quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Selwyn van Baarschot van me kopen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:05 schreef SuperWeber het volgende:
Ik had een kuttraining...
Klotescoren![]()
Herstel, spits van matig naar redelijk positiespel..quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:39 schreef Cart_man het volgende:
Vorm +5
TSI +750
Positiespel +2
Spits naar matig positiespel voor wat het waard is en een middenvelder van redelijk naar goed.
mijn spits ook, was mijn enige stijger....quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Herstel, spits van matig naar redelijk positiespel..
Moet minimaal 1 seizoen bij je in het team zitten/gezeten hebben. En als je er speciaal eentje moet aanschaffen met ervaring dan is het pas vanaf goed ervaring met redelijk leiderschap ofzo rendabel. Overigens zou ik deze pipo geen coach maken, je hebt niks aan eentje met slecht leider, die kan je voor 70k zo kopen (bij coach aanschaffen). Dan kan deze misschien uitgroeien naar een goed coach.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef foetre het volgende:
Hoe zit het met je speler coach te maken?
Wat kost dat en mag die nog meevoetballen?
Het gaat op een redelijk ervaring en slecht leider
De kosten om een speler coach te maken hangen alleen af van zijn huidige ervaring en het coach niveau dat je hem wilt geven. Zijn leiderschap blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef foetre het volgende:
Hoe zit het met je speler coach te maken?
Wat kost dat en mag die nog meevoetballen?
Het gaat op een redelijk ervaring en slecht leider
mjah, als ik dan nog stijgers had...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:39 schreef MyImmortal het volgende:
ik ken het ik had verloren van iemand uit divisie 9 :p, zal wel uitgelachen worden door hen, maarja mijn trainees doen het in ieder geval goed
Ok en stel ik koop een speler met uitsteken ervaring uitstekend leiderschap voor 5000quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:37 schreef Wolfje het volgende:
[..]
De kosten om een speler coach te maken hangen alleen af van zijn huidige ervaring en het coach niveau dat je hem wilt geven. Zijn leiderschap blijft hetzelfde.
De kosten van een externe coach hangen af van de gewenste coach vaardigheid en het leiderschap.
In deze tabel kun je zien dat het pas gunstiger is om een speler coach te maken als hij minimaal matig leiderschap heeft.
(Bij nadere bestudering van de tabel zie ik dat het ook voordeliger kan zijn als je een speler met zwak leiderschap, maar genoeg ervaring coach maakt).
Iemand interesse? Denk erover om hem te verkopen omdat ik hard een paar verdedigers nodig heb. Anders verlies ik dit seizoen echt alles.quote:Eliad Agăfiţei (50133355) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 7 400
Loon: 2 904 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 5
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
puur hypothetisch zou dit kloppen. Ware het niet dat:quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok en stel ik koop een speler met uitsteken ervaring uitstekend leiderschap voor 5000
wacht een jaar betaal netjes z'n loon en maak hem dan coach.Dan ben iik toch spekkoper?
ach was het proberen waard toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
puur hypothetisch zou dit kloppen. Ware het niet dat:
1) een excellent/excellent coach niet bestaat, hooguit solid leiderschap
2) Deze niet voor 5000 op de tranferlijst gaan
Maar dan zou je wel spekkoper zijn geweest ja, dan wel ja
Mid gestegen in scoren + mn 19 jarige trainee, die is nu uitmuntend. En mn keepie is gestegen naar matig ervaringquote:Ervaring: 2 (+2/-)
TSI: 600 (+1290/-690)
Vorm: -1 (+6/-7)
Scoren: 2 (+2/-)
Hm ik zie het.. kuthond..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:04 schreef maniack28 het volgende:
Kuthond, mn tegenstander heeft er een extra mid bij gekochtToch maar piccen en counteren of zal ik het via de gewone weg proberen? Hij heeft verder niet echt veel def (matig (zeer laag)) en alleen een matige centrale aanval. Alleen zn middenveld is ook ongeveer wel matig (laag) ofzo, terwijl ik zwak(zeer hoog) ga halen..
Heb ik dan nog twee extra walkovers op de helft van het seizoen..? Wel ff je opstelling resetten als je stopt dan he..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:10 schreef maniack28 het volgende:
godfr, check dit: Zelfvertrouwen: slecht
Door mijn verlies van woensdag is hij dus gedaald van wonderbaarlijk naar slechtHoe kan dat man, dit spel is echt triest.... Ik heb gewoon: Sportpsychologen: 3 Waarom daalt die fucking zelfvertrouwen dan zo, dit slaat toch nergens op? Ik heb alles gewonnen, zelfs van de nummer 2 van vorig seizoen en dan verlies ik woensdag kansloos tegen een supersterke V en dan zijn mn supporters meteen geirriteerd en het zelfvertrouwen daalt gewoon van wonderbaarlijk naar slecht vlak voordat ik tegen de nummer 1 van vorig seizoen moet.... dat is toch fucking kansloos?
Ik denk er serieus over om te stoppen met dit kutspel, met die fucking boutengine....
Okay, ik geef toe je hebt gelijk, maar het blijft bout, bovendien heb ik gepicced, dus ze zouden niet boos moeten zijn. Ik heb nu 6 psychologen, in de hoop dat mn zelfvertrouwen bij de economie update nog stijgt naar sterkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:07 schreef Grumpey het volgende:
Ze zijn minder boos als je PiC speelt, maar als je aangeeft normaal te spelen zijn ze bozer. Logisch, want dan geef je aan dat je er zelf hoop ik hebt.
De engine zou oneerlijk worden wanneer verliezen met 8-0 van eredivisie ploeg minder effect zou hebben dan een 8-0 van directe concurrent. Om die reden is het begrijpelijk dat ze niet voor het realisme hebben gekozen.
Je moet het spel niet zien als een nabootsing van de werkelijkheid, maar eerder als een spel waarbij oneerlijke regels het spel meer pijn aandoen dan dat het niet overeenkomt met de realiteit. De kracht van het spel zit hem in het goede eerlijke systeem waarbij iedereen goed kan worden en in de loskoppeling van nabootsen wat er al is (zoals spelersnamen, bestaande league-systemen, bestaande trainingsschema's etc.)
oftewel --> hattrick
wat is de prijs ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef The_Hives het volgende:
+ 3 waaronder mn keeper en mn wissel.
deze is ook gestegen:
[..]
Iemand interesse? Denk erover om hem te verkopen omdat ik hard een paar verdedigers nodig heb. Anders verlies ik dit seizoen echt alles.
quote:30-09-2005
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Volgend jaar weer voor de Rita Verdonk award?quote:
prijs? Transfervergelijking zegt 2,4 miljoen, maar ik dnek dat ik met 1,5 blij mag zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef komrad het volgende:
[..]
wat is de prijs ?
ik heb anders nog wel wat ruilwaar
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
Damn..ben ik vergeten dat ik enkele spelers heb opgesteld die al verkocht waren
[..]
M'n 4e 17 jarige op rij...quote:Lennaert van Ommeren (78228738) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 517 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
kan je me uitleggen waarom je een redelijk coach neemt??quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:33 schreef Ruudt het volgende:
Ik stel graag aan jullie voor, mijn nieuwe coach:
Fernando Alonso (11965602)
44 years, poor form, healthy
A passable trainer who is neither attack nor defence-minded
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has passable experience and solid leadership abilities.
Jeugd was niets trouwens..
Dat is wel verkoopbaar volgens mijquote:Jan-Melis Zwartkruis (78238297)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 3 790
Loon: 2 255 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
misschien krijg ik daar net mn 20k investering uitquote:Jan-Karel Heering (78257256) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 563 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:29 schreef The_Hives het volgende:
mn yp:
[..]
misschien krijg ik daar net mn 20 22k investering uit
ik verdien nog niet veel met thuiswedstrijden...laatste keer iets van 9000 geloof ik, zal vanavond wel iets meer zijn...heb ook nog maar 134 fanclubleden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:57 schreef ScudRaket het volgende:
Hoe zit het met thuiswedstrijden? Hoeveel verdien je met kaartverkoop? Zit je stadion vol?
1 dokter, 1 fysio, 1 keeperstrainer, een paar woordvoerders, en een paar assistent-trainers...en aangezien ontslaan ook weer 1500 kost hou ik ze maarquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef truSteh het volgende:
15000 aan personeel? wat heb je dan zoal
En in het begin draai je bijna altijd verlies, tenminste ik iig wel
Ik geef bijna het 3-voudige uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef truSteh het volgende:
15000 aan personeel? wat heb je dan zoal
En in het begin draai je bijna altijd verlies, tenminste ik iig wel
Zorg iig dat je 10 woordvoerders hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
1 dokter, 1 fysio, 1 keeperstrainer, een paar woordvoerders, en een paar assistent-trainers...en aangezien ontslaan ook weer 1500 kost hou ik ze maar
juist niet. Dat kan hij nu niet betalen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zorg iig dat je 10 woordvoerders hebt.
te veel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:12 schreef komrad het volgende:
hives, 1.5M vind ik te veel hoewel je het er wel voor krijgt denk ik
Dat levert zijn geld wel weer op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist niet. Dat kan hij nu niet betalen.
ik heb trouwens ook 40k per week aan personeel
ik heb een paar maanden bewust rood gestaan omdat ik bezig was met trainees. Ik had de zekerheid dat ik uit de rode cijfers kon komen wanneer het nodig was, en de rente die ik hierdoor moest betalen woog niet op tegen komende baten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef Abbadon het volgende:
10 woordvoerders???
is rood staan trouwens erg, of kan dat wel een tijdje?
echt niet. Dat gaat nooit zo snel dat je daarmee die 15k kosten per week kan verantwoorden.quote:
als jij een formi def voor 1M van me wil kopen wil ik wel een bod op je MF doen hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
te veel?voor een formi def betaal ik al bijna een miljoen
Hij staat er nu trouwens voor 1,25 miljoen op. Ik hoop dat hij wat extra oplevert door naast goed def ook matig passen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |