Kost he tnou niet teveel moeite elke keerinloggen uitloggen inloggen uitloggenquote:
Doei moppiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:33 schreef bar_rel het volgende:
Slaap zacht mensen,
jij ook vriendinnetje van me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Firefox. Open link in IE. Die niet ingelogd is. Ideaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kost he tnou niet teveel moeite elke keerinloggen uitloggen inloggen uitloggen
teringquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef After het volgende:
[..]
Firefox. Open link in IE. Die niet ingelogd is. Ideaal.
Werkt prima/quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef After het volgende:
[..]
Twee klonen zelfsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef After het volgende:
[..]
Wel gezellig hoor, gelijk 3 nieuwe users hier in ShowChatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef After het volgende:
[..]
Ik heb er nog 40 hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wel gezellig hoor, gelijk 3 nieuwe users hier in ShowChat
derde keer dan toch?! nee hoor is niet de bedoeling.... maar moet er ff over nadenken, 't is nogal verwarrend...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:34 schreef Dizer het volgende:
Ga je nou mijn hart voor de tweede keer breken? Zo niet, hoe wil je dat aanpakken? TrioRelatie ben ik wel voor in eigenlijk
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar je hebt er nog veel meer natuurlijk
Ik kan eindeloos doorgaan, dat weet jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
derde keer dan toch?! nee hoor is niet de bedoeling.... maar moet er ff over nadenken, 't is nogal verwarrend...
maar nee, geen trioding hoor...... veel te vermoeiend
Hey, slapen jijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat beruchte postaantal van jouw dan
ZO leer je ook nog wat héquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goh, ik dacht altijd dat je 'Kieros' zei, maar het is dus 'Kwieros'![]()
Zo spreek ik het uit ja. Anderen weer op een andere manier. 'Q' is meestal goed genoeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goh, ik dacht altijd dat je 'Kieros' zei, maar het is dus 'Kwieros'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |