Koop een video/dvd recorderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef GSMboy het volgende:
Kan ik de aflevering van vandaag(ook) nog terugzien?
(ik ben een zeikerd jah)
Dat was ooit zo een ding wist je datquote:
Ik ga er zo maar even een gtst aflevering op kijken, zo houden we het toch nog een beetje ontopicquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi de mannen hier lezen allemaal Libelle
Frey, heb je ook de aflevering van gisteren???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:45 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/brandjan.JPG]afbeelding][/url]
Aflevering van 17 oktober 2005
Ja, maar voorlopig even geen afleveringen, tenzij het hele goede zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:50 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Frey, heb je ook de aflevering van gisteren???
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:04 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Ik heb die man bij haar aangezien voor Frits. Maar als het hem inderdaad is, dan vraag ik me af hoe ze het in de verhaallijn oplossen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:34 schreef Rodney1988 het volgende:
Die man die bij Hannie was , was volgens mij gewoon de bewaker die het aan Jack vertelde dat ze dood was.
Jij in de GTST topicsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik heb die man bij haar aangezien voor Frits. Maar als het hem inderdaad is, dan vraag ik me af hoe ze het in de verhaallijn oplossen.
Welkom Inderdaad, ben je ook nog regelmatig op dat andere forum?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik heb die man bij haar aangezien voor Frits. Maar als het hem inderdaad is, dan vraag ik me af hoe ze het in de verhaallijn oplossen.
Eh...welke man? Die Frits gaat spelen (eventueel...) of reageer je nu op een ander antwoordquote:
Die man die bij Hannie wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:02 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Eh...welke man? Die Frits gaat spelen (eventueel...) of reageer je nu op een ander antwoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |