Firas....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Wat wil jij dan? Roep eens wat namen?
aaaaaaaaaaaahquote:kijk eens naar mijn sig![]()
mja.... sorry nog.....quote:Ach, het bleef bij een onschuldige mini zoenpartij.. we gingen niet door, het was nog allemaal te vers voor mij
Echt niet, ik heb gewoon een mooie OPquote:
Maar das mijn naamquote:
Lief he? Hij of zij wordt vast een tennis-speler/speelster!!quote:
Geeft niet mop, ik geloof nog steeds in ons..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:02 schreef babette21 het volgende:
mja.... sorry nog.....
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij moet eerst nog even uitgroeien.....
Vraag dat nog een keer pas als je schaamhaar begint te groeien, jochiequote:
hallo, we gaan fantasie en werkelijkheid niet zomaar 'n beetje door elkaar halen he....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag dat nog een keer pas als je schaamhaar begint te groeien, jochie![]()
Als we de soapwereld geloven dan over een maand is ons kind geboren en 3 maanden later is ie 16, dan mag jij dat wel wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mag ik dan een buitenechtelijk kind van iemand zijn ofzo, geboren uit een one-nightstand?![]()
Ik kan natuurlijk een kind van Niksan en Dizer zijn, of van Dizer en Christine of van Dizer en..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, we gaan fantasie en werkelijkheid niet zomaar 'n beetje door elkaar halen he....
Ik ben net Robert Alberts, heb overal en nergens een kind rondhangenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een kind van Niksan en Dizer zijn, of van Dizer en Christine of van Dizer en..
haha laten we maar gewoon ff wachten met verzinnen.... brengt ongeluk....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Maar das mijn naamDan moet we hem Firas Jr noemen of Babette Jr
sprekend z'n vader iddquote:Lief he? Hij of zij wordt vast een tennis-speler/speelster!!
mja zei jij vanmiddag niet zoiets over bij mij komen wonen enzo....quote:Geeft niet mop, ik geloof nog steeds in ons..
Waren we net lekker op dreef!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja godver
Inderdaad, volgende keer maken we een eigen Zowiee en bar_rel topiquequote:
aaaaahgr wil je niet van die enge dingen zeggen!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
Als we de soapwereld geloven dan over een maand is ons kind geboren en 3 maanden later is ie 16, dan mag jij dat wel worden![]()
Je moet er toch aan gaan gelovenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaahgr wil je niet van die enge dingen zeggen!!!!!!!!
Hey, ik ben Robert Alberts nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef Christine het volgende:
Dizer, volgens mij heb je mij ook bijna zwanger gemaakt met die onschuldige zoenpartij van je
Ja natuurlijk, ze tellen al mee voor zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waren we net lekker op dreef!
tellen me posts wel mee?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ze tellen al mee voor zaterdag
Correctie : vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:14 schreef bar_rel het volgende:
Want morgen ben ik er overdag niet en savonds ook niet
De volgende dagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer worden de Fok!dagpostings bekend
Lange dag vandaag gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Wat ben je wispelturig vanavond, duiveltja
Ja, maar het blijft in het topic staan hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:14 schreef bar_rel het volgende:
Want morgen ben ik er overdag niet en savonds ook niet
Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaatquote:
Ok, gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef babette21 het volgende:
haha laten we maar gewoon ff wachten met verzinnen.... brengt ongeluk....
En z'n moeder, dat kind wil nu al wijnquote:
Geen huisman. Wil best wel minder uren werken om voor ons liefje te gaan zorgenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:10 schreef babette21 het volgende:
mja zei jij vanmiddag niet zoiets over bij mij komen wonen enzo....
heb je ooit 'n leventje als huisman geambieerd?! want ik ben te druk met carričre maken....
Wat is dit toch voor soap?? Ik volg het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaat
nah..... je kunt 't verleden niet zomaar terugdraaien hoor....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Je hebt toch al ouders??
Jij baggeraar jijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef bar_rel het volgende:
De laatse keer dat ik keek ( rond half zes) was mijn teller op 2757 en nu is die 2876
Ja, maar huh?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah..... je kunt 't verleden niet zomaar terugdraaien hoor....
diz kan zijn zoenpartijtje [???] met Chris tenslotte ook niet ongedaan maken...
Ik ook niet, maar dat weerhoudt me niet het recht om lekker mee te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor soap?? Ik volg het niet
'Mohhhh'quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mohhhh jij kan er anders ook wat van
Ik stond laatst op nummer 6quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Mohhhh jij kan er anders ook wat van
vertel dan!!!! ik word toch niet boos, hij is [was??] mij niks verplicht...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
Nee, maar volgens mij heeft babette wel het recht te weten wat jij onder een onschuldige zoenpartij verstaat
Het klinkt allemaal zo Sop-achtigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat weerhoudt me niet het recht om lekker mee te doen
We shall see my brother, we shall see in the morningquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
'Mohhhh'
Ik heb er niet zoveel als jij iig
Lieverd, je was dronken als de pest en je zag mij op een gegeven moment aan voor Dennis uit GTST, en toen vroeg je aan me of ik even je pijpen wil gaan insmeren. Dat was voor mij de druppel en tevens ook voor jou, want daarna was je KnockOut gegaan en toen heb ik een deken over je heen gelegd en ben ik naar huis gegaan. De rest is in jouw droom gebeurtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Brother?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
We shall see my brother, we shall see in the morning![]()
mja dat komt door Orginial.... en verder is t niks, gewoon wat happenings tussen mij en Dizquote:
Hmz.. Koopt alvast wat airco's en zo...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef babette21 het volgende:
ik heb ff terug zitten rekenen nav die echo: 't was toch die avond/nacht vlak na kerst....
even 9 maaden verder rekenen brengt ons op eind september...... wordt 'n zware zomer..............
Maar het is nepquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat komt door Orginial.... en verder is t niks, gewoon wat happenings tussen mij en Diz
ik wilde 't nog enigszins stil houden maar Christine wil alle details en gooit steeds olie op 't vuur...
Ik kijk geen GTST, dus heb geen idee wie Dennis is... of ik moet wel héééél dronken geweest zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
je zag mij op een gegeven moment aan voor Dennis uit GTST
Oh je bent een meisjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in mn profiel hoor [afbeelding]
Heet je nou echt Leonie?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in mn profiel hoor [afbeelding]
Nou ik hebvandaag toch echt als eek Fok!ker geleefd mohhquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms is alles beter dan het echte leven he?
haha laat me raden: jíj hebt haar dronken gevoerd?!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
Lieverd, je was dronken als de pest en je zag mij op een gegeven moment aan voor Dennis uit GTST, en toen vroeg je aan me of ik even je pijpen wil gaan insmeren. Dat was voor mij de druppel en tevens ook voor jou, want daarna was je KnockOut gegaan en toen heb ik een deken over je heen gelegd en ben ik naar huis gegaan. De rest is in jouw droom gebeurt
goh wat 'n romantisch aanzoek..... en vergeten we niet iets [iemand]??quote:En hou op met stoken tussen een goed huwelijk.. nou bijna huwelijk.
Btw babs, we moeten wel gaan trouwen dan, denk ik? Of zullen we modern zijn?
Laat me maar doodvriezen op straat, terwijl ik slechts een lieve, knappe, sexy moeder wilquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik niet
Wat moet je met ShowChat ouders?
Of kinderen?
Wat wil je met een lieve, knappe, sexy moeder doen danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laat me maar doodvriezen op straat, terwijl ik slechts een lieve, knappe, sexy moeder wil![]()
'Soms' is op dit moment een understatementquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms is alles beter dan het echte leven he?
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat wil je met een lieve, knappe, sexy moeder doen dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:24 schreef babette21 het volgende:
[..]da's 't thema van de dag he haha
Nee omdat ik dacht dat het verzonnen was door Beevquote:
Die niet eens 10 jaar ouder is dan jijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laat me maar doodvriezen op straat, terwijl ik slechts een lieve, knappe, sexy moeder wil![]()
Bijna nooitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef Before het volgende:
En ik maar denken dat het hier over SHO ging.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:24 schreef babette21 het volgende:
[..]da's 't thema van de dag he haha
Nee joh, dat is slechts een smoes om over seks te kunnen pratenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef Before het volgende:
En ik maar denken dat het hier over SHO ging.
Inderdaad, maar ondertussen komen er hier kleuters( lees: jongens van rond de 14) voor hun ei.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee joh, dat is slechts een smoes om over seks te kunnen praten
Er is niets mis met seks.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:25 schreef Christine het volgende:
[..]
ideale dekmantel.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:25 schreef Christine het volgende:
Dat is mijn alter-ego 'Wendy van sekspaleis 'Niet voor de poes''quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom nam je dan gisteren de telefoon op met "Hoi met Wendy"
Dat waren we toch al?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stoer!![]()
Zullen wij vriendje en vriendinnetje worden op Fok!?
![]()
Zoietsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef babette21 het volgende:
haha laat me raden: jíj hebt haar dronken gevoerd?!
Dat was geen aanzoek.. als ik een aanzoek doe, dan komt ie totaal onverwachts...Maar ik ken je al langer dan vandaag en ik had zo een gevoel dat je niet echt voor het huwelijk bent, plus ik wacht nog steeds dat je het uit gaat maken met wup.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef babette21 het volgende:
goh wat 'n romantisch aanzoek..... en vergeten we niet iets [iemand]??![]()
maar 't maakt niet uit want eh.... ik ben eigenlijk soort van tegen 't huwelijk...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:27 schreef Before het volgende:
Ik ben trouwens een kloon, maar dat was wel duidelijk hč?.
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ondertussen komen er hier kleuters( lees: jongens van rond de 14) voor hun ei.
wow een sho-er die nog om verkering vraagt ipv iemand meteen maar te bezwangeren!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:25 schreef bar_rel het volgende:
Zullen wij vriendje en vriendinnetje worden op Fok!?
![]()
Klonen worden niet gewardeerd hier.. vraag maar aan Orginial, die weet er alles vanafquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:27 schreef Before het volgende:
Ik ben trouwens een kloon, maar dat was wel duidelijk hč?.
Sorry.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klonen worden niet gewardeerd hier.. vraag maar aan Orginial, die weet er alles vanaf
Ja, Christine, het is ook altijd hetzelfde met jouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in.
Moeten we ons gaan gedragen?
Ik was tipsy, dat is heel iets andersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht omdat jij zo dronken was de vorige keer![]()
Dada deed dat ook heel netjes hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow een sho-er die nog om verkering vraagt ipv iemand meteen maar te bezwangeren!!![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef A_J het volgende:
[..]
Oh wacht nu gaat het gemiddelde postaantal van mij andere personage omlaag
Ja maar ik ben een echte kerel, ik geef een vrouw wat ze echt wilquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Dada deed dat ook heel netjes hoor
Tipsy, geil, dronken, onderbanschap allemaal een pot natquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik was tipsy, dat is heel iets anders
Geld?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een echte kerel, ik geef een vrouw wat ze echt wil
Ik doe nooit rare dingen als ik gedronken heb hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
correctie: [de gevolgen van] alcolhol is 't thema van de dag....
Denk je dat een vrouw echt zwanger wil worden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een echte kerel, ik geef een vrouw wat ze echt wil
da's m'n charmante kant, toch?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
Dat was geen aanzoek.. als ik een aanzoek doe, dan komt ie totaal onverwachts...Maar ik ken je al langer dan vandaag en ik had zo een gevoel dat je niet echt voor het huwelijk bent,
mja da's een beetje een probleem.... ik geloof niet dat ik dat wil...quote:plus ik wacht nog steeds dat je het uit gaat maken met wup.
Ik moet over 6.5 uurtjes opquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga zo maar eens echt slapen hooranders worden mams en paps kwaad
Uiteindelijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Denk je dat een vrouw echt zwanger wil worden?
Drink jij?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik doe nooit rare dingen als ik gedronken heb hoor
Het ging toch over vrouwen bezwangeren?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uiteindelijk welMaar ik had het over geld
Yepzquote:
Ga je nou mijn hart voor de tweede keer breken? Zo niet, hoe wil je dat aanpakken? TrioRelatie ben ik wel voor in eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef babette21 het volgende:
mja da's een beetje een probleem.... ik geloof niet dat ik dat wil...
Kost he tnou niet teveel moeite elke keerinloggen uitloggen inloggen uitloggenquote:
Doei moppiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:33 schreef bar_rel het volgende:
Slaap zacht mensen,
jij ook vriendinnetje van me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Firefox. Open link in IE. Die niet ingelogd is. Ideaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kost he tnou niet teveel moeite elke keerinloggen uitloggen inloggen uitloggen
teringquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef After het volgende:
[..]
Firefox. Open link in IE. Die niet ingelogd is. Ideaal.
Werkt prima/quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef After het volgende:
[..]
Twee klonen zelfsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef After het volgende:
[..]
Wel gezellig hoor, gelijk 3 nieuwe users hier in ShowChatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef After het volgende:
[..]
Ik heb er nog 40 hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wel gezellig hoor, gelijk 3 nieuwe users hier in ShowChat
derde keer dan toch?! nee hoor is niet de bedoeling.... maar moet er ff over nadenken, 't is nogal verwarrend...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:34 schreef Dizer het volgende:
Ga je nou mijn hart voor de tweede keer breken? Zo niet, hoe wil je dat aanpakken? TrioRelatie ben ik wel voor in eigenlijk
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar je hebt er nog veel meer natuurlijk
Ik kan eindeloos doorgaan, dat weet jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
derde keer dan toch?! nee hoor is niet de bedoeling.... maar moet er ff over nadenken, 't is nogal verwarrend...
maar nee, geen trioding hoor...... veel te vermoeiend
Hey, slapen jijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat beruchte postaantal van jouw dan
ZO leer je ook nog wat héquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goh, ik dacht altijd dat je 'Kieros' zei, maar het is dus 'Kwieros'![]()
Zo spreek ik het uit ja. Anderen weer op een andere manier. 'Q' is meestal goed genoeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nadinequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Je wachtte natuurlijk nog op een reactie van mij!![]()
Ik heb zooooooo veel vrienden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gezellig, hoef je je nooit te vervelen
Dus je blijft nog even??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:38 schreef bar_rel het volgende:
[..][bier drinken] *feestsmiley* [bier drinken] *feestsmiley*
Q it isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zo spreek ik het uit ja. Anderen weer op een andere manier. 'Q' is meestal goed genoeg.
Lange, geile, harde, zachte, stevige, snelle, langzame, zweterige SEX!!!!quote:
Dat wist ikquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
Iedereen denkt dat je mijn nick uitspreekt als Diezer.. maar het is Deizer..
Ik zit alleen op FOK! als het regent hoor. Dus maar 350 dagen per jaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat zou je anders op Fok doen?
Bij mij dachtten ze dat het rel van rellen wasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
tssssss "iedereen"..... heb ik dus nog nóóit gedacht, 't is gewoon DYZER, DIJZER of idd DEIZER [of DIJS] :"e:Op zaterdag 19 maart 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
Yeah, right.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zit alleen op FOK! als het regent hoor. Dus maar 350 dagen per jaar.
Valt mee tochquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
tssssss "iedereen"..... heb ik dus nog nóóit gedacht, 't is gewoon DYZER, DIJZER of idd DEIZER [of DIJS] :&
zegt BABET
quote:
toch zonde dat ik me er zo weinig [lees: niks] van kan herinnerenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:40 schreef Dizer het volgende:
Lange, geile, harde, zachte, stevige, snelle, langzame, zweterige SEX!!!!
Uuhm.. dat denk ik nog steeds...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bij mij dachtten ze dat het rel van rellen was
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. dat denk ik nog steeds...Wat is het dan?
![]()
Je moest ook zonodige 3 flessen wijn op die avond. En ik nog tegen je zeggen, je moet niet over je limiet gaan. Meer dan twee flessen op 1 avond is echt niet goed voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch zonde dat ik me er zo weinig [lees: niks] van kan herinneren
Sorry mopquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
bar_rel
maakt
barrel
maakt: de naam van mijn hond!
Het is eigenlijk een simpel rekensommetje,maar hoe spreek je het uit?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
bar_rel
maakt
barrel
maakt: de naam van mijn hond!
bwarrhelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een simpel rekensommetje,maar hoe spreek je het uit?![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Met QyRoZ altijd hequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:43 schreef babette21 het volgende:
wow Christine, ga je voor 't flitshuwelijk?! Cool, toch nog 'n bruiloft
ondertussen was die al lang klaarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef babette21 het volgende:
maar.... maar..... ik was híer... en jij was daar!!! en ik zei iets van: ik doe 't niet.... en toen ging ik slapen
toch?!??!?!??
Ik dacht bar rčl maar het is dus van barrel dus zal wel gewoon barrel zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ben je weer dronkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef babette21 het volgende:
maar.... maar..... ik was híer... en jij was daar!!! en ik zei iets van: ik doe 't niet.... en toen ging ik slapen
toch?!??!?!??
Je weet wel:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik dacht bar rčl maar het is dus van barrel dus zal wel gewoon barrel zijn.
nee toch?!?!??!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef bar_rel het volgende:
bwarrhel
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee toch?!?!??!![]()
gewoon BARREL toch?!??!?!![]()
Ohquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je weet wel:
'Hey ik zie daar een oud barrel( fiets?)
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja
Zoals:'
'Hey ik zie daar een oud barrel( fiets)
Oh jah. Maar goed, we hebben sex gehad, en dat kind is het bewijs. Moeten we soms een vadertest doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee!!! dat mag toch niet meer....
Pornoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:48 schreef bar_rel het volgende:
Mams zal wel weer denken:
Die jongen kijkt weer porno
Hoe vaak kijk je porno?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:48 schreef bar_rel het volgende:
Mams zal wel weer denken:
Die jongen kijkt weer porno
nee hoor, ik mis dan wel wat stukken maar weet zeker dat 't van jou is.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:48 schreef Dizer het volgende:
Oh jah. Maar goed, we hebben sex gehad, en dat kind is het bewijs. Moeten we soms een vadertest doen?
Zo iets vraag je niet aan een man, das hetzelfde alsof je aan een man vraagt of ie wel eens mastrubeert..quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo iets vraag je niet aan een man, das hetzelfde alsof je aan een man vraagt of ie wel eens mastrubeert..
Ik hou van je, en dat weet je. Ik weet dat je ook van mij houdt, maar wup speelt een rol in je leven en das een moeilijke situatie. Ik begrijp hetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, ik mis dan wel wat stukken maar weet zeker dat 't van jou is.....
't was niet ons enige rendez-vous'tje toch?! er is toch wel íets meer dan alleen lust tussen ons...?!
LOL "ons kindje" is nu al "dat kind"
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zooo jij dan met je met je met je weet ik veel!!!!!11![]()
Dat is toch wat anders? Duh, dat mannen masturberen maar ik vroeg hoe vaak hij porno kijkt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo iets vraag je niet aan een man, das hetzelfde alsof je aan een man vraagt of ie wel eens mastrubeert..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders? Duh, dat mannen masturberen maar ik vroeg hoe vaak hij porno kijkt.
Lieve Barrel,ga eens snel naar bed.Er komt volgens mij nu alleen nog maar onzin uit!quote:
Talk to the nail baby, cuz the finger, hand and the face ain't listeningquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Talk to the hand because the face ain't listening
begrijp je ook dat jou begrip het alleen maar moeilijker maakt.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:51 schreef Dizer het volgende:
Ik hou van je, en dat weet je. Ik weet dat je ook van mij houdt, maar wup speelt een rol in je leven en das een moeilijke situatie. Ik begrijp het
Nee hoor, maar vandaag welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Lieve Barrel,ga eens snel naar bed.Er komt volgens mij nu alleen nog maar onzin uit!
Of komt er altijd onzin uit?![]()
Ok, das dan hetzelfde alsof je hem zou vragen hoevaak ie masturbeertquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders? Duh, dat mannen masturberen maar ik vroeg hoe vaak hij porno kijkt.
Talk to the feet cuz the head, torsoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Talk to the nail baby, cuz the finger, hand and the face ain't listening![]()
En de dag is nog maar net begonnen..................quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vandaag welwant ik ben melig
Ik snap het lieverd, en je weet het he? Ik ben er altijd voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
begrijp je ook dat jou begrip het alleen maar moeilijker maakt.....
En dat vraag je niet want dan beschadig je zijn imagoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, das dan hetzelfde alsof je hem zou vragen hoevaak ie masturbeert
Ik moet vandaag nog White Chicks kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:54 schreef Nano het volgende:
[..]
En de dag is nog maar net begonnen..................
Ik was giser meligquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:54 schreef Nano het volgende:
[..]
En de dag is nog maar net begonnen..................
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Talk to the feet cuz the head, torsoand the legs ain't listening
Ja, iets heel anders dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, das dan hetzelfde alsof je hem zou vragen hoevaak ie masturbeert
da's grotenmensenpraat...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:53 schreef Orginial het volgende:
Wat een zinloos gelul in dit topic zeg, het is al bijna weer vol.
Ja okeej vandaag en gisterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ik vind je vandaag anders ook behoorlijk melig!![]()
Is je imago beschadigt nu? Neequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En dat vraag je niet want dan beschadig je zijn imago
Dat wil ik nou ook weten, vrouwen schijnen gay porn enorm geil te vinden..quote:
Nee want ik moet vanmiddag naar en open dag, en savonds uit en zondag werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:57 schreef Nano het volgende:
[..]
en eergisteren en morgen en overmorgen en over-overmorgen en over-over-overmorgen.......![]()
Zie bovenstaande post.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook weten, vrouwen schijnen gay porn enorm geil te vinden..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook weten, vrouwen schijnen gay porn enorm geil te vinden..
En hoe ervaar je dat dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Soms
Zie je, ik geef ook gewoon antwoord
Kan je ook melig zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee want ik moet vanmiddag naar en open dag, en savonds uit en zondag werken
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En hoe ervaar je het als je mij ziet?
mijnes nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Het wordt te ingewikkeld voor zo laat.De hersens hebben rust nodig![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |