zijn net zo belangrijk geweest als andere personages van korte duur nu, neem nu mensen als Ray, die heeft er net zolang ingezeten als Jeanne of Jan Henk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja net zo zinloos als de bio's van(en nu moet ik effe de site er bij pakken)
Annette
Bas
David
Fay
Gerard
Jan Henk (who the fuck?)
Jeanne(Again)
Koen
Koosie
en Metha (Misschien twee weken in beeld?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geesje
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef Frey het volgende:
MaandagWaarom hebben nieuwe personages altijd debiele namen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geesje![]()
Wiet, Fos, Fay en nu weer Geesje
Een heer met stijl
Kreeg ze helemaal niet, Bing zei dat ze 'gewoon een cola' kreegquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef -Marlii- het volgende:
Gheghe, Nina wordt volgende week pas zestien, en krijgt nu al rum-cola van Bing
Hmm, dan heb ik dat dus gemist .. hoorde alleen maar dat ze rum cola besteldequote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kreeg ze helemaal niet, Bing zei dat ze 'gewoon een cola' kreeg![]()
... wat weer eens bevestigd wat een lulletje Bing eigenlijk isquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kreeg ze helemaal niet, Bing zei dat ze 'gewoon een cola' kreeg![]()
Vind het wel meevallen, hij was pas een lulletje geweest als hij haar dr zin had gegeven vind ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
... wat weer eens bevestigd wat een lulletje Bing eigenlijk is
beroepsmatig moet ik je gelijk geven,quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vind het wel meevallen, hij was pas een lulletje geweest als hij haar dr zin had gegeven vind ik.
Ik wil haar wel een keer dronken zien jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
beroepsmatig moet ik je gelijk geven,
maar soaptechnisch gezien was het leuker geweest als hij haar dronken had gevoerd
Beter dan weer zo'n algemeen begrafenisplaatjequote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had ik haar gewoon 3 maanden in de leader gezet![]()
Benjaminquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
Er heeft toch wel eens eerder een Geesje in de serie gezeten?
Lees op www.gtst.nl de afleverings info door, kun je weer redelijk mee kijken dacht ik zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:18 schreef Senjata het volgende:
Hallo, ik heb me net pas aangemeld en ben voor het eerst op deze site.Wie kan me helpen aan een site waar ik op mijn gemakkie "oude" afleveringen van GTST kan "bekijken". Ik heb helaas door omstandigheden een maand moeten missen en wil me graag even inlezen.
Waarom prominete rol, Zonder hem was Jack ook wel geborenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Enkele van die personages zijn net zo belangrijk geweest als andere personages van korte duur nu, neem nu mensen als Ray, die heeft er net zolang ingezeten als Jeanne of Jan Henk.
Jan Henk heeft trouwens een prominente rol gespeelt rond de geboorte van Jack van Houten, hij is zijn oom (broer van zijn moeder Trix)![]()
Dat viel mij ook meteen opquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef Drago-X het volgende:
Haha morris die naar de plee gaat, ik kan me niet herrineren dat ik dat ooit vaker heb gezien.
Zoiets alledaags, wat er in een soap toch best grappig uitziet![]()
Omdat mede dankzij hem Rien Hogendoorn dood werd geschoten, een belangrijk personage destijds, eigenlijk had Frits moeten sterven maar de huurmoordenaar schoot diens logee Rien die Frits' kamerjas aanhad dood.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom prominete rol, Zonder hem was Jack ook wel geboren![]()
Nu moeten ze nog scheten en boeren gaan laten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef Drago-X het volgende:
Haha morris die naar de plee gaat, ik kan me niet herrineren dat ik dat ooit vaker heb gezien.
Zoiets alledaags, wat er in een soap toch best grappig uitziet![]()
Uhu, vooral omdat ze [bijna] altijd links bovenin beginnen met het woord dat ze zoekenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:08 schreef Cheesecake het volgende:
Wat baal ik toch altijd van die onderbreking door Lijn 4 tijdens de herhaling. Dat we-hebben-nog steeds-geen-winnaar-dus-bel-nu duurt verdomme bijna 20 minuten en is NOG irritanter dan de reclamefilmpjes.
Zoals geestenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:50 schreef pberends het volgende:
Maar GTST doet wel vaker een trieste poging nog enig realisme in de soap te brengen.
Ik wel, Wil de Smet werd daar opgesloten door een pesterige leerling van haar genaamd Sonja de Wijs, die wist dat Wil aan claustrofobie leedquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef Drago-X het volgende:
ik heb het gemist door onverwachte visitequote:Op woensdag 23 november 2005 20:34 schreef Frey het volgende:
Leuke aflevering![]()
Nina![]()
En het beruchte Ludo deuntje![]()
Ik denk het niet... en die twee worden nog langzaam beste vriendinnen.. let maar opquote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef DeTolk het volgende:
zal Floortje Nina erbij lappen?
Zo gaat dat toch altijd in soap wereldjesquote:Op donderdag 24 november 2005 08:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk het niet... en die twee worden nog langzaam beste vriendinnen.. let maar op
Arme Harmsenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:39 schreef pberends het volgende:
Gewoon meneer Harmsen de schuld geven, die is toch vergeetachtig.
goed planquote:Op donderdag 24 november 2005 08:32 schreef Beaudien het volgende:
Jaaaaa, die gaat heel braaf "nee" zeggen op de vraag of ze iets gezien heeft en dan gaat Nina schutterig bedanken en zie je enige sympathie van de Kakmadame tegen het Gordijn.......hoe voorspelbaar!!
Ik zou het veel leuker vinden als Gordijn wel ging klikken, Nina eens lekker op haar donder kreeg, Papa Ludo eens heeeeel boos werd en ze elkaar in de serie maanden gaat zieken en sarren.
![]()
![]()
![]()
Inderdaad:quote:Op donderdag 24 november 2005 08:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch altijd in soap wereldjes
Eerst vijanden, gan gebeurt er iets magisch en dan vrienden
Ik hoorde de nieuwe CD van Trijntje Oosterhuis op de achtergrond bij Janine een paar keer.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef Niowskie het volgende:
even een vraagje
Gisteren was er een scene waarin Ludo aan Janine zei dat de pc van nina weer gemaakt was. Op de achtergrond stond er een leuk jazzie nummer op. Iemand enig idee wie dit waS?
Hoeveel aflevering zou het duren voordat ze hun eerste lesbische scène samen krijgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Nina best leuk eigenlijk.. En die Florien ook wel
.
Je kunt je beter afvragen hoe lang het duurt voor dat hun eerste bitchfight over Bing komtquote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoeveel aflevering zou het duren voordat ze hun eerste lesbische scène samen krijgen?![]()
Wat een zeikwijf zeg.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:30 schreef Zhenar het volgende:"Misschien moet je een hond nemen."
![]()
Waarom post je hier dan ??quote:Op donderdag 24 november 2005 21:12 schreef MasterHarmony het volgende:
Bagger GTST!
Wow dat was weird indeedquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Frey het volgende:
RTL 4 heeft ook last van de sneeuw.
Wat geen ontvangst gehad? Bij mij liepen het weerbericht en de reclame half door elkaar, maar voor de rest gewoon de uitzending gezien hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:35 schreef Frey het volgende:
Geweldig![]()
Naja, dan maandag de herhaling opnemen.
quote:Spina bifida
Spina bifida, beter bekend als een open ruggetje, is een aandoening aan de neurale buis die ontstaat tijdens de embryonale ontwikkeling. Dit wordt een neuraalbuisdefect genoemd. Anencefalie is een minder bekend voorbeeld van een neuraalbuisdefect.
Bij spina bifida sluiten de ruggenwervels en -spieren niet goed rondom het ruggenmerg. De oorzaak is onbekend, maar men vermoed dat het zowel de genen als de omgeving van invloed zijn (gebrek aan foliumzuur aan het begin van de zwangerschap). Het komt voor bij ongeveer 1 op de 1000 baby's.
Eng zegquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
foto van open ruggetje
Niet klikken voor mensen met een zwakke maag.
[..]
Hahaha, hier ook alquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat geen ontvangst gehad? Bij mij liepen het weerbericht en de reclame half door elkaar, maar voor de rest gewoon de uitzending gezien hoor
Dat hadden we toch al doorquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
zie je wel, dat zit niet goed met die wiet
dat is natuurlijk wel de dochter van hannie en frits (dat zagen ze immers toch in de computer van de kliniek, dat hannie was bevallen?), maar waarschijnlijk zit die moeder te liegen
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
Was ik de enige die stiekem hoopte dat die gynaecoloog op de vraag "is er iets mis?" zou antwoorden:
"het kind heeft een ernstig grote neus".....??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |