quote:
Mooi zo Marcoquote:Marco Borsato in Goede tijden, slechte tijden
Marco Borsato zal op woensdag 28 december te zien zijn in de RTL 4-soap Goede tijden, slechte tijden. Hij speelt daarin een gastrol, aldus RTL Boulevard. Zijn rol heeft alles te maken met zijn ambassadeurschap van War Child. Op woensdag 28 december is het namelijk War Child-avond op RTL 4.
Tussen 20:30 en 22:30 wordt namelijk het Friends For War Child Concert 2005 uitgezonden. Borsato is al sinds 1998 ambassadeur. Borsato: "Als artiest heb je een makkelijke ingang om bepaalde problematiek onder de aandacht te brengen van een groot publiek."
Was toen toch dat Stefano voor het eerst naar New York ging?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:33 schreef Frey het volgende:
Die van Raymond van Barneveld blijft de beste![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was toen toch dat Stefano voor het eerst naar New York ging?
Een of andere R&B bandje toen , een mannelijk personage zijn vriendin wou verrasen en twee voetballers van Ajax die een Neefje van Arthur van de drugs moesten helpen,quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld
Richard Kraijcek
Marco Borsato
Ben ik er vast nog wel eentje vergeten
Ja! Romeo toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een of andere R&B bandje toen , een mannelijk personage zijn vriendin wou verrasen en twee voetballers van Ajax die een Neefje van Arthur van de drugs moesten helpen,
Annette heette zijquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ja! Romeo toch?![]()
Was dat niet met Simon en die vriendin met wie hij ging trouwen... Hoe heette zij toch...
Esher?, daar weet ik niets meer van !quote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
of Esther? daar heeft ie ook nog mee voor het altaar gestaan....
Esther was toen in die periode met Yasmin en Tony (d'r broer) Tony wilde Ludo toen neerknallen in de kerk.quote:Op zondag 20 november 2005 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Esher?, daar weet ik niets meer van !
Wel Annette van Tijn![]()
Volgens mij ben ik in de war met Mickey/Anita/Rickquote:Op maandag 21 november 2005 09:22 schreef JohnDDD het volgende:
esther? ik kan me dat echt niet herinneren en ik keek wel in de tony-periode, maar ik keek niet toen simon eerder in de serie zat
DeTolk, haal je niet dingen door elkaar? simon ging toch met janine? of tochweerniet?
Volgens mij haal ik et allemaal door elkaar.quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef JohnDDD het volgende:
ja toen kwam rik de kerk binnen?
Ik dacht al dat ik dement werd.quote:Op maandag 21 november 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
Nee hoor Tolk, je had het goed
Simon wilde met Esther trouwen [ondanks hunkerende Janine] en werd neergeschoten voor het altaar. Dit idd door Tony, die het op Ludo [of Stefano?] voorzien had, maar miste omdat Yasmin zich ermee bemoeide...
Lees onderste stukje maarquote:Op maandag 21 november 2005 11:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie was dan Esther !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |