Mja ik kondigde vorige week al aan dat ze deze week uitgebreid in Televizier zou staan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef Frey het volgende:
Babette van Veen op de voorkant van de nieuwe tv gids![]()
Toeval?
Maar er staat ook bij dat ze terug is voor een periode van 3 maandenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mja ik kondigde vorige week al aan dat ze deze week uitgebreid in Televizier zou staan...
daar kwam al een reactie: "ook in de avrobode!" op...... what's/who's next??
Dat krijg ik donderdag de ''avro-bode'' met de leesmapquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef Frey het volgende:
Babette van Veen op de voorkant van de nieuwe tv gids![]()
Toeval?
3 maanden maar.... da's wel kortquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:25 schreef Frey het volgende:
Maar er staat ook bij dat ze terug is voor een periode van 3 maanden![]()
Er staat ook bij volgende week woensdag of donderdag dat Sjors de moordenaar van haar vader wil vinden en dat jack haar wil helpen... zou Hannie dan toch onschuldig zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:20 schreef babette21 het volgende:
A.s. maandag blijkt “degene die Jack, Sjors en Dian in de gaten houdt” een vrouw te zijn…
Betekent dit dat Hannie idd nog leeft?!? Of…. zit Martine hier misschien achter…?!?
dat laatste zou zó leuk zijn in combinatie met de rentree van Helen!!
welke tv gids !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:33 schreef Nano het volgende:
In de gids staat dat Hannie Frits niet vermoord heeft..
Ik vat er niks meer van..
elke tvgids..... *zucht*quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
welke tv gids !
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef BVO het volgende:
Had Helen nog een speciale band met Linda en Dian?
de enige reden die ik kan bedenken om Helmink terug te halenquote:Linda wel he? Herinner me dat telefoongesprek nog wel dat Helen bedreigd werd en Linda (zij was het toch??) de telefoon overnam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |