voor een kale met een blessure van 5 weken betalen ze al 7 tonquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:27 schreef komrad het volgende:
[..]
als jij een formi def voor 1M van me wil kopen wil ik wel een bod op je MF doen hoor
omdat ik nog lang geen geld heb voor een goed coach met goed leiderschapquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:15 schreef komrad het volgende:
![]()
[..]
kan je me uitleggen waarom je een redelijk coach neemt??
beter zoeken want ik zou niet meer dan 7 ton voor een fitte formi betalen als ik jou wasquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor een kale met een blessure van 5 weken betalen ze al 7 ton
dan had ik een goed coach met matig/redelijk LS genomenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
omdat ik nog lang geen geld heb voor een goed coach met goed leiderschap
Dat had ik ook echt wel gedaan als ik daar geld voor hadquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef komrad het volgende:
[..]
dan had ik een goed coach met matig/redelijk LS genomen
je verpest zo je training
quote:Marty Goldschmitz (78268505) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 515 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Beetje oud voor een traineequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb 10 trainees op verdediging, en heb op zich altijd nog een speler achter de hand die wel wat zou moeten opleveren als ik 'm verkoop:
Fulco Black (71977806)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 660
Loon: 1 080 ¤/week
Eigenaar: Abbadon's Angels
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
...maar op zich bewaar ik 'm liever nog even totdat ik meer verdedigers op niveau 'goed' heb...ik heb nu 4 verdedigers op goed, en 4 op redelijk, en 2 op matig die ik ook als verdediger train...
dank je! onder de 200k rood zit ik sowieso nog lang niet...dus ik wacht het nog even af...als het goed is moeten er binnenkort toch wel weer een paar trainees stijgen, dus dan kan ik alsnog gaan verkopen...ach, 't is niet alsof ik in m'n eerste seizoen per se al meteen moet promoverenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef Verbal_Kint het volgende:abbadon, welkom!
je bent al goed bezig lees ik, trainen, en ook nog verdedigers
ik weet niet wanneer je trainees gaan stijgen in level, maar als het binnen een paar weken is, dan kun je gerust wel even rood staan, je hebt dan de garantie trainees te verkopen als t te krap komt te zitten.
klopt, maar ik heb helaas geen ruime keuze uit hordes topspelers die voor weinig geld voor mij willen spelen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:12 schreef ASSpirine het volgende:
Beetje oud voor een trainee
omdat ik al 11 trainees hebquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef Verbal_Kint het volgende:abbadon, welkom!
je bent al goed bezig lees ik, trainen, en ook nog verdedigers
ik weet niet wanneer je trainees gaan stijgen in level, maar als het binnen een paar weken is, dan kun je gerust wel even rood staan, je hebt dan de garantie trainees te verkopen als t te krap komt te zitten. btw, probeer niet onder de 200k rood te komen, dan kun je geen spelers meer kopen en helemaal niet onder de 500k rood, dan kun je nog maar gelimiteerd inloggen en heb je een week de tijd je schulden op te lossen. suc6!
@komrad, waarom hou je die yp niet om te trainen? ev. als reserve?
ontslaan die handelquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:07 schreef -Raffie- het volgende:
Nele Polderman
TSI = 440, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
mijn Yp. Wat kan ik hier voor vragen ?
quote:
Waarschijnlijk heb je na de wijziging dat je positiespel ging trainen niet meer HAM gebruikt tot na de training. De laatste keer dat je synchroniseerde met HAM stond hij nog op Algemeen. Als je na de TU weer synchroniseert met HAM denkt HAM dat je Algemeen getraind hebt, je kunt immers ook na de training pas de training weer terugveranderd hebben naar Positiespel. Snappoe?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:31 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat vorig week te dubben over mijn training. Ik heb mijn training op maandag op algemeen gezet in de hoop op vormstijgingen maar drie dagen later, op donderdag, heb ik het toch weer teruggezet op Pos.
Nu zat ik mijn team eens door te nemen in HAM en HAM geeft aan dat ik algemeen heb getraind. Bugje in HAM? Bug in HT?
Ik ben een beetje in de war nu. Heeft iemand dit weleens meegemaakt?
40kquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:07 schreef -Raffie- het volgende:
Nele Polderman
TSI = 440, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
mijn Yp. Wat kan ik hier voor vragen ?
Ik begrijp het. Maar nu kloppen mijn HAM gegevens niet meer. Is dat op een of andere manier handmatig te wijzigen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:17 schreef Uddel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je na de wijziging dat je positiespel ging trainen niet meer HAM gebruikt tot na de training. De laatste keer dat je synchroniseerde met HAM stond hij nog op Algemeen. Als je na de TU weer synchroniseert met HAM denkt HAM dat je Algemeen getraind hebt, je kunt immers ook na de training pas de training weer terugveranderd hebben naar Positiespel. Snappoe?
Hattrick bewaart volgens mij ook niet de geschiedenis van wat je getraind hebt, dus kan HAM dan ook nooit beter weten
Denk het niet, of je moet de *.hrf files makkelijk kunnen wijzigen oid, maar ben bang van niet. Heb het ook weleens gehad met HAM idd.. blijven altijd kleinigheidjes. Zelfde bij een speler die geblesseerd raakt in een wedstrijd, die wordt vervangen, z'n vervanger wordt als "gespeeld" gemarkeerd, maar de speler zelf niet. Volgens HAM krijgt hij dan geen training, wat dus soms wel zo is. Heb er al eens over gemaild.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar nu kloppen mijn HAM gegevens niet meer. Is dat op een of andere manier handmatig te wijzigen?
Beetje jammerquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:30 schreef Uddel het volgende:
[..]
Denk het niet, of je moet de *.hrf files makkelijk kunnen wijzigen oid, maar ben bang van niet. Heb het ook weleens gehad met HAM idd.. blijven altijd kleinigheidjes. Zelfde bij een speler die geblesseerd raakt in een wedstrijd, die wordt vervangen, z'n vervanger wordt als "gespeeld" gemarkeerd, maar de speler zelf niet. Volgens HAM krijgt hij dan geen training, wat dus soms wel zo is. Heb er al eens over gemaild.
De kadootjes mogen opgestuurd wordenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:51 schreef Grumpey het volgende:
Bij de meet krijg je gelijk van 10 man kadootjes(overhalen gaat niet lukken vermoed ik
)
Goed bezigquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:23 schreef komrad het volgende:
1-1 gespeeld en sta nu 6e, precies waar ik na week 16 moet staan
ik volg de grumpey tactiek
ik heb daar 1MF voor gekocht dus dat valt mee qua kosten,quote:
Alle regels en trainingstaktieken al gelezen? Staan er veel in de OP!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Ik heb deze week ook eindelijk een team gekregen.
En ik sta gvd kansloos met 0 - 5 achter.
mooie post grumpquote:
Ik gebruik HAM, helemal nauwkeurig is het niet, maar de verhoudingen kloppen volgens mij wel. Kijk eens wat HT Ratings weergeeft bij 3-5-2 en bij PIC, wat daar als beste uitkomt zou ik dan doen. De waarden kloppen dan wel niet helemaal, maar het geeft in verhouding wel goed weer wat beter is. Tenminste, bij HAM dan, neem aan dat HT Ratings ook ongeveer zo werkt..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef Oldbie het volgende:
Sinds ik meedoe aan HT gebruik ik HT Ratings voor mijn opstelling.
Nu wil ik dus weten hoe precies HT Ratings is ik heb het zelf eigenlijk nooit gecontroleerd![]()
Volgend week moet ik tegen mijn grootste concurent en ik twijfel tussen mijn normale tactiek (3-5-2) en 4-4-2; PIC en counter.
HT Ratings geeft nu aan dat ik met mijn normale opstelling een zwak(+) middenveld zal halen (41,2) Totaal Hatstats 127. Als dit klopt twijfel ik niet langer. Dan ga ik er gelijk mee door. Mocht dit niet accuraat zijn overweeg ik toch eens te counteren en daarmee mij TS nog meer opvoeren.
Wie heeft de wijsheid in pacht?
Heb de laatste versie gedownload die op de site staat...quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:54 schreef maniack28 het volgende:
Heb je de nieuwe HTratings gedownload? Waren wat problemen als je dat niet gedaan had...
Ow, 2-1 gewonnen van de nummer 1 van vorig seizoen, na 3 wedstrijden 2e op doelsaldo maar wel de volle 9 puntenVolgende week thuis tegen de huidige nummer 1
quote:03-10-2005 Je fanclub heeft er 10 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 300 ¤ op voor de clubkas.
quote:Fanclub: 500 leden
[14.gif]quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef Grumpey het volgende:
al die hulpprogramma's, ik doe het gewoon allemaal uit blote hoofdje en dat legt geen windeieren plus dat het ook nog het leukst is iets zelf beredeneerd te hebben
quote:Zondag reisde we af richting lamio stadion. met veel toeschouwers ong 7500 besliste mijn jongens de wedstrijd naar 7 minute nadat binne 3 min de 1-0 eral in lag door onze ster speler Karl Bontekoe tikte onze oude vedette Hidden benzeveld de 2-0 erin. Na heel veel kanzen te hebben gekregen vooral hidden benzeveld bleef het toch enigzins teleurstellend 2-0. ons team is in top vorm. volgende week een WO de week erna tegen de badgasten. teamgeest word sterk voor de wedstrijd tegen allstars en flevo
Zonder winst op een tegenstander met een redelijk middenveld red je het niet in de Ve, kan ik je nu al zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:07 schreef JJHelder het volgende:
0-3 verloren, kansloze missie, hij haalt redelijk middenveld, ik richt me op de 3e plek, want hij en nog 1 met redelijk middenveld zullen et wel uit gaan maken, haal al weer 5 sterren meer als vorig seizoen, dus kverbeter welmss volgend seizoen of daarna een gooi doen naar promotie naar V
dat weet ik, ben me team stukje bij beetje aan het versterken, zodat ik over 2 seizoenen de sprong kan gaan wagen en ook divisie V waardig benquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zonder winst op een tegenstander met een redelijk middenveld red je het niet in de Ve, kan ik je nu al zeggen.
Best wel dom, nu al MOTSen, daar krijg je echt spijt van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef sportfreak het volgende:
Na een MOTS gisteren met 3-2 gewonnen. hierdoor sta ik nu bovenaan.![]()
9 punten uit 3 wedstrijden. Achter mij 4 ploegen met 6 punten. Lekker spannend dus maar ik verwacht wel kampioen te worden.
Hij is mijn grootste tegenstander in de competitie. Volgende week een team waar ik ook met een slechte ts wel van win en daarna 2 WO's. Tijd genoeg om mijn ts weer normaal te krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:36 schreef truSteh het volgende:
[..]
Best wel dom, nu al MOTSen, daar krijg je echt spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |