Hebben ze afgegeven aan het lab, dat aan de hand daarvan een DNA profiel heeft vastgesteld en dat met Arnie's profiel heeft vergeleken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb even gemist wat laura nou met dat tandje van arnie heeft gedaan
hebben ze daar nu het dna mee getest of zit laura spelletjes te spelen?
Dit is gewoon een gedachte van Janine hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Ray!
Nano we hadden toch het laatste van hem gezien![]()
ja en ach al wil Reinout ooit terug komen dan kan dat als nog, verzinnen ze gewoon dat er 2 mannen in dat vliegtuigje hadden gezeten en dat Arnie een kledingstuk (met zijn celmateriaal) had uitgeleend aan die andere kerel.quote:
Nee, ze hebben dus geen bloed afgegeven als vergelijkingsmateriaal maar Arnies eigen tand!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:36 schreef Nano het volgende:
Dus nu komen Robert en Arnie toch weer overeen?
Ik hoop het Niet , Als het hem wel is er teminste duidelijkheid over wat er nou is gebeurd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
Godver, Ray
Nou hopen dat het een nachtemerrie is en dat ie er dus niet is
De kans is groot dat Laura een toneelstukje heeft gehouden voor Robert. Dan vliegt ze straks samen met Guus, die een reisbureau heeft, naar re-cast(away) Arnie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:37 schreef JohnDDD het volgende:
Arnie hoeft niet dood te zijn, misschien komen we er later wel achter dat Laura het telefoontje bedacht heeft.
Laura kennende begint ze dan met een een heftige seksuele relatie met Arnie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De kans is groot dat Laura een toneelstukje heeft gehouden voor Robert. Dan vliegt ze straks samen met Guus, die een reisbureau heeft, naar re-cast(away) Arnie.
Dat neem ik aan dat Babette in die week wel te zien zal zijn !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:48 schreef babette21 het volgende:
Volgende week een interview met Babette van Veen in Televizier
da's dus de gids van week 44, mogen we wel aannemen dat ze dan komt of er al ís
ook een aankondiging voor een interview?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag dat ook in mijn TV-gids.AVRO-bode !
ik begrijp dat die "vondeling" dus toch Arnie is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:56 schreef JohnDDD het volgende:
Het lijkt mij vrij duidelijk dat Linda terug zal komen bij de "begrafenis" van Arnie.
Jawel, ze hebben een tandje van Arnie gebruikt voor de test.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Dennis dus níet het kind van Laura???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |