ik heb het gemist door onverwachte visitequote:Op woensdag 23 november 2005 20:34 schreef Frey het volgende:
Leuke aflevering![]()
Nina![]()
En het beruchte Ludo deuntje![]()
Ik denk het niet... en die twee worden nog langzaam beste vriendinnen.. let maar opquote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef DeTolk het volgende:
zal Floortje Nina erbij lappen?
Zo gaat dat toch altijd in soap wereldjesquote:Op donderdag 24 november 2005 08:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk het niet... en die twee worden nog langzaam beste vriendinnen.. let maar op
Arme Harmsenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:39 schreef pberends het volgende:
Gewoon meneer Harmsen de schuld geven, die is toch vergeetachtig.
goed planquote:Op donderdag 24 november 2005 08:32 schreef Beaudien het volgende:
Jaaaaa, die gaat heel braaf "nee" zeggen op de vraag of ze iets gezien heeft en dan gaat Nina schutterig bedanken en zie je enige sympathie van de Kakmadame tegen het Gordijn.......hoe voorspelbaar!!
Ik zou het veel leuker vinden als Gordijn wel ging klikken, Nina eens lekker op haar donder kreeg, Papa Ludo eens heeeeel boos werd en ze elkaar in de serie maanden gaat zieken en sarren.
![]()
![]()
![]()
Inderdaad:quote:Op donderdag 24 november 2005 08:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch altijd in soap wereldjes
Eerst vijanden, gan gebeurt er iets magisch en dan vrienden
Ik hoorde de nieuwe CD van Trijntje Oosterhuis op de achtergrond bij Janine een paar keer.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef Niowskie het volgende:
even een vraagje
Gisteren was er een scene waarin Ludo aan Janine zei dat de pc van nina weer gemaakt was. Op de achtergrond stond er een leuk jazzie nummer op. Iemand enig idee wie dit waS?
Hoeveel aflevering zou het duren voordat ze hun eerste lesbische scène samen krijgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Nina best leuk eigenlijk.. En die Florien ook wel
.
Je kunt je beter afvragen hoe lang het duurt voor dat hun eerste bitchfight over Bing komtquote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoeveel aflevering zou het duren voordat ze hun eerste lesbische scène samen krijgen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |