je mag handschoenen aan ivm besmettingsgevaarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, sociaal.
zodoendequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
Een ShowChat meet is het overwegen wel waar ja..
Ik heb liever een pistool. Mag dat ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:11 schreef timbob het volgende:
[..]
je mag handschoenen aan ivm besmettingsgevaar
Waarom tvp je als je daarna weer post?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
Omg, wat een stelletje overgeile pubers hier zeg..
Moet je horen wie het zegt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
Omg, wat een stelletje overgeile pubers hier zeg..
Toch een post meerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom tvp je als je daarna weer post?
Je snapt het niet of wel?
quote:
dat heet postaccountopkrikkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom tvp je als je daarna weer post?
Je snapt het niet of wel?
Oké. 1-0quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]Ik ben geen puber. I prefer the real thing. .
kijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:
@t Maikel: Wil je aub even meebepalen hoe de SOP-ers moeten gaan stemmen met het SOP tournament? (Die vraag aan jou, is in het SOP-topic te vinden)
Eén tip:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef timbob het volgende:
[..]
die ander
want deze is belangrijker ivm meet
meld je ff aan trouwens
Ooit, Bupatih, ooit...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eén tip:
Begin nooit over een meet hier in SHO
Het komt er toch nooit van![]()
![]()
als 2 mensen uit SC elkaar per-ongeluk tegenkomen op een treinstation beschouw ik de meet al als geluktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eén tip:
Begin nooit over een meet hier in SHO
Het komt er toch nooit van![]()
![]()
Nou ja, op zich heb ik er geen bezwaar tegen om sociaal samen te komen met Leonie, Christine en K. hoor.quote:
Als ik er ooit eentje mocht tegenkomen irl, ren ik gilend onder desbetreffende trein.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:17 schreef timbob het volgende:
[..]
als 2 mensen uit SC elkaar per-ongeluk tegenkomen op een treinstation beschouw ik de meet al als gelukt
Tania komt nooitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heb ik er geen bezwaar tegen om sociaal samen te komen met Leonie, Christine en K. hoor..
hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik er ooit eentje mocht tegenkomen irl, ren ik gilend onder desbetreffende trein.
Vlak C. en L. niet uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania komt nooit
Ik ook niet
niksan ook niet
Tsja, dan heb je het meteen over dé leuke users hier.
Ik ben ooit door Brechtje gebeltdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker irl ontmoet..
ik wel!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Houden zo. Ik heb er 350 ontmoet, is ook niet alles.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
En jij bentquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Houden zo. Ik heb er 350 ontmoet, is ook niet alles.
K. komt never nooitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Vlak C. en L. niet uit..
En als die twee komen, komt K. heus ook wel..
Treintje Oosterhuis.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha
*cool om te zien
Welke trein heb jij altijd ?
Maar jij bent zoon onzin kliek nichtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:21 schreef timbob het volgende:
maar ik heb er meerdere ontmoet trouwens hoor
You wishquote:
Wie is hij danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Dude!!!1111 [afbeelding]
K. M. bedoel je?quote:
Ja en die wens kwam uit.quote:
ik heb nog nooit een onz meet gehad męnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar jij bent zoon onzin kliek nicht![]()
Die meeten elkaar om de week ofzo![]()
Ik weet het maar van 2 mensen geloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
Wie van Showchat hebben elkaar weleens in reallife gezien?![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:20 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wel!
best gezellig
toen relatie
toen uit
toen kut
maar dat terzijde..
ps, bar_rel, sorry voor je topic![]()
Wie waren die twee mensen dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het maar van 2 mensen geloof ik.. Maar misschien zijn er nog meer geheime meetingen geweest hoor.
.
Ik niemand iig..
Een mini-meetje met C. en mij wel hoor.quote:
Je hebt vast wel mensen gemeet die daar ooit hebben gepostquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:23 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een onz meet gehad męn
Die melden zich zelf maar.quote:
Pas als je 100.000 post hebt, niet meer.quote:
Newbquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pas als je 100.000 post hebt, niet meer.
Juist.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pas als je 100.000 post hebt, niet meer.
Dat bestaat niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor goedkope namaak?
made in taiwanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor goedkope namaak?
En wie was het lekkerstquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
Nee, nou even eerlijk... Ik heb al twee SC-ers gemeet męn.
.
Iewlquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
maar als je de 100.00 heb gepasseerd ben je juist een Yvonne
Christine én?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
Nee, nou even eerlijk... Ik heb al twee SC-ers gemeet męn.
.
Ooit de Rikman ruk foto''s gezien ?quote:
Truste schatjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:31 schreef bar_rel het volgende:
Tot later mensen deze meneer gaat een film kijken en daarna uit![]()
trusten
Power Rangers is ook keigoed voor je creatieve ontwikkeling!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:33 schreef timbob het volgende:
[..]
boeken lezen is kei goed voor je creatieve ontwikkeling!
blijkbaar niet voor je taalkennis
je zou het bijna denken...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Power Rangers is ook keigoed voor je creatieve ontwikkeling!
Humor is oké.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:34 schreef timbob het volgende:
[..]
NOU!
ik zo van:
hehehe van die desbetreffende humor he
Wie heeft het toernooi nou gewonnen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef BVO het volgende:
Christine kan echt keimooi zingen męn.
keimooi!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef BVO het volgende:
Christine kan echt keimooi zingen męn.
wij allemaalquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wie heeft het toernooi nou gewonnen?
Ikquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wie heeft het toernooi nou gewonnen?
Uhuhquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat mocht wel na die promotietour van je!
Oh nee,uil 1 is weggevlogen komt de tweedequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heb niet voor niets miljoenen betaald voor die campagne
Uhuhquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh nee,uil 1 is weggevlogen komt de tweede
Gelukkig maakt deze iets minder geluid!
Wat een uilenstreek!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ha, nu is bupatih helemaal uilgeluld!
We kunnen wel een uilwoordenboek beginnen.:')quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:58 schreef timbob het volgende:
pr-uil-lipje
Misschien kunnen we wel meedoen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
geen grapje: op dit moment is op België 2 het programma "De Gouden Uil 2005" bezig...
Aaaaaaaaaaah!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuu, jullie hebben 2 topics volgeluld [afbeelding]
Nu moet ik dat allemaal bijlezen [afbeelding]
samenvatting:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuu, jullie hebben 2 topics volgeluld [afbeelding]
Nu moet ik dat allemaal bijlezen [afbeelding]
Ik was vooral van de grapjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef timbob het volgende:
[..]
samenvatting:
deze en gene: hehehe, bla bla, sex hehe
andere mensen: praat praat, grapjes e.d.
veel plezier met je lievelingsdier ! ik zelf vind de achterbank giga goed ! echt !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.gordeldier.nl/index2.php?page=schrijf.php
haha wat fout
Doe echt veel,giga veel,op de achterbank!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.gordeldier.nl/index2.php?page=schrijf.php
haha wat fout
Er is al eens een topic geweest hierover in ONZ. Vandaarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:15 schreef timbob het volgende:
Zin 1 t/m 4 van 10421
die goochem is populair!
hehe, dan gaat het snel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is al eens een topic geweest hierover in ONZ. Vandaar
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ik doe met veel plezier mijn Goochem achterin mijn lievelingsdier
wahahaha
hehequote:
haha win een worst en kom met je worst op tvquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:19 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
ik zag dat gister op tv.. die vrienden echt zo, jezus wat is dit slecht zeg
ik lag te kronkelen op de bank, kwam niet meer bij!
hehe
te grappig gewoon
sommige mensen snappen ook gewoon het woord parodie niet denkikquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha win een worst en kom met je worst op tv![]()
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Shit. Het is avond, weekend en ik word weer melig.
Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:24 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
je word semi-grappig..
das nooit goed
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:24 schreef timbob het volgende:
weetje
die beethoven was best wel een puike vent
met z'n moonlight sonata enzo..
Bupa aan de ritalinquote:
Toen Nouk hier nog kwam, was dat Nouk en ik. Nouk en ik kennen elkaar via een vriend van onsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
Wie van Showchat hebben elkaar weleens in reallife gezien?![]()
Of in mijn neus, ook al heb ik genoeg keusquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen Nouk hier nog kwam, was dat Nouk en ik. Nouk en ik kennen elkaar via een vriend van ons
O.. goedenavond allemaal
Misschien in je oor,gaat ook goed hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of in mijn neus, ook al heb ik genoeg keus
Nouk van de Acda en de Munnink avatar?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen Nouk hier nog kwam, was dat Nouk en ik. Nouk en ik kennen elkaar via een vriend van ons
O.. goedenavond allemaal
Gaat dat wel passen, of moet ik daar van plassen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien in je oor,gaat ook goed hoor!
al heb je geen zin in een muffe smaak in je snavel, prop 'm in je navelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien in je oor,gaat ook goed hoor!
Bupatih slaat nog steeds door,en dat kan niet hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat dat wel passen, of moet ik daar van plassen?
Want pilletjes met pies, dat is best vies.
Welke code is dat wenkbrauw smilie now??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:33 schreef timbob het volgende:
fur elise is best aangrijpend enzo
Ik ben weer melig, zonder pilletjes word ik geligquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:33 schreef Nano het volgende:
[..]
Bupatih slaat nog steeds door,en dat kan niet hoor
nog meer pilletjes in je lijf,zo dat je gezond blijf (t)
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
Oeeeh, gaan we vanavond weer een orgie houden?
Is geen code voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke code is dat wenkbrauw smilie now??
nee echt!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke code is dat wenkbrauw smilie now??
Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
Oeeeh, gaan we vanavond weer een orgie houden?
Ja en hier hebben we Bupatih.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Op Shok! hebben wij daar gewoon een code voor.
Hoi Tania.quote:
timing, om dat net onder tania te postenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De dames zijn er allemaal niet dus geen orgi dan eh
Wel naar de mini-meet van mij, C. en L. toch?quote:
hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:37 schreef timbob het volgende:
[..]
timing, om dat net onder tania te posten
K. ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
K. heeft vroeger zelfs al een paar keer gemeet..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel naar de mini-meet van mij, C. en L. toch?.
Alleen als jij komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Houden jullie stiekem een mini-meet dan?![]()
Waar hangt Evelien eigelijk uit ?quote:
zoek de pilletjes overal,in kasten,onder banken of in de halquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben weer melig, zonder pilletjes word ik gelig
Dus geef me snel die pillen, anders ga ik keihard gillen!!
Waarom denk je dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij, als wij hier nou een meet zouden regelen, dat echt niemand wat tegen elkaar zal zeggen
Hoe is het met mijn moppie? En de kleine? heb je je dagelijkse gezonde fruit op?quote:
die heeft een levenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar hangt Evelien eigelijk uit ?
er hoeft ook niet veel gezegd te worden; iedereen bespringt elkaar gelijk....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij, als wij hier nou een meet zouden regelen, dat echt niemand wat tegen elkaar zal zeggen
Idd, al die seksuele spanning hierquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
er hoeft ook niet veel gezegd te worden; iedereen bespringt elkaar gelijk....
NOUquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik zei het toch, BeevWie heeft er weer gelijk?
Het klinkt zo loserig, alsof je verder geen vrienden hebt jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Ach, een meet kan best leuk zijn hoor. Tis alleen niks voor mij..
Een meet klinkt zo.....
Maar goed, om gezellig wat te [waar is die zuupsmilie babette?] met heel enkele SC-ers is natuurlijk niks mis.
.
Gezellig met C.! Kan je d'r horen zingen.quote:
niemand gaat met iemand maar iedereen loopt iedereen op te geilen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Al die stelletjes vorming hier wie gaat er nou eigelijk met wie ?
Gewoon, omdat wij het hier zooo leuk met elkaar kunnen hebben, maar meestal is dat van dat onzin gebeuren. Denk maar na, welke "echte" serieuze topics hebben wij het hier over?quote:
noem het dan een fancy fair ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het klinkt zo loserig, alsof je verder geen vrienden hebt ja
Oeeeeh.... ik bespring jou als eerst en laat de rest lekker zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
er hoeft ook niet veel gezegd te worden; iedereen bespringt elkaar gelijk....
hier:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Een meet klinkt zo.....
[waar is die zuupsmilie babette?]
waarom niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, omdat wij het hier zooo leuk met elkaar kunnen hebben, maar meestal is dat van dat onzin gebeuren. Denk maar na, welke "echte" serieuze topics hebben wij het hier over?
Dus als we elkaar zouden tegenkomen, kunnen we moeilijk de hele tijd dingen gaan roepen..
Hoe is het met mijn kind? Hebbie nog sex gehad? wink wink.. Je weet wel..?
Nou, moet je voor de aardigheid eens op Shok! komen, bij voorkeur behind the screens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, omdat wij het hier zooo leuk met elkaar kunnen hebben, maar meestal is dat van dat onzin gebeuren. Denk maar na, welke "echte" serieuze topics hebben wij het hier over?
Dus als we elkaar zouden tegenkomen, kunnen we moeilijk de hele tijd dingen gaan roepen..
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Sho-meet:
Hoi
- Hoi
Dus
- Tsja
Euh
- Hmm
....
Op een ander forum, daar hebben we elke 3 maanden een meeting. We zijn ook echte vrienden geworden en is het altijd echt super gezellig. We spreken elkaar nu dus ook tijdens concerten, verjaardagen, feestdagen, gewoon om wat af te spreken. Echt, soms kan het ook heel leuk worden.. alleen dit is fokquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Een meet klinkt zo.....
Maar goed, om gezellig wat te [waar is die zuupsmilie babette?] met heel enkele SC-ers is natuurlijk niks mis.
.
Ik heb de pilletjesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Nano het volgende:
[..]
zoek de pilletjes overal,in kasten,onder banken of in de hal
Bupatih zoek ze zoek,want anders doe je het in je broek
Ja, of dat iemand vraagt van 'Hoe gaat het' en dat de ander dan een cheerleader dansje gaat doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arme BVO, midden tussen de vrouwenproblemenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, moet je voor de aardigheid eens op Shok! komen, bij voorkeur behind the screens.. Een en al serieuzigheid hoor.
.
Christine kan het cheerleaddansje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, of dat iemand vraagt van 'Hoe gaat het' en dat de ander dan een cheerleader dansje gaat doen
En dat als iemand een geintje maakt, dat de ander dan op de grond gaat zitten en met 1 hand tegen de grond aan gaat slaan ()
"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, of dat iemand vraagt van 'Hoe gaat het' en dat de ander dan een cheerleader dansje gaat doen
En dat als iemand een geintje maakt, dat de ander dan op de grond gaat zitten en met 1 hand tegen de grond aan gaat slaan ()
hehequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, moet je voor de aardigheid eens op Shok! komen, bij voorkeur behind the screens.. Een en al serieuzigheid hoor.
.
wat ik zeg: moe... ga zo maar 't lekker vroeg m'n nest in..... en nee, geen drank vandaag hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Hoe is het met mijn moppie? En de kleine? heb je je dagelijkse gezonde fruit op?
En nee, druiven aan de hand van wijn tellen niet mee![]()
da's je geraden!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
Oeeeeh.... ik bespring jou als eerst en laat de rest lekker zitten
Hee hee dat was trouwens geen meet, dat was een serieuze date. (met een verschrikkelijke jongen, dat wel, maar achquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
K. heeft vroeger zelfs al een paar keer gemeet..
Tania en daten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee hee dat was trouwens geen meet, dat was een serieuze date. (met een verschrikkelijke jongen, dat wel, maar ach)
karaoke!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Op de show meet moet echt iets freaky gebeuren
Karaoke night of een cursus Yoga ofzo.
Of die japanse naalden shit ook leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:48 schreef timbob het volgende:
[..]
karaoke!
hehe
zie je het voor je?
ga jij maar eerst
nee jij..
Of je reageert niet zo snelquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
Staat op Shok!.
Of ergens in SC, weet het niet..
Wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
Staat op Shok!.
Of ergens in SC, weet het niet..
zet je post per pagina aantal op 301, heb je nergens last vanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Willen jullie niet meer zo stiekem verder gaan op pagina 6
ja leukquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of die japanse naalden shit ook leuk.
Zeg, ik ben gekke Henkie niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
[..]
zet je post per pagina aantal op 301, heb je nergens last van
haha kewl tochquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
[..]
ja leuk
allemaal stil liggen en geaccupunctureerd worden..
voor dat "doorboren" hadden we volgens mij al 'n ander middel in gedachtenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
ja leuk
allemaal stil liggen en geaccupunctureerd worden..
Ik heb 50 ppquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
[..]
zet je post per pagina aantal op 301, heb je nergens last van
ik had 'm eerst op 1 post per pagina..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg, ik ben gekke Henkie niet.
Ik ben gekke Bupa.
Jouw datingverhaal natuurlijk.quote:
Hoi,ik vond het echt leuk.....ik moet even sorry zeggen dat ik soms zo stil was....maar het was wel raar,dat ik je nu in het echt gezien heb,het was ZEKER geen afknapper,vond jij dat wel???????? Ik vond(en vind)je erg lief...echt.. Vanavond ga ik toch nog even weg,naar Vincent,daar gaan we met nog een paar vrienden films kijken...gelukkig heb ik vandaag nog geen film gezien...dat scheelt...overigens,ik vond de film wel romantisch..!!! Ga je morgen nog chatten? Een uur of 4???(ik hoop het!) K.,je bent LIEF..!!(echt!) Tot morgen...Liefs jouw(?) B.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of je reageert niet zo snel
Wel boeiend. Vertel, vertel!!!
Bijnaquote:
Die B. ben ik dus niet he!!!111!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoi,ik vond het echt leuk.....ik moet even sorry zeggen dat ik soms zo stil was....maar het was wel raar,dat ik je nu in het echt gezien heb,het was ZEKER geen afknapper,vond jij dat wel???????? Ik vond(en vind)je erg lief...echt.. Vanavond ga ik toch nog even weg,naar Vincent,daar gaan we met nog een paar vrienden films kijken...gelukkig heb ik vandaag nog geen film gezien...dat scheelt...overigens,ik vond de film wel romantisch..!!! Ga je morgen nog chatten? Een uur of 4???(ik hoop het!) K.,je bent LIEF..!!(echt!) Tot morgen...Liefs jouw(?) B.
Dat had ik nog bewaard, de sukkel
B staat ook niet voor Bigmacquote:
Nou zegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef timbob het volgende:
ik merk het wel weer
ik ga wel weer in m'n eentje ergens zitten zuipen..
saaie mensen in SC hoor
En hoe oud was hij?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoi,ik vond het echt leuk.....ik moet even sorry zeggen dat ik soms zo stil was....maar het was wel raar,dat ik je nu in het echt gezien heb,het was ZEKER geen afknapper,vond jij dat wel???????? Ik vond(en vind)je erg lief...echt.. Vanavond ga ik toch nog even weg,naar Vincent,daar gaan we met nog een paar vrienden films kijken...gelukkig heb ik vandaag nog geen film gezien...dat scheelt...overigens,ik vond de film wel romantisch..!!! Ga je morgen nog chatten? Een uur of 4???(ik hoop het!) K.,je bent LIEF..!!(echt!) Tot morgen...Liefs jouw(?) B.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
Heeft het nog zin om hier te posten of moet ik gewoon wachten op het volgende topic
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, jou had ik niet zo snel gedumpt![]()
We gaan naar de zoop fandagenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef timbob het volgende:
ik merk het wel weer
saaie mensen in SC hoor
nouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef timbob het volgende:
ik merk het wel weer
saaie mensen in SC hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
Heeft het nog zin om hier te posten of moet ik gewoon wachten op het volgende topic
wacht!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef timbob het volgende:
ik merk het wel weer
saaie mensen in SC hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef niksan het volgende:
[..]
wacht!!!
Hoor ik daar het woord "zuipen"??!
Amsterdamquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef timbob het volgende:
[..]
snel!
meld je aan voor de meet!
kunnen we met z'n tweeen schoenen kopen in amsterdam ofzo
Op je 15e.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Even kijken, ik was 15 en hij was 17 ofzo
Wacht maar op de volgendequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
We hadden al gebeld en foto's over en weer gestuurd. Wat romantisch he?!? Totdat ik hem zagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Op je 15e..
Voor hetzelfde geld was het een gevaarlijke ouwe vent ofzo..
En nu heeft hij wat met Vincent?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |