Hij is zijn psycho weetjes weer aan 't besprekenquote:Op maandag 12 september 2005 13:02 schreef Marrije het volgende:
Roel heeft het over een neurotisch trekje?
quote:Op maandag 12 september 2005 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Chantal heeft het over dood in bed wakker worden...
![]()
Nog een reactie:quote:Op maandag 12 september 2005 12:52 schreef Zon het volgende:
[..]
Wat reacties op medialog:
"zijn jullie gek ?? ik heb dat kind geboren zien worden en is 100% een meisje"
"Ik ken Ingrid al jaren en zij is nooit een jongen geweest!"
"Ik ken Ingrid nog van de middelbareschool in Den Haag. Is dus 100% vrouw.
Alleen maar omdat er geen jeugdfoto's staan? Goed uitgel;okt door Talpa."
hehe, ik dacht eerst dat ie een beetje beschonken was... maar het is natuurlijk lastig, met 1 hand filmen terwijl je met de andere hand druk in de weer bentquote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
De camera man schrok zich dood toen Linda opeens full frontal verscheen. De camera werd spastisch opeens zo ongeveer op het plafond gericht
Of andersom.... bij het creëren van zijn been, hebben ze een stukje snikkel nodig gehad, maar ja die was te kortquote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nog een reactie:
Het is ROBBBBBBBBB.
Met het creëren van zn snikkel hebben ze een stukje been nodig gehad.
Wat is ze toch lekker he? Ik had het ook gedaan maar denk niet dat ik het goede heb op pc om de foto op te slaan, scanman met wat doe jij dat?quote:
Jaja, élk foutje van de regie wordt genadeloos afgestraft.quote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef scanman01 het volgende:
De camera man schrok zich dood toen Linda opeens full frontal verscheen. De camera werd spastisch opeens zo ongeveer op het plafond gericht
ha ha die is wel erg leuk, daar log ik ff voor inquote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nog een reactie:
Het is ROBBBBBBBBB.
Met het creëren van zn snikkel hebben ze een stukje been nodig gehad.
he is back!quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
[..]
ha ha die is wel erg leuk, daar log ik ff voor in
Je keek toch ook geen BB meer?quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
[..]
En ik voor jou(w)...quote:Op maandag 12 september 2005 13:10 schreef jalla het volgende:
wat is "te veel" het is subjectief, doe lekker waar je zin in hebt de 1 vind 10 posts per dag al teveel en de ander komt makkelijk aan de 300 per dagquote:Op maandag 12 september 2005 13:16 schreef jalla het volgende:
ff oefenen:
*logt weer in* (schuingedrukt)
nah, het is altijd wennen zo,n forum en kijken/meelezen is net zo leuk.
heb vaak de streams niet eens aan
to put it mildly: in het begin poste ik misschien wel iets te veel
Door dat idiote gedrag van de regie wordt het capturen extra leuk.quote:Op maandag 12 september 2005 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaja, élk foutje van de regie wordt genadeloos afgestraft.
Jalla: je gemiddelde is gezakt tot 139quote:Op maandag 12 september 2005 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Van het weekend was Jalla ook ingelogd
goeie vraag ze ligt toch weer niet in bed ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
Tanja nog steeds op bed? Ik zie dr nergens iig
Ze heeft een dipjequote:Op maandag 12 september 2005 13:24 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
goeie vraag ze ligt toch weer niet in bed ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |