timing, om dat net onder tania te postenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De dames zijn er allemaal niet dus geen orgi dan eh
Wel naar de mini-meet van mij, C. en L. toch?quote:
hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:37 schreef timbob het volgende:
[..]
timing, om dat net onder tania te posten
K. ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
K. heeft vroeger zelfs al een paar keer gemeet..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel naar de mini-meet van mij, C. en L. toch?.
Alleen als jij komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Houden jullie stiekem een mini-meet dan?![]()
Waar hangt Evelien eigelijk uit ?quote:
zoek de pilletjes overal,in kasten,onder banken of in de halquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben weer melig, zonder pilletjes word ik gelig
Dus geef me snel die pillen, anders ga ik keihard gillen!!
Waarom denk je dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij, als wij hier nou een meet zouden regelen, dat echt niemand wat tegen elkaar zal zeggen
Hoe is het met mijn moppie? En de kleine? heb je je dagelijkse gezonde fruit op?quote:
die heeft een levenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar hangt Evelien eigelijk uit ?
er hoeft ook niet veel gezegd te worden; iedereen bespringt elkaar gelijk....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij, als wij hier nou een meet zouden regelen, dat echt niemand wat tegen elkaar zal zeggen
Idd, al die seksuele spanning hierquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
er hoeft ook niet veel gezegd te worden; iedereen bespringt elkaar gelijk....
NOUquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik zei het toch, BeevWie heeft er weer gelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |