Voor zijn moordenares of voor:quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Nu alquote:
Dit is in het eerste Ludo huis!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef Frey het volgende:
En ook in hun vroegere tijden![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Goh, zou jij dit topic heel misschien en heel toevallig zo geweldig vinden omdat het over Ludo (en Janine) gaat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu al![]()
Vooruit dan maar, omdat het zo'n meester topic is![]()
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet isquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet is![]()
Wat een reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef Liquidist het volgende:
laura heeft een vies gebit zeg.. bah
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik ben trouwens wel blij dat Dizer niet meer zo anti-Ludo is, maar ik heb het altijd al gedacht en zeg het nu nog eens, ooit zullen jullie er allemaal achter komen hoe goed hij eigenlijk wel niet is![]()
Dat krijg je als je veel rooktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef Liquidist het volgende:
Ludo is uit de kunst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef Frey het volgende:
Hij is degene die GTST zelfs in mindere tijden nog staande weet te houden![]()
wilde je met 'r zoenen dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef Liquidist het volgende:
Was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
één sigaret in 3000 afleveringen..... 't is maar wat je veel noemt![]()
Alsof Bruni zo'n bejaarde is.... valt voor mij gewoon in de categorie "Laura en Robert"...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Bruni Heinke zal vanaf nu namelijk 'het oudje' van de serie zijn.
ONM en GTST hebben dezelfde producer: Endemolquote:omdat hij ook bij 'Yorin' al veel problemen had met de producers.
Sebastiaan, de journalistquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef miki het volgende:
Ze had toch nog eens een keer wat met zo'n man (ben de naam vergeten) en Ludo had hem opgesloten...daarna is nooit meer wat hem vernomen. Ik weet nog dat ik dat zo raar vond! Weet iemand over wie ik het heb?
Het enige lichtpuntje was de lieve Rosaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef babette21 het volgende:
Anyway: beroerde aflevering gisteren...
Is er hier íemand die op Charlie/Dennis zit te wachten? Of op het commentaar van Morris?
Zelfs Nina wist de boel niet te redden......... *zucht*
Ja, inderdaadquote:
Niet helemaal waar natuurlijk. Ludo liet hem verdwijnen, omdat Sebastiaan had ontdekt dat Ludo achter de ontvoering van Meike en Lucas zat. Een tijdje later wist hij toch nog een brief naar Janine te sturen met alles daarin. Na een lange ruzie vergaf ze hem uiteindelijk en waren er weinig problemen, totdat Roxy breedbek opdookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef miki het volgende:
daarna is nooit meer wat hem vernomen.
Tja, aan de ene kant toch wel te begrijpen. Ludo heeft de relatie met Janine nooit beëindigt, dat kwam altijd van haar kant. En nu komt zij opeens naar hem. Maar gelukkig beseft hij nu weer van wie hij echt houdtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
en met Valerie is gegaan terwijl Janine op hem stond te wachten
Ja, dat klopt, die brief was er idd. Maar daarna was er (volgens mij) geen enkele rouw of whatsoever, over dat hij er niet meer was...ze ging meteen vrolijk verder met haar leven, alsof er niks gebeurd was...maar dat is soap eigen denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. Ludo liet hem verdwijnen, omdat Sebastiaan had ontdekt dat Ludo achter de ontvoering van Meike en Lucas zat. Een tijdje later wist hij toch nog een brief naar Janine te sturen met alles daarin. Na een lange ruzie vergaf ze hem uiteindelijk en waren er weinig problemen, totdat Roxy breedbek opdook![]()
Zeg zoek je ruzie???quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. Ludo liet hem verdwijnen, omdat Sebastiaan had ontdekt dat Ludo achter de ontvoering van Meike en Lucas zat. Een tijdje later wist hij toch nog een brief naar Janine te sturen met alles daarin. Na een lange ruzie vergaf ze hem uiteindelijk en waren er weinig problemen, totdat Roxy breedbek opdook![]()
GTST Club?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Morris mag van mij ook weg![]()
Eerder werd al bekend gemaakt dat Bruni Heinke in januari 2006 terugkeert in GTST. Erg opmerkelijk vonden veel mensen, omdat er al een erg oud persoon inzat, namelijk Govert Harmsen. Dit weekend werd bekend dat Wik Jongsma na vijftien jaar GTST gaat verlaten. Voor vele fans vielen de puzzelstukjes op zijn plaats. Bruni Heinke zal vanaf nu namelijk 'het oudje' van de serie zijn. Het geeft volgens de kenners iets vertrouwds aan de serie. Wik zijn personage Govert Harmsen zal in december voor het laatst te zien zijn. In januari zal Helen Helmink dan weer terugkeren. Maar dat is nog niet alles, want ook Sietse Remmers, Amber Teterissa en Babette van Veen komen de cast versterken. Maar nu beweren ook boze tongen dat Robin Rienstra overloopt van ONM naar GTST. Inmiddels is het al wel bekend geworden dat er inderdaad gesprekken zijn geweest tussen de producers en Robin Rienstra, maar vooralsnog ziet het er niet naar uit dat Robin naar GTST zal komen, omdat hij ook bij 'Yorin' al veel problemen had met de producers. Hij kwam namelijk erg vaak te laat op de set. 'Als ik een avondje uit ben geweest is het niet altijd even gemakkelijk om de volgende ochtend vroeg uit bed te komen, maar ik begrijp het wel, want het is niet leuk voor je collega`s om zo lang op iemand te moeten wachten iedere ochtend..' reageert Robin laconiek deze week in de 'Privé' | GTST Club
Mij vergeef je wel, vergeet niet hoe je aan die avatar komtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Zeg zoek je ruzie???![]()
![]()
Wat?! Is dat weer Orginialquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
GTST Club?
De puzzelstukjes vallen inderdaad op elkaar![]()
Weg!
Het zou kunnenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat?! Is dat weer Orginial![]()
Ik heb ze van de weblog gekopieerd bij RTL4Actueel.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
GTST Club?
De puzzelstukjes vallen inderdaad op elkaar![]()
Weg!
Shit!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mij vergeef je wel, vergeet niet hoe je aan die avatar komt![]()
Ik denk volgende week donderdag... dan staat er een ongenode gast bij Laura op de stoep...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Zucht wanneer komt Linda nu eindelijk eens terug.. Er wordt al heel de tijd geroepen dat het lang meer zal duren, maar ondertussen is ze er nog steeds niet.
Ben erg benieuwd naar haar verhaallijn....
Wat flik je me nou?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Shit!!
Ehmmm, ja, ik houd van je![]()
![]()
Zeg, grote vriend, heb je dat filmpje al???quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mij vergeef je wel, vergeet niet hoe je aan die avatar komt![]()
Ze zal Linda wel gezelschap gaan houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:47 schreef Rodney1988 het volgende:
Wat ik zo leuk vond van die helen helmink is dat flatje van der. Ik herriner me nog dat rick en anita aan de honden koekjes zaten toen ze waren ontvoerd door Alice de boer! GEWELDIG!!! Maar ik eis wel dat die graftak van een Helmink weer in der oude flatje komt te wonen!
Dat mag alleen tegen mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik doe aardig...
Dat kan ik namelijk heel goed!![]()
Komt Helen terug?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze zal Linda wel gezelschap gaan houden.
quote:
Ik dacht dat we hem niet meer terug zouden zien... hopelijk komt hij alleen maar afscheid nemen.quote:
Hebben ze afgegeven aan het lab, dat aan de hand daarvan een DNA profiel heeft vastgesteld en dat met Arnie's profiel heeft vergeleken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb even gemist wat laura nou met dat tandje van arnie heeft gedaan
hebben ze daar nu het dna mee getest of zit laura spelletjes te spelen?
Dit is gewoon een gedachte van Janine hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Ray!
Nano we hadden toch het laatste van hem gezien![]()
ja en ach al wil Reinout ooit terug komen dan kan dat als nog, verzinnen ze gewoon dat er 2 mannen in dat vliegtuigje hadden gezeten en dat Arnie een kledingstuk (met zijn celmateriaal) had uitgeleend aan die andere kerel.quote:
Nee, ze hebben dus geen bloed afgegeven als vergelijkingsmateriaal maar Arnies eigen tand!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:36 schreef Nano het volgende:
Dus nu komen Robert en Arnie toch weer overeen?
Ik hoop het Niet , Als het hem wel is er teminste duidelijkheid over wat er nou is gebeurd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
Godver, Ray
Nou hopen dat het een nachtemerrie is en dat ie er dus niet is
De kans is groot dat Laura een toneelstukje heeft gehouden voor Robert. Dan vliegt ze straks samen met Guus, die een reisbureau heeft, naar re-cast(away) Arnie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:37 schreef JohnDDD het volgende:
Arnie hoeft niet dood te zijn, misschien komen we er later wel achter dat Laura het telefoontje bedacht heeft.
Laura kennende begint ze dan met een een heftige seksuele relatie met Arnie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De kans is groot dat Laura een toneelstukje heeft gehouden voor Robert. Dan vliegt ze straks samen met Guus, die een reisbureau heeft, naar re-cast(away) Arnie.
Dat neem ik aan dat Babette in die week wel te zien zal zijn !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:48 schreef babette21 het volgende:
Volgende week een interview met Babette van Veen in Televizier
da's dus de gids van week 44, mogen we wel aannemen dat ze dan komt of er al ís
ook een aankondiging voor een interview?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag dat ook in mijn TV-gids.AVRO-bode !
ik begrijp dat die "vondeling" dus toch Arnie is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:56 schreef JohnDDD het volgende:
Het lijkt mij vrij duidelijk dat Linda terug zal komen bij de "begrafenis" van Arnie.
Jawel, ze hebben een tandje van Arnie gebruikt voor de test.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Dennis dus níet het kind van Laura???
Kan je de maandag-afl. nog uppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben een tandje van Arnie gebruikt voor de test.
en de uitslag was......?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:05 schreef Frey het volgende:
Jawel, ze hebben een tandje van Arnie gebruikt voor de test.
Volgens Laura is de uitslag dat het lichaam van Arnie is, maar we weten allemaal dat Laura, als er DNA-testen in het spel zijn, het niet altijd zo nauw neemt met de waarheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
en de uitslag was......?
Als dat zo is geven ze ons als 'kijker' wel een hint dat dat zo is en dat was deze keer niet het geval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens Laura is de uitslag dat het lichaam van Arnie is, maar we weten allemaal dat Laura, als er DNA-testen in het spel zijn, het niet altijd zo nauw neemt met de waarheid.![]()
Ja, vanaf volgende week in de week van 44quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook een aankondiging voor een interview?
ach bij ONM is iedereen zwanger van 't zelfde kind, gebruiken ze steeds dezelfde echoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Frey het volgende:
Ze gebruiken trouwens wel vaak dat "waa" baby geluidje. Eerst bij Rikki in de kerk, later bij Amy in de kelder en laatst Sil. Steeds precies hetzelfde geluidje![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Linda komt volgende week terug dat staat in de Libelle
Gelukkig hebben we Freyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef Annemiek78 het volgende:
Kan het vanavond niet zien.... balen......
Maar er zijn ook videorecorders en herhalingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Frey![]()
toch?![]()
hihi de mannen hier lezen allemaal Libellequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klopt!
hoe kun je zoiets níet weten....quote:het blijkt dat die 2 in het echt hele goede vriendinnen waren.
sorry de Libelle heb ik niet..... volgende week ga ik weer scannenquote:Kan iemand het anders inscannen?![]()
Klopt, schaam ik me ook niet voor, als criticus moet je je ook met lectuur bezig naast literatuur, als is het alleen maar om jezelf steeds te doordingen van het baggergehalte van het eerstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi de mannen hier lezen allemaal Libelle
nou scannen maar, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
stuitte op de Libelle
ohjee flashbackquote:ogen van Babette van Veen....
hm ik zag liever Ludo dan Ray vertrekken....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
Toch nog een goede exit van Ray. Tijd voor Ludo en Janine![]()
Ik snap alleen niet waarom Ludo er zo vreemd over deed, hij had toch best kunnen zeggen: 'ik gaf hem een ros voor z'n bek en daarna zei die 'ik vecht niet mee blablabla...'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
Toch nog een goede exit van Ray. Tijd voor Ludo en Janine![]()
Misschien moet ik jou ook eens diep in je ogen kijken, wieweet voelt dat hetzelfde als bij die andere Babettequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef babette21 het volgende:
ohjee flashback
* altijd vergeleken werd met.....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Nano het volgende:
Dorothea begint eindelijk eens leuk te worden.
Nog 6 dagen en Linda is terug..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dit zinnetje klopt niet, die abortus was gepleegd dat is welhaast zeker....maar voor de rest...het zou wel leuk zijn ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
waar zij, Frits en hun zoon (!) .......
Zou het niet kunnen dat Frits ook Hannie heeft laten denken dat ze hem vermoord had, Hannie's gevoelens leken wel echt namelijk...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij heeft Hannie daar in die TBS-kliniek een toneelstukje opgevoerd. Ze is daar slechts op bezoek, omdat ze nooit veroordeeld is. Frits is namelijk nooit vermoord. Hij heeft samen met Hannie z'n eigen dood in scène gezet, omdat hij (als vastgoedhandelaar) wilde ontkomen aan een van z'n duistere contacten in de onderwereld. Hannie en Frits zijn vervolgens in een getuigenbeschermingsprogramma terecht gekomen. Toen Sjors, Jack en Dian een verzoek indienden om Hannie te spreken dreigde het geheim uit te komen. Om dat te voorkomen werd Hannie in allerijl overgevlogen uit Wales, waar zij, Frits en hun zoon (!) een luxe leventje leiden op een eeuwenoud, afgelegen kasteel.
De stem van die man bij Hannie leek wel op die van Frits.
Dit verhaal kan gewoon helemaal niet. Waarom gaat Frits dan dood in badliggen? Niemand zou dat zien, alleen de kijkers dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat Frits ook Hannie heeft laten denken dat ze hem vermoord had, Hannie's gevoelens leken wel echt namelijk...
En dat Frits, nu vermomd als iemand anders, diegene bij Hannie was, dat verklaard ook waarom Hannie het over Frits' kinderen had...
vond ik ook!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De stem van die man bij Hannie leek wel op die van Frits.
Okee dan pas ik het even aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Dit verhaal kan gewoon helemaal niet. Waarom gaat Frits dan dood in badliggen? Niemand zou dat zien, alleen de kijkers dan.![]()
We zagen laatst ook Ludo en Janine die onder het bloed zaten... en Dennis die opeens in Nick veranderde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef Nano het volgende:
Dit verhaal kan gewoon helemaal niet. Waarom gaat Frits dan dood in badliggen? Niemand zou dat zien, alleen de kijkers dan.![]()
En zoals Babette dan zei: 'Frits zijn kinderen waren hier..'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We zagen laatst ook Ludo en Janine die onder het bloed zaten... en Dennis die opeens in Nick veranderde.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat Frits ook Hannie heeft laten denken dat ze hem vermoord had, Hannie's gevoelens leken wel echt namelijk...
En dat Frits, nu vermomd als iemand anders, diegene bij Hannie was, dat verklaard ook waarom Hannie het over Frits' kinderen had...
Koop een video/dvd recorderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef GSMboy het volgende:
Kan ik de aflevering van vandaag(ook) nog terugzien?
(ik ben een zeikerd jah)
Dat was ooit zo een ding wist je datquote:
Ik ga er zo maar even een gtst aflevering op kijken, zo houden we het toch nog een beetje ontopicquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi de mannen hier lezen allemaal Libelle
Frey, heb je ook de aflevering van gisteren???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:45 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/brandjan.JPG]afbeelding][/url]
Aflevering van 17 oktober 2005
Ja, maar voorlopig even geen afleveringen, tenzij het hele goede zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:50 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Frey, heb je ook de aflevering van gisteren???
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Ik heb die man bij haar aangezien voor Frits. Maar als het hem inderdaad is, dan vraag ik me af hoe ze het in de verhaallijn oplossen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Rodney1988 het volgende:
Die man die bij Hannie was , was volgens mij gewoon de bewaker die het aan Jack vertelde dat ze dood was.
Jij in de GTST topicsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik heb die man bij haar aangezien voor Frits. Maar als het hem inderdaad is, dan vraag ik me af hoe ze het in de verhaallijn oplossen.
Welkom Inderdaad, ben je ook nog regelmatig op dat andere forum?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik heb die man bij haar aangezien voor Frits. Maar als het hem inderdaad is, dan vraag ik me af hoe ze het in de verhaallijn oplossen.
Eh...welke man? Die Frits gaat spelen (eventueel...) of reageer je nu op een ander antwoordquote:
Die man die bij Hannie wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:02 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Eh...welke man? Die Frits gaat spelen (eventueel...) of reageer je nu op een ander antwoord![]()
http://gtstplaza.web-log.nl/log/3889646quote:Beste fans,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het harstikke leuk vind dat jullie lekker aan het speculeren zijn over de soap, dat is immers ook de bedoeling. Ik wil niet al te veel kwijt over de verhaallijn rondom de amulet, maar ik kan jullie wel vertellen dat dit zéker niet het laatste is wat jullie van Hannie gezien hebben.
Groetjes,
Suzanne van der Klugt (productie GTST, RTL NL)
Jezus kerel van jou had ik beter verwachtquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op die interactieve gtst club site, waar ik zo af en toe toch eens op kijk, is er ook een 'Hannie'-discussie aan de gang en er is bij reacties dit bericht geplaats:
[..]
http://gtstplaza.web-log.nl/log/3889646
![]()
Ze lijkt wel 19 of zoquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://img481.imageshack.us/img481/5567/marly8ec.jpg
Hier ziet nina er trouwens niet eens verkeerd uit.
Ze lijkt op een man.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://img481.imageshack.us/img481/5567/marly8ec.jpg
Hier ziet nina er trouwens niet eens verkeerd uit.
Dat valt toch wel meequote:Op zondag 23 oktober 2005 11:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is bet dan hoe ze er in de serie uitziet![]()
Mogelijke verklaringen:quote:
Ja zo zie je maar dat ik niet te doorgronden ben, ik verras vriend en vijand steeds weerquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jezus kerel van jou had ik beter verwacht![]()
Inderdaad en dan Ludo natuurlijk niet mee laten doen, want hij steekt natuurlijk met kop en schouders boven de rest uitquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet ook een keer mannelijke acteurs voor de tournament![]()
Lijkt mij ook leuk![]()
Of ze stemmen opzettelijk niet op hem, omdat het anders te voorspelbaar isquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad en dan Ludo natuurlijk niet mee laten doen, want hij steekt natuurlijk met kop en schouders boven de rest uit![]()
Nee, zekers, geen Ludoquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Of ze stemmen opzettelijk niet op hem, omdat het anders te voorspelbaar is![]()
opgeknoopt, ik zei 't tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
Hannie heeft zichzelf vast opgeknoopt.... of een tv in d'r eigen bad gegooid natuurlijk
ze zijn zo lekker bezigquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Peter, Helen, Suzanne en Linda werden genoemd![]()
cool? ik dacht meer aan fake....quote:Dat Merenpark gebouw is coooooooool!
Grappig, ik moest ook meteen aan 'Het zonnetje...' denken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
ze hebben de achtergrond [het uitzicht] van 'Het zonnetje in huis' gejat....
Altijd handig zo'n koepeltje in de buurt van Sanders Inc(arcerated).quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:58 schreef DeTolk het volgende:
Wel mooi uitzicht vanuit Nick z'n kantoor.
Die koepel enzo.
ik zet in op donderdag 27-10:quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
Wanneer komt Linda terug deze week?
maar de advertentie is geplaatst, dus morgen of woensdag zou evt. ook al kunnen!!quote:Bij Laura staat een wel heel ongenode gast op de stoep
Oeeh! Scherp Beevquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat de ongenode gast die vader van Dennis/Arnie is..
Guus...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:46 schreef BVO het volgende:
Ja, op Linda zit ze natuurlijk ook niet te wachten, maar die man (ben z'n naam kwijt) lijkt me nu een stuk minder gewenst eigenlijk.. Ook gezien de spoilers van de dagen erna.
Helen komt terugquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Hmz, te veel info over Helen weer, zou het echt zijn nou?
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Hmz, te veel info over Helen weer, zou het echt zijn nou?
Ehm ja, de ouders van Simon en Linda Dekker zijn overleden toen ze nog kinderen waren en Helen Helmink is nadien opgetreden als hun voogd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef BVO het volgende:
Had Helen nog een speciale band met Linda en Dian? Linda wel he? Herinner me dat telefoongesprek nog wel dat Helen bedreigd werd en Linda (zij was het toch??) de telefoon overnam..
Jammer dt Helen en Martine elkaar dan niet meer ontmoet hebben.
Mja ik kondigde vorige week al aan dat ze deze week uitgebreid in Televizier zou staan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef Frey het volgende:
Babette van Veen op de voorkant van de nieuwe tv gids![]()
Toeval?
Maar er staat ook bij dat ze terug is voor een periode van 3 maandenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mja ik kondigde vorige week al aan dat ze deze week uitgebreid in Televizier zou staan...
daar kwam al een reactie: "ook in de avrobode!" op...... what's/who's next??
Dat krijg ik donderdag de ''avro-bode'' met de leesmapquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef Frey het volgende:
Babette van Veen op de voorkant van de nieuwe tv gids![]()
Toeval?
3 maanden maar.... da's wel kortquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:25 schreef Frey het volgende:
Maar er staat ook bij dat ze terug is voor een periode van 3 maanden![]()
Er staat ook bij volgende week woensdag of donderdag dat Sjors de moordenaar van haar vader wil vinden en dat jack haar wil helpen... zou Hannie dan toch onschuldig zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:20 schreef babette21 het volgende:
A.s. maandag blijkt “degene die Jack, Sjors en Dian in de gaten houdt” een vrouw te zijn…
Betekent dit dat Hannie idd nog leeft?!? Of…. zit Martine hier misschien achter…?!?
dat laatste zou zó leuk zijn in combinatie met de rentree van Helen!!
welke tv gids !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:33 schreef Nano het volgende:
In de gids staat dat Hannie Frits niet vermoord heeft..
Ik vat er niks meer van..
elke tvgids..... *zucht*quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
welke tv gids !
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef BVO het volgende:
Had Helen nog een speciale band met Linda en Dian?
de enige reden die ik kan bedenken om Helmink terug te halenquote:Linda wel he? Herinner me dat telefoongesprek nog wel dat Helen bedreigd werd en Linda (zij was het toch??) de telefoon overnam..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
GTST januari 1997, Linda, Helen & Lisette[/url] ~ [1.05 min; 2 Mb] ~
contracten bij GTST zijn tch meestal per half jaar en niet voor 3 maanden, denk dat ze wel wat langer blijft hoor. we merken het wel als ze op de castfoto staat of nietquote:
Of ze organiseren weer zo'n feest en dan stort het gebouw inquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gebouw van Sanders Incorporated is ideaal om iemand vanaf te laten duiken tijdens de zomercliff.![]()
Iemand zoals Morris Fischer toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gebouw van Sanders Incorporated is ideaal om iemand vanaf te laten duiken tijdens de zomercliff.![]()
Zijn kantoor is maar 1 verdieping hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:19 schreef Frey het volgende:
Zo hey! Wat een gebouw!
Dat is nou echt iets voor Ludo![]()
Maar hij zit er toch mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn kantoor is maar 1 verdieping hoor
Hahaha, jaaaaa!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Tactvol van Nina. Haar moeder is pas vrijgemaakt na wekenlang opgesloten te zijn met Ray, zit ze nu opgesloten bij haar andere ex.
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Speciaal voor Beaudien !
Er staat wel bij de ingang heel groot 'Sanders Incorporated' , bovendien is dat gebouw het hoofdgebouw van Merenpark project dat grotendeels in Ludo's bezit is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn kantoor is maar 1 verdieping hoor
Inderdaad, als alle kantoren in dat gebouw zijn kantoor zijn is het wel een beetje teveel van het goedequote:
Zwaai terug! En jeeeh! vanmiddag weer fijn filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
GTST januari 1995, Dian terug in Meerdijk[/url] ~ [6.13 min; 7.9 Mb] ~
de enige reden die ik kan bedenken om Helmink terug te halen
GTST januari 1997, Linda, Helen & Lisette[/url] ~ [1.05 min; 2 Mb] ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
en nog wat achterstallig onderhoud voor Babette [verkapte zwaai:)]
GTST december 1996, Bermtoerist vervolg[/url] ~ [9.13 min; 14.6 Mb] ~
Dat komt ook wel dat Rix Leddy zo gemeen kan kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:16 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vind toch dat Chris Jolles de beste Dian was. Deze is veel gemener. Chris Jolles had ook nog iets liefs over zich heen, dat maakte de rol wel leuker vind ik.
Ik niet, ik kon Chris Jolles niet uitstaan, zo een opgeblazen hoofd en altijd dat triomfantelijke en pesterige.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat komt ook wel dat Rix Leddy zo gemeen kan kijkenIn haar rol als Dian.
Daarom is en komt Chris Jolles, liever over.
En niet te min ik vond die Dian die Chris vertolkte ook leuker :!!
Dian kwam terug naar Meerdijk omdat het niet boterde met haar stiefvader.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is er ooit een reden voor gegeven waarom ze in seizoen 5 ineens slecht was geworden?
en ongeveer even oud als Sjors, oftewel: het klopt een keer!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hannie heeft nooit abortus gepleegt
En dat puber kind is natuurlijk het derde kind van Frits !
was meteen weer als vanouds......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Linda liet haar zwoele stem al horen in de preview![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |