Iets teveel eer lijkt mequote:Mijn moeder krijgt nieteens een eigen topic. Waardeloos
Ruzie waar?quote:
staticquote:
Nooitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben wij ooit ruzie gemaakt dan? [afbeelding]
hoiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben wij ooit ruzie gemaakt dan? [afbeelding]
Hoe gaat het met jou??quote:
Praat ik er niet langs heen, praat ik er wel óver heen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou??
Je praat erover heen!
Iemand moest je er toch op aansprekenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat ik er niet langs heen, praat ik er wel óver heen.Het is ook nooit goed
Met mij ging het goed. Totdat jij dit weer moest opmerken.
Niet. Jij bent de enige die zich eraan stoort.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Iemand moest je er toch op aanspreken
Ik ben het echt zat
zo
Bitchfight,ik zit op de eerste rij geloof ik.Waar is de chips?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Jij bent de enige die zich eraan stoort.
Ik ben jou echt zat
Puh.
Hier gelukkig nog niet... ben zat van die sneeuwquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Bij ons voor de eerste keer vandaag ook heel zachtjes!![]()
Héquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Bitchfight,ik zit op de eerste rij geloof ik.Waar is de chips?![]()
![]()
Ik voel me verantwoordelijk voor jouw gedrag JA?!?!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Jij bent de enige die zich eraan stoort.
Ik ben jou echt zat
Puh.
Het blijft bij ons ook niet liggen geloof ik.Nee,daar sneeuwt het te zacht voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hier gelukkig nog niet... ben zat van die sneeuw
Ik ben nu oud genoeg dat ik verantwoordelijk kan zijn voor mijn eigen doen en laten, oke?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik voel me verantwoordelijk voor jouw gedrag JA?!?!
Mijn imago wat doe je?!?!
dus.
Gedraag je dan ook naar je leeftijdquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nu oud genoeg dat ik verantwoordelijk kan zijn voor mijn eigen doen en laten, oke? [afbeelding]
Wat ik doe met je imago? Beschadigen.
dus.
Je was toch nog steeds een beetje ziek?quote:
Nee, hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook naar je leeftijd
Ach..waar heb ik het over...mannen..het blijven kinderen
zo.
Ben je weer beter dan?quote:
Vrouwen zijn geestelijk 4 jaar ouder dan mannen dusquote:
Ik heb mijn chips al op.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geestelijk 4 jaar ouder dan mannen dus
Al was ik 14 (ik ben natuurlijk veel ouder), dan gedraag ik me nog beter dan jij
Dan ga ik wel naar mijn 14-jarige buurmeisjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geestelijk 4 jaar ouder dan mannen dus
Al was ik 14 (ik ben natuurlijk veel ouder), dan gedraag ik me nog beter dan jij
Sluikreclame.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
Wat ik fout deed staat in het rijexamen-topic op Shok!.
Verstandig hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar mijn 14-jarige buurmeisje(:X)
Soms kan jij je echt gedragen als een 4-jarige [afbeelding]
Ga eens met Dorothea spelen in het GTST-topicquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:08 schreef Orginial het volgende:
Static had dus gelijk met zijn voorgevoel; geen geruzie!
Is Static soms FOK`s nieuwe Dorothea Grantsaan?![]()
Mwah...ze mogen maximaal een paar maanden ouder zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Verstandig hoor
Je valt op oudere vrouwen of niet?
Wat een smilie wel niet kan doenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga eens met Dorothea spelen in het GTST-topic![]()
Ik ben GTST-afgekicked door...
Je weet toch wie ik bedoel?quote:
Geen wonder dat dat buurmeisje jou zo....boeitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah...ze mogen maximaal een paar maanden ouder zijn.
Dat 14-jarige buurmeisje bestaat (jammer genoegquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Geen wonder dat dat buurmeisje jou zo....boeit
Ja ik zie het:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet toch wie ik bedoel?
Diegene heeft mij geholpen.
Nooit meer GTST voor mij.
Heeft ze jou ook geholpen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:15 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja ik zie het:
"O+"
Ze heeft ook veel voor mij gedaan
Teveel om op te noemen
uhum..imago enzo![]()
The real mequote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook geholpen?
Lief is die "O+", hč?
Fuck your imago...Let's meet the real you.![]()
Maar...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:19 schreef niksan het volgende:
[..]
The real me
Ze was lief en aardig..maar ja..na een poosje houdt dat op
Genoeg gelul over die "" en over mij
Quote eens evenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
Wat ik fout deed staat in het rijexamen-topic op Shok!.
Bupa..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...
Maar....
Maar....
Die "" en jij....
Dat zijn dezelfde!!!
.
Naar bed...Gaat "O+" dan ook naar bed?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Bupa..je lult..
hup naar bed..Sesamstraat is afgelopen
ksst
ooh wat grappig ik lig in een deukquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:08 schreef Orginial het volgende:
Static had dus gelijk met zijn voorgevoel; geen geruzie!
Is Static soms FOK`s nieuwe Dorothea Grantsaan?![]()
Dat je een hekel aan mij hebt, weten we nou wel dat heb je al meerdere keren laten merken in GTST & Showchat topics, maar hou dat gewoon voor je en verpest niet topics voor anderen door dit geruzie.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ooh wat grappig ik lig in een deuk![]()
Ooh nee toch niet![]()
sorry vriend, maar morgenavond komt the Beach op tv, een film met één van de mooiste settings locaties conversaties en personages... dus wat betreft de programmering van dit weekend hebben wij als stervelingen niks te klagen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:23 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond Wie is de Mol, PaPaul, Joey ...tegelijkertijd. Bah. En morgenavond is er weer niks op.
De programmering van de laatste tijd is echt KUT
Jah idd!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:23 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond Wie is de Mol, PaPaul, Joey ...tegelijkertijd. Bah. En morgenavond is er weer niks op.
De programmering van de laatste tijd is echt KUT
Dat wįs een van de mooiste filmlocatiesquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:28 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
sorry vriend, maar morgenavond komt the Beach op tv, een film met één van de mooiste settings locaties conversaties en personages... dus wat betreft de programmering van dit weekend hebben wij als stervelingen niks te klagen dacht ik zo.
Pas je wel op?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Jah idd!
En ik moet morgen oppassen,dus dat wordt een avondje saaie programma's kijken.
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:28 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
sorry vriend, maar morgenavond komt the Beach op tv, een film met één van de mooiste settings locaties conversaties en personages... dus wat betreft de programmering van dit weekend hebben wij als stervelingen niks te klagen dacht ik zo.
ik ben nieuw hier.. maar ik heb wel een menigquote:
Menig?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier.. maar ik heb wel een menig![]()
Meningen hebben is zóóó achterhaald.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
Welkom enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier.. maar ik heb wel een mening![]()
We geven hem wel een leuke binnenkomst!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
Ik heb de tv-gids nog niet in mijn handen gehad vandaag.Wat is het voor serie?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:48 schreef Airelle het volgende:
Lala...
Vanavond 'Lost', nieuwe serie op NET5 (21:25).
Volgens mij is het wel wat.
Wil Hind je niet halenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
Kom nou maar op met die foto's!.
Oh, ik wilde zometeen naar Hind gaan, willen m'n ouders met dit weer niet rijden.. En zelf heb ik m'n rijbewijs dus ook niet.
.
Ik heb de foto's zelf ook nog niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
Kom nou maar op met die foto's!.
Oh, ik wilde zometeen naar Hind gaan, willen m'n ouders met dit weer niet rijden.. En zelf heb ik m'n rijbewijs dus ook niet.
.
Goed idee!quote:
dank,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:45 schreef Nano het volgende:
[..]
We geven hem wel een leuke binnenkomst!![]()
Of is het een zij?![]()
Waarom ga je eigenlijk niet naar haar optreden dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb de foto's zelf ook nog niet..
Omdat dat op 11 juni is en omdat ik die dag naar Rome ga.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet naar haar optreden dan?.
Als dit het grote geilheidstopic was had ik gezegd.... GEILquote:
Mijn eerste woorden op Fok!quote:
Damn,... wat een jaar wel niet kan doenquote:mark_03 - zondag 7 maart 2004 @ 15:13
Ik ga voor alice
Mijn post was domquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
Mijn eerste post was een ONM - afzeikpost.![]()
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaaiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
Lost is wel leuk.
Maar ik heb nu al twee uur televisie zitten kijken.. dus concentratie is weg.
Ja beetje langdradig was het wel ja.. maar ik dacht eigenlijk dat het aan mezelf lag.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaai![]()
En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Serious_satisfaction het volgende:
wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar !
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!quote:
niet alweer he? * zuchtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was een geweldige foto idd
Pijpbekkies
Ik verveel me mensen
ja je krijgt een stuk of 10 afleveringen waarin dmv flashback de verhalen van al die "hoofdrolspelers" worden verteld. Dan zitten er nog wel een paar leuke afleveringen tussen als er dus wél wat gebeurd op dat eiland waar ze zitten. Maar na 18 afleveringen is er nog niet veel duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja beetje langdradig was het wel ja.. maar ik dacht eigenlijk dat het aan mezelf lag.
Maar hoe ontwikkelt het zich dan?
Gaat het steeds over die Jack of ook nog andere 'hoofdrolspelers'.
Wie is deze lieve meneer/mevrouw?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:29 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!
een bonnetje trekken... hmmzz.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:29 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!
Nouja.. .aflv twee ga ik wel kijken... dan zien we wel weer verder. Bedankt voor je infoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:32 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja je krijgt een stuk of 10 afleveringen waarin dmv flashback de verhalen van al die "hoofdrolspelers" worden verteld. Dan zitten er nog wel een paar leuke afleveringen tussen als er dus wél wat gebeurd op dat eiland waar ze zitten. Maar na 18 afleveringen is er nog niet veel duidelijk
ja dit is ook mijn eerste keer dat ik actief meedoe met het ouwehoeren. hey maar dont be a shamed too ad me on your msn messengerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
een bonnetje trekken... hmmzz.
ik heb je hier nog niet (vaak) gezien... dus bij deze: welkom.
MSN-slet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ja dit is ook mijn eerste keer dat ik actief meedoe met het ouwehoeren. hey maar dont be a shamed too ad me on your msn messenger![]()
En heb je ook een naam?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ja dit is ook mijn eerste keer dat ik actief meedoe met het ouwehoeren. hey maar dont be a shamed too ad me on your msn messenger![]()
met andere woorden: je hebt vaak zitten meelezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
wat een leven!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja m'n vriend ligt al op bed, er is geen zak op tv en er is niemand op msn
Tja, je moet toch wat als je geen vrienden hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:40 schreef Airelle het volgende:
wat een leven!
Nou het vervelende van MSN is dat je elkaar heel vaak verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:40 schreef Serious_satisfaction het volgende:
Ik zie msn als de ideale manier om contact met mensen te behouden, zonder achter iemand aan te lopen of te risceren dat jij degene bent die het contact in stand moet houden.
buiten dat is het perfect om iemand beter te leren kennen..
messengerboy_2005@hotmail.com...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:40 schreef Serious_satisfaction het volgende:
Ik zie msn als de ideale manier om contact met mensen te behouden, zonder achter iemand aan te lopen of te risceren dat jij degene bent die het contact in stand moet houden.
buiten dat is het perfect om iemand beter te leren kennen..
nou waarom ga je zelf ook niet naar bed dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat als je geen vrienden hebt
Ben nog niet moequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
nou waarom ga je zelf ook niet naar bed dan?
Het is vrijdag, dan moet iedereen lang opblijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
nou waarom ga je zelf ook niet naar bed dan?
Het is zondag dus iedereen moet een appel eten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dan moet iedereen lang opblijven.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is zondag dus iedereen moet een appel eten.
Nee, op zondag moet iedereen naar de kerkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
Ik ben echt helemaal verslaafd aan Lost! Heb alle 18 afleveringen gekeken en vind het een top serie. Dat er niet elke afleveringen mensen in turbomotoren exploderen en vliegtuigen neerstorten maakt het nog niet saai: in deze serie is karakterontwikkeling erg belangrijk... gelukkig maar, want na 18 afleveringen heb ik echt het idee dat ik de 14(!) hoofdpersonen al best goed 'ken'. Erg grappig om die eerste aflevering weer te zien met de kennis die ik nu over alles en iedereen heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaai![]()
Een ik-verveel-me opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
wat is dat nu voor loze opmerking? :S
Nope, fout geantwoord!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, op zondag moet iedereen naar de kerk
En het is trouwens nog geen zondag
Tennissen in de kerk, met een appelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
Nope, fout geantwoord!
Op zondag moet iedereen tennissen!
Wat een ik-verveel-me clubje op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nope, fout geantwoord!
Op zondag moet iedereen tennissen!
oke dit slaat nergens op.
Wel veel over de ontwikkeling van de personen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal verslaafd aan Lost! Heb alle 18 afleveringen gekeken en vind het een top serie. Dat er niet elke afleveringen mensen in turbomotoren exploderen en vliegtuigen neerstorten maakt het nog niet saai: in deze serie is karakterontwikkeling erg belangrijk... gelukkig maar, want na 18 afleveringen heb ik echt het idee dat ik de 14(!) hoofdpersonen al best goed 'ken'. Erg grappig om die eerste aflevering weer te zien met de kennis die ik nu over alles en iedereen heb.
Maar goed, dit is niet het Lost-topic. Maar de serie is in ieder geval wel een aanrader, als je van intelligente TV houdt tenminste...
Visquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Op vrijdag moet iedereen vis eten. Volgens goed katholiek gebruik tenminste.
Daar is het tv voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het allemaal erg mooie mensen waren.
Ik ben niet katholiek. Maar ik ben wel op de hoogte van enkele gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Vis
En jij bent katholiek? Dan ga je vast zondag naar de kerk![]()
Ja ik zeg ook dat het heel fout is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef Christine het volgende:
Waarom ga je dan met kerst en pasen? Je moet alleen gaan als het je iets zegt, anders vind ik het zo hypocriet.
Maarja, ik vind het niet saai, en bovendien komen er leuke mensen
de meeste relaties kennen een opbouwende structuur..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou het vervelende van MSN is dat je elkaar heel vaak verkeerd begrijpt.
Vooral sarcastische opmerkingen van mij vallen nog al eens verkeerd.
En daarbij ik leer mensen liever in het 'echt' kennen.
ik kom gelijk even langsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
En daarbij ik leer mensen liever in het 'echt' kennen.
Wat bedoel je 'tegenstrijdig'?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel veel over de ontwikkeling van de personen.
Erg tegenstrijdig allemaal.
Ik moet wel zeggen dat het allemaal erg mooie mensen waren.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben niet katholiek. Maar ik ben wel op de hoogte van enkele gebruiken.![]()
Ik ben nog nooit wegens iets anders dan toeristische redenen in een kerk geweest.![]()
Hier in Den Haag ookquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:58 schreef Orginial het volgende:
Hier in Dordrecht ligt er nog veel sneeuw.![]()
Nou met het stukje van Timmai.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat bedoel je 'tegenstrijdig'?
Inderdaad veel mooie mensen!![]()
Alhoewel Hurley (die dikke) niet echt in die categorie valt.
Dat is in strijd met mijn extreem-atheļstische geloofsovertuiging. Dus ik ben bang dat het gewoon een sexdate moet worden, sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou eens moeten gaan. Date, zondag?
Mijn persoonlijke mening (een mening is overigens altijd persoonlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:00 schreef Airelle het volgende:
Trouwens.. het zegt me wel een klein beetje wat.
Ik bedoel gewoon dat het nut van naar de kerk gaan niet in zie.
wie heeft het hier over per abuis?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:58 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
de meeste relaties kennen een opbouwende structuur..
dus dat je per abuis iemand tegen komt er haar/hem leert kennen is gering (ja dat soort woorden gebruik ik) dus dan is msn de perfecte manier om een relatie 'op te bouwen', en nee het lijkt mij niet verstandig om al te veel sarcastische opmerkingen tegen mensen te maken op msn..
Hč shit... wie wil er nou seks als 'ie ook naar de kerk kanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:01 schreef Zhenar het volgende:
Dat is in strijd met mijn extreem-atheļstische geloofsovertuiging. Dus ik ben bang dat het gewoon een sexdate moet worden, sorry.
Ik volg het ook nog steeds hoor, maar dat is meer omdat ik antwoorden wil hebben, en als ik dan terug kijk, valt het toch een beetje tegenquote:
Ik vind naar de kerk gaan, saai en onboeiend. Maar iedereen zijn eigen ding.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening (een mening is overigens altijd persoonlijk): geloven kan je best zonder kerk, maar in de kerk wordt je wel steeds weer gestimuleerd om erover na te denken. Plus je ontmoet gelijkgestemde mensen.
Maar er zijn ook kerken die niet zo saai zijn, pinktergemeentes bijvoorbeeld. Moet je ook maar net van houden (ik niet), maar daar is het in elk geval geen dooie boel.
Gewoon ziek meldenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:01 schreef Serious_satisfaction het volgende:
zou iemand mij kunnen adviseren.. ik moet eigenlijk stage lopen morgen .. maar ik heb niet zoveel zin ik zit er al vanaf 1 september en dit is mijn 125e dag en ik moet er 150.. maar ik heb altijd baaldagen als het slecht weer is (ben ook beetje ziek) .. en mn baas is ziek dus die is er niet..
anyone?
Ah, op dķe manier tegenstrijdig. Tja, maar ik heb natuurlijk gelijk.quote:
Jij bent ook nog piepjongquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:03 schreef Orginial het volgende:
Ik vind naar de kerk gaan, saai en onboeiend. Maar iedereen zijn eigen ding.![]()
oke school sport.. kan ik in komen,,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
wie heeft het hier over per abuis?
ik bedoel gewoon via school, sport enz enz.
oh en ik doe het niet met opzet... dat sarcasme.
Op die manier ja. In jouw posts heb nog nooit enige tegenstrijdigheid kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah, op dķe manier tegenstrijdig. Tja, maar ik heb natuurlijk gelijk.
Het is geen actieserie, het is een 'mystery', waarbij de Grote Antwoorden voorlopig nog op zich laten wachten en karakterontwikkeling centraal staat. Hierbij worden onder andere flashbacks gebruikt naar het eerdere leven van de hoofdpersonen, wat weer nog meer raadsels, mysteries en geheimen met zich meebrengt. Maar dat raadselachtige maakt het juist zo leuk! (zoals bij de X-Files in het begin)
oke we gaan een keertje cammen!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:05 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
oke school sport.. kan ik in komen,,
mensen die geen beeld van jou hebben in real life, een sarcastische opmerking (bedoeld of onbedoeld) voorschotelen... lijkt me nooit echt een goed idee.. eigenlijk moet daar ook lichaamstaal bij gepaard gaan.. probeer eens een webcam!!
laten we erop houden dat ik msn niet zo tof vindquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:05 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
oke school sport.. kan ik in komen,,
mensen die geen beeld van jou hebben in real life, een sarcastische opmerking (bedoeld of onbedoeld) voorschotelen... lijkt me nooit echt een goed idee.. eigenlijk moet daar ook lichaamstaal bij gepaard gaan.. probeer eens een webcam!!
Om even in te haken op de kerk-discussie:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind naar de kerk gaan, saai en onboeiend. Maar iedereen zijn eigen ding.![]()
sorry voor mijn beperke kennis op het gebied van webcam's, maar hoe wou jij gaan cammen als je geen msn gebruikt ?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
oke we gaan een keertje cammen!
dan doe ik wel vaker trouwens... ( timbob enzo) ...
.
truste!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
in dromenland?
ik ga nu slapen namelijk.
weltrusten iedereen!
het kan ook via yahoo enz.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:11 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
sorry voor mijn beperke kennis op het gebied van webcam's, maar hoe wou jij gaan cammen als je geen msn gebruikt ?![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
in dromenland?
ik ga nu slapen namelijk.
weltrusten iedereen!
heb je toch binnen een uur een -bijna date- geregeldquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:13 schreef Serious_satisfaction het volgende:
oke oke, chill.. voeg me maar eens toe dan.. mijn email staat als i khet goed heb op mijn profiel (ssst)
Duidelijke meningquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:10 schreef Zhenar het volgende:
Om even in te haken op de kerk-discussie:
Ik vind religie een mooi iets, onder andere omdat het mensen helpt een beter mens te zijn. Helaas zijn er ook veel mensen die er juist een slechter mens van worden. Ik vind geloof iets dat je eigenlijk alleen 'intern' moet doen en niet moet institutionaliseren, zoals dat al eeuwenlang bij vele geloven wel het geval is.
Verder ga ik niet naar de kerk omdat ik dat hypocriet vind. Ik ben niet gelovig en zal ook nooit doen alsof, ook niet "samen met iemand" (ik ga dus niet mee naar een mis ofzo als een gelovige vriend/vriendin dat voorstelt).
Als ik in een kerk ben, is dat gekleed in hawaļ shirt en met een camera in de hand. Als toerist dus, en iedereen mag dat zien.
Was jij die gast die me had toegevoegd? ;') Ik dacht dat het een of andere malloot was, die via via me mail had gekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:13 schreef Serious_satisfaction het volgende:
oke oke, chill.. voeg me maar eens toe dan.. mijn email staat als i khet goed heb op mijn profiel (ssst)
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Was jij die gast die me had toegevoegd? ;') Ik dacht dat het een of andere malloot was, die via via me mail had gekregen.![]()
nee aangezien je in een reactie op mijn post je email had gezet.. trok ik daar mijn conclusies uit.. en toen was het gebeurd voordat ik het wist.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Was jij die gast die me had toegevoegd? ;') Ik dacht dat het een of andere malloot was, die via via me mail had gekregen.![]()
Woon jij in Dordt??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:58 schreef Orginial het volgende:
Hier in Dordrecht ligt er nog veel sneeuw.![]()
tsja.. what can i sayquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
heb je toch binnen een uur een -bijna date- geregeld
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
nee aangezien je in een reactie op mijn post je email had gezet.. trok ik daar mijn conclusies uit.. en toen was het gebeurd voordat ik het wist.
nee alleen op zon- en feestdagenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:32 schreef Timmai het volgende:
[..]
![]()
je bent toevallig ook niet (f) VeErTjE (f) ---> DoN'T GeT iT TwISteD BoY blabla ?
Geef hem ook eens aan mij?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow, ik ben trouwens toegevoegd op MSN door 'Jeroen HI-potent'
Kent iemand hem?
we zuipen ook niet omdat het vrijdag is.. we zuipen omdat het 23.30u is geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
zuipen ? een pintje drinken bedoel je ? ik heb echt niet het idee dat het vrijdag is.. maar het is toch veel leuk om op een maandag te drinken
Een pintje drinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
zuipen ? een pintje drinken bedoel je ? ik heb echt niet het idee dat het vrijdag is.. maar het is toch veel leuk om op een maandag te drinken
Misschien is hij zijn potentie aan het testenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ķk heb hem niet toegevoegd en hij is ook nog een offline![]()
Hier in Zwiendrecht oockquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Een pintje drinken
Hier in De Hāgh noemen we dat zuipeh
ik dacht dat alleen brabanders met een psv dekbed het geregeld over zuipen hadden ..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Een pintje drinken
Hier in De Hāgh noemen we dat zuipeh
Die... én showslettenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:40 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen brabanders ben een psv dekbed het geregeld over zuipen hadden ..
hoezo heb ik jou trouwens niet in m'n msnlijst?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow, ik ben trouwens toegevoegd op MSN door 'Jeroen HI-potent'
Kent iemand hem?
Uuuuhm, tja, doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
hoezo heb ik jou trouwens niet in m'n msnlijst?
Ga jij wel eens stappen in Breda?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, want mn moeder moest me ophalen van het station en als ik dan laat ben wordt ze boos![]()
![]()
![]()
euh, okequote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uuuuhm, tja, doe er wat aan zou ik zeggen
Heb het alsjeblieft niet over dood!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
En toen was het dood!
LOLquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:02 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat is snel![]()
spreek je over 8 weken wel, kijken of de verslaving dan al over is
Die slaaptquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]... Wat zegt trouwens je vriend ervan
![]()
Check thisquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:02 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat is snel![]()
spreek je over 8 weken wel, kijken of de verslaving dan al over is
Nee...quote:
Jaloers..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer and Christine sittin' up a tree....
Hij ligt vast van een één of ander leuk wijf te dromen... dus laat mij ook eensquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee...Ik lach om hetfeit dat je vriendje slaapt en jij stieken hier mij zit te versieren
Owwwwquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:31 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen... ik moet om half 7 uur op
Slaap lekker allemaal... en een nachtzoentje aan Christine
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Owwww
*zich speciaal voelt*
Trusten
Het is heel gezellig hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:49 schreef Frey het volgende:
komt eens kijken wat hier allemaal te doen is![]()
Slimme zet Punk!quote:
En mij, maar mij zie je natuurlijk op MSN.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:59 schreef Frey het volgende:
Zo, er zitten hier nogal wat bekenden die ik in geen tijden gezien heb![]()
Zoals ZOWIEE![]()
Hey Freyquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:59 schreef Frey het volgende:
Zo, er zitten hier nogal wat bekenden die ik in geen tijden gezien heb![]()
Zoals ZOWIEE![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Vraag was eigenlijk voor ZOWIEE bedoeld
Geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
En wie is bijvoorbeeld een Rotterdammer etc?
en Dizer? Frey is een Venlo-er ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Geen idee
BVO is een Barendrechtenaar
Geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
en Dizer? Frey is een Venlo-er ofzo.![]()
Venlonaarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
en Dizer? Frey is een Venlo-er ofzo.![]()
Sydney maak wel fotos he!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 03:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ga maandag naar Brisbane, dan naar Surfers en vanaf daar naar Sydney
Digispeedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:12 schreef digispeed het volgende:
Hallo Mensen
Ik kom ook maar weer eens kijken in ShowChat.
www.marktplaats.nlquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:08 schreef digispeed het volgende:
Ik zoek een huurmoordenaar
Wie helpt mij met het vinden van zo iemand
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen allemaal!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik heb niks gedronken gister, maar ik voel me wel brak
Volgens mij is het niet spottend bedoeld hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.suicide.com/ sick dude:P
Je moet wel heel zielig zijn als je daar mee wil spotten terwijl je het nooit echt van plan was te doen,
Nee die site inet maar er was iemand die gister avond een zelfmoordpoging ging faken om vriendjes te krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet spottend bedoeld hoor
Weet i kveelquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:42 schreef Nano het volgende:
Nou dan heb ik er zeker ook al een hoop gefaked!
Ja maar je gaat toch niet net doen of je zelfmoord gaat plegen alleen omdat goed gelovige mensen je dan zieig gaan vinden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:45 schreef Nano het volgende:
Iedereen heeft toch al wel eens de neiging gehad tot.Ik heb het ook wel eens.Maar zelf weet ik dat ik het niet durf,maar ik heb toch zat met iets scherps in mijn handen gezeten.
Die heeft hij niet alles wat hij doet is zichzelf aanstellen zo dat mensen hem zielig vinden en medelijden met hem gaan krijgen helaas ben jij zo dom dat je er intrapt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:49 schreef Nano het volgende:
Waar heb je dat goed gelovig nou weer vandaan,maar goed.
Ik zeg toch,ik heb ook zat de neiging gehad,kan toch dat hij dat ook had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |