Het klinkt zo loserig, alsof je verder geen vrienden hebt jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Ach, een meet kan best leuk zijn hoor. Tis alleen niks voor mij..
Een meet klinkt zo.....
Maar goed, om gezellig wat te [waar is die zuupsmilie babette?] met heel enkele SC-ers is natuurlijk niks mis.
.
Gezellig met C.! Kan je d'r horen zingen.quote:
niemand gaat met iemand maar iedereen loopt iedereen op te geilen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Al die stelletjes vorming hier wie gaat er nou eigelijk met wie ?
Gewoon, omdat wij het hier zooo leuk met elkaar kunnen hebben, maar meestal is dat van dat onzin gebeuren. Denk maar na, welke "echte" serieuze topics hebben wij het hier over?quote:
noem het dan een fancy fair ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het klinkt zo loserig, alsof je verder geen vrienden hebt ja
Oeeeeh.... ik bespring jou als eerst en laat de rest lekker zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
er hoeft ook niet veel gezegd te worden; iedereen bespringt elkaar gelijk....
hier:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Een meet klinkt zo.....
[waar is die zuupsmilie babette?]
waarom niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, omdat wij het hier zooo leuk met elkaar kunnen hebben, maar meestal is dat van dat onzin gebeuren. Denk maar na, welke "echte" serieuze topics hebben wij het hier over?
Dus als we elkaar zouden tegenkomen, kunnen we moeilijk de hele tijd dingen gaan roepen..
Hoe is het met mijn kind? Hebbie nog sex gehad? wink wink.. Je weet wel..?
Nou, moet je voor de aardigheid eens op Shok! komen, bij voorkeur behind the screens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, omdat wij het hier zooo leuk met elkaar kunnen hebben, maar meestal is dat van dat onzin gebeuren. Denk maar na, welke "echte" serieuze topics hebben wij het hier over?
Dus als we elkaar zouden tegenkomen, kunnen we moeilijk de hele tijd dingen gaan roepen..
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Sho-meet:
Hoi
- Hoi
Dus
- Tsja
Euh
- Hmm
....
Op een ander forum, daar hebben we elke 3 maanden een meeting. We zijn ook echte vrienden geworden en is het altijd echt super gezellig. We spreken elkaar nu dus ook tijdens concerten, verjaardagen, feestdagen, gewoon om wat af te spreken. Echt, soms kan het ook heel leuk worden.. alleen dit is fokquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
Een meet klinkt zo.....
Maar goed, om gezellig wat te [waar is die zuupsmilie babette?] met heel enkele SC-ers is natuurlijk niks mis.
.
Ik heb de pilletjesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Nano het volgende:
[..]
zoek de pilletjes overal,in kasten,onder banken of in de hal
Bupatih zoek ze zoek,want anders doe je het in je broek
Ja, of dat iemand vraagt van 'Hoe gaat het' en dat de ander dan een cheerleader dansje gaat doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arme BVO, midden tussen de vrouwenproblemenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, moet je voor de aardigheid eens op Shok! komen, bij voorkeur behind the screens.. Een en al serieuzigheid hoor.
.
Christine kan het cheerleaddansje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, of dat iemand vraagt van 'Hoe gaat het' en dat de ander dan een cheerleader dansje gaat doen
En dat als iemand een geintje maakt, dat de ander dan op de grond gaat zitten en met 1 hand tegen de grond aan gaat slaan ()
"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, of dat iemand vraagt van 'Hoe gaat het' en dat de ander dan een cheerleader dansje gaat doen
En dat als iemand een geintje maakt, dat de ander dan op de grond gaat zitten en met 1 hand tegen de grond aan gaat slaan ()
hehequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |