Dada deed dat ook heel netjes hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow een sho-er die nog om verkering vraagt ipv iemand meteen maar te bezwangeren!!![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef A_J het volgende:
[..]
Oh wacht nu gaat het gemiddelde postaantal van mij andere personage omlaag
Ja maar ik ben een echte kerel, ik geef een vrouw wat ze echt wilquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Dada deed dat ook heel netjes hoor
Tipsy, geil, dronken, onderbanschap allemaal een pot natquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik was tipsy, dat is heel iets anders
Geld?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een echte kerel, ik geef een vrouw wat ze echt wil
Ik doe nooit rare dingen als ik gedronken heb hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
correctie: [de gevolgen van] alcolhol is 't thema van de dag....
Denk je dat een vrouw echt zwanger wil worden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een echte kerel, ik geef een vrouw wat ze echt wil
da's m'n charmante kant, toch?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
Dat was geen aanzoek.. als ik een aanzoek doe, dan komt ie totaal onverwachts...Maar ik ken je al langer dan vandaag en ik had zo een gevoel dat je niet echt voor het huwelijk bent,
mja da's een beetje een probleem.... ik geloof niet dat ik dat wil...quote:plus ik wacht nog steeds dat je het uit gaat maken met wup.
Ik moet over 6.5 uurtjes opquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga zo maar eens echt slapen hooranders worden mams en paps kwaad
Uiteindelijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Denk je dat een vrouw echt zwanger wil worden?
Drink jij?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik doe nooit rare dingen als ik gedronken heb hoor
Het ging toch over vrouwen bezwangeren?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uiteindelijk welMaar ik had het over geld
Yepzquote:
Ga je nou mijn hart voor de tweede keer breken? Zo niet, hoe wil je dat aanpakken? TrioRelatie ben ik wel voor in eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:32 schreef babette21 het volgende:
mja da's een beetje een probleem.... ik geloof niet dat ik dat wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |