Ik heb ze van de weblog gekopieerd bij RTL4Actueel.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
GTST Club?
De puzzelstukjes vallen inderdaad op elkaar![]()
Weg!

Shit!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mij vergeef je wel, vergeet niet hoe je aan die avatar komt![]()

Ik denk volgende week donderdag... dan staat er een ongenode gast bij Laura op de stoep...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Zucht wanneer komt Linda nu eindelijk eens terug.. Er wordt al heel de tijd geroepen dat het lang meer zal duren, maar ondertussen is ze er nog steeds niet.
Ben erg benieuwd naar haar verhaallijn....

Wat flik je me nou?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Shit!!
Ehmmm, ja, ik houd van je![]()
![]()

Zeg, grote vriend, heb je dat filmpje al???quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mij vergeef je wel, vergeet niet hoe je aan die avatar komt![]()

Ze zal Linda wel gezelschap gaan houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:47 schreef Rodney1988 het volgende:
Wat ik zo leuk vond van die helen helmink is dat flatje van der. Ik herriner me nog dat rick en anita aan de honden koekjes zaten toen ze waren ontvoerd door Alice de boer! GEWELDIG!!! Maar ik eis wel dat die graftak van een Helmink weer in der oude flatje komt te wonen!

Dat mag alleen tegen mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik doe aardig...
Dat kan ik namelijk heel goed!![]()

Komt Helen terug?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze zal Linda wel gezelschap gaan houden.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |