quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
GTST januari 1997, Linda, Helen & Lisette[/url] ~ [1.05 min; 2 Mb] ~
contracten bij GTST zijn tch meestal per half jaar en niet voor 3 maanden, denk dat ze wel wat langer blijft hoor. we merken het wel als ze op de castfoto staat of nietquote:
Of ze organiseren weer zo'n feest en dan stort het gebouw inquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gebouw van Sanders Incorporated is ideaal om iemand vanaf te laten duiken tijdens de zomercliff.![]()
Iemand zoals Morris Fischer toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gebouw van Sanders Incorporated is ideaal om iemand vanaf te laten duiken tijdens de zomercliff.![]()
Zijn kantoor is maar 1 verdieping hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:19 schreef Frey het volgende:
Zo hey! Wat een gebouw!
Dat is nou echt iets voor Ludo![]()
Maar hij zit er toch mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn kantoor is maar 1 verdieping hoor
Hahaha, jaaaaa!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Tactvol van Nina. Haar moeder is pas vrijgemaakt na wekenlang opgesloten te zijn met Ray, zit ze nu opgesloten bij haar andere ex.
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Speciaal voor Beaudien !
Er staat wel bij de ingang heel groot 'Sanders Incorporated' , bovendien is dat gebouw het hoofdgebouw van Merenpark project dat grotendeels in Ludo's bezit is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zijn kantoor is maar 1 verdieping hoor
Inderdaad, als alle kantoren in dat gebouw zijn kantoor zijn is het wel een beetje teveel van het goedequote:
Zwaai terug! En jeeeh! vanmiddag weer fijn filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
GTST januari 1995, Dian terug in Meerdijk[/url] ~ [6.13 min; 7.9 Mb] ~
de enige reden die ik kan bedenken om Helmink terug te halen
GTST januari 1997, Linda, Helen & Lisette[/url] ~ [1.05 min; 2 Mb] ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
en nog wat achterstallig onderhoud voor Babette [verkapte zwaai:)]
GTST december 1996, Bermtoerist vervolg[/url] ~ [9.13 min; 14.6 Mb] ~
Dat komt ook wel dat Rix Leddy zo gemeen kan kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:16 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vind toch dat Chris Jolles de beste Dian was. Deze is veel gemener. Chris Jolles had ook nog iets liefs over zich heen, dat maakte de rol wel leuker vind ik.
Ik niet, ik kon Chris Jolles niet uitstaan, zo een opgeblazen hoofd en altijd dat triomfantelijke en pesterige.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat komt ook wel dat Rix Leddy zo gemeen kan kijkenIn haar rol als Dian.
Daarom is en komt Chris Jolles, liever over.
En niet te min ik vond die Dian die Chris vertolkte ook leuker :!!
Dian kwam terug naar Meerdijk omdat het niet boterde met haar stiefvader.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is er ooit een reden voor gegeven waarom ze in seizoen 5 ineens slecht was geworden?
en ongeveer even oud als Sjors, oftewel: het klopt een keer!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hannie heeft nooit abortus gepleegt
En dat puber kind is natuurlijk het derde kind van Frits !
was meteen weer als vanouds......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Linda liet haar zwoele stem al horen in de preview![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |