quote:Op maandag 21 november 2005 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef mij maar FlorienDaar zou ik het liever mee te doen als met Kim
zo dan
![]()
Ja net zo zinloos als de bio's van(en nu moet ik effe de site er bij pakken)quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:41 schreef Dizer het volgende:
Hmz.. zou kunnen. Maar om daar een hele biography over haar te schrijven. Eigenlijk hebben ze gewoon twee verhaallijnen neergezet en klaar
Enkele van die personages zijn net zo belangrijk geweest als andere personages van korte duur nu, neem nu mensen als Ray, die heeft er net zolang ingezeten als Jeanne of Jan Henk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja net zo zinloos als de bio's van(en nu moet ik effe de site er bij pakken)
Annette
Bas
David
Fay
Gerard
Jan Henk (who the fuck?)
Jeanne(Again)
Koen
Koosie
en Metha (Misschien twee weken in beeld?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geesje
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef Frey het volgende:
MaandagWaarom hebben nieuwe personages altijd debiele namen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geesje![]()
Wiet, Fos, Fay en nu weer Geesje
Een heer met stijl
Kreeg ze helemaal niet, Bing zei dat ze 'gewoon een cola' kreegquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef -Marlii- het volgende:
Gheghe, Nina wordt volgende week pas zestien, en krijgt nu al rum-cola van Bing
Hmm, dan heb ik dat dus gemist .. hoorde alleen maar dat ze rum cola besteldequote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kreeg ze helemaal niet, Bing zei dat ze 'gewoon een cola' kreeg![]()
... wat weer eens bevestigd wat een lulletje Bing eigenlijk isquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kreeg ze helemaal niet, Bing zei dat ze 'gewoon een cola' kreeg![]()
Vind het wel meevallen, hij was pas een lulletje geweest als hij haar dr zin had gegeven vind ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
... wat weer eens bevestigd wat een lulletje Bing eigenlijk is
beroepsmatig moet ik je gelijk geven,quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vind het wel meevallen, hij was pas een lulletje geweest als hij haar dr zin had gegeven vind ik.
Ik wil haar wel een keer dronken zien jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
beroepsmatig moet ik je gelijk geven,
maar soaptechnisch gezien was het leuker geweest als hij haar dronken had gevoerd
Beter dan weer zo'n algemeen begrafenisplaatjequote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had ik haar gewoon 3 maanden in de leader gezet![]()
Benjaminquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
Er heeft toch wel eens eerder een Geesje in de serie gezeten?
Lees op www.gtst.nl de afleverings info door, kun je weer redelijk mee kijken dacht ik zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:18 schreef Senjata het volgende:
Hallo, ik heb me net pas aangemeld en ben voor het eerst op deze site.Wie kan me helpen aan een site waar ik op mijn gemakkie "oude" afleveringen van GTST kan "bekijken". Ik heb helaas door omstandigheden een maand moeten missen en wil me graag even inlezen.
Waarom prominete rol, Zonder hem was Jack ook wel geborenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Enkele van die personages zijn net zo belangrijk geweest als andere personages van korte duur nu, neem nu mensen als Ray, die heeft er net zolang ingezeten als Jeanne of Jan Henk.
Jan Henk heeft trouwens een prominente rol gespeelt rond de geboorte van Jack van Houten, hij is zijn oom (broer van zijn moeder Trix)![]()
Dat viel mij ook meteen opquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef Drago-X het volgende:
Haha morris die naar de plee gaat, ik kan me niet herrineren dat ik dat ooit vaker heb gezien.
Zoiets alledaags, wat er in een soap toch best grappig uitziet![]()
Omdat mede dankzij hem Rien Hogendoorn dood werd geschoten, een belangrijk personage destijds, eigenlijk had Frits moeten sterven maar de huurmoordenaar schoot diens logee Rien die Frits' kamerjas aanhad dood.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom prominete rol, Zonder hem was Jack ook wel geboren![]()
Nu moeten ze nog scheten en boeren gaan laten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef Drago-X het volgende:
Haha morris die naar de plee gaat, ik kan me niet herrineren dat ik dat ooit vaker heb gezien.
Zoiets alledaags, wat er in een soap toch best grappig uitziet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |