quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Selwyn van Baarschot van me kopen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:05 schreef SuperWeber het volgende:
Ik had een kuttraining...
Klotescoren![]()
Herstel, spits van matig naar redelijk positiespel..quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:39 schreef Cart_man het volgende:
Vorm +5
TSI +750
Positiespel +2
Spits naar matig positiespel voor wat het waard is en een middenvelder van redelijk naar goed.
mijn spits ook, was mijn enige stijger....quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Herstel, spits van matig naar redelijk positiespel..
Moet minimaal 1 seizoen bij je in het team zitten/gezeten hebben. En als je er speciaal eentje moet aanschaffen met ervaring dan is het pas vanaf goed ervaring met redelijk leiderschap ofzo rendabel. Overigens zou ik deze pipo geen coach maken, je hebt niks aan eentje met slecht leider, die kan je voor 70k zo kopen (bij coach aanschaffen). Dan kan deze misschien uitgroeien naar een goed coach.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef foetre het volgende:
Hoe zit het met je speler coach te maken?
Wat kost dat en mag die nog meevoetballen?
Het gaat op een redelijk ervaring en slecht leider
De kosten om een speler coach te maken hangen alleen af van zijn huidige ervaring en het coach niveau dat je hem wilt geven. Zijn leiderschap blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef foetre het volgende:
Hoe zit het met je speler coach te maken?
Wat kost dat en mag die nog meevoetballen?
Het gaat op een redelijk ervaring en slecht leider
mjah, als ik dan nog stijgers had...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:39 schreef MyImmortal het volgende:
ik ken het ik had verloren van iemand uit divisie 9 :p, zal wel uitgelachen worden door hen, maarja mijn trainees doen het in ieder geval goed
Ok en stel ik koop een speler met uitsteken ervaring uitstekend leiderschap voor 5000quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:37 schreef Wolfje het volgende:
[..]
De kosten om een speler coach te maken hangen alleen af van zijn huidige ervaring en het coach niveau dat je hem wilt geven. Zijn leiderschap blijft hetzelfde.
De kosten van een externe coach hangen af van de gewenste coach vaardigheid en het leiderschap.
In deze tabel kun je zien dat het pas gunstiger is om een speler coach te maken als hij minimaal matig leiderschap heeft.
(Bij nadere bestudering van de tabel zie ik dat het ook voordeliger kan zijn als je een speler met zwak leiderschap, maar genoeg ervaring coach maakt).
Iemand interesse? Denk erover om hem te verkopen omdat ik hard een paar verdedigers nodig heb. Anders verlies ik dit seizoen echt alles.quote:Eliad Agăfiţei (50133355) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 7 400
Loon: 2 904 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 5
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
puur hypothetisch zou dit kloppen. Ware het niet dat:quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok en stel ik koop een speler met uitsteken ervaring uitstekend leiderschap voor 5000
wacht een jaar betaal netjes z'n loon en maak hem dan coach.Dan ben iik toch spekkoper?
ach was het proberen waard toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
puur hypothetisch zou dit kloppen. Ware het niet dat:
1) een excellent/excellent coach niet bestaat, hooguit solid leiderschap
2) Deze niet voor 5000 op de tranferlijst gaan
Maar dan zou je wel spekkoper zijn geweest ja, dan wel ja
Mid gestegen in scoren + mn 19 jarige trainee, die is nu uitmuntend. En mn keepie is gestegen naar matig ervaringquote:Ervaring: 2 (+2/-)
TSI: 600 (+1290/-690)
Vorm: -1 (+6/-7)
Scoren: 2 (+2/-)
Hm ik zie het.. kuthond..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:04 schreef maniack28 het volgende:
Kuthond, mn tegenstander heeft er een extra mid bij gekochtToch maar piccen en counteren of zal ik het via de gewone weg proberen? Hij heeft verder niet echt veel def (matig (zeer laag)) en alleen een matige centrale aanval. Alleen zn middenveld is ook ongeveer wel matig (laag) ofzo, terwijl ik zwak(zeer hoog) ga halen..
Heb ik dan nog twee extra walkovers op de helft van het seizoen..? Wel ff je opstelling resetten als je stopt dan he..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:10 schreef maniack28 het volgende:
godfr, check dit: Zelfvertrouwen: slecht
Door mijn verlies van woensdag is hij dus gedaald van wonderbaarlijk naar slechtHoe kan dat man, dit spel is echt triest.... Ik heb gewoon: Sportpsychologen: 3 Waarom daalt die fucking zelfvertrouwen dan zo, dit slaat toch nergens op? Ik heb alles gewonnen, zelfs van de nummer 2 van vorig seizoen en dan verlies ik woensdag kansloos tegen een supersterke V en dan zijn mn supporters meteen geirriteerd en het zelfvertrouwen daalt gewoon van wonderbaarlijk naar slecht vlak voordat ik tegen de nummer 1 van vorig seizoen moet.... dat is toch fucking kansloos?
Ik denk er serieus over om te stoppen met dit kutspel, met die fucking boutengine....
Okay, ik geef toe je hebt gelijk, maar het blijft bout, bovendien heb ik gepicced, dus ze zouden niet boos moeten zijn. Ik heb nu 6 psychologen, in de hoop dat mn zelfvertrouwen bij de economie update nog stijgt naar sterkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:07 schreef Grumpey het volgende:
Ze zijn minder boos als je PiC speelt, maar als je aangeeft normaal te spelen zijn ze bozer. Logisch, want dan geef je aan dat je er zelf hoop ik hebt.
De engine zou oneerlijk worden wanneer verliezen met 8-0 van eredivisie ploeg minder effect zou hebben dan een 8-0 van directe concurrent. Om die reden is het begrijpelijk dat ze niet voor het realisme hebben gekozen.
Je moet het spel niet zien als een nabootsing van de werkelijkheid, maar eerder als een spel waarbij oneerlijke regels het spel meer pijn aandoen dan dat het niet overeenkomt met de realiteit. De kracht van het spel zit hem in het goede eerlijke systeem waarbij iedereen goed kan worden en in de loskoppeling van nabootsen wat er al is (zoals spelersnamen, bestaande league-systemen, bestaande trainingsschema's etc.)
oftewel --> hattrick
wat is de prijs ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef The_Hives het volgende:
+ 3 waaronder mn keeper en mn wissel.
deze is ook gestegen:
[..]
Iemand interesse? Denk erover om hem te verkopen omdat ik hard een paar verdedigers nodig heb. Anders verlies ik dit seizoen echt alles.
quote:30-09-2005
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Volgend jaar weer voor de Rita Verdonk award?quote:
prijs? Transfervergelijking zegt 2,4 miljoen, maar ik dnek dat ik met 1,5 blij mag zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef komrad het volgende:
[..]
wat is de prijs ?
ik heb anders nog wel wat ruilwaar
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
Damn..ben ik vergeten dat ik enkele spelers heb opgesteld die al verkocht waren
[..]
M'n 4e 17 jarige op rij...quote:Lennaert van Ommeren (78228738) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 517 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
kan je me uitleggen waarom je een redelijk coach neemt??quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:33 schreef Ruudt het volgende:
Ik stel graag aan jullie voor, mijn nieuwe coach:
Fernando Alonso (11965602)
44 years, poor form, healthy
A passable trainer who is neither attack nor defence-minded
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has passable experience and solid leadership abilities.
Jeugd was niets trouwens..
Dat is wel verkoopbaar volgens mijquote:Jan-Melis Zwartkruis (78238297)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 3 790
Loon: 2 255 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
misschien krijg ik daar net mn 20k investering uitquote:Jan-Karel Heering (78257256) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 563 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:29 schreef The_Hives het volgende:
mn yp:
[..]
misschien krijg ik daar net mn 20 22k investering uit
ik verdien nog niet veel met thuiswedstrijden...laatste keer iets van 9000 geloof ik, zal vanavond wel iets meer zijn...heb ook nog maar 134 fanclubleden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:57 schreef ScudRaket het volgende:
Hoe zit het met thuiswedstrijden? Hoeveel verdien je met kaartverkoop? Zit je stadion vol?
1 dokter, 1 fysio, 1 keeperstrainer, een paar woordvoerders, en een paar assistent-trainers...en aangezien ontslaan ook weer 1500 kost hou ik ze maarquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef truSteh het volgende:
15000 aan personeel? wat heb je dan zoal
En in het begin draai je bijna altijd verlies, tenminste ik iig wel
Ik geef bijna het 3-voudige uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef truSteh het volgende:
15000 aan personeel? wat heb je dan zoal
En in het begin draai je bijna altijd verlies, tenminste ik iig wel
Zorg iig dat je 10 woordvoerders hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
1 dokter, 1 fysio, 1 keeperstrainer, een paar woordvoerders, en een paar assistent-trainers...en aangezien ontslaan ook weer 1500 kost hou ik ze maar
juist niet. Dat kan hij nu niet betalen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zorg iig dat je 10 woordvoerders hebt.
te veel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:12 schreef komrad het volgende:
hives, 1.5M vind ik te veel hoewel je het er wel voor krijgt denk ik
Dat levert zijn geld wel weer op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist niet. Dat kan hij nu niet betalen.
ik heb trouwens ook 40k per week aan personeel
ik heb een paar maanden bewust rood gestaan omdat ik bezig was met trainees. Ik had de zekerheid dat ik uit de rode cijfers kon komen wanneer het nodig was, en de rente die ik hierdoor moest betalen woog niet op tegen komende baten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef Abbadon het volgende:
10 woordvoerders???
is rood staan trouwens erg, of kan dat wel een tijdje?
echt niet. Dat gaat nooit zo snel dat je daarmee die 15k kosten per week kan verantwoorden.quote:
als jij een formi def voor 1M van me wil kopen wil ik wel een bod op je MF doen hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
te veel?voor een formi def betaal ik al bijna een miljoen
Hij staat er nu trouwens voor 1,25 miljoen op. Ik hoop dat hij wat extra oplevert door naast goed def ook matig passen te hebben.
voor een kale met een blessure van 5 weken betalen ze al 7 tonquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:27 schreef komrad het volgende:
[..]
als jij een formi def voor 1M van me wil kopen wil ik wel een bod op je MF doen hoor
omdat ik nog lang geen geld heb voor een goed coach met goed leiderschapquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:15 schreef komrad het volgende:
![]()
[..]
kan je me uitleggen waarom je een redelijk coach neemt??
beter zoeken want ik zou niet meer dan 7 ton voor een fitte formi betalen als ik jou wasquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor een kale met een blessure van 5 weken betalen ze al 7 ton
dan had ik een goed coach met matig/redelijk LS genomenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
omdat ik nog lang geen geld heb voor een goed coach met goed leiderschap
Dat had ik ook echt wel gedaan als ik daar geld voor hadquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef komrad het volgende:
[..]
dan had ik een goed coach met matig/redelijk LS genomen
je verpest zo je training
quote:Marty Goldschmitz (78268505) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 515 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Beetje oud voor een traineequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb 10 trainees op verdediging, en heb op zich altijd nog een speler achter de hand die wel wat zou moeten opleveren als ik 'm verkoop:
Fulco Black (71977806)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 3 660
Loon: 1 080 ¤/week
Eigenaar: Abbadon's Angels
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
...maar op zich bewaar ik 'm liever nog even totdat ik meer verdedigers op niveau 'goed' heb...ik heb nu 4 verdedigers op goed, en 4 op redelijk, en 2 op matig die ik ook als verdediger train...
dank je! onder de 200k rood zit ik sowieso nog lang niet...dus ik wacht het nog even af...als het goed is moeten er binnenkort toch wel weer een paar trainees stijgen, dus dan kan ik alsnog gaan verkopen...ach, 't is niet alsof ik in m'n eerste seizoen per se al meteen moet promoverenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef Verbal_Kint het volgende:abbadon, welkom!
je bent al goed bezig lees ik, trainen, en ook nog verdedigers
ik weet niet wanneer je trainees gaan stijgen in level, maar als het binnen een paar weken is, dan kun je gerust wel even rood staan, je hebt dan de garantie trainees te verkopen als t te krap komt te zitten.
klopt, maar ik heb helaas geen ruime keuze uit hordes topspelers die voor weinig geld voor mij willen spelen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:12 schreef ASSpirine het volgende:
Beetje oud voor een trainee
omdat ik al 11 trainees hebquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef Verbal_Kint het volgende:abbadon, welkom!
je bent al goed bezig lees ik, trainen, en ook nog verdedigers
ik weet niet wanneer je trainees gaan stijgen in level, maar als het binnen een paar weken is, dan kun je gerust wel even rood staan, je hebt dan de garantie trainees te verkopen als t te krap komt te zitten. btw, probeer niet onder de 200k rood te komen, dan kun je geen spelers meer kopen en helemaal niet onder de 500k rood, dan kun je nog maar gelimiteerd inloggen en heb je een week de tijd je schulden op te lossen. suc6!
@komrad, waarom hou je die yp niet om te trainen? ev. als reserve?
ontslaan die handelquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:07 schreef -Raffie- het volgende:
Nele Polderman
TSI = 440, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
mijn Yp. Wat kan ik hier voor vragen ?
quote:
Waarschijnlijk heb je na de wijziging dat je positiespel ging trainen niet meer HAM gebruikt tot na de training. De laatste keer dat je synchroniseerde met HAM stond hij nog op Algemeen. Als je na de TU weer synchroniseert met HAM denkt HAM dat je Algemeen getraind hebt, je kunt immers ook na de training pas de training weer terugveranderd hebben naar Positiespel. Snappoe?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:31 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat vorig week te dubben over mijn training. Ik heb mijn training op maandag op algemeen gezet in de hoop op vormstijgingen maar drie dagen later, op donderdag, heb ik het toch weer teruggezet op Pos.
Nu zat ik mijn team eens door te nemen in HAM en HAM geeft aan dat ik algemeen heb getraind. Bugje in HAM? Bug in HT?
Ik ben een beetje in de war nu. Heeft iemand dit weleens meegemaakt?
40kquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:07 schreef -Raffie- het volgende:
Nele Polderman
TSI = 440, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
mijn Yp. Wat kan ik hier voor vragen ?
Ik begrijp het. Maar nu kloppen mijn HAM gegevens niet meer. Is dat op een of andere manier handmatig te wijzigen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:17 schreef Uddel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je na de wijziging dat je positiespel ging trainen niet meer HAM gebruikt tot na de training. De laatste keer dat je synchroniseerde met HAM stond hij nog op Algemeen. Als je na de TU weer synchroniseert met HAM denkt HAM dat je Algemeen getraind hebt, je kunt immers ook na de training pas de training weer terugveranderd hebben naar Positiespel. Snappoe?
Hattrick bewaart volgens mij ook niet de geschiedenis van wat je getraind hebt, dus kan HAM dan ook nooit beter weten
Denk het niet, of je moet de *.hrf files makkelijk kunnen wijzigen oid, maar ben bang van niet. Heb het ook weleens gehad met HAM idd.. blijven altijd kleinigheidjes. Zelfde bij een speler die geblesseerd raakt in een wedstrijd, die wordt vervangen, z'n vervanger wordt als "gespeeld" gemarkeerd, maar de speler zelf niet. Volgens HAM krijgt hij dan geen training, wat dus soms wel zo is. Heb er al eens over gemaild.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar nu kloppen mijn HAM gegevens niet meer. Is dat op een of andere manier handmatig te wijzigen?
Beetje jammerquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:30 schreef Uddel het volgende:
[..]
Denk het niet, of je moet de *.hrf files makkelijk kunnen wijzigen oid, maar ben bang van niet. Heb het ook weleens gehad met HAM idd.. blijven altijd kleinigheidjes. Zelfde bij een speler die geblesseerd raakt in een wedstrijd, die wordt vervangen, z'n vervanger wordt als "gespeeld" gemarkeerd, maar de speler zelf niet. Volgens HAM krijgt hij dan geen training, wat dus soms wel zo is. Heb er al eens over gemaild.
De kadootjes mogen opgestuurd wordenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:51 schreef Grumpey het volgende:
Bij de meet krijg je gelijk van 10 man kadootjes(overhalen gaat niet lukken vermoed ik
)
Goed bezigquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:23 schreef komrad het volgende:
1-1 gespeeld en sta nu 6e, precies waar ik na week 16 moet staan
ik volg de grumpey tactiek
ik heb daar 1MF voor gekocht dus dat valt mee qua kosten,quote:
Alle regels en trainingstaktieken al gelezen? Staan er veel in de OP!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Ik heb deze week ook eindelijk een team gekregen.
En ik sta gvd kansloos met 0 - 5 achter.
mooie post grumpquote:
Ik gebruik HAM, helemal nauwkeurig is het niet, maar de verhoudingen kloppen volgens mij wel. Kijk eens wat HT Ratings weergeeft bij 3-5-2 en bij PIC, wat daar als beste uitkomt zou ik dan doen. De waarden kloppen dan wel niet helemaal, maar het geeft in verhouding wel goed weer wat beter is. Tenminste, bij HAM dan, neem aan dat HT Ratings ook ongeveer zo werkt..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef Oldbie het volgende:
Sinds ik meedoe aan HT gebruik ik HT Ratings voor mijn opstelling.
Nu wil ik dus weten hoe precies HT Ratings is ik heb het zelf eigenlijk nooit gecontroleerd![]()
Volgend week moet ik tegen mijn grootste concurent en ik twijfel tussen mijn normale tactiek (3-5-2) en 4-4-2; PIC en counter.
HT Ratings geeft nu aan dat ik met mijn normale opstelling een zwak(+) middenveld zal halen (41,2) Totaal Hatstats 127. Als dit klopt twijfel ik niet langer. Dan ga ik er gelijk mee door. Mocht dit niet accuraat zijn overweeg ik toch eens te counteren en daarmee mij TS nog meer opvoeren.
Wie heeft de wijsheid in pacht?
Heb de laatste versie gedownload die op de site staat...quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:54 schreef maniack28 het volgende:
Heb je de nieuwe HTratings gedownload? Waren wat problemen als je dat niet gedaan had...
Ow, 2-1 gewonnen van de nummer 1 van vorig seizoen, na 3 wedstrijden 2e op doelsaldo maar wel de volle 9 puntenVolgende week thuis tegen de huidige nummer 1
quote:03-10-2005 Je fanclub heeft er 10 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 300 ¤ op voor de clubkas.
quote:Fanclub: 500 leden
[14.gif]quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Grumpey het volgende:
al die hulpprogramma's, ik doe het gewoon allemaal uit blote hoofdje en dat legt geen windeieren plus dat het ook nog het leukst is iets zelf beredeneerd te hebben
quote:Zondag reisde we af richting lamio stadion. met veel toeschouwers ong 7500 besliste mijn jongens de wedstrijd naar 7 minute nadat binne 3 min de 1-0 eral in lag door onze ster speler Karl Bontekoe tikte onze oude vedette Hidden benzeveld de 2-0 erin. Na heel veel kanzen te hebben gekregen vooral hidden benzeveld bleef het toch enigzins teleurstellend 2-0. ons team is in top vorm. volgende week een WO de week erna tegen de badgasten. teamgeest word sterk voor de wedstrijd tegen allstars en flevo
Zonder winst op een tegenstander met een redelijk middenveld red je het niet in de Ve, kan ik je nu al zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:07 schreef JJHelder het volgende:
0-3 verloren, kansloze missie, hij haalt redelijk middenveld, ik richt me op de 3e plek, want hij en nog 1 met redelijk middenveld zullen et wel uit gaan maken, haal al weer 5 sterren meer als vorig seizoen, dus kverbeter welmss volgend seizoen of daarna een gooi doen naar promotie naar V
dat weet ik, ben me team stukje bij beetje aan het versterken, zodat ik over 2 seizoenen de sprong kan gaan wagen en ook divisie V waardig benquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zonder winst op een tegenstander met een redelijk middenveld red je het niet in de Ve, kan ik je nu al zeggen.
Best wel dom, nu al MOTSen, daar krijg je echt spijt van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef sportfreak het volgende:
Na een MOTS gisteren met 3-2 gewonnen. hierdoor sta ik nu bovenaan.![]()
9 punten uit 3 wedstrijden. Achter mij 4 ploegen met 6 punten. Lekker spannend dus maar ik verwacht wel kampioen te worden.
Hij is mijn grootste tegenstander in de competitie. Volgende week een team waar ik ook met een slechte ts wel van win en daarna 2 WO's. Tijd genoeg om mijn ts weer normaal te krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:36 schreef truSteh het volgende:
[..]
Best wel dom, nu al MOTSen, daar krijg je echt spijt van.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef The_Hives het volgende:
voor het eerst boven de 40 sterren gehaald, meteen 42
En een 6 1/2 ster spelermaar dat kwam vooral door het weer
![]()
Ik vergeet steeds naar mijn sterren te kijken......*kijkt*...... 26 sterren dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef The_Hives het volgende:
voor het eerst boven de 40 sterren gehaald, meteen 42
En een 6 1/2 ster spelermaar dat kwam vooral door het weer
![]()
in vergelijking met de goeroes is 42 sterren ook nog nietsquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef foetre het volgende:
[..]
tering en dan ben ik blij met 30 sterren
Ik denk trouwens dat je dat 2006 ook wel uit je sig kunt verwijderen Hivesquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in vergelijking met de goeroes is 42 sterren ook nog niets![]()
Maar het is wel een persoonlijke mijlpaal
Nou ja, eik kun je beter je complete sig verwijderen. Maar goed. De andere jaartallen zijn helaas een feit en die laatste is geen feit en gaat het ook niet wordenquote:
onzin, gat is nog maar 5 punten, we staan straks gwn op het leidschenpleinquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je het niet doet sta je over een paar maanden vreseluk voor lul.
sgoed, bel me maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef The_Hives het volgende:
ik spreek jullie wel over een paar maanden
Dat is het mooie altijd van die ajacieden... Ze blijven dromen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef JJHelder het volgende:
[..]
onzin, gat is nog maar 5 punten, we staan straks gwn op het leidschenplein(of parkeerplaats p2 :p)
maar in tegenstelling tot bij jullie, komt onze droom vaker dan 1 keer per 15 jaar uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is het mooie altijd van die ajacieden... Ze blijven dromen...
goed bezigquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds naar mijn sterren te kijken......*kijkt*...... 26 sterren dus.
Maar ik vind sterren niet belangrijk. Ik kijk veel meer naar mijn ratings.
Zoveel mogelijk, geen idee hoeveel dat isquote:
Tsja, dat jij niet kan meepraten over kampioenschappen kunnen zij weinig aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mag ik jullie vriendelijk verzoeken de slowchat hier niet te plaatsen?
Dank.
zeker XIquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:15 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb elke wedstrijd tussen de 20 en de 25 sterren. Mijn Hatstats lagen rond de 80, en ben nog ongeslagen
Jepquote:
nou succes ik zit in hetzelfde bootje alleen 30+ ster en 122 hatstatsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Jep
Promoveren moet wel lukken dit seizoen![]()
Had zondag eerste helft 88% balbezit en de 2e helft 95%, tegen een tegenstander waar andere het nog moeilijk tegen hadden
Hoe doe je daqt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef foetre het volgende:
[..]
nou succes ik zit in hetzelfde bootje alleen 30+ ster en 122 hatstats![]()
Tip om te kijken hoeveel een speler ongeveer waard is: zoek er een op op de transferlijst, klik op z'n naam, rechts staat het vakje waar je kunt bieden. Daaronder staat een linkje naar de Transfervergelijking, daar kun je zien voor hoeveel ongeveer gelijke spelers weggingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:13 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik wordt de hele tijd overboden op de transfermarkt.
Wat zijn een beetje gangbare prijzen voor een redelijk/goede Keeper/verdediger
Ik ben net begonnen
wat voor een bijstats (niet van toepassing op keeper), hoe oud, hoge/lage TSI???! je kunt idd voor een indicatie bij een vergelijkbare speler kijken bij de Transfervergelijking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:13 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik wordt de hele tijd overboden op de transfermarkt.
Wat zijn een beetje gangbare prijzen voor een redelijk/goede Keeper/verdediger
Ik ben net begonnen
dis me 1e seizoen ik heb heel gekocht en verkocht en sta nu voor het 1st in het rood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hoe doe je daqt?
Heb je veel spelers gekocht en sta je veel rood of zo?
Je hoeveelste seizoen is dit?
Verkopen omdat je rood staat is niet de oplossing.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik sta na deze week 60.000 in het rood, en het word langzaam meer. Is dit erg? En moet ik spelers gaan verkopen?
Wat denken jullie?
Daar zal ik thuis ff naar kijken, zit hier op mn stage en kan niet op hattrick komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Verkopen omdat je rood staat is niet de oplossing.
Wat zijn je uitgaven/inkomsten?
Lekkere stage zo lekker niksen maar als je op fok kan komen kan je toch ook op hatrick komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Daar zal ik thuis ff naar kijken, zit hier op mn stage en kan niet op hattrick komen
Nee, ze hebben game en sexsites afgesloten. Bijvoorbeeld VI kan ik ook op komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Lekkere stage zo lekker niksen maar als je op fok kan komen kan je toch ook op hatrick komen![]()
ik zei ook niet dat ik het ging doen . . .quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef maniack28 het volgende:
niet doen Robar, wacht een week of 4 en koop dan een hoog goed voor 1,3 miljoen ofzo, dan levert ie al heel snel veel meer op (met een beetje geluk tussen de 2,5 en 3 mil als ie begin 18 en formidabel is)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.fokhattrick.nl ligt eruit.
Het abbo was verlopen. Alle leden die een fokhattrick email adres gebruikten, kunnen die niet meer gebruiken.
Bij een ander bedrijf heb ik deze url weer aangevraagd, hier zijn de kosten lager.
Dat houdt in: Komende tijd geen .nl domein ...
Voorlopig zal de site (met de FokCup info) te vinden zijn op http://www.fokhattrick.tk/
Keeper alleen keepen redelijk/goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat voor een bijstats (niet van toepassing op keeper), hoe oud, hoge/lage TSI???! je kunt idd voor een indicatie bij een vergelijkbare speler kijken bij de Transfervergelijking.
Ja, maar ik vrees dat ik ook nog wel een centrale verdediger nodig heb, ik heb er nu nul, alleen maar backs in dat zooitje wat ik heb overgenomen en volgens zo'n guide moest je met een betere trainer begineen dus daar gingen m'n eerste 80kquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:15 schreef komrad het volgende:
koop dan alleen een keeper, hoewel die relatief duur zijn in loon
voordeel is dat ze al je def ratings omhoog halen
Dit is van deze week, maar hier zitten 2 transfers en een internatuionale oefenwedstrijd bij.quote:Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 8 331 Stadionkosten 7 100
Sponsorgeld 19 460 Spelersloon 17 648
Financieel voordeel 0 Rente 2 535
Tijdelijk 210 Tijdelijk 12 000
Personeel 6 000
Jeugdopleiding 0
Totale inkomsten 28 001 Totale uitgaven 45 283
Verwachte winst/verlies -17 282
als je je backs defensief zet hebben ze alleen def skill nodig, met 3 redelijk defs (als je 352 speelt) kom je in de XI een heel eind, 3 solids in natuurlijk beter. Let ook op de ervaring dat kan veel schelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees dat ik ook nog wel een centrale verdediger nodig heb, ik heb er nu nul, alleen maar backs in dat zooitje wat ik heb overgenomen en volgens zo'n guide moest je met een betere trainer begineen dus daar gingen m'n eerste 80k![]()
Ik speel met 1 goed, 1 redelijk en 1 matig verdedigen, is dat goed genoeg normaal gesproken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef komrad het volgende:
[..]
als je je backs defensief zet hebben ze alleen def skill nodig, met 3 redelijk defs (als je 352 speelt) kom je in de XI een heel eind, 3 solids in natuurlijk beter. Let ook op de ervaring dat kan veel schelen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:43 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dit is van deze week, maar hier zitten 2 transfers en een internatuionale oefenwedstrijd bij.
Geen hoge uitgaven of zo, ga wel een paar spelers ontslaan/verkopen, want heb er nu 25
in de lager divisies is het meestal erg simpel, own het MF en je zal heel veel winnen. De vraag is echter of je ook MF wil trainen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik speel met 1 goed, 1 redelijk en 1 matig verdedigen, is dat goed genoeg normaal gesproken?
Ik heb 5 goeds en 4 redelijks .gewoon redelijk def (17/19)kopen en die optrainenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik speel met 1 goed, 1 redelijk en 1 matig verdedigen, is dat goed genoeg normaal gesproken?
Hoeveel woordvoerders zou ik moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef foetre het volgende:
[..]
tering jou personeelskosten wil ik wel.
Je moet gewoon woordvoerders aannemen die zorgen voor xtra sponsorinkomsten en supporters.
Dan krijg je ook een beter kaartverkoop (20.000+-)
Ik heb zelf 6 woordvoerders krijg ook 16 supporters per week erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hoeveel woordvoerders zou ik moeten hebben dan?
En ik train Positiespel, heb daar ook 2 trainees voor
Dan moet je mij al helemaal ni hebben als defnewbie trainerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[]
6 is zonde van het geldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb zelf 6 woordvoerders krijg ook 16 supporters per week erbij.
Maar als je positiespel doet koop dan jonge midfielders en geen verdedigers aangezien je ze toch niet zal trainen.
Die wisselspeler start niet in de basis, maar zal gewoon als wissel vleugelspeler staan volgens mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:13 schreef Mokkaboon het volgende:
1. valt de wisselspeler gelijk in?
2. op welke positie gaat de speler spelen?
nu heb je voor vraag 2 wat extra info nodig om dat te bepalen lijkt me, dus ik leg het hieronder ff uit:
er zijn dus 2 blessures. dit zijn een centrale middenvelder en een vleugelverdediger
de ene wisselspeler is zelf een vleugelspeler die ook op die plek is ingesteld...
HMMMquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
6 is zonde van het geld
ik heb er 1 lopen en betwijfel of het bij een thuiswedstrijd ¤3000 uitmaakt (2x salaris)
ontsla er minstens 5, je verdient je geld niet terug. zeker voor team in de lage divisies funest
Dat lijkt mij ook maar wij zijn helaas geenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die wisselspeler start niet in de basis, maar zal gewoon als wissel vleugelspeler staan volgens mij
quote:dus kunnen mensen die verstand van hebben hoe deze events door de engine worden uitgevoerd dit ff vertellen?
Je zal tegen 10 man spelen .Kijk naar ze vorige wedstrijd volgens mij krijg je het nog moeilijk ook al zijn het maar 10 man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:38 schreef Mokkaboon het volgende:
nou heeft iemand het al een keer eerder meegemaakt anders?
valt zo'n speler echt niet in bij de aftrap?
dit is trouwens mijn tegenstander: Bioball (68552)
ik heb 3 woordvoerders, en krijg er per week 2x8, dus ook 16, supporters bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef foetre het volgende:
Ik heb zelf 6 woordvoerders krijg ook 16 supporters per week erbij.
hoeveel trainies heb je al foetre?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan moet je mij al helemaal ni hebben als defnewbie trainer![]()
Ohja wie kan voor mij ff een smilie zetten als lid zijnde van fokfederatie
dacht al zoiets...naja, ontslaan kost ook weer een weekloon, dus ik vind het vooralsnog wel best zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Grumpey het volgende:
oh, die hele woordvoerder discussie --> dit werkt met percentages. Het is dus bij lagere clubs niet echt rendabel veel woordvoerders te hebben, aangezien de percentage van het totaalbedrag aan sponsoring niet zo hoog is. Ergens bij de VIe/Ve klasse ligt pas echt het breekpunt, dan is het voordeliger om ongeveer 9/10 weken met 10 woordvoerders te zitten. Maar in VIII en lager is ongeveer 2/3 echt ruimschoots voldoende. Eentje extra om mood hoog te houden als je veel verliest, anders niet.
thnx again zal ze zaterdag wel ff ontslaan aangezien ik toch al salaris heb betaald.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:08 schreef Grumpey het volgende:
oh, die hele woordvoerder discussie --> dit werkt met percentages. Het is dus bij lagere clubs niet echt rendabel veel woordvoerders te hebben, aangezien de percentage van het totaalbedrag aan sponsoring niet zo hoog is. Ergens bij de VIe/Ve klasse ligt pas echt het breekpunt, dan is het voordeliger om ongeveer 9/10 weken met 10 woordvoerders te zitten. Maar in VIII en lager is ongeveer 2/3 echt ruimschoots voldoende. Eentje extra om mood hoog te houden als je veel verliest, anders niet.
Die wisselspeler speelt wel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef Uddel het volgende:
Suriman: zoals ik op irc zei weet ik niet of hij wel in gaat vallen op een andere positie (denk niet, maar hier zijn vast mensen die het zeker weten), maar áls hij invalt, valt hij wel meteen in.
Dan moet je evengoed nog 1500 betalen voor het ontslaan hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef foetre het volgende:
[..]
thnx again zal ze zaterdag wel ff ontslaan aangezien ik toch al salaris heb betaald.
]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dan moet je evengoed nog 1500 betalen voor het ontslaan hoor
Ik ga mijn wedstrijd niet live meemaken. Ik moet morgenochtend om 2 uur pas in Mexico.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef Cart_man het volgende:
Hmm, gaat er hard aan toe in Roemenië. Rood voor een speler van mij na 8 minuten (kopstoot), en een speler van mij geblesseerd van het veld. En nog een gele kaart...
43 minuten gespeeld, stand is 3-2 voor de Roemenen
Sorrt zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Siegfried Kral (45060726)
Scoren: uitstekend
Staat voor 550.000 op de lijst
Ik heb het geld nodig, komop mensen ff bieden
niet wat veel geld voor en uitstekendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Siegfried Kral (45060726)
Scoren: uitstekend
Staat voor 550.000 op de lijst
Ik heb het geld nodig, komop mensen ff bieden
21 jaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
zal vast 48 jaar oud zijn.
1 is vorige week gestegen andere al eerder dus die gaan binnekort naar uitstekend. ik heb voor de rest geen uitstekends wel nog 2 oudere spelers met ervaring maar die doe ik niet weg. maar als ik 1 uitstekend verkoop kan ik 2 nieuwe redelijk trainees voor trug halen dus ik denk dat ik nog 2/3 weken wacht dan heb ik altijd en uitstekend? of denk ik nu foutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als ze net gestegen zijn, zou ik ze verkopen en 2 redelijk trainees terughalen...
Sta je minder rood, maar heb je toch nog je trainees.
Depends, hoeveel verlies maak je per week nu? Als je -400k of lager staat kan je geloof ik nog maar 5x inloggen (incl. HAM en htratings login). of was het -500kquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
1 is vorige week gestegen andere al eerder dus die gaan binnekort naar uitstekend. ik heb voor de rest geen uitstekends wel nog 2 oudere spelers met ervaring maar die doe ik niet weg. maar als ik 1 uitstekend verkoop kan ik 2 nieuwe redelijk trainees voor trug halen dus ik denk dat ik nog 2/3 weken wacht dan heb ik altijd en uitstekend? of denk ik nu fout![]()
als ik thuis speel heb ik en dikke 20k plus week, speel ik uit is het ong. -20k. Ik sta wel voor tegen en zweedse 5de klasser met 4-2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Depends, hoeveel verlies maak je per week nu? Als je -400k of lager staat kan je geloof ik nog maar 5x inloggen (incl. HAM en htratings login). of was het -500kiig in de min staan is niet goed..
dus dan doe ik gewoon mijn eerste uitstekend weg en koop 2 nieuwe trainees?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:22 schreef maniack28 het volgende:
Ah ok, dan is het niet zo erg, thuis compenseert uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |